Šta je novo?

Banka Intesa

Instaliram novu app za ios, registrujem se, odaberem sve pinove, kodove i sl. Radi, vidim sve svoje podatke. Posle pola sata, udjem u staru app, da vidim jel radi i ona. Ona radi ali sad nova trazi da se registrujem i to sa nekim qr kodom. Predpostavljam da nema druge pomoci osim da zovem korisnicki centar? Imam Id korisnika i kod za reaktivaciju, jel mogu nesto sam da uradim bez poziva banci?

P.S. Uspeo sam
 
Poslednja izmena:
Ovo zavisi (ne znam od cega), meni jos uvijek rade i stara i nova uporedo.

Inace, kako doci do ovog koda za reaktivaciju (zlu ne trebalo)? Pisano je ovdje par puta na temi, ali ne mogu da se sjetim...
 
Izaberes sam kod i , uz user id, aktiviras sam posle po potrebi.
 
Meni je trazio da izaberem u procesu registracije.
Izaberes sam kod i , uz user id, aktiviras sam posle po potrebi.
Ja sam instalirao novu app jos dok zvanicno nije bila dostupna, preko onog linka koji je neko pronasao i okacio ovdje na temi. Ne sjecam se tog koda za reaktivaciju, niti da mi je ponudjeno da ga sacuvam (***, bilo je podavno, maj, juni). Sad sam nasao u app opciju da promijenim taj kod, ali da bi ga promijenio moram znati postojeci kod (kog nemam). S obzirom na to, pretpostavljam da nema nacina da dodjem do istog, bar ne kroz novu aplikaciju!?
 
Ne, ponovo proces registracije sa call centrom pa ce ti dati da izaberes sam kod. Id ti ie ostao taj koji je.
 
Haha, do ja*a, ne znam ni sto sam ocekivao nesto povoljniji odgovor, ipak je ovo Intesa. :D
 
Ovo znači da onaj ko nema novca na deviznom računu uopšte ili bar na kraju meseca kada se naplaćuju održavanja, neće biti naplaćeno održavanje deviznih računa, niti će se stvarati rezervacije za naknadnu naplatu na mesečnim nivoima? Jesam li dobro razumeo? Ako jesam, da li je ovaj skrinšot relevantan izvor?
 
Još me nisu zvali povodom gašenja računa..
 
Verovatno pitam uzalud al ajde: jel se vidi negde koliko je rata ostalo za isplatu po DEBITNOJ kartici?
Vidim kad mi skinu ratu ali ne piše koja je rata u pitanju i sl.
Dobijao sam bio sms podsetnik "dospeva vam 5/10 rata, dana tog i tog" a sada nema ni toga.
A pogotovo kad ima više kupovina na rate u različitim prodavnicama pa ne znam šta je šta
 
Poslednja izmena:
@NightCrawler
Rate po debitnoj se ne vide online niti u app.
Preostali dug se ne vidi online niti u app.
SMS je jedino sto ti stigne + se rata ne skida onog dana kada si kupio/platio vec se skida onog dana kada je prosla transakcija kompletno.
Primer kupio si 1vog a transakcija prosla 4-og - svako sledece skidanje rate ide 4-og.

U poredjenju sa tim na primer preostali dug i datumi preostalih rata se vide za kupovinu po kreditnoj kartici.

:)
 
Da, to sve znam, nego sam mislio (uzaludno kao što rekoh) da imaju toliko pameti da ubace i ovo u applikaciju
 
Mani je strašno konfuzno u novoj aplikaciji da vidim koje mi sve rate idu na MC kreditnoj, uopšte ne mogu da se snađem ili nešto pogrešno radim.
Na primer što iz prve nije dostupno da vidim u toku tekućeg meseca koje mi rate idu, kog datuma, iznos i broj rate?
 
Ne radi mobilna aplikacija, nije moguće ni generisati #withKEY

Sada radi
 
Poslednja izmena:
Još me nisu zvali povodom gašenja računa..
Samo da se nadovežem, zvali su me, poslali sms sa kodom koji sam im pročitao i onda mi rekli da je uspešna provera i da je dalje prosleđen nalog za gašenje računa.
 
Isto i kod mene, ušao sam u proceduru kad i ti, koračamo zajedno ka gašenju računa😀
Inače, moj račun je bio vezan za internet karticu koju odavno ne koristim, tri puta sam išao u poslovnicu i tri puta navodno nisu mogli da ugase račun zbog problema u sistemu.
I još jedna stvar, dosta jaka procedura da te nazovu isključivo na broj registrovan u sistemu da bi poslali kod sms-om na taj isti broj radi verifikacije tog broja dok ste na vezi 😀

Edit:

Upravo stigla potvrda o gašenju računa na mail
 
Isto i kod mene, ušao sam u proceduru kad i ti, koračamo zajedno ka gašenju računa😀
Inače, moj račun je bio vezan za internet karticu koju odavno ne koristim, tri puta sam išao u poslovnicu i tri puta navodno nisu mogli da ugase račun zbog problema u sistemu.
I još jedna stvar, dosta jaka procedura da te nazovu isključivo na broj registrovan u sistemu da bi poslali kod sms-om na taj isti broj radi verifikacije tog broja dok ste na vezi 😀

Edit:

Upravo stigla potvrda o gašenju računa na mail
Takođe stigla potvrda mejlom i u pdf-u potpisana potvrda o gašenju pre pola sata.
Ugasio devizni i neki koji mi je automatski bio vezan za tekući običan dinarski.
 
Koja je alternativa za devizni račun u Intesa banci, gde je povoljnije?
 

Prilozi

  • intesa.png
    intesa.png
    35.9 KB · Pregleda: 72
  • intes2.png
    intes2.png
    61.7 KB · Pregleda: 66
@Pajser Brigada 1. Poštanska štedionica, LIB za proveru stanja, za obe opcije je kartica 100+150 godišnje:
a) Visa Classic avista računa - 50 dinara u mesecu u kom ima promena. PayPal: Standard transfer.
b) Visa Internet - 20€ konstantan depozit+barem još 5 za troškove, besplatan namenski račun. PayPal: instant transfer, raspoloživo odmah.
2. Raiffeisen - Visa Virtuon: 1200 za 2 godine se plaća unapred (50 dinara mesečno). Ebanking dostupan, najlakše ga je uspostaviti otvaranjem iRačuna koji je takođe besplatan, a uz njega idu Dina i Visa Classic, kojima se mogu uplaćivati evri preko bankomata na tom deviznom.
3. Erste viševalutni - Master devizna (3,5€ na 3 godine). Potrebno je obezbediti valute po njihovoj kursnoj listi (dolari, funte, krune) zbog konverzije banke, a za ostale kojih nema, zadužuje se evro račun i primenjuje MC kurs. Nema elektronskih servisa bez dinarskog računa.
Bez kartice, besplatno: UniCredit paket račun štednje (ebanking), Credit Agricole, Halk, Sber/AIK, Eurobank, OTP i Kombank (viševalutni).
 
Poslednja izmena:
Fino sumirano, @uji . Steta je sto cemo opet zatrpati ovakve informacije novim postovima (kao i mnoge druge).

Postoji li mogucnost da se ovakve stvari stave u prvi post opste teme o racunima ili na neki drugi nacin ucini vidljivim pa da se ne ponavljaju pitanja non-stop (ako neko od moderatora cita ovu temu uopste)? Mada jeste da se ove stvari dosta brzo mijenjaju, pa je upitno da li bas ima smisla.
 
@Condor, on mi je pomogao i opet ću da dođem na forume zbog takvih ljudi što pomažu.

Guglao sam i nisam mogao da nađem sve informacije, onda sam postavio pitanje. Hvala @uji na mnooogo korisnih informacija koje je uspeo da stavi u tako mali post. Kada sam njegove informacije povezao sa onim što sam izguglao, tek tada sam dobio kompletnu sliku ponude za devizne račune.

BTW Evo i MobiBanke, ona nije pomenuta.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nisam spomenuo Mobi banku jer skidaju održavanje 50 dinara i kad na računu ima pokrića, što je nekima na forumu takođe bilo nezgodno i zato neretko savetujem da se devizne partije drže na nuli ako nemate u planu da ih ubuduće zadužujete.
 
^ I onda nema održavanja računa, mnogo lakše nego da se gase računi i otvaraju u drugim bankama. Ja i sa onog koji mi je vezan za Visa Internet prebacim "kusur" nakon kupovine na glavni devizni i nema naplate.
 
^ ja isto tako radim, u Intesi. Nema naplate za račun vezan uz Visa internet karticu.
 
Nazad
Vrh Dno