Šta je novo?

Banka Intesa

Sorry za off-topic, ali to Covid osiguranje je cista otimacina para po mom misljenju. Ja ove godine nisam htio ni da uzimam niti su mi gdje trazili tokom putovanja, tako da sam zavrsio sa tim (osim ako negdje ne bude bas obavezno, dotad Intesino porodicno radi posao).
 
Zavisi od polise. Imam životno i privatno zdravstveno kod Generali osiguranja i u jednom trenutku sam samo dobio mejl da dobijam i Covid osiguranje gratis, samo treba da kliknem na link iz mejla da potvrdim da se slažem sa navedenim uslovima i to je bilo to.

Istina, nisam dobio to isto za putno osiguranje od Intese, ali nije mi ni trebalo, da kucnem u drvo, tako da šta ga znam. Koliko vidim, polise putnih osiguranja preko banaka i kartica su manje-više ista, tj. tipska, i to mi je OK. Ono što mi nije OK je što kroz "premium" kartice čije mesečno održavanje košta par hiljada RSD (recimo Visa Infinite kod Intese ili RFBa od 6k RSD mesečno) ne mogu da dobijem ni za nijansu bolje putno osiguranje koje ne mogu da imam u okviru MC Gold kartice npr. koju dobijem "besplatno" tj. uračunato u cenu mesečnog održavanja paketa.

Ne kažem da se skupe premium kartice isplate svima, ali ako već moram da pristanem da plaćam 50 EUR mesečno, onda moram da dobijem i mnoooogo više benefita nego što ih imam, naročito kad su osiguranja u pitanju. Super je što imam raznorazne Concierge servise, osiguranje kupljenih proizvoda, ali putno osiguranje je identično kao i na jeftinijim karticama a znači više za bar 80% korisnika koji su ciljna grupa za ovakvu vrstu kartica.
 
E sad, sto se tice osiguranja za clanove porodice (bez ovog ovlascenja) ono je funkcionisalo samo ako je doticni clan porodice sa vlasnikom kartice, tj. nosiocem osiguranja, inace ne moze biti osiguran ukoliko putuje sam (neka me neko ispravi ovdje ukoliko grijesim)?!
Koliko ja znam, tako je. Supružnik i maloletna deca su pokrivena ovim putnim osiguranjem samo kada putuju zajedno sa nosiocem osiguranja. Štaviše, treba da ih pobrojiš na sajtu osiguranja, kao lica koja pokrivaš tim osiguranjem. Možda da čak i za svako putovanje ponaosob (nisam siguran).
 
Obratite pažnju na to da su ove snižene cene paketa aktuelne do 01.09.2023.

Da se ne zaletite.
 
Koliko ja znam, tako je. Supružnik i maloletna deca su pokrivena ovim putnim osiguranjem samo kada putuju zajedno sa nosiocem osiguranja. Štaviše, treba da ih pobrojiš na sajtu osiguranja, kao lica koja pokrivaš tim osiguranjem. Možda da čak i za svako putovanje ponaosob (nisam siguran).
Tako je. Licno nisam nikad prijavljivao supruznika na sajtu osiguranja, ali takodje mislim da je to obavezno da se odradi da bi osiguranje bilo "aktivno" za tu osobu.

E sad, ako zaista moze da se da ovo ovlascenje koje @Alaric pominje (a ocigledno moze jer je covjek to vec uradio), onda je to odlicna stvar jer nema prijave na sajtu osiguranja (za svako pojedincano putovanje, koliko znam). Naravno, uz rizik da te zena ponekad opeljesi na kreditnoj... :D

Cim mi se savjetnica vrati sa godisnjeg (a i ja), cimacu je da pokusam da uradim to ovlascenje.
 
Nije neko ovlašćenje posebno, samo sam pitao savetnicu da li pri prelasku na mc gold (bez održavanja u magnifica) mogu da ovlastim ženu i kcerku da dobiju kartice bez naknade i reče da može, uključujući i osiguranje. Za amex gold nije ista priča za osiguranje, tu treba da se navede osoba i dobiješ papir, nema posebnu karticu
 
Da li je neko skoro proveravao za DDOR osiguranje uz AmEx da li treba da se prijavi pre putovanja ili samo jednostavno vazi? Pre 2 godine su mi rekli da ne mora da se zove, pa ne bih zvao i smarao ako ne moram.
 
Imaš na sajtu ddor, pa ukucaš sam podatke saputnika. Doduše, ovako je za osiguranje po MC kartici, ali je vidim što bi se razlikovalo
 
Od ovog najnovijeg "unapređenja" digitalnog bankarstva, ništa ne radi! Na svim računima mi piše normalna cifra stanja, ali je raspoloživo stanje 0,00 rsd i ne mogu zbog toga da izvršim nijedno plaćanje.
 
Meni je tako bilo noćas oko 1, a sad mi uopšte ne piše nikakvo stanje i izbacuje greške na sve strane
 
Ja uopšte ne mogu da se prijavim danas na Androidu
 
Niste citali tj ulazili u aplikaciju juce? Imali su nocas neka unapredjenja pa nije radilo placanje nekim karticama. Ja sam jutros vukao i kreditnu i cdebitnu, sve ok ali aplikacija crkla :ROFLMAO: . 'bem li ga, ne moze sve da radi, nemoj da ste neskromni;)
 
Ne znam da li je povezan problem ali u prethodna 2 dana sam imao problema s plaćanjem sa Visa Inspire i Dinom, nisu htele da prodju nikako, jedva platih sa Visom preko čipa na kraju
 
Od ovog najnovijeg "unapređenja" digitalnog bankarstva, ništa ne radi! Na svim računima mi piše normalna cifra stanja, ali je raspoloživo stanje 0,00 rsd i ne mogu zbog toga da izvršim nijedno plaćanje.
Isto i meni, a stigla mi plaćanja za Netflix i Roon, ne mogu da platim, obustavili mi servis, a ako ne platim ubrzo ima da mi banuju nalog.
Ovo stvarno nije normalno šta rade, popizdeo sam načisto.
 
visa internet i visa inspire ali to je bilo od 1h nocas pa do 6-7 jutros. Trebalo bi da je reseno. Ne znam , meni Netflix povlaci 7. ranom zorom, po nasem vremenu.
 
Obavestavamo Vas da usled planiranog unapredjenja sistema, koriscenje platne kartice Banca Intesa Internet nece biti moguce tokom noci 4.9.2022, od 1h do 6h30 ujutru. Dodatne informacije mozete dobiti pozivom na broj telefona 011/3010160. Hvala Vam na razumevanju. Vasa Banca Intesa
 
Tako su ga lepo unapredili preko noći, da ja sad ne mogu da platim svoje obaveze.
Sad sam probao, ne mogu ništa, jer mi za raspoloživo stanje ne piše ništa.
 
Ja sad uspevam da uđem u Android app, i sva stanja deluju u redu.

EDIT: greška, vidim ispravno stanja po svim računima, kao i raspoloživo stanje po Master kartici. Raspoloživa stanja za Visa Inspire, Visa Electron i Dina nisu dostupna uopšte.
Izvinjavam se
 
Obavestavamo Vas da usled planiranog unapredjenja sistema, koriscenje platne kartice Banca Intesa Internet nece biti moguce tokom noci 4.9.2022, od 1h do 6h30 ujutru. Dodatne informacije mozete dobiti pozivom na broj telefona 011/3010160. Hvala Vam na razumevanju. Vasa Banca Intesa
Znam ja to, ali ništa ne radi ni posle toga
 
koji već skoro godinu i po dana najavljuju da će biti ugašen, radi i dalje
Nadam se da ga neće ni gasiti. Samo tu mogu pregledno da vidim gde sam koristio karticu, a i da prebacim novac sa jednog na drugi sopstveni račun kada to nije moguće zbog interne serverske greške na novoj aplikaciji.
 
Koliki je limit prilikom plaćanja preko Gpay, u smislu da ne treba da se unosi pin kôd prilikom transakcije?
Za W2P nisam siguran da li postoji; mislim da sam najviše platio oko 15k bez da mi je terminal tražio da ukucam pin kôd.
 
Nekidan sam u Norveskoj placao Intesinom kreditnom MasterCard Gold i iznenadio sam se kad sam skontao da sam imao neku dodatnu proviziju na ovakva placanja. Ako za konverziju (NOK -> EUR) racunam MC kurs na taj dan, iznos provizije je bio nesto tipa 1.4% (dvije transakcije u isti dan, iznosi tipa ~100e i ~150e)?

Da li neko zna o cemu se radi? Da li je ovo do banke (savjetnica mi je na godisnjem pa jos uvijek nisam dobio odgovor) ili do zemlje koriscenja (ranije sam placao u Bosni (BAM) i Hrvatskoj (HRK), nije bilo dodatnih troskova, konverzija je isla tacno po MC kursu, naravno)? Da li se nesto promijenilo u medjuvremenu (mada nema ni mjesec dana kad sam karticu koristio u BiH)!?

P.S. Takodje, sad kad premotam film, i avionsku kartu za Norvesku sam placao kreditnom i tad me je aplikacija upozorila da imaju neki dodatni fee od nekih 1-2e (ne znam tacan procenat) na MasterCard kartice (sudeci po poruci, sve MC, ne samo kreditne), a izgleda da prilikom placanja Visom toga nema (ali to ne mogu da potvrdim, jer nisam licno probao).
 
A jel moze neko da mi kaze zasto za ove nove nize cene pise svuda u zagradi da vaze samo od 1/9/2022 do 1/9/2023?
 
^^^ to je zbog ovoga. Vazi u narednih godinu dana, tj. od-do perioda koji si naveo.

Narodna banka Srbije je donela set mera u vezi sa bankarskim naknadama. Najvažnija odluka je da u narednih godinu dana nijedna banka neće povećavati naknade za svoje usluge, a one koje su poskupele od početka prošle godine do sada, od septembra će ih naplaćivati 30 odsto manje.
 
Meni ne radi menjacnica, ne mogu sa jedne kartice da kupim i uplatim eure na drugu. Znaci nisu normalni sta rade, svaka nadogradnja na gore umesto na bolje.
 
^^^ to je zbog ovoga. Vazi u narednih godinu dana, tj. od-do perioda koji si naveo.

Narodna banka Srbije je donela set mera u vezi sa bankarskim naknadama. Najvažnija odluka je da u narednih godinu dana nijedna banka neće povećavati naknade za svoje usluge, a one koje su poskupele od početka prošle godine do sada, od septembra će ih naplaćivati 30 odsto manje.
Hvala na odgovoru !

Pitam zato sto bih onda presao na hit plus, ali ako ce da vracaju cene ne vidim poentu da predjem...
 
Zato sto ti u taj Hit ulazi i devizni a u obicnom ga nemas, bar mislim da je tako. Ne secam se tacno zasto sam presao na Hit.
 
Zato sto ti u taj Hit ulazi i devizni a u obicnom ga nemas, bar mislim da je tako. Ne secam se tacno zasto sam presao na Hit.
Da, u hit plus ulazi i devizni u cenu. Ali ce nakon godinu dana da bude stara cena... Pa se razmisljam oko toga..
 
Vrh Dno