Šta je novo?

Banka Intesa

Restart telefona pomaže da više ne traži reaktivaciju na ios-u, posle apdejta. Meni uspelo na dva iphone-a. Na androidu kod devojke i dalje traži.
Ovo nije tacno bar i slucaju moje zene.

Zeni su poslali sms da su primetili da ima poteskoca sa app logovanjem i reaktivacijom u kom je link za navodnu reaktivaciju preko tog linka. Da li je jos neko dobio slican sms? Ceo dan pokusavamo da dobijemo banku preko call centra bezuspesno, kako onda znaju da ima problem 🤔

Update: posto je ponovnim zvanjem call centra cula na automatu da joj je mozda poslata sms poruka prosli smo kroz link i korake na linku i sad sve radi samos to morate da ostavite sve podatke 🤣
 
Poslednja izmena:
sad pun zebnje proverih, ali radi bez problema sve standarno, iPhone.
 
I podesite kod za reaktivaciju da bude kao pin. Na taj način ga nećete zaboraviti, jer pin kod ipak povremeno koristite.
 
Mudro
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ja sam sa Intesom zavrsio svaku saradnju pre 3 dana, skroz su nekorektni sa ponudama kredita a i sama aplikacija dosta ima problema, vise ne radi nego sto radi. Halk Banka mnogo bolju kredita ima 9,5% fiskna kamata, dobio gold paket za 495 din mesecno, a prva godina ne placam odrzavanje. Apsolutno isti paket sam koristio u Intesi, Magnifica za 799 din, a u Halk 495, nikakve razlike. Mozda je Intesina aplikacija malo naprednija, ali i Halk ima skoro sve funkcionalnosti samo sto je malo dizajn aplikacije jednostavniji.
 
Halkbank u tom najjačem paketu nema kreditnu karticu, već se posebno plaća 595din mesečno.
Kod Intese u najjačem paketu dolazi Visa Gold kreditna koja obuhvata i putno osiguranje (putno osiguranje nudi i Halk banka). A mnogima znači i plaćanje na rate kreditnim i debitnim karticama (bez revolving modela). U ponekim prodavnicama ima dodatni popust za plaćanje Intesa karticama.
Intesa ima jaču kamatu za keš kredite, ponuda kod mene je 10.45% nks (vs 9.50% nks kod Halk banke).
Ipak ima razlika, pa treba dobro izvagati. Cena održavanja je samo jedna stavka.
 
Poslednja izmena:
@desp

Da li si magnifika korisnik? Kod mene je za intermezzo keš kredit ponuđena kamata nešto preko 14%.
 
Imam Hit plus račun. E sad, app je plava pa možda imam taj Magnifica status. Za Intermezzo ponuđena kamata je 11.95% nks.
Pisao sam ranije u temi da i moja majka koja je penzioner ima praktično istu ponuđenu kamatu.
 
I podesite kod za reaktivaciju da bude kao pin. Na taj način ga nećete zaboraviti, jer pin kod ipak povremeno koristite.
Dobronameran je savet, ali postoje razlozi zasto je aktivacioni broj drugaciji od PIN-a. Kao PIN i PUK za sim karticu.

Halkbank u tom najjačem paketu nema kreditnu karticu, već se posebno plaća 595din mesečno.
Kod Intese u najjačem paketu dolazi Visa Gold kreditna koja obuhvata i putno osiguranje (putno osiguranje nudi i Halk banka). A mnogima znači i plaćanje na rate kreditnim i debitnim karticama (bez revolving modela). U ponekim prodavnicama ima dodatni popust za plaćanje Intesa karticama.
Intesa ima jaču kamatu za keš kredite, ponuda kod mene je 10.45% nks (vs 9.50% nks kod Halk banke).
Ipak ima razlika, pa treba dobro izvagati. Cena održavanja je samo jedna stavka.
Ako mislis na Magnificu, dolazi Mastercard Gold, ali ostalo si tacno rekao.

Link za reaktivaciju aplikacije me odglavio. Pokusao sam da stavim isti kod za reaktivaciju za koji sam bio siguran da je bio ranije i nije mi dozvolila jer je navodno slab (imao je cifru koja se ponavljala za redom). Tako da ne znam da li ga nisu tokom rada prosto "obrisali" jer nije dovoljno jak ili jeste bio tacan ali je odbijen pri pokusaju aktivacije aplikacije... Pojma nemam.
 
Mislim da su promenili šta je dozvoljeno da bude kod za reaktivaciju, sada npr mora da bude više od dve cifre u kombinaciji, za ostala pravila npr 1234 i to sa ponavljanjem nisam siguran da li su bila i ranije. Ali za ovo sam siguran da nije bilo
 
Nisam mogao ni sa ID korisnika i pinom, takodje ni sa kodom za reaktivaciju, probao i preko linka poslatog putem SMS i sa generisanim kodom koji sam dobio tim putem i nisam takodje mogao da aktiviram, kaže app neispravan kod.
Jutros ipak morao da pozovem call centar, ili sam poranio sa pozivom ili se raščistila gužva, nekih 7-8 minuta čekao da se jave.
Nemam pojma oko kombinacije pina i koda za reaktivaciju, meni se ne ponavljaju cifre i ima dovoljno karaktera, ali jednostavno nisam mogao da aktiviram tim putem.
 
Imam Hit plus račun. E sad, app je plava pa možda imam taj Magnifica status. Za Intermezzo ponuđena kamata je 11.95% nks.
Pisao sam ranije u temi da i moja majka koja je penzioner ima praktično istu ponuđenu kamatu.
Ako je plava,onda si preko 1500e i ne znam sto si se stisao,kazi i nama da znamo :ROFLMAO: ;) Cudi me da si u Hit plus a da imas status Magnifica. Ja sam u M paketu ali nemam taj status.
 
Halkbank u tom najjačem paketu nema kreditnu karticu, već se posebno plaća 595din mesečno.
Kod Intese u najjačem paketu dolazi Visa Gold kreditna koja obuhvata i putno osiguranje (putno osiguranje nudi i Halk banka). A mnogima znači i plaćanje na rate kreditnim i debitnim karticama (bez revolving modela). U ponekim prodavnicama ima dodatni popust za plaćanje Intesa karticama.
Intesa ima jaču kamatu za keš kredite, ponuda kod mene je 10.45% nks (vs 9.50% nks kod Halk banke).
Ipak ima razlika, pa treba dobro izvagati. Cena održavanja je samo jedna stavka.
U ovom paketu imam Master World kreditnu, isto funkcionise kao master gold koju sam imao u Intesi, odobre u banci bez revolvinga. U intesi u Magnifica paketu je Mastercard a ne Visa gold, u obe banke je free kartica. Sto se tice ponude kredita, imao sam laki kes na 10,95 a Intremeco preko 600.000 mi bila 14,05. Nisam imao magnifica status.
 
Da li inteza i dalje trazi naknadu za kreditni biro prilikom otvaranja racuna?
Hteo sam par puta da predjem ali uvek odustajao jer su trazili 300 din...pritom nigde ne pise na sajtu da je to potrebno
 
Za osnovni ne traže, samo za račun gde uzimaš kreditne kartice. Mislim da su mi i za dozvoljeni minus to naplatili.
U tih 300 din ide ta naknada za kreditni biro i jedna menica. (Bilo davno, trebalo bi da je tako i dalje).
 
Da li inteza i dalje trazi naknadu za kreditni biro prilikom otvaranja racuna?
Hteo sam par puta da predjem ali uvek odustajao jer su trazili 300 din...pritom nigde ne pise na sajtu da je to potrebno
Za racun ti je potrebna samo licna karta. Ne gledaju kreditni biro za tekuci. Ako uzimas minus, kredit ili kreditnu karticu onda naplacuju kreditno biro i menice
 
Mozda su hteli odmah da ti podnesu zahtev za Mastercard hit kreditnu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20231204_173841_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231204_173841_Samsung Internet.jpg
    71.1 KB · Pregleda: 20
  • Like
Reagovanja: uji
u kom delu aplikacije se nalazi citac za placanje telefonom,pokusao sam onim qr kodom ali u prodavnici ne mogu da ga skeniraju ,valjda treba kao barkod biti???
 
Ako plaćaš Google Pay-om onda prislanjaš vrh telefona kao karticu na POS terminal, ako želiš da plaćaš IPS QR kodom to je dostupno kod malog broja trgovaca i dosta kasira ne zna za tu opciju (moje iskustvo iz Rode) pa moraš da im objašnjavaš šta tačno želiš.
 
Jedno pitanje.
Šta je bolje kad se kupuje karticom intesinom (nebitno dinarska ili eur), kada izađe na pos aparatu da se bira hoću li da mi skida u njihovoj valuti, valuti te zemlje, ili u eurima?

Kupovao sam bratu sat sad u Dubaiju u duty free shopu i izabrao sam njihovu valutu jer ako biraš eur u startu dodaju 20-30e.
I okej kad sam provukao dinarsku karticu skinulo je okej, i sad kad je proknjiženo to veći je iznos za jedno 5k dinara...
 
Njihova (lokalna) valuta uvek. Ako biraš da ti konvertuje u evre ili dinare računa se po kriminalno lošem kursu.
 
To sam i uradio, ali eto posle obrade transakcije mi je dodao 5k din u odnosu na inicijalno šta mi je prikazao kao skinut iznos...
 
Ako si placao dinarima (rsd>eur>aed), onda je po kursu banke ta razlika. Najbolje je Eur bez konverzije na POS-u i iskljucivo placanje zelenom visom i kreditnim karticama.
 
Poslednja izmena:
Devizna kartica najbolje u inostranstvu. Visa Inspire ima baš kriminalan kurs EUR - RSD
 
Evo ako nekog zanima nakon moje sage sa blokadom placanja na internetu. Otisao u poslovnicu, razgovarao normalno, objasnio da nikakve rizicne transakcije (aliekspres i pretplate za skyshowtime i slicne normalne stvari) nisam radio, sluzbenica me saslusala i rekla bukvalno: Pa dobro, mi jedino mozemo da vam izdamo novu karticu, al ne mogu da vam garantujem da necete opet biti blokirani, i to kosta 600din. Plus nije htela da mi da uvid u listing da vidim koje su bas to transakcije oznacene kao rizicne. Sve je prakticno bilo u fazonu "ko te ****, moras da igras po nasim pravilima". Rekoh ok, gasite racun i vise me necete videti u zivotu.
 
Vrh Dno