Šta je novo?

Banka Intesa

Meni na iOS-u izbacuje gresku -999 i prebacuje mi na pin da ukucam, probao i pin, isto…
 
Kad udjem u app izbaci gresku 1002 a kad probam da se ulogujem izbaci 1001, kako ovo iznervira, hteo sam da kupim nesto al od toga nema nista, koj su dirali staru app meni radila kao sat.
 
Izgleda da su i pored ovih poštarina svi nagrnuli na AE. Dešavalo se i ranijih godina da vrisne Online kad je ova rasprodaja.

Kao da ne žele da pare završe u Kini :d
 
Ladno mi je izbacilo sada ovo… jel su oni realni… pokusavao sam da udjem, FaceID odradio par puta i evo sad sam izbacen sa naloga…

Edit:
Sad sam uspeo da reaktiviram nazad nalog, dobro je da sam sacuvao ID korisnika i reaktivacioni PIN, i sada sam se ulogovao bez problema.
 

Prilozi

  • 93A5EF9E-C69B-4075-83BA-5662ED185472.png
    93A5EF9E-C69B-4075-83BA-5662ED185472.png
    207.2 KB · Pregleda: 58
Poslednja izmena:
Ne znam dal si primetio, u opcijama kod izvoda ima da se odabere da ti stižu mailovi opet, ali ne brini ne radi, jer mi naravno nisu stigli, čak nemam izvode ni u aplikaciji, za oktobar ih nema jednostavno, a njihov kontakt centar je tek najjači, zovnem da pitam što nema izvoda nigde, kaže mogu da vam objasnim kako se podešava, kaže pa onda ćete dobiti mail, rek'o pa nisam dobio mail, a ona ladno pa tek ste sada podesili kako sam vam rekla, dobićete sledeći mesec, ja ponovo ali ja sam to podesio u oktobru, i gde mi je mail, a ona ponovo, mogu da vam pomognem da podesite u aplikaciji ako ne znate.... Ništa samo ide u krug namerno, i zamajava me... I na kraju ništa, nema izvoda...
Ista situacija, kod mene nema izvoda za oktobar u aplikaciji, dok su uredno automatski skinuli minimalne iznose. Uključio sam u aplikaciji da stiže na mail odavno, ali to jednostavno ne radi. Pritom otkaz ne stiže na mail redovno zaboravim da prebacim iznose na vreme.
Kad sam prvi put skontao da ne stiže više izvod na mail žalio sam se al ne vredi.
 
Kod mene su se konačno pojavili izvodi za kartice i račune na novoj web aplikaciji. A što se tiče automatskog povlačenja, to se rešava trajnim nalogom.
 
Ladno mi je izbacilo sada ovo… jel su oni realni… pokusavao sam da udjem, FaceID odradio par puta i evo sad sam izbacen sa naloga…

Edit:
Sad sam uspeo da reaktiviram nazad nalog, dobro je da sam sacuvao ID korisnika i reaktivacioni PIN, i sada sam se ulogovao bez problema.
Meni se to desilo... Gde da nadjem taj ID korisnika i reaktivacioni PIN?
 
Ma app je shit,ne mozes ni transakcije da izlistas ko covek. Neki racun kad hocu ne mogu da posaljem na mail da odstampam. Moze to mnogo bolje.
 
Tek sam danas primetio da mi ne skidaju onoliko koliko piše već više, kapiram da je zbog konverzije ali da nije malo mnogo?
Screenshot_2021-11-15-16-34-32-591_com.instagram.android.jpgIMG_20211115_163734.jpg
 
Bilo je već nebrojeno mnogo puta, ta kartica (inspire) je isplativa samo ako se plaća u dinarima.
 
Deru na sve načine a kad zatvaraš račune onda se prave nevešti "aplikacija za zatvaranje računa ne radi". A za obračun kamate i deranje na kursu sistem nikad nije zakazao za deset godina koliko sam bio korisnik...
Četiri puta sam išao u poslovnicu za tri nedelje, a da nisam pisao prigovor u centrali Intese i spomenuo da ću se obratiti NBS verovatno ni tad ne bi "proradila aplikacija".
 
Kako da posaljem novac sa tekuceg racuna na prijeteljev tekuci u drugoj banci?
 
U staroj aplikaciji ideš na Plaćanje i tu uneseš sve podatke kao da plaćaš bilo koji račun i to je to.
U novoj (koju nisam instalirao) s obzirom kako je napredna, verovatno ne može :D
 
Koliko brzo stigne novac na drugi racun? Jel provizija 20 rsd kao kod placanja racuna?
 
Za brzinu ne bi znao da ti potvrdim, nisam nešto puno prebacivao, obično je bilo za 10-15 minuta.
U mom slučaju -> hit račun, provizija jeste 20 din, sa hit+ je, čini mi se, 15 din.
 
Hvala, uradio tako, stiglo odmah, transfer intesa -mobi, provizija 20 rsd. Hvala, jos jednom
 
u moru svih problema pa jos i sms o prilivu novca na staroj aplik ne stize, jel lak prelazak na novu aplikaciju,potrebno ici u poslovnicu?
 
u moru svih problema pa jos i sms o prilivu novca na staroj aplik ne stize, jel lak prelazak na novu aplikaciju,potrebno ici u poslovnicu?
Moraš da ideš u poslovnicu nažalost. Odvratni su, kao da je neko dokon i jedva čeka da ode kod njih. Ja sam ih zvao 20 puta u želji da mi reše aplikaciju preko telefona i ako treba 100 provera, jok moram moram kod njih. Na kraju u banci stoji devojka samo za to,sa tabletom kao da sve objasni...zakomplikovali ga kao nezdravi. Ja joj kažem zašto ne urade sve ovo da mogu od kuće, kaže - online banking aplikacije je nemoguće aktivirati od kuće. Ja reko jel mislite za Intezu ili za sve banke? Kaže za sve banke. Reko' nemoj da se ljutiš ali slabo si upućena, imao sam unikredit pre 3-4-5 god i svaki put sam je aktivirao od kuće. Sada sam i u Erste, i takođe može bez odlaska u poslovnicu. Nemaju pojma.
Edit: sada sam se setio da sam prvi put Intezu uradio bez odlaska. Kada mi nije više čitao otisak rekli su da moram u banku
 
Ne znam zasto bi isao u banku? 3,4 puta sam morao ponovo aktivirati i svaki put preko telefona. Poslednji put sam zapisao id i onaj recovery kod i vise ih ne moram ni zvati.
 
Zovi call centar da ti aktiviraju, popisi ovo sto sam ti rekao i miran si za ubuduce.
 
meni još uvek ne stižu obaveštenja, ni uplate ni isplate, nisam valjda jedini? Do pre desetak dana sve normalno radilo, na telefonu mi je i nova i stara aplikacija i wave2pay,
 
Meni kasne notifikacije. Jutros stigla večina od juče što sam plaćao.
 
Kako da posaljem novac sa tekuceg racuna na prijeteljev tekuci u drugoj banci?
Нормално, трансакција по налогу грађана, упишеш број рачуна, износ и то је углавном то.
15/20 динара у зависности од врсте рачуна.
Плаћане у оквиру исте банке Интеза се не наплаћује.
Ради и на новој апликацији.
 
Jel zna neko dal jos negde Inteza zatvara ekspoziture osim Svilajnca i Despotovca?
 
Deru na sve načine a kad zatvaraš račune onda se prave nevešti "aplikacija za zatvaranje računa ne radi". A za obračun kamate i deranje na kursu sistem nikad nije zakazao za deset godina koliko sam bio korisnik...
Četiri puta sam išao u poslovnicu za tri nedelje, a da nisam pisao prigovor u centrali Intese i spomenuo da ću se obratiti NBS verovatno ni tad ne bi "proradila aplikacija".
I kod mene oko zamene kartice su stvari krenule da se lagano pomiču sa mrtve tačke tek kad sam pomenuo žalbu NBS...
Možda Jorgobanka ima takav uticaj na bankarski sektor...
 
Nazad
Vrh Dno