Šta je novo?

Banka Intesa

ProCredit ima Total račun koji košta 550 din, uključuje e- i m- banking
  • besplatni dinarski e-nalozi
  • prvih 5 podizanja mesečno na bankomatima drugih banaka besplatno
  • za kupoprodajne transakcije do 1000eur mesečno primenjuje se srednji kurs
- nema kreditna kartica

Imaju kreditne kartice. Ma nije mi ni do kreditnih kartica, sve sam to kod njih skrojio po svojoj meri, nego mi je mnogo bitnije sto, lupam pozovem kontakt centar, zavrsim sta imam i cao. Isto, jednom se nisam bas snasao u onim njihovim zonama, medjutim, kaze mi lik iz obezbedjenja - evo vam slusalica u cosku, podignite i cujte se sa njima, vas poziv je prioritetniji od ostalih pa kaziye sta vam treba u zoni. I stvarno su me ispostovali, objasnili sve natenane, nikakva frka i tenzija. Kada sam instalirao mobilno bankarstvo, nesto nisam uradio kako treba, pozvao kontakt centar, i aj, nisu se javili, ok, desava se. Medjutim, odusevili su me sto su posle tog propustenog poziva i moje poruke kroz e banking, pozvali u kratkom roku, izvinili se i kao hajde da resavamo sta je problem.
Ali da ne duzim, to je moje neko zadovoljstvo za sada. Mnogo je bitnija druga prica: prilicno su jednostavni, nemaju zilion kartica, zilion paketa i ne uvaljuju ti sve i svasta. Jedna kartica, jedan taj Total paket i sve zbirno 550 din a ne 200 kinti i zilion skrivenih troskova. E sad, mozda odskacem od teme, ali najjaca stvar im je sto su najpovoljniji za dozvoljeni minus (***, meni je trebao). U intesi mi je bio basnoslovan a ovde 9% i to na deo koji nacnem, na godisnjem nivou. Valjda su manja banka pa se tim nekim tarifama i kamatama utrkuju za klijente, ko ce ga znati. No, nisu menjali cene i nece, posto mi je to bilo bitno da znam, pitao sam i sada sam miran. Evo i linka,jer sam malo zaludjenik, a ako je jos neko, neka baci oko, pretrazivao sam: https://nbs.rs/export/sites/NBS_site/documents/zastita-korisnika/tabela_02_2021.pdf
 
Ovo nije tačno, tj. ne piše im tako u cenovniku naknada.
Ne piše, tačno, to su mi rekli preko call centra. To isto znači, da ukoliko bi neko poželeo da zatvori račun za viza internet karticu u julu naprimer, morao bi da izmiri sva prethodnja dugovanja. Bankama ne verujem i treba biti spremam na svakakve začkoljice.
 
Problem je sto vecina radnika nema pojma a ako ti da pogresnu informaciju ti snosis posledice. I meni su rekli da ce kumulativno naplacivati odrzavanje i za racune koji su bili na nulu.
U svakom slucaju videcemo. Niko nece propasni za tih 120 din mescno ali principijelno im nedam vise ni dinar zadnjih 10 godina konstantno degradiraju uslugu ali dok je cena usluge jednaka i manja od dobijenog to prihvatam.
Prvo su pre X godina pogasili pola poslovnica i skratili radno vreme nakon toga su poceli da rotiraju dovode nove radnike koji nemaju pojma (losa obuka, manjak iskustva) onda je dosla famozna modernizacija softvera koju do danas nisu uspeli da ispeglaju. Kao sto je neko vec rekao trebalo je prvo ponuditi uvesti nove usluge pa eventualno podizati cene ovako deluje kao da nas zaje*avaju. Drzis na racunu godinama sredstva bez kamate i sad treba da im platim uslugu 120din -necu dok imam izbora.
Problem je generalno sto razni tupsoni pardon menadzeri pokusavaju da preslikaju modele poslovanja iz drugih zamalja bez prilagodjavanja i ispitivanja trzista ne mislim samo na banke.
 
Brza je intesa juce sam popodne predao zahtev za gasenje racuna jutros mi je stigao mail da ce na suprugin racun danas preneti 97,86 rsd koliko je ostalo sredstava nakon naplate svega zamolili su me da im javim kada bude uplaceno i pitali su me kako zeli potvrdu da su sva dugovanja izmirena na sta sam im odgovorio da mogu da mi posalju elektronski sa odgovarajucim e-potpisima koje mogu proveriti putem MUP CA ili postom o njihovom trosku ako nemaju epotpise. Definitifno zavisi kako na kog savetnika naidjete i kako napisete zahtev. U zahtevu budite sto precizniji i sto kraci.
 
Ne piše, tačno, to su mi rekli preko call centra. To isto znači, da ukoliko bi neko poželeo da zatvori račun za viza internet karticu u julu naprimer, morao bi da izmiri sva prethodnja dugovanja. Bankama ne verujem i treba biti spremam na svakakve začkoljice.
naknade se ne naplaćuje (ni retroaktivno) ako nema novca na deviznom računu 30./31./01. kad se vrši obračun:
1617871305473.png

za tekući se, pak, naplaćuje kumulativno čim legnu neke pare:
1617871420005.png

barem ja tako tumačim ove formulacije
 
Ako na RSD tekućem računu nema prometa npr 6 meseci, rezervišu se sredstva u iznosu 6 x 220din (npr. za osnovni račun), ali se kad posle 6 meseci legne uplata, dug od 6 x 220 din raspoređuje na buduće mesece. Ako posle svakog meseca imate uplate, svakog meseca (narednih 6 meseci) ćete platiti još 220+220din. Račun koji nema promet zbog ovog zaduženja ne ide u minus, ali nisam pitao šta se dešava ako posle 6 meseci neprometa želite da zatvorite taj račun - da li pri zatvaranju morate da platite taj dug od 6 x 220din?
 
Juče bio u Intezi i pokrenuo proceduru gašenja. Savetnica je načula da se svašta piše po mrežama pa veli nije to baš tako kako se piše. Kaže ima mnogo netačnih informacija. Kaže od 31.05. uvode najbolju platformu za e-banking u Evropi :)) .
Pitam da neće možda biti uplatno/isplatnih bankomata za EUR- neće!
Banka koja je poslednja implementirala IPS plaćanje. Banka u kojoj je haos u svakoj filijali.
 
Juče bio u Intezi i pokrenuo proceduru gašenja. Savetnica je načula da se svašta piše po mrežama pa veli nije to baš tako kako se piše. Kaže ima mnogo netačnih informacija. Kaže od 31.05. uvode najbolju platformu za e-banking u Evropi :)) .
Pitam da neće možda biti uplatno/isplatnih bankomata za EUR- neće!
Banka koja je poslednja implementirala IPS plaćanje. Banka u kojoj je haos u svakoj filijali.
neverovatno mi je to za uplatno/isplatne bankomate u EURima za njih. Ima i manjih banaka sa takvim uredjajima, ne znam sta oni cekaju. Ova nova banka u k ojoj sam, isto ih ima. A mala i gotovo do juce fokusirana na biznis klijente. Hit mi je ta strategija ''daj sakom i kapom, skupi s k.. i konopca, samo da imamo najveci broj klijenata''. nije ni cudo sto im zaposleni nisu obuceni kad fluktuiraju na dnevnom nivou usled preobimnog posla koji im se zadaje, a svakako je mnooogoo cudno da ne polazu toliko na automatizaciju procesa i digitalizaciju (doduse ajde sad kao odjednom rade na tome)...
 
naknade se ne naplaćuje (ni retroaktivno) ako nema novca na deviznom računu 30./31./01. kad se vrši obračun:
Pogledajte prilog 303142

Upravo ovo sam ih ja i pitao u call centru. Čim legnu evri na devizni račun povezan sa viza internet karticom, rezervisaće sredstva i naplatiće sve ono što nisu bili u prilici do tada. Jedino ako su agenti u call centru bili neobavešteni i to mi tako saopštili. Iskreno, sumnjam u to.
 
Možda bi prvo trebalo da puste novu platformu, tek onda da dižu cene, da spreče bežaniju. A možda im je to i cilj, da se oslobode nekih klijenata.
 
@dj90
Napisano je da nema naknade za izdavanje kartice ali održavanje računa je 50 din. ako ima prometa
 
Donji tekst se odnosi na Poštansku štedionicu:

@dj90
Napisano je da nema naknade za izdavanje kartice ali održavanje računa je 50 din. ako ima prometa
2.3.2 "Вођење текућег девизног рачуна отвореног за намену коришћења Виза картице за интернет" - без накнаде

Јел може ова фрее варијанта са Виза картицом за нет?
 
Poslednja izmena od urednika:
Upravo bio u Vojvodjanskoj banci. Neko ovde je preproucio za tu banku za otvaranje deviznog racuna.
Kako su mi rekli u banci nema deviznog racuna tj ne otvara se nego dobijes samo Visa karticu.:unsure::unsure: Posto nema deviznog racuna nema ni odrzavanja istog (reci radnice kod koje sam bio) ALI ima godisnje clanarine koja je 600 rsd. 7 do 10 dana za izradu kartice.
 
Upravo bio u Vojvodjanskoj banci. Neko ovde je preproucio za tu banku za otvaranje deviznog racuna.
Kako su mi rekli u banci nema deviznog racuna tj ne otvara se nego dobijes samo Visa karticu.:unsure::unsure: Posto nema deviznog racuna nema ni odrzavanja istog (reci radnice kod koje sam bio) ALI ima godisnje clanarine koja je 600 rsd. 7 do 10 dana za izradu kartice.
haha nista mi nije jasno... sta je 600dinara? :D
 
Sad sam kontaktirao AIK banku preko chata za infromacije o deviznom racunu tj kartici za placanje preko interneta.
Poštovani, otvaranje i održavanje deviznog računa fizičkog lica kod naše banke je besplatno. Možete dobiti MASTER karticu
vezanu za ovaj račun. Izdavanje kartice košta 300 rsd a mesečna članarina je 100 rsd.
Svaki mesec se placa 100 rsd bez obzira na promet. Ne moze online da se otvori racun, mora u poslovnicu da se podnese zahtev.
 
Dodao još
Sad sam kontaktirao AIK banku preko chata za infromacije o deviznom racunu tj kartici za placanje preko interneta.

Svaki mesec se placa 100 rsd bez obzira na promet. Ne moze online da se otvori racun, mora u poslovnicu da se podnese zahtev.
Dodaš još 20rsd, imaš u Intesi Debit Classic VISA.
 
Da, ali oni imaju istu tu karticu i kad otvoris Flexi stednju i onda je sve besplatno, ne placa se odrzavanje. Plus ako trosis u Srbiji skida po srednjem kursu.
 
Poslao sam mejl u ProCredit banku za neke nedoumice i ono što je meni bitno je da nemaju plaćanje putem QR koda, imaju ApplePay ali ne i ekvivalent za android i imaju kreditne kartice.
Odgovorili mi na mejl jako brzo.
 
Tu koristim godinama. Hteo sam da je ugasim zbog ovih 120 rsd ali koliko mi se cini nema vise za dzabe ni u jednoj banci.
Ima, u mrs banci (Mastercard), debitna, sve besplatno,plaćaš članarinu;) 100rse . Nadamo se da će ispoštovati ugovore, meni kartica ističe 07/22.
 
pa to: koliko će još trajati bogougodnosti koje nudi rahmetli MTS banka...

netko napisa da će ujedinjenje biti okončano tipa jun/jul, te će nakon toga (izvesno) biti i inkorporirani u tarifnik PŠ

doduše, štedionica ima ok uslove, al su objektivno, a to zna svako ko je bilo kakav posao obavljao sa/u njoj, troma telesina na državnom vimenu...
 
MTS ti nudi 1 din održavanje u narednih 6 meseci, takav se ugovor pravi a posle šta bude lako se promeni banka :D
 
@kiboni
To je za internet karticu a ne znam kakav je sad prolaz sa tom karticom, znam da je ranije bilo problema sa plaćanjem, nisu je nešta hvalili te sam zato otišao u intesu.
 
Jel ima PŠ skeniranje QR kodova za plaćanje računa i wave2pay u mobi aplikaciji?

Navikao sam na to u Intezi a menjao bih banku ali navikao sam suviše na te dve opcije
Imaju skeniranje QR kodova, ali nemaju aplikaciju nalik Wave2Pay (NFC). Plus, internet bankarstvo im je kriminalno! Za proveru stanja na računu, svaki put morate da kucate broj računa.
 
Imali li neko iskustva sa KomBank prepaid karticom bez odrzavanja je jednokratno 500din vazi tri godine: Uzeo bih je za onLine placanja. Konkretno po kom kursu obracunavaju placanja u eurima? Vidim da sva devizna placanja se konvertuju u euro ali ne pise koiji kurs se primenjuje za obracun tih evra u dinare.
Visa PriPaid
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno