nightshadow
Čuven
- Učlanjen(a)
- 08.11.2014
- Poruke
- 8,320
- Poena
- 565
Radi li vam android aplikacija trenutno?
evo obavestenja.Aj c/p sadržaj tog mail-a ako nije personalizovan. Hvala.
Hvala, poslao im mejl da mi gase pa ćemo videtiposto je Intesa krenula da šalje mailove u kojima podseća da će da počnu sa naplatom deviznih računa van hit plus i magnifica paketa 120 din po računu mesečno bez obzira da li je bilo ili nije bilo prometa, evo u prilogu je procedura za gašenje računa pojedinačnih.
ja sam razumeo da će da te zaduzuju, pa kad se pojave sredstva prvo će da se naplate.S obzirom na ovaj mail sto salju, da li ce od 1. jan naplacivati 120 din odrzavanje deviznih racuna na kojima nema sredstava?
Upravo to su mi danas "prodavali", jedino što mi znači je da mi ne skidaju sa štednog deviznog. Ali kurs je katastrofa, tako da ću verovatno napustiti bankuMeni uredno naplacuju odrzavanje svih racuna, a magnifica klijent sam. Jer neko pravio racynicu da li se uopste isplati biti "magnifica" u intezi?
Kurs za kupovinu evra je 118.20 sto je gore od svih menjacnica.
Meni stizu obavestenja kroz aplikaciju momentalno, nije mi se desilo do sad da kasni.Mene jako iritira sto ne stize sms za uplatu, jer obavestenja u samoj app kasne po nekoliko dana. Kada udjem u app vidim uplatu nije sporno, ali obavestenje mi ne stize, stigne sa mnooogo zakasnjenja.. A koriscenje kartice odmah stigne.
Nema sms, od kad je nova app ne daju sms nego kroz nju obaveštenja idu.Pozdrav,
Presao sam na novu aplikaciju pre nekih mesec dana i za sad radi sve kako treba a imam i staru aplikaciju koja i dalje radi.
Danas sam primetio da mi za dve uplate na tekuci racun uopste nisu stigle SMS poruke a vidim da u novoj aplikaciji ne postoje podesavanja za SMS obavestenja vec samo sa PUSH obavestenje u glavnoj aplikaciji.
Nakon toga se setim da na intesa onnline portalu se mogu podesiti SMS podesavanja i posto sam zaboravio tamo sifru isao sam na postavljanje nove i tada mi je zatrazio kod preko mToken-a koji ne postoji u novoj aplikaciji, sreca pa sam imao staru.
Moja pitanja su sledeca:
1- Da li se mToken skroz izibacuje iz upotrebe nakon sto se ukine stara aplikacija? Prepostavljam da se ukida i stari intesa online portal isto (presao sam na novi na koji se logujes sa push notifikacijom u novoj aplikaciji ili sa #withKey)
2 - Gde se sad mogu podesiti SMS obvestenja jer toga nema ni u novoj aplikaciji ni na novom portalu dok jos postoje na starom intesa online portalu
3 - Da li vama stizu SMS poruke za uplate na tekuci racun (pod uslovom da ste imali to podeseno)? Recimo SMS poruke mi stizu bez kasnjenja kad kupujem namenskom Intes Internet karticom.
Evo da odgovorim ako nekom bude trebalo, zvao sam banku, odmah su mi "napravili" instrukcije za placanje i poslali na mail, 5 min posla, ne mora da se ide u banku.Da li moze neko ko zna da mi odgovori na jedno pitanje, firma mi trazi:
"Broj deviznog racuna i instrukcije za placanje u EUR ( izdate od banke )"
Sta je to instrukcije za placanje, je l dovoljno da im slikam onu plastificiranu karticu sa brojem deviznog racuna ili moram do banke po nesto ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari