Šta je novo?

Banka Intesa

Juče nije radila Intesa in-house za biznis korisnike. Pola radnog vremena. Izbacivala je neke besmislene greške.

Verovatno su i kartice zbog toga trokirale.

Sećam se kad ceo dan ili dva nisu radile kartice, ja nasuo gorivo, a i službene i privatne kartice Intesa. Sreća, pa sam imao neki keš da pokrijem račun.
 
Од Нове године само телефоном плаћам, нисам имао проблем, сигурно преко 50 трансакција а сигурно и много више.
 
Uređaji koji primaju novac su noviji i imaju drugačiji princip rada. Stariji bankomati koji samo isplaćuju novac zapravo imaju jako jednostavan koncept, oni ne prepoznaju nikakve novčanice, već postoje kasete za određene apoene, a koliko novčanica ima unutra bankomat takođe ne zna već mu se to zada tako što operater unese broj novčanica. Tako da u kasetu predviđenu za apoen 1000 din, možeš staviti novčanice od 100 din, on će računati da izbacuje hiljadarke. Isto važi i za broj novčanica u kaseti, ako si mu zadao da si ubacio 2000 novčanica, a ubaciš 1000, on će vrteti u prazno misleći da ima koliko je upisano. Čak i oni kombinovani bankomati za uplate/isplate ne mogu da mešaju novac, već deo za isplate funkcioniše isto, a za uplate samo skladišti novac.
Delimično tačno, noviji bankomati imaju recycle funkciju tako da se novac od uplata može koristiti i za isplate.
 
  • Like
Reagovanja: PJ
danas sam probao gpay u apoteci, nije mi aparat uopste detektovao telefon... Pa sam posle toga probao u DM, 3x odbijeno sa porukom - ne podrzana kartica ili tako nesto... Intesa Visa inspire... Jel se desavalo to nekom?
evo danas proradio gpay...
Inace juce kada nije radio gpay, kartica je normalno radila
 
Da li magnifica klijent placa neku naknadu banci prilikom transfera dinarskih sredstava sa racuna u Intesi na racun u nekoj drugoj banci putem elektronskog bankarstva? Znam da se ne placa provizija na placanje racuna ali nisam siguran kako se tretira ovakav transfer novca
 
@uji, hvala puno
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pozdrav ljudi,
Ima li ko problema sa aplikacijom, od jutros od 09h ne mogu se ulogujem na aplikaciju
 
Vrti onaj kružić u beskonačno…
 
Не ради ни мени. Али стижу нотификације.
 
ne radi ni web prijava , stigne notifikacija na mobilnom za potvrdu prijave ali posle izbaci grešku 1002.
Izgleda da su ajtijevci spojili praznik i vikend.
 
I ja sam isto normalno uspeo upravo. iOS
 
Ni meni nije radilo pa je proradilo upravo. Ne kapiram kakva je to banka kad i dalje ne skidaju mesečno održavanje od novembra🤣🤦‍♂️.
 
Danas oko 14h sam bio u banci, svi kukaju da ne radi aplikacija, a cash in automat za predaju pazara u toj poslovnici svakog dana u 14h "šalje neke izveštaje i apdejtuje se" u trajanju od 10ak minuta 😳
Taman toliko sam i čekao.

Onaj sistem za brojeve ne radi - selotepom zalepili čist papir A4 formata preko ekrana.

Devojka koja je čekala na red da uplati novac je ljuta (nije bila neprijatna, već vidno iznervirana) napustila poslovnicu, jer je šalterska službenica insistirala da novac uplati na bankomatu ispred banke i nisam razumeo zašto joj nije uzela novac na šalteru. Doduše ne razumem ni zašto je ona rekla "ne želim" za uplatu na bankomati.

Da je državna banka, pa da pomislim da je sve to ok ili da ih pakuju za promenu vlasnika, ali ovako, Monti Pajton.
 
To za uplatu na bankomatu praktikuju od kada su ih uveli, bukvalno neće da uzmu pare na šalteru, čak i kad dođeš da uradiš nešto drugim poslom na šalteru, pare na bankomat. Možda neka poluagresivna metoda da naviknu ljude, ko zna mada, ljudi i dalje čekaju u redovima za uplatu računa po epsovima i poslovnicama telekomunikacionih operatera tako da svega ima
 
Ma jasno, ali kada vidiš da se neko protivi, ne puštaš ga da nadrkano ode.

A ovaj uređaj bi mogao da šalje izveštaje i van radnog vremena.
 
Ja dobih mail da sam izgubio Magnifica status. Ne znam mi koji su tačno uslovi, i da li su ih menjali, ali mislim da se kod mene ništa značajno nije promenilo.
 
Pritom kod mene ovde u Pančevu, od 4 poslednja puta kada sam bio da uplatim na bankomat, 3 puta nije radio...
Meni stigao mail da sam dobio Magnifica status, pa sam bio kod savetnika. Treba da otvorim MasterCard Gold, kaže da je to besplatno u okvirnu tog paketa.

I jel nekome još aplikacija promenila boju u plavu iz narandžaste?
 
Ja dobih mail da sam izgubio Magnifica status. Ne znam mi koji su tačno uslovi, i da li su ih menjali, ali mislim da se kod mene ništa značajno nije promenilo.
A meni nudili neki dan iako ne ispunjavam njihove uslove. Dodelili mi i savetnika ali me nisu obavestili😂😂😂.
 
Ja dobih mail da sam izgubio Magnifica status. Ne znam mi koji su tačno uslovi, i da li su ih menjali, ali mislim da se kod mene ništa značajno nije promenilo.
Meni stigao mail da sam dobio savetnika, inace sam otvorio magnifica paket, ali jos mi nisu dodeli status magnifico. Ne znam koji su uslovi za status ali ne znam poeuntu u dobijanju savetnika 😊. Mislim da status zavisi od primanja, meni su oko 1000e mesecno
Pritom kod mene ovde u Pančevu, od 4 poslednja puta kada sam bio da uplatim na bankomat, 3 puta nije radio...
Meni stigao mail da sam dobio Magnifica status, pa sam bio kod savetnika. Treba da otvorim MasterCard Gold, kaže da je to besplatno u okvirnu tog paketa.

I jel nekome još aplikacija promenila boju u plavu iz narandžaste?
Meni je i dalje narandzasta. Znas li na osnovu cega si dobio status magnifico?
 
Nemam pojma na osnovu čega. Možda gledaju mesečna primanja, nemam pojma. Možda ta boja u app ima veze sa tim magnifica.
 
Jeste, plava boja je za Magnifica status. Jel su ti veca primanja od 1500e jer im je to uslov za dobijanje statusa
 
Pa ima li bilo kakve razlike između narandžaste i plave aplikacije
 
Nije ni meni do skoro i onda je postala plava :D
Ma ja mislim da se samo boja promenila, a i nisam ni gledao po aplikaciji da li ima nešto novo možda. 99% nema.
 
Nisam siguran za te boje.
Sad smo uporedili dva naloga. Oba imaju Magnifica status, ali nemaju taj paket.
Plavi nalog zapravo više ne ispunjava Magnifica status.
Ali muški nalog je plavi, a ženski narandžast. Da li su to oni pretpostavili polove svojih korisnika? 🤔
 
Ja dobih mail da sam izgubio Magnifica status. Ne znam mi koji su tačno uslovi, i da li su ih menjali, ali mislim da se kod mene ništa značajno nije promenilo.
Jesu ti se promenila primanja, tj smanjila?
Nisam siguran za te boje.
Sad smo uporedili dva naloga. Oba imaju Magnifica status, ali nemaju taj paket.
Plavi nalog zapravo više ne ispunjava Magnifica status.
Ali muški nalog je plavi, a ženski narandžast. Da li su to oni pretpostavili polove svojih korisnika? 🤔
Verovatno je to u pitanju😂😂😂
 
Vrh Dno