Šta je novo?

Banka Intesa

***, tamo si trebao da poneseš Amex karticu :)
 
Ja ni ne znam za ovo?
Juče u USA, na dva različita mesta odbijeno plaćanje MC Gold karticom. Visa Electron prolazi bez problema.
Mislio sam na plaćanja sa tekućeg računa na tekući, kroz naš platni promet. Kada su tek pustili novu aplikaciju iz Grčke nisam uspeo da prebacim novac na drugi tekući račun. U kontaktu sa podrškom smo ustanovili da je problem zbog vremena na telefonu, koje je bilo +1 u odnosu na naše i zbog toga nalozi nisu mogli da prođu. Prosledili su dev timu ali nemam povratnu info da li su to rešili.
 
Bilo je reči o tome po kom kursu obračunavaju evro kada se plaća dinarskom karticom u evrima. Proverio sam za jednu kupovinu u Grčkoj iz avgusta meseca i kurs je bio 120.56.

Imam i jedno pitanje. Ako napravim virtuelnu karticu sa rokom važenja od mesec dana i njom kupim nešto od Kineza. Roba stigne posle dva meseca i bude nešto felerično, pa treba da mi vrate pare. Hoće li to biti moguće ako je kartica istekla?
 
Nismo uspeli da utvrdimo kako ide refund na virtuelnu karticu, koliko sam ispratio. Pominjali smo to, ali nisam primetio da je iko prijavio da je probao.
Pretpostavka je da bi banka čuvala podatke isteklih virtuelnih kartica, i uradla rufund kako treba, ali nema nikakve potvrde.
 
Bilo je reči o tome po kom kursu obračunavaju evro kada se plaća dinarskom karticom u evrima. Proverio sam za jednu kupovinu u Grčkoj iz avgusta meseca i kurs je bio 120.56.

Imam i jedno pitanje. Ako napravim virtuelnu karticu sa rokom važenja od mesec dana i njom kupim nešto od Kineza. Roba stigne posle dva meseca i bude nešto felerično, pa treba da mi vrate pare. Hoće li to biti moguće ako je kartica istekla?
Imao sam slucaj u mts banci, sa fizickom Master card koja je istekla...
Legle su pare na racun bez problema...
 
Meni je letos vraceno nesto sitno na virtuelnu koju sam kreirao za jednokratno placenje, tako da nema brige. Inace ne prolazi mi placanje na Aliju preko virtuelnih vec nekoliko dana, pa se spremam da idem u banku.
 
Vraćeno ti je na virtuelnu dok je još važila, ili nakon što je istekla?
 
Ja ni ne znam za ovo?
Juče u USA, na dva različita mesta odbijeno plaćanje MC Gold karticom. Visa Electron prolazi bez problema.
U prethodnih pola sata, na dva POS terminala nije prošla ni MC Gold ni Visa Electron. Pozovem centar za autorizaciju, kažu da su radovi od 01 - 05h, ali, eto, nigde nisu stavili obaveštenje 😡
Pojma nemam šta me još drži u Intesi....
 
Da, to je manjkavost koja se, iako apsurdna (u evidenciji nedospelih obaveza podaci o plaćanju su prisutni, a sa proknjiženjem netragom nestaju?), vec dugo ne otklanja. :mad:
Više puta sam kontaktirao podršku i ukazao im na taj problem uz sve screenshotove, oni kažu da je sa njihove strane sve u redu. Na kraju sam snimio video i poslao im, pa ćemo da vidimo šta će odgovoriti. Mesec dana ne odgovaraju na to. :mad:
 
Zna li neko i da li sam dobro video naknadu za podizanje gotovine sa kreditne kartice? Pise da je 3% . Cini mi se da je nekad bilo 5% ili je to bilo u nekoj drugoj banci.
 
U Intesi je 3% od podignute sume ali najmanje 100 dinara, drugim rečima do 3000 din. ti je 100 dinara, posle je 3%.
 
Ma da, to sam i ja video ali ajd da pitam, vise ociju,bolji rezultat;)
 
Da li Intesa deaktivira kartice ukoliko se ne koriste odredjen period (recimo godinu dana)?
Konkretno me zanima VISA Classic, trenutno sam van zemlje i ne radi mi kartica, ne znam razlog... Odbilo mi transakciju dva puta na dva razlicita mjesta, ali nisam saznao zasto jer su tanki sa engleskim, a slip ne izadje uopste.
Sumnjam da je mozda kartica deaktivirana, jer je nisam koristio vise od godinu dana sigurno - da li to moze biti razlog?
 
Proveri status u aplikaciji i ako ne pronađeš ništa pametno onda pozovi korisničku podršku.
 
Proveri status u aplikaciji. Ja je takođe nisam koristio više od godinu dana, ali radi bez problema.
Ili, ako ti je lakše, probaj da je ubaciš u GPay
 
Hvala ljudi. Ne stigoh da se oglasim ranije, u aplikaciji je sve ok (uopste mi nije palo na pamet da tu pogledam, nevjerovatno), tako da je nesto do kartice, tj. definitivno nije do banke.

Nesto premotavam film i mislim da su mi je razmagnetisali nekad ranije u jednoj radnji, spletom cudnih okolnosti gurnuli su mi citav novcanik u "demagnetizer" (ili kako se vec zove) jer sam "pistao" na izlazu, odmah sam pomislio da su mi unistili sve kartice (bankarske, hotelsku, za bus) koje sam u tom momentu imao u novcaniku, ali ispostavilo se da su sve nastavile da rade, a Visa Classic je jedina koju nikad nisam isprobao nakon toga. Mora da je to, 99%. :(

Pretpostavljam da je jedina opcija da trazim da mi izrade novu, ukoliko zelim beskontaktno placanje, mada cu je svakako isprobati i ubacivanjem u aparat prije toga, cim budem imao priliku (da dokazem pretpostavku).
 
Da li mi vrsi neku duplu konverziju Visa Internet kartica?
Placao sam nesto preko neta iznos 123.20 EUR i ta vrednost stoji u SMS izvestaju POTROSNJA.
Medjutim na Intesa Mobi app se vidi da mi je ta transakcija skinula 133.37 EUR
Sms POTROSNJA prikazuje raspolozivo stanje u dinarima iako je vezana za EUR devizni racun.

Imam Visa Internet karticu kod intese jos od 2014, i secam se da je tad bilo neophodno vezati je za devizni racun.

Sta se dogadja?
 
...a ovo isto pitanje svako malo se ponavlja jedno 15 godina...
To su rezervisana sredstva, kada transakcija bude konačno realizovana, biće ti skinuto tačno u cent.
 
Imam ovu intesinu mobilnu aplikaciju.
Kada placam po radnjama sa intesinom VISA Inspire karticom (vezanom za dinarski tekuci racun), ...u aplikaciji pod stavkom 'Prodajno mesto' (medju transakcijama koje su jos uvek neobradjene), lepo pise koliki je iznos potrosen i (sto je meni najbitnije) GDE (tj. koja radnja je u pitanju).
Kada se rezervisana sredstava proknjize, vise nemam informaciju GDE je potroseno (koja radnja) pod stavkom 'Prodajno mesto' vec mi samo stoji 'crtica' tj. -
Ja ne mogu da verujem da je neki r*tard ovako zamislio aplikaciju.
Da li je i kod vas ostalih ovako? (da ne pise GDE je sta potroseno nakon sto se novac proknjizi, i prestane da bude 'rezervisan')?


Druga stvar koja me zanima, ako neko moze da mi pomogne: U banci su mi pre par meseci rekli da kada jednom napravim nalog na moblnoj aplikaciji, da cu posle moci da se direktno logujem preko racunara iz browsera na svoj intesa profil, i da proverim transakcije. Iskreno, mrzelo me da to pokusavam do sada. Evo bas probah i na intesinom sajtu pod opcijom 'Prijava' trazi 'ID korisnika' i '#WithKey' . Moze li neko da mi objasni sta je to, i da li mogu te dve informacije da pokupim iz same mobilne aplikacije kako bih se logovao na intesinom web portalu preko racunara?

^ EDIT:
ID korisnika sam nasao u okviru mobilne aplikacije, ali gde da nadjem '#WithKey' koji bi trebao da sluzi kao 'password' na web portalu, kako bih se logovao na svoj profil.
 
Poslednja izmena:
Withkey opciju imaš pre nego što se uloguješ u aplikaciju, proširi opcije u dnu početne strane.
 
It's not a bug, it's a feature😂
Možeš da vidiš gde si plaćao preko Wave2Pay aplikacije, u glavnoj app ne može nakon knjiženja. Debilizam.
 
Withkey opciju imaš pre nego što se uloguješ u aplikaciju, proširi opcije u dnu početne strane.
Hvala! Nasao sam, i ulogovao se.
Medjutim, nema bas nikakve razlike izmedju mobilne aplikacije i web pristupa preko browsera na racunaru.
I dalje pod transakcijama pise: Kupovina u Pera Peric

Pa stvaro tog kr*tena od programera treba izlomiti od batina, dok se sam ne seti zasto ga bijes.

btw. nesto sam sinoc 'menjao' limite, pa me zanima jesam li dobro izmenjao.

Za Visa Inspire sam zeleo da onemogucim da se koristi na internetu, pa sam za limite stavio (za dnevni, nedeljni i mesecni) da bude 0.01 eur. Jesam li dobro podeio ili je trebalo staviti cistu nulu (0.00). Razmisljam da li cista nula predstavlja 'no limit' ili 'ne moze nista da se podize'. Ja bih pre rekao da je ovo drugo, ali posto nisam bio siguran stavio sam 0.01 eur.
Za bankomate i POS sam takodje smanjio limite. Razmisljam...ako mi ikada neko 'makne' karticu, da bar ne moze da skine koliko hoce vec koliko moze, a istovremeno sam stavio neku cifru za koju znam da je sigurno necu prelaziti na dnevnom nivou. Moze neki savet po ovom pitanju? Jel' sam pametno postupio sa spustanjem limita (posebno za internet koriscenje na 0.01 eur).

It's not a bug, it's a feature😂
Možeš da vidiš gde si plaćao preko Wave2Pay aplikacije, u glavnoj app ne može nakon knjiženja. Debilizam.
Koristim jedan veoma stari telefon koji nema NFC chip, tako da ne mogu da imam tu wave2pay opciju. A i rekli su mi u Banci da za aktiviranje te opcije moram da dodjem u banku.

E sad, mene zanima... (hipoteticki kada bi moj telefon imao NFC chip), da li bi sada naknadna instalacija dala uvid u sve kupovine (tj. gde je novac tacno trosen) ili bi se ispisivalo samo za mesta na kojima bih (ubuduce) placao preko wave2pay opcije?

Stvarno... ne razumem taj mozak koji je smislio da nakon sto se novac proknjizi, vlasniku racuna je 'nebitno' gde je sta kupovao. Koji je to r*tard!
 
Video bi sve u aplikaciji(bar bi tako trebalo). Info je sa servera, ne iz aplikacije.

Trebalo bi da možeš da instaliraš app iako nemaš NFC..jesi probao?
 
Da li je tačno da više ne radi plaćanje preko PC računara, već isključivo preko mobilne aplikcaije???
Primetio sam da neće sa PC-a kada sam pre neki dan promenio mobilni.
Pozvao kont.centar i tako su mi objasnili.
Uredno sam registrovao naloh na novom fonu, ali mi je mnogo neudobije od PC-a!
Šta se i kada desilo ???
 
Nazad
Vrh Dno