Šta je novo?

Banka Intesa

Stigla nova dina i inspire na adresu. Aktivirao dinu u app ali inspire ne mogu. Što je još ludje inspire istekla 30-og a danas 31-og uredno izvršio plaćanje. Da li možda moram jedno plaćanje sa dinom da obavim da bi mi otvorio opciju da dodam novu inspire?
 
Kako moze da istekne 30.? Moze samo da traje januar a to je i danas.
 
Da,misliso sam mart.
 
Je l kačio neko korake kako da nateram aplikaciju/banku da mi karticu pošalju na kućnu adresu?
 
Kako moze da istekne 30.? Moze samo da traje januar a to je i danas.
Tako mi piše u detaljima o kartici u aplikaciji ali svakako više smisla ima to što kažeš. I dalje me zbunjuje to što obe kartice ističu u isto vreme, izdate nove u isto vreme, a samo jednu za sada mogu da aktiviram.
 
Imas tamo negde objasnjenje kako ide za kartice koje su dostavljene postom. Ne mogu sad da se setim a znam da sam citao. Ja sam moje podigao u banci i odmah su bile aktivne,nista nisam morao cackati jer je samo izmenjen datum vazenja i onaj kod iza.
 
Meni je istekla visa juče i jutros me zovu iz banke i ja rekoh sama ću, računam dinu sam aktivirala odmah. Automatski mi je aktivna visa u intesa aplikaciji i radi mi apple pay ali da ažuriram za pretplatu za youtube neće pa neće kao da unosim pogrešan cvv.
 
Meni je istekla visa juče i jutros me zovu iz banke i ja rekoh sama ću, računam dinu sam aktivirala odmah. Automatski mi je aktivna visa u intesa aplikaciji i radi mi apple pay ali da ažuriram za pretplatu za youtube neće pa neće kao da unosim pogrešan cvv.
Moraš prvi put pre online plaćanja fizički da je provučeš kroz bankomat ili ubacivanjem u pos terminal, onda ćeš moći online.
 
Mali update: danas mi piše u app da mi je kartica u izradi i da ću biti obavešten za preuzimanje a ista mi je već dostavljena, debilizam. Jedino mi ostaje da čekam da se pojavi kartica u app pa da ispratim korake za aktivaciju…
 
Verovatno su se oni obezbedili da im ugovor dopusta sve. Kad sam pokusao da im pitam kako je to moguce da nemaju odgovor, rekli su da po opstim uslovima nisu duzni da me obaveste o razlozima odbijanja...

Rekla mi je generalne razloge zbog kojih moze biti odbijeno, pa kao medju ostalim stvarima, da izvadim izvestaj kreditnog biroa, proverim da li je tamo problem... Jao, koja ludost. Pa jer ja sad treba da istrazujem da bi otkrio pravi razlog ili oni prosto mogu da mi kazu?

A i koja je logika da apliciram za gold kartice, ako su mi odbili reizdavanje obicnih iz nepoznatog razloga? Ta dva odlaska na airport launge mi ne znace nista, ionako uvek stizem knap na aerodrom, sigurno nemam vremena da blejim po laungevima, a i nikad ne uzimam robu na te rate.

Anyway, rekli su mi da posaljem mail na kontakt@bancaintesa, valjda tamo sedi neko upuceniji od njihovog call centra i savetnika, ko moze prodreti u velike tajne i odgovoriti mi zasto mi je**ne kartice nisu produzene i sta se moze uciniti povodom toga.
Ok, istraživao sam i izvadio izveštaj kreditnog biroa. Prijavljene 3 fantomske docnje po KK na njemu od strane intese - poslednja pre mesec dana. Nema ni teorijske šanse da su se desile, jer i da nisam sam plaćao sav dug iz prethodnog meseca a jesam), tu je trajni nalog, a na računu sam celo vreme imao mnogo više para nego sto treba za tu isplatu.

Smešni iznosi 400-1100 dinara, al verovatno je sistem odbio automatski reizdavanje kreditnih zbog njih. Išao da podnesem zahtev za ispravku pogrešnih podataka.

A u filijali nevera, niti razumeju šta ja hoću, niti znaju kako se podnosi prigovor na pogrešan unos u kreditnom birou (više ja znao nakon 15 minuta guglanja), niti kako može greška, iako i oni potvrđuju da nikad nisam bio u dugu. Pa kao, dugovi do 5000 din nisu bitni, što se stresiram, ali naravno ne razumeju zašto mi onda nisu izdane kartice.

Paceri!
 
Hvala, izgleda da mi ta opcija nije dostupna. A i sakrili su je bolje nego što se bin laden bio sakrio.
 
Da li neko zna jel postoji nacin da iz aplikacije prebacim na drugu Visa karticu u inostranstvu odredjeni iznos u eurima?
Spominjali su mi preko visa2visa da moze da se prebaci,nisam nikada tako nesto radio, da li je neko upoznat?
 
Da li neko zna jel postoji nacin da iz aplikacije prebacim na drugu Visa karticu u inostranstvu odredjeni iznos u eurima?
Postoji, kroz Paysend, registracijom preko referala je prvi transfer besplatan, a svaki naredni se naplaćuje 1.5€ do 150€, a preko toga 1%.
Spominjali su mi preko visa2visa da moze da se prebaci,nisam nikada tako nesto radio, da li je neko upoznat?
Ne postoje Visa Net/Direct ili MasterCard Send aplikacije od strane kartičarskih kuća, već se to obavlja preko posrednika (što su i Western Union/MoneyGram online i slično ili WebMoney, PayPal, itd u kontekstu novčanika sa kojih se povlači na karticu). Od banke do banke zavisi i da li kartica podržava instant transfer protokol, kao i automatsko (odmah, u toku radnog dana, sutradan) ili ručno knjiženje (do 4 radna dana).
 
Ipak nije bila aktivna ali iz nekog razloga nije bilo opcije za aktivaciju tako da je moralo preko njih da se aktivira u svakom slučaju.
Potvrđujem isti scenario. Ako je kartica stigla poštom, a nema opcije za aktivaciju u aplikaciji, mora da se zove kontakt centar (iako u podacima o kartici u aplikaciji piše da je već aktivna). Tek nakon ovoga može da se odradi transakcija uz prisustvo čipa za aktivaciju beskontaktnog plaćanja.
 
Pozdrav svima,

Jel neko uspeo da resi ili sazna zasto aplikacija intesa mobi izbacuje gresku 1002?

Kontakt centar im trenutno ne radi,ali sumnjam da bi i oni bili od bilo kakve pomoci.

Stari sajt je bio zakon, uvek su mogle da se prate transakcije sa stanjem posle svake, a sada se stanje vidi samo kroz izvode koji se bagovito skidaju i koji su dostupni samo mesecno kroz aplikaciju/websajt.

Digitalno bankarstvo im je totalni promasaj zbog cega razmisljam da predjem u drugu banku.
 
Opet ne radi app? Cak ni websajt ne mogu da otvorim
 
Posto su se spojile Aik i EURO, u euro imam kreditnu karticu, uopste nisam obratu paznju da je spajanje izvrseno krajem marta, uplatim ratu pocetkom aprila. tek sam danas proverio u odbijene naloge i vidim da mi je nalog odbijen
Po meni veliki propust mobi aplikacije jer nije mi dosla poruka u inbox aplikacije. Tamo stizu samo obavedtenja, promocija ova, promocija ona, ono sto je bitno da je nalog odbijen tog obavestenja nigde nema
 
A sto to u ovu temu? 😁
 
Zato što je platio preko Inteza mobi i tačno je da nema notifikacija o odbijenim nalozima, već bude samo precrtan i vrati se iznos na isto stanje. Konkretno, desilo mi se zbog toga što sam prevideo za javne prihode da stavim šifru plaćanja 253. Prvobitno otišao sa 289 i automatski je odbijen. Neke banke su to rešile da uopšte ne dozvole taj korak za te račune.
 
Po meni ovo je veliki propust, desilo mi se jos jedno pre godinu dve, nisam uopste provalio da je nalog odbijen, jer kada placam placam sve istog dana a to znaci placaj komunalije sve racune i imam po 10ak naloga, stigne duplo vise obavestenja, isplata + poruka da je skinuta i 15 dinara za svaki nalog

Nego jel ima negde da se pise intezi za ovaj propust
 
istice mi visa internet kartica u septembru, hoce li mi automatski poslati novu karticu ili moram na salter da trazim reizdavanje?
 
istice mi visa internet kartica u septembru, hoce li mi automatski poslati novu karticu ili moram na salter da trazim reizdavanje?
Hoće, ali ako nemaš Hit plus ili Magnifica paket, uručenje je 200 dinara.
 
Kada vec pricamo o nedostacima, prosle godine sam zamenio karticu Visu, uglavnom placam koristeci walet, karticu samo gde zeza uredjaj(desava se da nece uopste da saradjuje sa mobilnim) i tamo gde delim na rate. Ostatak vremena kartica provodi u pregradi u novcaniku i lagano one tri cifre na poledjini su polako pocele da se mrljave i nije bas da se vide cifre.
Ako odem i zatrazim da mi zamene karticu naplatice?
Imam Hit racun
 
Naplatiće.
Ako te tri cifre upišeš negde recimo u Wallet, da imaš kao podsetnik, proći ćeš besplatno :)
 
Vrh Dno