Šta je novo?

Banka Intesa

Dobio update, sada radi i face unlock u aplikaciji.
 
I ja sam na iOS dobio update. Prvi log in sa PIN-om, posle normalno Face ID. Jedina promena koju vidim je da nema dropova u frejmovima kad uđem u listu transakcija na računu. Pre mi je taj meni bio fazon 2 fps 😂
 
Verovatno ide fazno. Malo se razlikuju mehanizmi, ali stiže i tu uskoro kad puste jednom.
 
Zanimaju me iskustva u koriscenju jednokratne virtuelne kartice...

Rezervisao sam smjestaj na booking-u i uspjesno je odradjena ona verifikacija kartice (ili kako se vec zove), kad naprave transakciju od ~0 eura!
Pitanje je, posto je kartica za jednokratnu upotrebu, da li ce smjestaj uspjeti da povuce novac kroz par dana (kada je zakazana naplata), ili je "ispucan limit" zbog ove kontrolne transakcije?
^Obavezno javi. Ovo je jako bitno svima koji koriste virtuelne kartice, a s obzirom na politiku booking-a i deljenja podataka o karticama sa vlasnicima smeštaja izgleda da je jedini način plaćanje virtuelnim karticama

Samo da potvrdim da je placanje proslo!
Znaci, odradjena je verifikacije kartice sa 0 dinara i par dana nakon toga je uspjesno proslo placanje punog iznosa jednokratnom virtuelnom karticom.

Nisam siguran da li bi se jednokratna virtuelna isto ponasala ukoliko bi se verifikacija odradila sa npr. 1 dinar (ili kao nekad sa 1 dolar i 1 euro), posto tako rade neki procesori za placanje, ali vjerujem da da, tj. vjerovatno virtuelna kartica nekako razlikuje verifikaciju od stvarnog placanja. Ali o tom po tom, ko prvi sazna, napisace.
 
Da li je update doneo skroz novu aplikaciju ili je to i dalje isti izgled sa samo apdejtovanim funkcijama i nadam se boljom funkcionalnoscu?
Posto je i ova trenutna aplikacija koju vecina ljudi koristi bila toliko problematicna u pocetku. Otkako je postala dostupna 6 meseci, a ako ne i duze sam izbegavao da je koristim jer je jako lose radila, a ona pre nje bukvalno bez ikakvih problema od samog starta.
 
Kada kažu nova verzija aplikacije, misli se na update postojeće aplikacije. Već drugu godinu za redom se tripuje da na kraju leta izlazi nova aplikacija, a ne update za postojeću kao što je zapravo slučaj. Znači novo ažuriranje za istu aplikaciju, malo poboljšana stabilnost, uklonjeni bagovi i kako kaže changelog unapređeni proces za online keš kredit. :D
 
Koliko im je godina trebalo sa one stare da predju na ovu, kako da izbacuju neku novu. I to su jedva ispeglali.
 
Ako moze mala pomoc od nekoga ko je imao slicno iskustvo, siguran sam da sam negde pre procitao, ali listam temu i ne mogu da nadjem. Elem, vratio neki sat Ananas-u, odobren povrat sredstava, u aplikaciji stoji sredstva vracena, medjutim nocas u 03h stiglo obavestenje u Intesa aplikaciji da je nova transakcija izvrsena na Ananasu i da je taj iznos skinut. U Aplikaciji nema dve transakcije, samo ova od nocas, i redovno u minusu, kao kupovina bilo gde na drugom mestu. Na racunu ima jos novca, tako da ne znam koliko je bilo pre sinocne transakcije. Ima li neko racionalno objasnjenje?
 
Dobih danas SMS poruku:
Obavestavamo Vas da od 1.10.2024. uslugu dodatnog zdravstvenog osiguranja, koja je bez naknade ukljucena u Vas Intesa Hit Plus platni racun, pokriva Drustvo za osiguranje Milenijum Osiguranje a.d.o. Beograd. Svi dosadasnji uslovi ostaju nepromenjeni, a detaljnije informacije mozete pronaci na nasem sajtu
Vasa Banca Intesa

^ A na tom linku, pod 'Dodatno zdravstveno osiguranje' pise:


Dodatno zdravstveno osiguranje

Uz Intesa Hit Plus platni račun dobijate dodatno zdravstveno osiguranje i osiguranje od posledica nesrećnog slučaja uz više osigurane sume i stepen pokrića, za vas i članove vaše uže porodice.
Osiguranje obezbeđuje novčanu nadoknadu u slučaju teže bolesti, izvršene hirurške intervencije, smrti ili invaliditeta koji je posledica nesrećnog slučaja.

Da li bi neko mogao da mi, kao laiku, pokusa objasniti kakvo sada 'dodatno zdravstveno osiguranje' ?
Ne secam se da sam na bilo sta tome slicno pristao kada sam otvorio Intesa Hit Plus racun. Jesu li to oni sada 'ugurali' kao 'free' da bi mi kasnije naplacivali, ili je to samo opcija koju ne moram da aktiviram, ili mozda nesto trece?
 
Moguće je da su te sms-om obavestili o promeni osiguravajuće kuće za uslugu koju si i do sada imao u okviru Hit Plus
 
Da li svi po defaultu imaju tu uslugu (dodatno zdravstveno osiguranje) uz Hit Plus racun, ili su mi oni nesto 'uvalili' jos kada sam otvarao taj tip racuna?
Ja znam da sigurno nisam pristajao na nesto dodatno. E sad', da li je to po default-u ukljuceno, ili su oni nesto 'prikacili', ne znam.

Da li neko moze da potvrdi da 'Dodatno zdravstveno osiguranje' dolazi uz Intesa Hit racun po default-u (bez mogucnosti da se to odbije kao opcija)?

Mesecno odrzavanje mi je zadnjih meseci bilo ~450 dinara ako se dobro secem. Ne bih da mi (kao i svuda) nesto 'ubace' kao 'free' pa da posle pocnu da mi dodatno naplacuju iako nisam uopste nesto slicno trazio niti na bilo sta 'dodatno' pristao.
 
Ide dodatno zdravstveno osiguranje u sklopu paketa. A zove se dodatno, ne zato sto je to dodatna usluga u banci, nego zato sto je dodatno na standardno zdravstveno osiguranje :D


1726684864890.png
 
cekaj, to dodatno zdravstveno se placa 300-400e godisnje... Nisam bas siguran da intesa to daje tek tako uz hit+ racun... Uz magnifica koji je skuplji, daju putno osiguranje...

Edit (sad je vec jasnije):

Dodatno zdravstveno osiguranje​

Uz Intesa Hit platni račun dobijate i dodatno zdravstveno osiguranje i osiguranje od posledica nesrećnog slučaja za vas i članove vaše uže porodice. Osiguranje obezbeđuje novčanu nadoknadu u slučaju teže bolesti, izvršene hirurške intervencije, smrti ili invaliditeta koji je posledica nesrećnog slučaja.
 
kdMwQ72.jpeg


Ne znam, meni je sve to nekako sumljivo zvucalo u SMS poruci.
Ne bih zeleo da su oni samoinicijativno odlucili da mi 'prilepe' to 'dodatno zdravstveno osiguranjje' uz Hit Plus racun, pa da krenu da mi mesecno skidaju za tako nesto.

Zato sam i pitao.

Jeste da pise da je 'dodatno', ali ipak... znas ono, nisi trazio, ne zelis, a neko ti uporno nesto nudi/daje.
A gotovo uvek kada je nesto dzabe, to na kraju zapravo nije.

EDIT:
Sada kada ponovo citam njihovu SMS poruku gde kazu:
"Obavestavamo Vas da uslugu dodatnog zdravstvenog osiguranja, koja je bez naknade ukljucena u Vas Intesa Hit Plus platni racun, ..."

Sve mi lici da su oni, bezobrazno, i na svoju ruku, ubacili to osiguranje, kao sto su i napisali "koja je bez naknade ukljucena" ('koja je bez vaseg pristanka ukljucena").
Znaci niko im nije trazio to, i oni su opet uporno ukljucili to osiguranje.
Dodjes u banku. Otvoris racun da bi primao platu i da imas dodatnu Visa Classic Debit karticu, a izadjes sa gomilom gluposti koje veze nemaju sa 'novcem' i bankom uopste.

Vidim da cu morati da ih posetim, da mi razjasne ovo.
 

Prilozi

  • scrs.jpg
    scrs.jpg
    80.8 KB · Pregleda: 6
Poslednja izmena:
To nije zdravstveno osiguranje u smislu da ti plaćaju lekarske preglede, laboratorijske analize i sl. Ovo je klasično osiguranje, gde ti, u slučaju većeg zdravstvenog problema, osiguravajuće društvo plaća odštetu za pretrpljenu štetu. Napr: polomiš ruku - dobiješ 30KRSD; imaš operaciju kile - dobiješ 50KRSD + 1500 po danu provedenom u bolnici. Kao da imaš kasko za sebe...
Pozdrav
P.S. Poruka koju si dobio znači da se menja osiguravajuća kuća sa kojim Intesa ima sporazum. Nekad ranije to je bilo DDOR, sad vidim da će biti Milenijum. Osiguranje si imao i ranije i tu ništa nije novo, samo će ti sad neko drugi platiti, ako zaglaviš neki medicinski problem.
 
kdMwQ72.jpeg


Ne znam, meni je sve to nekako sumljivo zvucalo u SMS poruci.
Ne bih zeleo da su oni samoinicijativno odlucili da mi 'prilepe' to 'dodatno zdravstveno osiguranjje' uz Hit Plus racun, pa da krenu da mi mesecno skidaju za tako nesto.

Zato sam i pitao.

Jeste da pise da je 'dodatno', ali ipak... znas ono, nisi trazio, ne zelis, a neko ti uporno nesto nudi/daje.
A gotovo uvek kada je nesto dzabe, to na kraju zapravo nije.

EDIT:
Sada kada ponovo citam njihovu SMS poruku gde kazu:
"Obavestavamo Vas da uslugu dodatnog zdravstvenog osiguranja, koja je bez naknade ukljucena u Vas Intesa Hit Plus platni racun, ..."

Sve mi lici da su oni, bezobrazno, i na svoju ruku, ubacili to osiguranje, kao sto su i napisali "koja je bez naknade ukljucena" ('koja je bez vaseg pristanka ukljucena").
Znaci niko im nije trazio to, i oni su opet uporno ukljucili to osiguranje.
Dodjes u banku. Otvoris racun da bi primao platu i da imas dodatnu Visa Classic Debit karticu, a izadjes sa gomilom gluposti koje veze nemaju sa 'novcem' i bankom uopste.

Vidim da cu morati da ih posetim, da mi razjasne ovo.
E svašta, još nisam video da se neko buni što ima besplatno osiguranje za slučaj hirurške intervencije, amputacije, preloma ili nedajbože smrti.

A u to osiguranje su uključeni i članovi porodice (deca i supružnik).
 
I vencana i nevencana zena. 😁
 
Pri tom, stvarno "radi", moj otac je ove godine dobio neku odstetu na ime operacije.
 
kdMwQ72.jpeg


Ne znam, meni je sve to nekako sumljivo zvucalo u SMS poruci.
Ne bih zeleo da su oni samoinicijativno odlucili da mi 'prilepe' to 'dodatno zdravstveno osiguranjje' uz Hit Plus racun, pa da krenu da mi mesecno skidaju za tako nesto.

Zato sam i pitao.

Jeste da pise da je 'dodatno', ali ipak... znas ono, nisi trazio, ne zelis, a neko ti uporno nesto nudi/daje.
A gotovo uvek kada je nesto dzabe, to na kraju zapravo nije.

EDIT:
Sada kada ponovo citam njihovu SMS poruku gde kazu:
"Obavestavamo Vas da uslugu dodatnog zdravstvenog osiguranja, koja je bez naknade ukljucena u Vas Intesa Hit Plus platni racun, ..."

Sve mi lici da su oni, bezobrazno, i na svoju ruku, ubacili to osiguranje, kao sto su i napisali "koja je bez naknade ukljucena" ('koja je bez vaseg pristanka ukljucena").
Znaci niko im nije trazio to, i oni su opet uporno ukljucili to osiguranje.
Dodjes u banku. Otvoris racun da bi primao platu i da imas dodatnu Visa Classic Debit karticu, a izadjes sa gomilom gluposti koje veze nemaju sa 'novcem' i bankom uopste.

Vidim da cu morati da ih posetim, da mi razjasne ovo.
Ja stvarno ne vidim šta je ovde sporno i šta treba da se razjašnjava kad je sve prilično jasno?
 
Poslednja izmena:
Ma naravno, sve je prilicno jasno. Ne znam zasto sam uopste i pitao. :)

Kada sledeci put (npr) udjes u MTS ili SBB poslovnicu, a oni ti uz ugovor daju i kesu paradajza, uzmi. Nemoj da razmisljas kakve veze ima paradajz sa kablovskom uslugom. Sta te briga, ako je dzabe. 'To' je deo paketa. Nemoj pitas nista. Pusti ti ove sto stalno nesto pitaju i zakeraju. To su 'posebni' slucajevi. Ti lepo recni krisku, posoli (ako volis slanije) i uzivaj. ;)
 
Dobro zaboravio sam da kažem da je skoro svima jasno...

Od 01.10. .... Pokriva Millennium osiguranje .... Svi ostali uslovi ostaju nepromenjeni ....

Btw bez obzira koliko ti je poređenje besmisleno, budi siguran da bih ukoliko bi taj paradajz bio deo paketa u MTS i ukoliko bi potpuno jasno napisali zbog čega ga daju, kao što su u mailu napisali ovi iz Intese tako da bar meni nema ništa sumLJivo, bez problema uzeo to kilo...
 
Poslednja izmena:
:)
Poredjenje je besmisleno da bih lakse opisao sta zelim da kazem. Kakve veze ima paradajz sa kablovskim opereterom? Kakve veze ima 'zdravstveno osiguranje' sa bankom?
Udjes u banku radi otvaranja tekuceg, deviznog. Zbog placanja racuna. Zbog kredita. Sve to ima veze sa bankom. Kakve veze ima da mi oni 'guraju' zdravstveno osiguranje kao 'banka'? Kapiram ja da su oni potpisali neki ugovor sa tim osiguravajucim drustvima i da to nude kao 'plus' svojim klijentima. Ali ako je tako, sutra nemoj da se iznenadis ako su sa nekim poljoprivrednikom potpisali sporazum, pa ti daju tu kesu paradajza. Ali ja je nisam trazio. Zasto moram i uz svoj racun da imam nesto sto nisam trazio?
Samo nesto 'uvaljuju'. Isto kao sto uporno nude kes kredite, odlazak u minus i sl. Generalno, tako nesto im ne mozes ni zameriti. Banka su, pa se time i bave. Ali 'dodatno zdravstveno osiguranje'? Ne vidim razlog tome osim da ponude jos neku 'pogodnost' u 'ratu' za klijente, nevezano sto to nema nikakve veze sa bankom'. Otud i onaj primer sa kesom paradajza. Nisam je trazio. Mnogi ce uzeti, ali paradajz cu kupovati na pijaci (ili marketu). Ili ce mozda na tezgi na pijaci da pocnu nuditi 'otvoren' tekuci u banci, na ime kupca paradajza?
 
Ne znam kako da ti objasnim da ti oni ništa ne uvaljuju što već nije postojalo (bila je druga osiguravajuća kuća a od 01.10. je Millennium) samo što ti to do ovog maila nisi znao i ovo te ne obavezuje da ti to koristiš ali jednostavno tek ne vidim kako može da ti smeta osiguranje koje mesečno ne plaćaš kao posebnu stavku (održavanje računa bi plaćao pa plaćao imao on ovo osiguranje ili ne).
I da se ne lažemo, gde god da odeš servira ti se neka promocija koju ti nisi tražio ali takva je politika kuće - odeš u Maxi i skeniraš kod a oni ti daju kupone za 50% popusta na nešto što ti ne treba kao npr National Geographic veća za spavanje. Ti je ne moraš kupiti kao što ne moraš koristiti osiguranje (slično je to što je u oba slučaja neki partnerski dil i što to nikog ne obavezuje na korišćenje, razlika je što ti je jedno trenutno besplatno ovako kako je a drugo sa pogodnošću popusta)...
 
Priznajem, nisam znao da sam i do sada uz HIT Plus racun imao i to 'dodatno zdravstveno osiguranje'. Ja sam isprva otvorio HIT racun da bih primao platu na tekuci. Kasnije sam shvatio da ne mogu da imam Visa Classic Debit karticu osim ako nemam Intesa HIT Plus racun. U banci su mi tako rekli, pa sam odlucio da predjem na HIT Plus racun. Moguce da su mi to zdravstveno prikacili jos tada, kada sam se sa HIT racuna prebacio na HIT Plus Ali znam da ja sigurno nisam trazio da zdravstveno osiguranje bude ukljuceno. Cak nisam zeleo bas nista od svega sto su pokusali da mi dodatno ponude tom prilikom. Zato me je ona SMS poruka iznenadila. Ok, moja greska sto nisam znao da je to vec bilo ukljuceno.

Ipak, pitanje i dalje stoji. Ti jesi pokusao da objasnis. I meni je jasno da danas sve tako funkcionise. Kao da smo na pijaci.
Ali zaista, nema logike. Mada, mnogo toga danas nema.

Sto se konkretno tvog primera tice: U Maxi-u mozes (a i ne moras) da kupis tu vrecu za spavanje sa 50% popusta. Ali... novac je i dalje kod tebe, sve dok ne odlucis da li zelis ili ne da kupis.
Kod banke je druga situacija: Novac je kod nje. Nesto sto imam na racunu ili buduci priliv. Shvatas? Mogu samo u jednom momentu da se drznu i kazu 'od sada se naplacuje' dodatno zdravstveno osiguranje. I da skinu sa racuna iznos. ("Pa kako niste obavesteni, svima smo poslali SMS poruku o promenama"). Imam osecaj kao da nemam kontrolu nad tim ako se tako nesto desi. Zato protestujem ovako. Preko njih primam platu. Nemam kontrolu nad onim sta oni mogu u buducnosti da urade, a ja trebam stalno da sam na oprezu ako nesto sto je bilo 'dzabe' u jednom trenutnu vise ne bude.
Kod Maxi-a, novac je kod tebe. Mogu oni da nude koliko god zele, ali dzaba ako ti neces da kupis. Kod banke, novac stalno (ili stoji) ili pristize na tvoj racun. Ne znas sta im moze pasti na pamet ubuduce.
 
Vrh Dno