Šta je novo?

Banka Intesa

Nope
 
nope, vrti kružić...

neke veze s konačnim prelazom na nove sajt/app pred najavljenu NG kao deadline, sigurno ima, jer zeza par dana unazad...
 
posto je Intesa krenula da šalje mailove u kojima podseća da će da počnu sa naplatom deviznih računa van hit plus i magnifica paketa 120 din po računu mesečno bez obzira da li je bilo ili nije bilo prometa, evo u prilogu je procedura za gašenje računa pojedinačnih.
 

Prilozi

  • 7C8C1BC2-9993-4CCF-B089-5EB7FBA81D00.png
    7C8C1BC2-9993-4CCF-B089-5EB7FBA81D00.png
    345 KB · Pregleda: 220
Da li za podizanje eura sa bankomata treba devizna kartica, koja je najjeftinija i kolko to zadovoljstvo košta?
 
posto je Intesa krenula da šalje mailove u kojima podseća da će da počnu sa naplatom deviznih računa van hit plus i magnifica paketa 120 din po računu mesečno bez obzira da li je bilo ili nije bilo prometa, evo u prilogu je procedura za gašenje računa pojedinačnih.
Hvala, poslao im mejl da mi gase pa ćemo videti
 
Da li je moguće dobiti bolji kurs evra u menjačnici?
Ne mogu da verujem da ni kao magnifica klijent i sa magnifica računom ne mogu da ponude bolji kurs od neke recimo seoske menjačnice..
 
S obzirom na ovaj mail sto salju, da li ce od 1. jan naplacivati 120 din odrzavanje deviznih racuna na kojima nema sredstava?
 
S obzirom na ovaj mail sto salju, da li ce od 1. jan naplacivati 120 din odrzavanje deviznih racuna na kojima nema sredstava?
ja sam razumeo da će da te zaduzuju, pa kad se pojave sredstva prvo će da se naplate.
 
Piše iz raspoloživih sredstava, tako da ne bi trebalo da zadužuju.
 
Koliko se sećam obaveštenja koje je išlo u prvoj polovini godine (na koje se i sada pozivaju) bilo je rečeno da će naplaćivati bez obzira na to da li ima prometa na računu dok god ima sredstava na računu. Jedino što je bilo izuzeto od tog plaćanja do kraja ove godine su devizni računi koje je banka automatski napravila pre X godina uz tekući račun.
 
Upravo, tako sam i ja razumeo situaciju.
 
Zar to ne rade već sada? Naplaćuju 120 dinara, ako ima sredstava na računu. Ili ja uvek imam svuda neki promet, pa mi stalno naplaćuju?!
 
Meni uredno naplacuju odrzavanje svih racuna, a magnifica klijent sam. Jer neko pravio racynicu da li se uopste isplati biti "magnifica" u intezi?
Kurs za kupovinu evra je 118.20 sto je gore od svih menjacnica.
 
Meni uredno naplacuju odrzavanje svih racuna, a magnifica klijent sam. Jer neko pravio racynicu da li se uopste isplati biti "magnifica" u intezi?
Kurs za kupovinu evra je 118.20 sto je gore od svih menjacnica.
Upravo to su mi danas "prodavali", jedino što mi znači je da mi ne skidaju sa štednog deviznog. Ali kurs je katastrofa, tako da ću verovatno napustiti banku
 
Pa ovo je spektakl. Intesa mbanking ali ni ebanking opet ne radi. Nakon unosa pina, samo vrti krug. U ebankingu mi nakon ulaska pise da je timed out i da nema mogucnost za autentifikaciju.
Što sam utvrdio kada sam pokušao da platim nešto preko neta, ali kad se pokrene njihov payment procesor, server se toliko raspao, da ne može da pošalje sms poruku koja je neophodna za potvrdu autorizacije transakcije...
21. vek. Intesa je u 18. veku. A najveća banka u zemlji. To dosta govori o nama.
 
Poslednja izmena:
Mene jako iritira sto ne stize sms za uplatu, jer obavestenja u samoj app kasne po nekoliko dana. Kada udjem u app vidim uplatu nije sporno, ali obavestenje mi ne stize, stigne sa mnooogo zakasnjenja.. A koriscenje kartice odmah stigne.
 
Pozdrav,

Presao sam na novu aplikaciju pre nekih mesec dana i za sad radi sve kako treba a imam i staru aplikaciju koja i dalje radi.
Danas sam primetio da mi za dve uplate na tekuci racun uopste nisu stigle SMS poruke a vidim da u novoj aplikaciji ne postoje podesavanja za SMS obavestenja vec samo sa PUSH obavestenje u glavnoj aplikaciji.
Nakon toga se setim da na intesa onnline portalu se mogu podesiti SMS podesavanja i posto sam zaboravio tamo sifru isao sam na postavljanje nove i tada mi je zatrazio kod preko mToken-a koji ne postoji u novoj aplikaciji, sreca pa sam imao staru.

Moja pitanja su sledeca:
1- Da li se mToken skroz izibacuje iz upotrebe nakon sto se ukine stara aplikacija? Prepostavljam da se ukida i stari intesa online portal isto (presao sam na novi na koji se logujes sa push notifikacijom u novoj aplikaciji ili sa #withKey)
2 - Gde se sad mogu podesiti SMS obvestenja jer toga nema ni u novoj aplikaciji ni na novom portalu dok jos postoje na starom intesa online portalu
3 - Da li vama stizu SMS poruke za uplate na tekuci racun (pod uslovom da ste imali to podeseno)? Recimo SMS poruke mi stizu bez kasnjenja kad kupujem namenskom Intes Internet karticom.
 
Mene jako iritira sto ne stize sms za uplatu, jer obavestenja u samoj app kasne po nekoliko dana. Kada udjem u app vidim uplatu nije sporno, ali obavestenje mi ne stize, stigne sa mnooogo zakasnjenja.. A koriscenje kartice odmah stigne.
Meni stizu obavestenja kroz aplikaciju momentalno, nije mi se desilo do sad da kasni. :)
 
Pozdrav,

Presao sam na novu aplikaciju pre nekih mesec dana i za sad radi sve kako treba a imam i staru aplikaciju koja i dalje radi.
Danas sam primetio da mi za dve uplate na tekuci racun uopste nisu stigle SMS poruke a vidim da u novoj aplikaciji ne postoje podesavanja za SMS obavestenja vec samo sa PUSH obavestenje u glavnoj aplikaciji.
Nakon toga se setim da na intesa onnline portalu se mogu podesiti SMS podesavanja i posto sam zaboravio tamo sifru isao sam na postavljanje nove i tada mi je zatrazio kod preko mToken-a koji ne postoji u novoj aplikaciji, sreca pa sam imao staru.

Moja pitanja su sledeca:
1- Da li se mToken skroz izibacuje iz upotrebe nakon sto se ukine stara aplikacija? Prepostavljam da se ukida i stari intesa online portal isto (presao sam na novi na koji se logujes sa push notifikacijom u novoj aplikaciji ili sa #withKey)
2 - Gde se sad mogu podesiti SMS obvestenja jer toga nema ni u novoj aplikaciji ni na novom portalu dok jos postoje na starom intesa online portalu
3 - Da li vama stizu SMS poruke za uplate na tekuci racun (pod uslovom da ste imali to podeseno)? Recimo SMS poruke mi stizu bez kasnjenja kad kupujem namenskom Intes Internet karticom.
Nema sms, od kad je nova app ne daju sms nego kroz nju obaveštenja idu.
 
Evo odgovora.
 

Prilozi

  • Screenshot_20211224-111133.jpg
    Screenshot_20211224-111133.jpg
    110.9 KB · Pregleda: 159
Da li moze neko ko zna da mi odgovori na jedno pitanje, firma mi trazi:

"Broj deviznog racuna i instrukcije za placanje u EUR ( izdate od banke )"

Sta je to instrukcije za placanje, je l dovoljno da im slikam onu plastificiranu karticu sa brojem deviznog racuna ili moram do banke po nesto ?
 
Meni su to tražili, ja sam izvadio one neke swift brojeve ili kako se već zovu. Mislim da ti to treba, meni su u Unicredit banci izdali jedan papir a4 običan, tako da najbolje da proveriš sa bankom
 
Da li moze neko ko zna da mi odgovori na jedno pitanje, firma mi trazi:

"Broj deviznog racuna i instrukcije za placanje u EUR ( izdate od banke )"

Sta je to instrukcije za placanje, je l dovoljno da im slikam onu plastificiranu karticu sa brojem deviznog racuna ili moram do banke po nesto ?
Evo da odgovorim ako nekom bude trebalo, zvao sam banku, odmah su mi "napravili" instrukcije za placanje i poslali na mail, 5 min posla, ne mora da se ide u banku.
 
Nazad
Vrh Dno