Šta je novo?

Banka Intesa

Aha sad vidim, bilo se nanizalo nekoliko sličnih postova sa istom tematikom.
Ja imam ozbiljan problem i molim za pomoć. Telefon mi je kupljen nov, godinu dana star, stock, nema rut, 100% stock, zadnji Android, Samsung A72. Do skoro sve uglavnom lepo radilo, ponekad prijavi root, ja je pokrenem ponovo i radila je. Od zadnjeg updatea app prijavljuje root i ne mogu nikako da je pokrenem, reinstalacija - ništa, podrška im je nula, neki mali isfeminizirani tvrdi da mi je telefon rutovan I ukraden a da aplikacija to zna. Zbog toga sad ne mogu svom Intesa nalogu da pristupim ni sa PC-a. Molim za pomoć, ako neko ima neku ideju (sem hard reseta jer nema garancija da će da upali pa mi se to ne radi).
Hvala puno svima, svaki savet je dobrodošao jer od same podrške banke nema koristi.
Jedino hard reset da probaš, jos ako si imao neki veci android upgrade, sad tek shvatam kontekst, sorry. ☹️
 
Da vidis tamo u developer options da ti nije otkljucan bootloader tj ono unlock cekirano?
 
Meni od zadnjeg ažuriranja aplikacije na ios ne radi brzo stanje, tj. radi al prikazuje stanje od pre update-a.
 
U slucaju da se nakon placanja putem kartice, od strane prodavca otkaze neka porudzbina, za koliko vremena se obicno refundira novac na navedenu platnu karticu?

Kupio sam supruzi neki parfem i nedugo nakon kreiranja porudzbe dobio mail od prodavca da je porudzbina otkazana jer nisu mogli da verifikuju informacije koje sam im dostavio prilikom narucivanja (isti podaci sa iste kartice kojom sam kupio more drugih stvari online, kao i ostali trazeni podaci) i da ce vreme za storniranje uplate biti definisano od strane moje finansijske institucije...
 
Kakve su ovo budale, posao sam o situaciji koju ima supruga oko gasenja racuna, kredita i podizanja penzije pokojnog oca. Jutros ona i sestra odu do poslovnice, aj sto opet čekale skoro 45 min a došle malo pre otvaranja ekspoziture a pritom supruga trudna. Nego su onda poslali mail koji je stigao gde je rečeno da se račun gasi itd, nego novac je mogla d adobije sestra jer ima račun ali samo keš, supruga mora da čeka gašenje trajnog naloga. Rekli joj prošetajte se 2 do 3h pa dođite do tada će najverovatnije biti ugašen nalog.
 
Evo da ovde pitam.
Bio sam u supy da produzim vozacku dozvolu i imaju saltee pay pall.
Platio sam karticom, debitnom i vidim da mi je sa racuna skinuti vise i to za 90 dinara nego sti sam platio iznose.
O cemu se radi.
 
Upravo tako. Pošta i AltaPay računaju kao podizanje sa bankomata Pošte (Poštanske štedionice) i (najverovatnije) Alta banke.
 
Ја не разумем зашто држава то толерише. Како год они звали ту услугу коју пружају (и наплаћују) не видим разлог да немају нормалне ПОС терминале без тих пљачкашких провизија и третирања тог плаћања као подизања са банкомата (када то де факто није).
Ако већ сви релевантни државни званичници трабуњају о дигитализацији, безготовинском плаћању итд, зашто онда допуштају Пошти и AltaPayu да чини ово и тиме дестимулише и одвраћа људе од безготовинског плаћања??
 
Teoretski, svaka pos transkacija podrazumeva naplatu provizije samo je pitanje kako se formuliše trošak koji se preliva na krajnjeg korisnika.
 
Odgovor ti se sam nameće, zato što je Pošta javno preduzeće. Sada već davne 2014. došli su na ovu „genijalnu" ideju sa saznanjem da POS može da funkcioniše kao ATM pa gle čuda, tako je i ostalo. Pre je moglo normalo da se ode u poštu, plati karticom na šalteru samo iznos i šalterska provizija.
 
Ma da pitanje ko su vlasnici pay palla, pa jos imaju saltere u supu.
Ranije su u supu bili primeri svih obrazaca za uplate, sa brijen racuna, pozivom na broj a sada toga nema.
Zasti, pa da bu isli na pay pall koji je tu namesten.
 
Mislim da sada nema primera uplatnica, jer se sve uplatnice generišu na ePlati. Poziv na broj je drugačiji za svakog uplatioca. Niko nas ne primorava da platimo u SUP-u. Generišeš uplatnicu i platiš bilo gde. Možda je proces komplikovan za neke starije ljude, ali verujem da svako može da nađe nekog da mu napravi uplatnicu.
 
I to je tacno.
Ali zar ne mislis da bi trebalo da bude poziv na broj koji zavisi od opstine da bude vidljiv i lako dostupan kao i iznosi
raznis taxi i troskova.
 
Jedinstveni poziv na broj jednoznačno određuje uplatioca. Ako se gleda ime, prezime, adresa... tu teško može da se automatski prepozna ko je uplatio: neko skrati naziv ulice, neko koristi celava slova...
 
Zna li neko koliko im je vremena potrebno kad se zatraži hitna izrada debitne VISA kartice?
 
U slucaju da se nakon placanja putem kartice, od strane prodavca otkaze neka porudzbina, za koliko vremena se obicno refundira novac na navedenu platnu karticu?

Kupio sam supruzi neki parfem i nedugo nakon kreiranja porudzbe dobio mail od prodavca da je porudzbina otkazana jer nisu mogli da verifikuju informacije koje sam im dostavio prilikom narucivanja (isti podaci sa iste kartice kojom sam kupio more drugih stvari online, kao i ostali trazeni podaci) i da ce vreme za storniranje uplate biti definisano od strane moje finansijske institucije...
Moze i malo da se ubrza pozivanjem 0113010160 opcija 4, pod uzlovom da su zaista otkazali rezervaciju sredstava.
 
Imam njihov Majk gde kažu da jesu, zbog čega jesu i da će refundirati ta sredstva a da vreme zavisi od moje finansijske institucije - banke.
 
Sta mislite o stednji u evrima, stigao mi je neki mail od Intese u kojem nude posebne uslove do 30. Aprila?
 
Sta mislite o stednji u evrima, stigao mi je neki mail od Intese u kojem nude posebne uslove do 30. Aprila?
Pa koji su uslovi, koju sumu i na koji period moraš oročiti, kolika je naknada, da li ti naplaćuju neke troškove za štednju?
U principu ako inflacija bude veća od naknade (a biće) pare ti gube na vrednosti, i po meni to ti je opcija samo ako imaš pare na gomili a ne trebaju ti, i nemaš nikakvu ideju šta sa njima raditi, na šta uložiti, šta kupiti...
 
Pa koji su uslovi, koju sumu i na koji period moraš oročiti, kolika je naknada, da li ti naplaćuju neke troškove za štednju?
U principu ako inflacija bude veća od naknade (a biće) pare ti gube na vrednosti, i po meni to ti je opcija samo ako imaš pare na gomili a ne trebaju ti, i nemaš nikakvu ideju šta sa njima raditi, na šta uložiti, šta kupiti...
Poreska obaveza je 15%
 

Prilozi

  • Screenshot_20230330-120321_Gmail.jpg
    Screenshot_20230330-120321_Gmail.jpg
    40 KB · Pregleda: 59
Malo je 3%. Inflacija je u Srbiji prosle godina bila ~15% sto je nenormalno mnogo. Za dinare mislim da daju 5%.
 
I nema poreza na sumu od kamate ako je štednja u rsd. Nažalost inflacija će uvek biti veća od kamate
 
Raspitaj se malo i u drugim bankama, možeš dobiti veću kamatu. Za evre 3.3% na 24m, za dinare 5.5% na isti period.
Na kamatu na devizne depozite ti skidaju 15% poreza, na dinarske depozite toga nema pa je razlika u ostvarenoj kamati još veća.
 
Nazad
Vrh Dno