Šta je novo?

Banka Intesa

Treba da pravdam neke troskove firmi, tj da dostavim izvod samo sta sam placao sa moje devizne kartice. Kad udjem u aplikaciju pise mi lepo za svako placanje prodajno mesto, pa moze da se zakljuci za sta su potrosene pare, ali kad preuzmem izvestaj te transakcije ne vidi se prodajno mesto, nego samo iznos koji je placen i broj racuna obe strane.
Je l' ima neka fora da mogu da uhvatim i prodajno mesto? Posto ni screenshot ne mogu da uradim u aplikaciji..
 
@nightshadow mozda nije neka pomoc ali cisto da kazem ako je hitno resenje, jer sam slicno imao u proslosti pre nove aplikacije takav problem, pa sam izvod koji mi salju na mail u pdf editoru izvukao samo stranu na kojoj se nalazi odredjeni trosak i na toj strani sve ostale troskove zacrneo i ostavio taj koji je bitan za pravdanje.u U izvodu mi pise i mesto troska i vreme i iznos sto je sasvim dovoljno za pravdanje
 
evo da javim ako nekome znaci, zavrsio sam i odobrili su mi istog momenta novi limit i predjoh na magnifica. Za kartice mi nisu gledali prosek koji sam uplacivao po sifri 241 vec samo poresko resenje tj osnovicu za oporezivanje pa puta 3 mi je odobren limit. Dok za magnifica prelazak su mi gledali koliko prebacujem po osnovu 241.
 
verovatno nisi trazio veci limit na kartici od tog sa resenja *3... Da si trazio veci, gledali bi ti prosek po sifri 241
 
Pravo da vam kazem nisam trazio preveliki limit jer su mi objasnili da mi veliki limit po karticama smanjuje kreditnu sposobnost, a posto ne znam sta donosi dan a sta donosi noc nisam hteo da umanjujem sebi sposobnost za neki kredit u buducnosti, mada su mi takodje predocili da se kartica lako ukida i nestaje to kreditno zaduzenje za jedan dan tj da nije neka prevelika procedura. U svakom slucaju dosta za opremanje namestajem i za putovanja :)
 
Да ли је могуће пребацити еуре са једног на други девизни рачун?

Већ данима зовем и пишем мејлове, и чекам одговор.
Данас поново зовем кол центар и оператерорка ми каже да то уопште није могуће.
Покушавао сам сто пута, и само једном ми је пребацио 1 еуро. 😀
 
Poslednja izmena:
Zaglupljuje se aplikacija.
Meni u nekoliko pokušaja nije htelo, ali to je sve bilo na početku upotrebe aplikacije. Čas je radilo, čas nije.

Poslednjih nekoliko meseci, uključujući i danas, prebacuje bez problema.
 
Ја апликацију користим скоро годину дана, раније ми није требало па и не знам да ли је радило.
Дописујем се седам дана, нисам био у Србији па нисам могао да зовем.
Јуче звао али не знају шта је проблем, као може у калкулатору курсева да се врши трансфер, тек тамо не може.

Данас ми пета девојка из кол центар каже да мора да се продају па онда поново купе еури да бих одрадио теансфер. 😀 😄 😂Да Еуро - Еуро трансфер не постоји као опција.
Да никад није могло.
Лудило мозга.

Одаберем еуро/еуро,
Одаберем износ - настави
Сам пребаци на динарски који се не користи није чак ни текући рачун. Наравно тај други је 220 динара кад се користи.

Еуро 1 - Еуро 2 продаје еуре
Еуро 2 - Еуро 2 купује еуре
 

Prilozi

  • 1.png
    1.png
    525.7 KB · Pregleda: 41
  • 2.png
    2.png
    537.3 KB · Pregleda: 41
  • 3.png
    3.png
    536.3 KB · Pregleda: 41
Poslednja izmena:
vidis, tebi uopste ne prikaze dobro ovo dole, ispod racuna... tu pri transferu treba samo da imas iznos u evrima i opis... ne i ovo u dinarima... to se tacno i meni ranije desavalo, kao sto sam ti ranije napisao...
 
Odoh “po prinudi” u Rajfajzen, nisam srećan, ali im bar aplikacija radi, za razliku od ovog Inteza đubreta.
 
Да ли је могуће пребацити еуре са једног на други девизни рачун?

Већ данима зовем и пишем мејлове, и чекам одговор.
Meni ovo bez problema radi u staroj aplikaciji.
Odem u menjačnicu, sa računa -> euro 1, na račun -> euro 2, upišem koliko i to je to, nema provizije, ništa, radi bez problema. 🤷‍♂️
 
@faca kod mene je bilo slično, ali nisam siguran da li je bio update aplikacije ili je jednostavno proradilo.
Sada radi bez problema.
 
Pozovite ih kada vam nešto nije jasno, meni su za par stvari otvorili oči. Ja prebacih avans za rezervaciju smeštaja za letovanje u Grčku iz aplikacije, i to ne mali iznos, za tri porodice, tri apartmana. Sve iz aplikacije.
 
Meni ovo bez problema radi u staroj aplikaciji.
Odem u menjačnicu, sa računa -> euro 1, na račun -> euro 2, upišem koliko i to je to, nema provizije, ništa, radi bez problema. 🤷‍♂️
Meni radi i u novoj, nikada nije bio problem od kako je koristim a često prebacujem sa glavnog EUR na onaj koji mi je vezan za Internet karticu. Primećujem da se ovi problemi često javljaju na iOS, na Androidu ne videh ovakav problem.
 
Problem u menjacnici se vuce vec mesecima, pisao sam odavno jos o tome. Ne razumem kako ne odrade update. Sta rade developeri aplikacije.
 
Kod mene je prebacivanje sa deviznog na devizni radilo od starta nove aplikacije. Radi i sada.

Transfer i menjačnica, izaberem devizne račune, kliknem "opis" , zatim "nastavi". I to je to.
 
njima ne trebaju developeri, trebaju im magovi!
(govorim iz neposrednog iskustva)
 
Upokojena osoba, odneta umrlica u banku. Ali oni i dalje zovu traze jer navodno ne znaju da je umrlica dostavljena i traze izvestaj ostavinske rasprave.. ne razumem u cemu je stos?
 
Ne mora da znači da te zovu iz banke, pošto sve većinom sarađuju sa agencijama za naplatu potraživanja.

A ostavinska rasprava je bitna ukoliko je osoba bila dužnik, a ima naslednika.
 
Rece da je iz inteze mada ko zna mozda se poziva na istu jer 2x zovu a vec je receno da je upokojena. Koliko znam taj kredit je osiguran a ima naslednika cega? Pazi ja ne znam kako su oni psihicko oboleloj osobi i dali kredit i ko je to odobrio
 
Nisam pravnik, pa će me neko nadam se ispraviti ako grešim. A i nemam dovoljno dobar kontekst da bih znao šta tačno da ti odgovorim.


Svakako, ukoliko ta osoba ima naslednike (čega god), naslednici takođe nasleđuju i obaveze po kreditu.

Valjda na ostavinskoj raspravi se takođe potvrdi da nema naslednika.
 
a ima naslednika cega?
Imovine, dela imovine. Svega onog što prolazi kroz ostavinsku raspravu. Naravno, naslednik odgovara do vrednosti nasleđenog.

Ako postoji polisa u slučaju smrtnog slučaja, najbolje to srediti sa bankom.

Kako bilo, ako je nešto nasleđeno, treba reagovati što pre, jer na sve to kreće zatezna kamata, itd...
 
^Jasno.

p.s I dalje nejasno zasto zovu sa pricom da je traze na telefon i ispituju da li je prijavljeno u banci. To je bilo pre skoro 3 god.
 
Poslednja izmena:
Mozda tada kada je odneto u banku nisu uneli u sistem da je mku donet pa nema te informacije u sistemu. Savet da ako znas gde je odnet tj u koju ekspozituru i kada mku posaljes mail banci ili putem kontakt forme na sajtu da provere to sve inace ces da trazis mesanje NBS. Banka nije ugovarac osiguranja vec je to ugovor izmedju pokojnog lica i osiguranja i mora prijaviti osiguravajucoj kuci pa ne bi bilo lose da i njima uputis slican dopis.
 
Da li mogu da budem prijavljen na dva telefona na mobi aplikaciju?
Takođe paypass na kartici mi uopšte ne radi od juče, a normalno prolazi kartica kad je ubacim ili preko androida/iPhone-a plaćanje
 
update: 4000 neka taksa.. i mora da se otplati taj dozvoljeni minus koji je bio 15.000 din mada oni zaokruzise na 20, kredit je osiguran.
 
Ne radi mi paypass na kartici, da li se razmagnetisala ili nekako ostetila ne znam, mada ponekad i prodje, moze na pin. Kakva je procedura, jel menjaju karticu ili je magnetisu opet kako to vec ide i da li nesto kosta, da li neko zna?
 
Nazad
Vrh Dno