Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Првом приликом када будем имао 10-15 хиљада вишка ћу купити интегралку.

Za te pare možeš da kupiš neku koja je u toliko jadnom stanju da joj još toliko para treba da bi se ikako vozila.

Ok, preterujem, ali za toliko koliko si rekao nećeš naći hf evo 2 u iole pristojnom stanju.
 
Šta kažeš na Civic ili Mazda 3, pouzdani su, kvalitetni i do sad sam čuo samo dobra iskustva. Iako vozim Švabe, glas ću ti dati za nekog Japanca, jer i sam kontam na to ići sledeći put..

Lepi su oba, ne znam samo za održavanje i delove da nisu skupi.
 
Ima li neko iskustva u voznji sa vazdusnim ogibljenjem, zapravo zanima me kakav je zaista komfor (utisci koje sam citao se obicno vezu na utisak letenja po oblacima) i naravno lezanje u krivinama..
 
Za te pare možeš da kupiš neku koja je u toliko jadnom stanju da joj još toliko para treba da bi se ikako vozila.

Ok, preterujem, ali za toliko koliko si rekao nećeš naći hf evo 2 u iole pristojnom stanju.

Нећу наћи ево 2, али би био срећан и са обичном интегралком. Чак скачу цене и ланчији 1.6 зато што изгледа као интеграле и уз неки добар кит и проширења може изгледати као интеграле. Има једна таква препакована жута на дорћолу, риба је нека вози ваљда
 
Ma koga briga kako izgleda, bitno je da jeste integrale. Ta 1.6 o kojoj ti pričaš je verovatno HF Turbo, a ima i HF 4WD, al to ne može s integralkom da se poredi. Čak ni ona HF Integrale pre evo modela nije ni blizu popularna kao evo. Nije samo u izgledu stvar... tek EVO ima idealnu raspodelu pogona napred/pozadi i još neke "sitnice" koje je čine onim što jeste.

Btw, nije "lančija", nego "lanča", čak "lanća" ako ćemo da teramo mak na konac. :)

Ima li neko iskustva u voznji sa vazdusnim ogibljenjem, zapravo zanima me kakav je zaista komfor (utisci koje sam citao se obicno vezu na utisak letenja po oblacima) i naravno lezanje u krivinama..

Imam ja, sa citroenom C5 exclusive. To je ovaj aktuelan model. Sve ok, al ništa spektakularno. Pogotovo ne za mene koji volim tvrđe ogibljenje. Taj C5 je prava limuzina, za penzionere... :)
 
Poslednja izmena:
Знам ја то све, међутим био би задовољан и неку реплику да имам :) А што се тиче ево 2 од мог комшије, ја мислим да је он више времена провео испод ње поправљајући је него што ју је возио. Причао ми је тад ко клинцу, да после грубе и акресивне вожње трпи последице по месец дана. Мада капирам да тада то нико није ни знао да поправља, па је морао све на своју руку
 
Sto se tice brzih automobila, moja iskustva sa odrzavanjem su jako losa. Imao sam 206-icu RC, vecina delova je morala da se porucuje i to samo u veranu. Sto znaci jako dugo i skupo.
Tvrd auto je super za jurcanje, ali za svakodnevnu voznju po bg-u je katastrofa.
 
Imam jedno pitanje za sve vas, a vi ste kako je već neko rekao u prvom postu neko kome bih verovao oko svega.

Naime, planiram da pazarim svoj prvi auto. Izdvojio bih do 2000€. Ono šta mi treba je neki naravno ekonomičan auto a glavni uslov je da naravno ima klimu. Uzeo bih nešto sa troje vrata pošto mi dete baš i nije na putu :) ali opet dovoljno komforan za dvoje plus eventualno još dvoje s vremena na vreme naravno na kraće relacije.

Ono šta sam gledao su uglavnom automobili koje sam vozio, Fiat Bravo 1.6 16v ili 1.9 JTD, Seat Ibiza 1.9TDI, Alfa 147 1.6 TS ili 1.9 JTD. To su kola koja sam vozio i koja mi se sviđaju i na izgled i iznutra. Naravno znam da to nije neki naročit izbor, ali idem trenutno logikom da uzmem ono šta sam vozio.
Razmišljao sam da preko drugara koji radi sa kolima uvezem nešto pošto sam nekog mišljenja da auto koji je preko prešao 150k km i auto koji je u Srbiji prešao 150k ne mogu da se porede (naravno čast izuzetcima). Ono šta sam gledao po oglasima preko je da je auto ~1000€ preko i po oglasima mogu da se nađu i za manje (s tim što znam da je Bravo 1.9 JTD Euro2 i da ne mogu da ga uvezem).
Ono što mene interesuje šta vi mislite o toj mojoj ideji? I dalje se razmišljam da li uzimati nešto ovde (pogotovo sad posle poplava) ili preko. Isto tako, zanimaju me neki vaši predlozi šta uzeti u tako nekoj cenovnoj klasi. Nisam naravno ekspert za kola, kao što kažem bio bi mi to prvi auto iako imam iza sebe ~10.000km i vozao sam sve ove automobile, pa sam i da kažemo neki vozač pa nemam strah kako umeju ljudi ovde da kažu od "jakih" automobila :)

E da, i ako bih ga dovozio od preko šta bih sve sada morao da platim? Redovan sam čitalac AutoBild-a, pa sam skoro čitao šta sve treba da se plati za uvoz, ali to je sve bilo pre ovog novog čuvenog kataloga i sličnih stvari, pa me zanima koliko bih morao da platim za ovakva i slična vozila. Naravno gledam sve sa početka trećeg mileniuma :) 2000-2003 godište
 
Poslednja izmena:
moja preporuka ti je da ne gledas ibize tdi i 147- mice za 2000 e, jeeerr te nece kostati 2000 e nego mnogo vise
za te pare bi ja gledao realno punta 1.2. Nadjes ocuvanog, kad skupis pare prodas ga za slican kes i uzmes sta ti se svidja
 
Joj punto mi se nekako uopšte ne sviđa, ne znam ni ja zašto

BTW koliko su mi "sigurni" oglasi sa recimo autoscout24-a? Uglavnom tamo gledam što se tiče ponude iz inostranstva?
 
Poslednja izmena:
Yaris 1.0 vvti ili 1.2 vvti

Iz prve ruke ti garantujem da je najpouzdaniji i najkvalitetniji auto za potrebe koje si naveo. Jeste, zenskast je dizajn, veruj mi na rec da vredi kao 3 punta.
 
Ima li neko iskustva u voznji sa vazdusnim ogibljenjem, zapravo zanima me kakav je zaista komfor (utisci koje sam citao se obicno vezu na utisak letenja po oblacima) i naravno lezanje u krivinama..
Da, prilicno zanimljiva stvarcica, nije bas da nije "nista posebno" al nije bas ni da je neko wau ludilo (osim ovog novog mercedesovog magica koji se ne moze opisati koliko je dobar..). Al recimo da iako nisam ljubitelj suvova, range rover mi jos ispadne i najudobniji za voznju, bas zbog tog air ride-a, bukvalno kao da lebdis, kad naletis na neravninu nemas onaj osecaj udarca, ono tup, nego se samo malo vise zaljulja. To je za autoput. Po krivinama opet koliko god da je udoban, stalno imam utisak kao da ce da se prevrne, al dobro tome mogu pripisati i njegovu visinu a i ne bas idealna sedista..
Sve u svemu, jaaako udobna i zgodna stvarcica, moze se bez pauze prevaliti 4-5h sati voznje a da izadjes potpuno svez
 
moja preporuka ti je da ne gledas ibize tdi i 147- mice za 2000 e, jeeerr te nece kostati 2000 e nego mnogo vise
za te pare bi ja gledao realno punta 1.2. Nadjes ocuvanog, kad skupis pare prodas ga za slican kes i uzmes sta ti se svidja

+1, za 2000e Punto je najbolja kupovina. I to 1.2 16v. 2000e je malo kesa za nešto bolje od čega te kasnije glava neće boleti.
 
Zaboga, na koji to nacin je Punto bolji od:

Astra G
Jaris
206 HDI
A3 mk1
Polo mk3 facelift/ mk4
Clio 1.2 / 1.5 dci
Fokus mk1
Fabia mk1 u odlicnom stanju

Ovi auti svi komplet u slucaju kes novca mogu da se uzmu i za manje od 2000 evra. Ne znam kako neko odluci - Punto .. ?

Na stranu moje lose iskutvo sa Stilo-om, Punto je Fiat, i realna vrednost Punta dvojke je 1000 evra. Dati 2000 evra za Punto je ko kad neko kupi novu Daciu Logan a nije preko firme. van pameti. Fiatova vozila su sa razlogom jeftinija u salonu od automobila iste klase - jer su losiji u izradi, servisno zahtevni i kratkotrajni.
 
Zaboga, na koji to nacin je Punto bolji od:

Astra G
Jaris
206 HDI
A3 mk1
Polo mk3 facelift/ mk4
Clio 1.2 / 1.5 dci
Fokus mk1
Fabia mk1 u odlicnom stanju

Ovi auti svi komplet u slucaju kes novca mogu da se uzmu i za manje od 2000 evra. Ne znam kako neko odluci - Punto .. ?

Na stranu moje lose iskutvo sa Stilo-om, Punto je Fiat, i realna vrednost Punta dvojke je 1000 evra. Dati 2000 evra za Punto je ko kad neko kupi novu Daciu Logan a nije preko firme. van pameti. Fiatova vozila su sa razlogom jeftinija u salonu od automobila iste klase - jer su losiji u izradi, servisno zahtevni i kratkotrajni.

Igore ne lupaj da su fiati servisno zahtevni jer je upravo suprotno, najjaeftijie I najjednostavnije popravke...Drugo losiji u izradi isto ne pije vode jer cena podrzava njihovu filozofiju, jednostavno i jeftino za odrzavanje kada govorimo o malom gradskom automobilu, koji je btw I izmislio fijat. Zena vozi classic iz zastave za 80 evra mesecno dobijes nov auto koji je smesan za odrzavanje, prelazi 300000 hiljada iz sale, redovan servis ukljucujuci I gasni uredjaj 12.000, najjeftinija registraciuja, sijalicu na faru od 400 din zameni cak I ona za 2. min a celokupan osecaj izrade i spoljai iznutra je pristojan, dovoljan obzirom d aje platform iz prosle generacije...do sada presao 60.000 bez problema sa mehanikom ili bilo cim drugim...ja sam vozio nekad tipa 1.6. i.e model iz Italije 93 godiste I sta reci, neunistivi auto, ne pokvariv, ne ostavlja na putu I veliki servis kosta 8.000 dinara , realno pogledajte da li ste videli fijata pored puta? ja nikada za razliku od francuza I nemaca...fijat je jeftin za odryzavanje I to odrzavanje treba postovati ako nista zbog cene a to sto neki i to ne mogu nego hoce da voze sa kvarom jos samo 100 km to niuje do marke vec do ljudi...sa fijatom samo pozitivna iskustva...za razliku od fordova, opela, skoda I francuza fijat je majka mara u srednjoj I nizoj klasi a po mom iskustvu daleko isplativiji I udobniji od vw-a...Iz tipa kad izadjem nakon 4 sata voznje funkcionisem normalno...iz opela, skode, forda ili ne daj Boze vw-a polomljne si polse 2 sata kao da si vozio ceo dan ako govorimo o nizoj klasi ne o premium brendovima...da ne pricam o ponasanju na putu, predviodivosti i uopste o voznom osecaju...motori nisu ni za diskusiju jer u fijatu ma kakva da je osecas se kao vozac a ne kao baba, ti fijatovi motori su zivahni elasticni i javljaju se momentalno kad ih pozoves za razliku od nemaca...Jedino ispred su mali japanci...oni su nenahebivi u tom segmentu...malo skuplji ali daleko kvalitetniji...
 
Poslednja izmena:
[YOUTUBE]80C6AomdI84[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]LTC5vZBsALM[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
moja preporuka ti je da ne gledas ibize tdi i 147- mice za 2000 e, jeeerr te nece kostati 2000 e nego mnogo vise
za te pare bi ja gledao realno punta 1.2. Nadjes ocuvanog, kad skupis pare prodas ga za slican kes i uzmes sta ti se svidja

Koja bi bila neka realna cena za AR 147? Tu neko 2002, 03, 04 godište.
 
@Neo
baci pogled na peugeot 206 1.4hdi,nije skup za odrzavanje i jako je ekonomican.
 
VW Phaeton 2009

Drugar radi u jacem servisu i imali su Phaetona na par dana. Presao sam 500 metara sa autom. Nije mi jasno kako i zasto je ovaj auto fail-ovao u prodaji. valjda VW znak na maski ne nosi "premium" osecaj ali ja, doduse kao laik u iskustvu sa autima preko 30k evra, ne mogu da se otmem utisku da je Phaeton bolji, kompletniji, opremljeniji i stabilniji od svih konkurenata u segmentu luksuznih limuzina. A8/S8, S klasa, BMW 7, koliko god delovali ekstremno i skupo, i opremljeno, nisu kao Phaeton. Pricao mi je zapravo neko sa Bench foruma, koje je sve uslove za izradu automobila direktor VW-a postavio svojim inzenjerima, valjda ide prica da je trazio 20 stvari koje je veoma komplikovano dizajnirati, i svih 20 je uspesno napravljeno na vozilu. Ako iko dodje u priliku da vozi ili eventualno kupi auto u ovoj klasi, kolikogod smesno i blesavo zvucalo VW ima, ponavljam po mojoj amaterskoj proceni, bolji auto od Mercedesa i BMW-a

Spolja je izgledao kao samo jedan običan Passat. Ništa specijalno nije bilo u njegovom dizajnu što bi skrenulo pažnju na njega. Dojmim se da je zato fail-ovao.
 
Koja bi bila neka realna cena za AR 147? Tu neko 2002, 03, 04 godište.

Odes na mobile.de npr i pogledas sta mozes da imas za 1300 - 1400 e , to je ovde 2000 e i to je to. A nije ni poenta to, neka i kosta realno 2000 e, JTD dobar neces naci za te pare, a 1.6 ts ne zelis
 
Zaboga, na koji to nacin je Punto bolji od:

Astra G
Jaris
206 HDI
A3 mk1
Polo mk3 facelift/ mk4
Clio 1.2 / 1.5 dci
Fokus mk1
Fabia mk1 u odlicnom stanju

Ovi auti svi komplet u slucaju kes novca mogu da se uzmu i za manje od 2000 evra. Ne znam kako neko odluci - Punto .. ?

Na stranu moje lose iskutvo sa Stilo-om, Punto je Fiat, i realna vrednost Punta dvojke je 1000 evra. Dati 2000 evra za Punto je ko kad neko kupi novu Daciu Logan a nije preko firme. van pameti. Fiatova vozila su sa razlogom jeftinija u salonu od automobila iste klase - jer su losiji u izradi, servisno zahtevni i kratkotrajni.

http://www.polovniautomobili.com/oglas4884694/toyota_yaris_13_vvti/
evo ti jedini yaris 1.3 vvti do 2000 e. imas 50 aktuelnih punta koji su u boljem stanju nego ovo i jos da ti ostane 300-400 e u dzepu. Ne kazem da je punto dobar, kazem da je punto dobar dok ne skupi pare za nesto sto mu se svidja
 
Odes na mobile.de npr i pogledas sta mozes da imas za 1300 - 1400 e , to je ovde 2000 e i to je to. A nije ni poenta to, neka i kosta realno 2000 e, JTD dobar neces naci za te pare, a 1.6 ts ne zelis

Mislio za neki dobar 147, kolika bi bila neka realna cena kod nas?
Šta fali 1,6ts, zašto ne taj motor?
 
kupovina polovnjake je vise komplikovana nego sto mislite a ako kupujete auto na osnovu dizajna i izgleda oda nek vam je sa srecom :)
 
Mislio za neki dobar 147, kolika bi bila neka realna cena kod nas?
Šta fali 1,6ts, zašto ne taj motor?

recimo od 3300 bi krenuo da ih gledam. 1.6 ne zelis jer trosi duplo nego jtd a ne ide tolko dobro.
 
Na stranu moje lose iskutvo sa Stilo-om, Punto je Fiat, i realna vrednost Punta dvojke je 1000 evra. Dati 2000 evra za Punto je ko kad neko kupi novu Daciu Logan a nije preko firme. van pameti.

Ako se već kupuje nov auto, za 8000 i nešto EUR koji automobil može da se kupi, da je bolji od tog Logana, jeftiniji za održavanje, praktičniji i pouzdaniji?
 
@Neo
baci pogled na peugeot 206 1.4hdi,nije skup za odrzavanje i jako je ekonomican.

On mi je nekako mali (krupan sam ja). Kažem ova 3 koja sam naveo kao "prvi" izbor sam vozio i zadovoljan sam pozicijom za volanom, mestom i svim ostalim. 206 mi je nekako skučen za noge. Nekako sam najbliži Bravo-u, on pored alfe (koja je skuplja) mi deluje ok, kažu mi ljudi da je JTD motor extra urađen, da lagano ide preko 300.000km.
Ne znam ni ja šta ću i kako ću :)
 
pa ako si krupan uzmi c5 2.0 hdi,mog ćaće 2.2hdi je vec ubio 400.000km bez ikakvih problema problema :)
 
Poslednja izmena:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/GM/Fiat_Premium_platform

http://en.m.wikipedia.org/wiki/GM_Epsilon_platform

Vectra i Chroma da, plus još mnogi automobili iz GM grupacije tada.

159 nema veze sa njima nikakve, tj platforma je potpuno drugačija, vešanje nema nikakve veze sa Opelom, Chomom i Saabom. Jedino sto znam da moguće dele je M 32 menjač koji treća firma pravi za njih i mnoge druge automobile.

GM takođe nije proizvodio ništa po licenci od motora, sve je to proizveo Fiat, a oni ubacivali pod haubu samo uz minimalne razlike.

Mnogo je teško otvoriti bar Gugl ili Wikipediju, da ne idemo dalje na neke stručne forume. Ovaj forum je baš podbacio u upotrebi Gugla. :-D

Radjena je na toj bazi i u zadnjem momentu su ukapirali da ce Fiat i Alfa imati dva ista auta u klasi i odlucili da malo umaprede 159-ku i pokusaju da je prebace u premium segment. Vise su kopirali sa ove osnove, nego iz premiuma, jer nisu imali vremena (para) da razviju nov, a kopiranje sa starog Saabovog i GMovog premiuma nije bas islo najbolje, jer su ga oboje ugasili ranije. Zato nije ni naslednik 156-ice, a ne menja ni 166-icu, vec je nesto izmedju. Razlike u odnosu na Cromu/Vectru su realno male, pa je u sustini to slican auto u svim tehnickim aspektima. Promenjeno je vesanje, karoserija minimalno (iste dimenzije i medjuosovinski razmak, tezina, mada vectra je laksa 100-inak kg od nje i Crome), dizel motori isti (benzinci su Alfini), a pokusali su da izgleda "bogatije" i luksuznije. Zato se ne mogu koristiti delovi od Crome i Vectre, koji se medjusobno podudaraju u velikom broju slucajeva. Zbog svega sam i rekao "koncept im je isti" , a za Cromu i Vectru bih rekao identicna osnova. Sustinski jedina velika razlika je u dizajnu, jer je auto prelep, dok su druga dva prosek.

Je'l sad malo jasnije? :)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno