Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Octavia je mnogo bolja kupovina od Rapida. Mislim da ima bitno bolji odnos dobijenog/uloženog. Rapid samo ako je budžet fiksan, i nema kud dalje. I u tom slučaju je bolje uzeti A5FL polovnu, neku koja je malo prešla (naša bivša službena je otišla za 9500€ Elegance oprema, TDI 1.9, 36.000km na satu, 4 godine stara) - bolja kupovina od novog Rapida bez dileme.
 
U vezi Fiata 500L
Ne bih nikog savetovao da kupuje nove Fiate napravljene kod nas. Slabija je kontrola kvaliteta nego na zapadu.
Ortaku koji je pre 3 godine kupio novog Punta vec je imao problem za auspuhom i jos necim.
Pre bih kupio bilo sta druge marke staro 5 godina pa cak i Hyundai nego nov Fiat.
Da mi neko da na poklon prodao bi ga odmah i kupio krsten polovnjak.

Apsolutno pogresno. Prvo Fiat 500L se pravi samo u Srbiji, ne mozes kupiti taj model pravljen npr u Italiji. Drugo, 500L za te pare ODLICAN auto, pravi izbor za porodicu, dobar i za grad i za malo duzi put. A poredjenje sa Puntom je besmisleno, to su Italijani uvalili da se premosti prestanak proizvodnje Yuga pa usput rekli ajde da zaradimo i neku kintu na ovom... Kako ce se pokazati narednih godina, videcemo, pricam sta auto nudi u odnosu na konkurenciju.
 
Astra H 1.7 CDTi 100 HP, 2005. god. uvezena iz Švajcarske 2008. sa nekih 100k. Do danas ni najmanji problem, odlična potrošnja, karavan je pa ima prtljažnik da mozeš nositi šta hoćeš. Isti taj prtljažnik mali zeza u krivinama kad je prazan, a klizav kolovoz, pa ako ne paziš možes lako da izgubiš kontrolu nad zadnjim dijelom, ali to je kod većine karavana pa i ne zameram astri to. Kvarova nema, samo osnovni servisi, motor je odličan i zaista sam zadovoljan. Detalj koji meni smeta, je nedostatak šeste brzine, jer voziti preko 160 nije baš isplativo u petoj ni po novčanik ni po motor. Naravno mislim na vožnju po autoputu, a kad smo već i kod toga mogu reći da mi je tempomat tonu para ustedio, pa sam uopsteno i sto se toga tice zadovoljan.
 
Poslednja izmena:
U vezi Fiata 500L
Ne bih nikog savetovao da kupuje nove Fiate napravljene kod nas. Slabija je kontrola kvaliteta nego na zapadu.
Ortaku koji je pre 3 godine kupio novog Punta vec je imao problem za auspuhom i jos necim.
Pre bih kupio bilo sta druge marke staro 5 godina pa cak i Hyundai nego nov Fiat.
Da mi neko da na poklon prodao bi ga odmah i kupio krsten polovnjak.

Apsolutno pogresno. Prvo Fiat 500L se pravi samo u Srbiji, ne mozes kupiti taj model pravljen npr u Italiji. Drugo, 500L za te pare ODLICAN auto, pravi izbor za porodicu, dobar i za grad i za malo duzi put. A poredjenje sa Puntom je besmisleno, to su Italijani uvalili da se premosti prestanak proizvodnje Yuga pa usput rekli ajde da zaradimo i neku kintu na ovom... Kako ce se pokazati narednih godina, videcemo, pricam sta auto nudi u odnosu na konkurenciju.

Ajde sada please, da ne nastavimo na ovu temu Fiat vs ostali. Biće gora od teme Apple vs ostali i zaključaće nam temu.
 
Ajd i ja da se ukljucim :)
Prvi licno moj auto je bio seat toledo mk1 1.9tdi 110ks magnus nivo opreme sto je i najveci nivo cini mi se. Auto je bio tvrd, ne bas udoban, ali karoserija od 1100kg i 110 konja pa je po mojim standardima bio izuzetno brz tj vuko je ko lud, uzimajuci u obzir da sam pre toga vozio golfa 1 i 2 1.6d :-D
Vozio ga jedno 5,6 godina, izuzetno pouzdan auto, i 2010 kupio audi a4 (b6) 1.8T quattro sa 150ks i brdo opreme. U medjuvremenu sam vozio dosta drugih automobila zbog posla, mogu reci da kvalitet izrade pre svega unutrasnjosti je neprikosnoven, odlicno lezi na putu...nije nesto startan jer sa plinskim uredjajem tezi nesto preko 1.6 tone :)
Inace seata sam uzeo u valjevu, audija u subotici a ja sam iz Niša. Ako vam prodavac deluje iskreno preko telefona (neko bolje to moze da proceni od drugog) i jos bolje imate nekog da baci pogled na auto u tom mestu, vredi preci 300,400 km kako bi ga i vi licno proverili. Jer ogranicavati se na okolinu po meni nije ok, mozda propustite extra primerak auta, naravno moje misljenje :)
 
Odradi remap da mu podignes zivahnost, kako na plinskoj tako i na benzinskoj mapi i resen problem :)
 
Па да ли је могуће да се људи не свађају око немачких аута против свих осталих ? :) :)
Углавном за ово моје кратко возачко искуство, око две године, возио сам активно пола и корсу, возикао пар пута и лупа од мојих.

Поло 2004 са оним телетабис фаровима, 1.4 ТДИ 75 коњића - једини ауто који се најдуже задржао у нашој кући. Купљен праткично на слепо, без мајстора без икакве провере. Отац и мајка само узели кеш и одма купили. Ауто троши као упаљач, искрено ја мислим да нема аута који по граду мање троши а да није хибрид. Једино му се потрошња повећа на 5 - 5.5 на аутопуту јер тај мотор са три цилинда вероватно нема толико снаге. Овако ауто као ауто супер, никад ниједан проблем нисмо имали са њим. Само редован сервис и то је то. Притом је за градски ауто јако простран, на море комотно смо ишли наш четворо и пас у гепеку, ствари у оном коферу на крову :) По мени сигурно најбоља куповина градског дизела тренутно

Лупо 2002 1.4 ТДИ 85 коња ако се добро сећам он је имао ДИ црвено тако да је фабрички био јачи мотор за 5 или 10 коња наспрам пола који има исти мотор и само И црвено. Супер ауто, брз, ружан али мени је био баш симпатичан. Ишао је као невреме, права мала градска јурилица. Замењен је за корсу да се ја неби превише гасирао са њим :)

Корса Д 2007 1.3ЦДТИ 90коња - Супер ауто, имала је и неку бесну опрему, бољи издув, затамњена стакла, нископрофилне фабричке гуме и фелне. Ћале није издржао да опет не узме неку зујалицу од аута :) Имала је шест брзина тако да је аутопут био мање стресан за тај фијатов мотор. Супер нас је служила док није дошао сервис пливајућег замајца, корпе квачила, данк лежаја и осталих дрангулија које коштају око 1000 евра. У том тренутку ћале је остао без посла тако да смо морали да је продамо
 
bas sam se pitao zasto nema auto teme na forumu :) pogotovo mi se svidja ideja za DIY projekte usko vezane za forum (multimedija na primer)...
sto se tice mog trenutnog auta u pitanju je citroen c4 grand picasso, 1.6hdi, 2007. god. kupljen pre 15ak meseci sa 130k km sad ima 180k :)
citroen je kupljen nekako po inerciji jer su nam od '92 poslednji automobili bili:
citroen bx
citroen xantia karavan
citroen xsara picasso (4 komada :) )
svaki, osim jednog picassa koji je imao udes, je kupljen sa 100k-200k km i presao preko 400k km... vecih problema ni sa jednim nije bilo.
cale je veterinar pa se opasno prelazi :) kada je jednom seo u xsaru picasso to je bio kraj :) tako da sam i ja odlucio da moj licni prvi auto bude citroen :)
osim c4orke, zena i ja za grad koristimo mitsubisi carismu.

evo jedne slicice c4orke:
QiPe4ki.jpg
 
Poslednja izmena:
Jel udoban na duzim putovanjima,mislim i napred i nazad?
 
Prvi put cujem lepa iskustva. Od ljudi koji voze Euro-Ford sam uglavnom slusao kritike. Drago mi je da te sluzi lepo.

Po n-ti put ću pokušati da odbranim Forda. To je zato što si pričao sa ljudima koji kupe auto i to je to. Ako izaberu dobar primerak onda su zadovoljni dok ne počne da traži, a SVAKI auto traži održavanje, bez obzira na marku. Ako kupe krš onda im je Ford kriv a ne oni sami što nisu znali da gledaju. U vlasništvu sam ceo život vozio samo Fordove (i nove i polovne) i nisam imao vanrednih problema. Prvi put sam prošle godine kupio Fiata i to Stilo, jer nisam imao dovoljno za Focusa. Focus mk1 je najbolji auto u svojoj klasi, najbolja upravljivost i osećaj u vožnji. Nije najisplatljiviji auto kod nas, to je Fiat bez konkurencije, ali je Focus mk1 definitivno bolji izbor od Golfa IV. Kao službene automobile sam vozio sve i svašta i smatram da mogu da komentarišem iz prve ruke većinu marki.

Ljudi ne formiraju kriterijume kad kupuju auto, nego vode ženu u kupovinu, kupuju na nagovor drugih (ko je rekao forum?) neko je pomenuo kako je došao do izbora auta preko filtera na polovniautomobili, nešto slično treba svako da uradi po svojim kriterijumima, s tim što se ne slažem da treba gledati kilometražu kao kriterijum jer je u većini slučajeva lažna.

Igorice, ako nisi čuo za dobra iskustva za Fordove to znači da nisi ni prismrdeo Fordovom forumu. Tako neko ko isto kaže za neku drugu marku, recimo za Hondu da je skupa kao đavo, treba otići na forum Honde i videti od ljudi koji ih voze šta je i kako. Ne može se merilo praviti na osnovu priča nekompetentnih autora. Niko od nas ne zna ko je kakav za volanom. Ja za 21 godinu vožnje nisam imao ni češanje a kamoli saobraćajku, i smatram da normalno vozim. A to je još važnije, održavam i čuvam kola, kako lična tako i službena.
 
Zna se da nemci i japanci prave najbolje automobile,mada ja volim i korejance i naravno amere.:)
 
Poslednja izmena:
Ameri nikako nisu za nase trziste i puteve bar ne u njihovim pravim verzijama.
 
Žena mi je do pre metar dana vozila Zastavu 10, prodali smo je. Sluzila nas je nekih 4-5 godina sasvim ok, kupljena nova, i nismo zažalili. Išao je i do Grčke dok ja nisam prešao u drugu firmu i dobio auto 24h. Manje više redovan servis i to je to, mada smo imali maler obijana nam je 3 puta u pm. Mana Fiata je što im pada cena, pa je kupovina novog onako ne baš mudar potez, ali eto nas je poslužio fino.

Krajem jula mi stiže Octavia 1.9 TDI, 2011 godište, sa nekih 60.000, auto otkupljujem od firme, i konačno ćemo imati auto sa mašala gepekom :) Jedina mana ovom autu je što nema šestu brzinu. Do prošle godine sam vozio Golf V sa istim motorom ali 6 brzina i to je milina za autoput zaista.

Ja sam trenutno na Fabia 1.6 TDI i zaista to je jedan sjajan mali auto. Pouzdan, ovaj motor mu čuči sjajno, mislim da je to sjajan polovnjak ko kupuje. Mene na jesen očekuje umesto Fabie neki japanac verovatno Auris pa ćemo videti, nikad nisam vozio japanca a baš mi je želja.
 
Yeap Aco,stoji sto kazes... i ja sam bio veliki skeptik sto se tice Forda i silom prilika kupim Ford Mondeo Mk2 karavan dizel... imao je mislim oko 220,000km,vozao par godina i prodao ga sa 300,000km,ama bas nista pipno nisam na njemu,osim (po meni najbitnije) redovnih servisa i jos bitnije kvalitetnih ulja i FILTERA (tipa MANN i sl).
Inace poznat auto koji odvali pola miliona i vise km bez problema ako se redovno odrzava...
Pre prodaje sam bio u Nemackoj sa njim,za mesec dana ugurao 5000km,na autoputu trosio oko 5 lit (sto je extra za taj tip Mondea),od servisa do servisa merac ulja isti i jedan medju najudobnijim koje sam vozao.
Odvalio Frankfurt-Senta u cugu (sa 2 piskanja usput :)),stigao kuci,izasao iz auta i kao da nisam vozio 12h... prethodno par godina bio sa Opel Corsom 2003g,jedva sam izasao iz auta kako sam se ukocio u njoj...

Ako imate starije dizele mada ni novijima ne smeta,kupite kvalitetno ATF ulje,sipate oko pola litre-litru na rezervoar nafte i posle 50km ce te osetiti poboljsanje :)
 
Возио сам ја пар пута ћалетову октавију 2.0 ТДИ 4х4 караван и могу ти рећи да сам стварно био задовољан колико има места у гепеку. Ова је имала шест брзина. Такође колико се сећам имала је јако фино направљену ону као полицу(одмор) за руке, тако да је било уживање возити је. И ствар која ми се свидела што има аукс за телефон фабрички и УСБ излаз је таакође имала. Е сад да ли је и то било фабрички урађено или је додатно купован неки кабл, немам појма :)
 
Dosta iskusnih vozača u temi, ajde da se priključimo i mi malo manje iskusni :) Ne bi bilo loše i da drugi podele detaljnija iskustva sa njihovim prvim automobilskim koracima. Elem, sa vožnjom sam krenuo ne tako davno, početkom 2010. godine i što je zanimljivo, počeo sam da vozim u inostranstvu - u Francuskoj da budem tačniji. Šest meseci pre toga sam dobio dozvolu, i u međuvremenu nisam imao auto, pa onako kao početniku stric mi dade da vozim njegov Mercedes C klasu karavana, 2000 i neko godište.

Onako neiskusan pa tako dugačak auto, nije mi bilo baš svejedno, ja polagao prvo kratko na 206-ici, pa onda nastavio na Golfu petici - oba su manji automobili. Imao je i drugi auto, kao baksuz još jednog karavana, BMW seriju 5 E39, ali sam se srećom nekako snašao sa oba. Nije loše kada se ispraksiraš nekoliko meseci sa tako dugačkim kolima, pa onda pređeš na manja i bude ti laganica. To me dovodi i do mog prvog hečbeka, ujedno i trenutnog auta - Pežoa 206. Još kad sam bio mali nešto me je oduvek privlačilo kod njega, nisu me toliko ložila druga besnija velika kola - skroman sam momak. Ipak, nisam želeo ni neku babsku verziju sa slabim motorom, pa sam gledao da iako uzimam neki manji auto, kupim ipak nešto malo jače.

Tako i beše, negde u martu 2010-e sam iz Francuske otišao u poseti rodbini u Nemačkoj, a u međuvremenu sam kod ujaka zaradio nekih par hiljada evrića, na koji način to je već druga priča :) Ovde u Srbiji u to vreme nezaposlen ne bih mogao ni da sanjam o kupovini, tako da sam što se tiče kupovine prvog auta imao malo sreće. Išao sam po placevima, tražio i ništa mi nije odgovaralo. Hteo sam i da odustanem, kada se ispostavilo da vlasnik neke pumpe tu u blizini prodaje auto. Otišao sa bratom od moje trenutne devojke da ga pogledamo, jer ja sam bio (i ostao) nubara u svetu automobilizma. U pitanju je bila HDI verzija sa 2.0 motorom, 1997 kubika 66kW. Za tu malu karoseriju težine nešto preko 1000 kilograma, taj motor je odličan.

Auto je 2001. godište, na satu beše oko 143 hiljade kilometara i lik mi za njega tražio 2300 evra. Naizgled u dobrom stanju, delovalo mi je da mogu da prođem bolje, reko kao razmisliću i odem, a lik kasnije zove i kaže ajde kao može za 2000, koliko sam bio spreman da mu dam. Ja nestrpljiv da kupim svoj prvi auto, pristanem i da ga nisam detaljno ispitao kod majstora. Ispostavilo se da je lik prećutao da mu je zadnji trap bio pri kraju, i posle par hiljada kilometara točak počeo da lupa. Vraćao se nazad za Francusku, to je ujedno i bio moj prvi duži put (~1200km), a posle nekog vremena sam morao da menjam trap, za koji sam kasnije saznao da mu je to regularna boljka, pored elektronike. Nisam ni loše prošao, ujak mi nabavio zdrav trap i sa ugradnjom prošao za oko 250 evra. Tu sam još par meseci svojim kolima "radio" sa ujakom i često išao do Andore (ko skapira, skapirao je :) ) i mogu reći da je auto sebe isplatio za to vreme, a i više.

Te skoro svakodnevne relacije od nekih 300 kilometara koje sam pravio su prava uživancija za vožnju i malo mi nedostaju, te krivine u Pirinejskim planinama dok se penješ i spuštaš tu možeš da osetiš pravu čar vožnje, a u isto vreme i kako lepo klizi 2.0 HDI u ovoj karoseriji. Jeste to dizelaš, ali nimalo nije dosadan za vožnju sa ovakvim motorom. Čekao me je još jedan dugačak i zamoran put za početnika koji je tad aktivno vozio aktivno tek dva meseca. Terao sam auto da ga carinim kod nas, a smor najveći da voziš sam 1800km autoputem, ali sam preživeo nekako. Carina me izašla još nekih 1000 evra sa špediterskim troškovima, dakle sa zadnjim trapom sveukupno nekih 3200 evra. Jeste, za te pare u to vreme sam mogao da uzmem auto i u Srbiji, ali mi je trebao tamo u inostranstvu. Slabije vozim pežojicu po Beogradu u poslednje vreme, mnogo je dosadno voziti se ovde sa ovim bahatim ludacima, a nemam baš ni toliku potrebu pošto radim od kuće. Na satu je trenutno 183 hiljade kilometra, tako da sam sa njim za četiri godine prešao samo nekih 40 hiljada km. Ništa u međuvremenu nisam ozbiljnije menjao, radio sam male servise, sitnije popravke - da kucnem u drvo služi me jako lepo.

Treba ipak uložiti u auto da se srede neke sitnice, ali nikako da izdvojim novac. Moram da sredim plovak za rezervoar pošto mi pogrešno pokazuje, ne radi mi daljinsko otključavanje, zadnjem brisaču motor koji nikako da zamenim a imam ga kupljenog, i tako neke stvari... Baš sam ga pre neki dan prao auto i napravio par fotki. Ja se nadam da vas nisam smorio i da je neko uopšte pročitao ceo post, ali eto to su bili neki moji koraci kako sam se našao u svetu automobila. Još sam ja mlad, ima vremena za bolja i novija kola, ne žurim nigde, 206-ica me za sad lepo služi :)
 

Prilozi

  • IMG_20140629_163924.jpg
    IMG_20140629_163924.jpg
    1 MB · Pregleda: 196
  • IMG_20140629_164036.jpg
    IMG_20140629_164036.jpg
    1 MB · Pregleda: 192
  • IMG_20140629_164059.jpg
    IMG_20140629_164059.jpg
    1 MB · Pregleda: 171
  • IMG_20140629_164847.jpg
    IMG_20140629_164847.jpg
    1 MB · Pregleda: 177
  • IMG_20140702_155231.jpg
    IMG_20140702_155231.jpg
    1 MB · Pregleda: 163
Ne brini se ima onih koji su procitali ceo post :D
Lepa 206ica, svidja mi se, lep tocak. Poslednji Peugeot od modernih koji mi se dopada, svi posle njega su predimenzionisani (dizajnerski, za moj ukus, previse detalja). Samo da nema tu nesrecnu torziju i bio bi bas super.
Taj motor u njemu uopste nije los, nema veze sto je dizel, elastican je, a njegova baza je koriscena i za moderniji 2.0hdi/tdci, tako da tehnicki gledano u taj auto moze da stane isti taj motor samo sa 163ks, to bi bila prava mala raketa :) Jos da dizel nije toliko tezak pa da bude jos zanimljiviji za voznju, ali ***, ne moze bas sve da se poklopi.
 
Pročitah i ja cijeli post. Dobar auto, nema sta.

I ja sad gledam da uzmem nešto, ganjao bih nekog Minija samo ne znam koliko se isplati ovde da ganjam, a obzirom da imam rodbine vani kontam da bi mogao pokušati.

Nego ima li neko iskustva sa Mini Cooper S, 2009. model?
 
Ajd i ja da pozdravim kolege, divna tema <3
Poslom sam usko vezan za voznju, imam sva firmina vozila na raspolaganju tako da mi i nije potreban licni automobil, prvo jer mi se ne isplati ovde da se vozikam po gradu, drugo jer mi je brze gradskim prevozom i trece, opet, sto imam firmine za eksploataciju. Prelazi ze dosta, oko 10ak k mesecno, tako da imam i ja malko iskustva ;-) mahom po evropi, autobahnovi i veci gradovi. vozi se sve i svasta, i normalni i "besni", tako da isto smatram da sam malo kompetentan da diskutujem i o markama, ako dodje do diskusije tu sam :)

Takodje, kao sto neko vec pohvali gore, god bless tempomat, ne znam da li postoji bolja stvar za voznju. I takodje automatici. Znam onu pricu kad sam bio klinac, "automatik fuj, to je za penzose".. ma kakvi, ljubav na prvi pogled, stvarno dobra stvar. Smorim se kad sednem u saltasa...

Sto se tice Minija, mislim da je vrhunski gradski automobilcic, ali dosta precenjen, od cene samog auta pa do odrzavanja, osim ako nemas svog majstora kome verujes vec moras da ga saljes u servis...
 
Sacekaj jos koji godinu pa ce biti i 1.8tbi, jos su relativno nove.
...
Sa klimom je lakse, moze da se putuje vise preko dana, kad vec postoji mogucnost - sto da ne.

Ma jok, ne zanima me više 159. Sledeći auto će biti Laguna GT 2.0T, A4 (B8) 2.0TFSI, ili BMW F30 328i, ili neki drugi zanimljiv turbo benzinac, kad rešim da menjam auto. Sada vozim lagunu 1.9dCi, 120ks, 2004. godište u lux privilege opremi sa dodatnim sport paketom (sedišta kadice u kombinaciji koža/alcantara, 17' louxor felne, automatska klima i razne druge stvari...) i ispod toga ne idem ni pod razno. Auto je kod mene već 6 godina i prezadovoljan sam. Trenutno imam posla sve više i više, a plata je sve manja i manja i čekaju me neka bitna ulaganja, pa mi se ne daju ozbiljne pare na auto.

Slažem se da je klima prednost, naravno, ali često čujem - moramo na more avionom jer nam auto nema klimu. Šta znam, ja sam izgleda manje razmažen.

http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Epsilon_platform
Ponovo, mada vidim da te mrzi da klikneš pa ću da ti izvučem spisak automobila sa Epsilon platforme (koja BTW nema veze sa 159, a ni sa Insigniom Concept)
Je'l sad malo jasnije?

Insignia concept i 159 su na istoj platformi. Zašto citiraš taj spisak? Problem je u tome što ne shvataš razlike i sličnosti između platformi Vectre i 159, nego padaš na fabričku propagandu i to je to. Uostalom, na kojoj god da je platformi, 159 ne zadovoljava moje kriterijume za dobar vozački auto i kraj. Sviđa mi se spolja, sviđa mi se iznutra, ali mi se ne sviđa kad se vozi agresivno. To je to.

Uopšte ne mora da znači da ćeš da se usrećiš sa automobilom koji je kupljen nov u Srbiji. 100.000km ovde na nekim kraćim relacijama je gore nego 300.000km autobana u Nemačkoj.

Ja bih pre išao na dobar primerak iz uvoza.

Apsolutno se slažem. Plus, automobili za naše tržište i za zapadnoevropsko tržište najčešće nisu isti. Neki samo u detaljima, a neki imaju i ozbiljne razlike. Naravno, naši su lošiji. Meni je pri kupovini minus ako je za naše tržište i kupljen ovde.

U vezi Fiata 500L
Ne bih nikog savetovao da kupuje nove Fiate napravljene kod nas. Slabija je kontrola kvaliteta nego na zapadu.

To nije tačno za 500L, a i taj Zunto tvog drugara možda nije napravljen kod nas.

Što se 500L tiče. Nije loš, ali ima jako loša sedišta. Nisam se mnogo udubljivao kad sam ga vozio jer me taj tip automobila ne zanima. Verovatno nije loša kupovina, ali mene ni najmanje ne privlači.
 
I ja da dam doprinos temi :).
Sad nekako ovaj forum potpuniji,sa ovom temom.
Nisam se namenjao automobila ovoj trenutni mi je drugi auto u zivotu. Davne 1998 god sam nasledio od dede Yugica45 89 godiste dobro me je sluzio jer sam tad jos uvek studirao,nisam se mnogo vozao samo za izlaske :) nisam imao neke vece kvarove sa njim samo redovno odrzavanje.Kada sam ga dobio imao jd predjenih 7 k kilometara a ja sam ga prodao sa 75 k predjenih.
Posle njega sam kupio wv polo 1,4 benz 16v 2001g. Kada isao u kupovinu vodio sam celu komisiju limara,mehanicara(rodjaci, kumovi) i oni odobrise kupovinu doticnog vozila,sve se desava 2010g. Inace malo se vozim posto mi je sve blizu samo medjugradske voznje i ove godine prvi put Grcka. I tako ja 2011g krenuo prvi put na duze putovanje kolima odmah posle kupovine i odradjenog velikog servisa,isli smo za Uzice.Ka djavo neda mira posle Kragujevca mi puce sinhron trece brzina i zablokira ceo menjac :'( auto je morao da se odveze slepom nazad :'( . To zadovoljstvo da popravko me je kostalo 500 e sa sve popravkom . Posle toga me odlicno sluzi.
Ako sam smorio izvinjavam se .
 
Roadracer - Sobzirom da se veoma dobro razumes u automobile, nije li Laguna auto koji zasluzje kako pohvale, tako i kritike ? Ti nemas problema sa elektronikom, senzorima pre svega ? Renault nadomesta cenu sa sminkom, zapravo kvalitetnom sminkom, jedino sto meni deluje kao da je auto "mekaniji" nego sto bi trebao da bude, u svojoj klasi. Dva najbolja druga voze Lagune 2003 i 2005, i obojica kubure sa senzorima i elektronikom, pa onda trapom i celim sklopom tockova. A popravke za lagunu su sve samo ne jeftine, u poredjenju.

Ne sudim na osnovu pojedinih primeraka, zapravo bih voleo da cujem kako ti gledas na to.

kraljrtg - nisi smorio :) Taj polo je u stvari facelift 1994-2000 modela i mnogi smatraju da je u pitanju najbolja varijanta Polo-a do sada napravljena. Ti samo nisi imao srece, kao i ja sa sinhronima i cinjenicom da sam zbog toga morao ceo menjac na remont
 
Poslednja izmena:
Verovao, ili ne, nijedan jedini problem sa elektronikom nisam imao. Pre ove lagune sam imao Lagunu I, a pre nje golfa I. Realno, golf je pravio najviše glupih problema, iako je imao najprostiju elektroniku.

U stvari, da se ispravim, imao sam jedan problem na ovoj laguni. Dešavalo se kad otvorim zadnja leva vrata da se ne upali sijalica na njima i kompjuter na displeju ne prikaže da su vrata otvorena. Na nekom engleskom forumu sam našao jednostavno rešenje - stave se LED sijalice u vrata umesto klasičnih. I stvarno, promenio sam sijalice u svim vratima i tog problema više nema.

Čak nemam problem ni sa senzorima za pritisak u točkovima s kojima mnogi imaju probleme.

Ali, kad sam kupovao auto tražio sam najbolji, a ne najjeftiniji... može biti da sam imao i sreće, ali dobro sam odabrao. Kažu i da probleme sa elektronikom uglavnom imaju lagune napravljene do 2003. godine. Ne znam...

Za razliku od mene, ćale na svom cliu II ima problem sa lampicom za airbag koja se povremeno pali, a to je poznat problem izazvan lošim konektorom ispod sedišta. Isprskam ga kontakt sprejem i radi jedno 2 godine, pa onda opet zeza. Imao je problem i sa potenciometrom za gas, ali to je rešeno premošćavanjem originalne instalacije pre 5 godina i od tada više nema problema.
 
Poslednja izmena:
Super, meni ova tema otvorila oci - ne slusaj lokalne seljake, slusaj IT ljude za kola :) al ne zezam se, stvarno fascinantno kako neke zablude "medju narodom" dobiju demant na cudnim mestima, poput Bench foruma. Nikad ne bih rekao da uopste postoje ljudi koji se kunu u Ford, i da ima Laguni koje se ne kvare na struju. Izgleda koliko para toliko muzike. Jedared sam zapravo nacuo da najvise kvarova novije elektronike izaziva los trap/tockovi usled vibracija, nesto sto ljudi u srbiji najredje popravljaju odnosno centriraju.


elem, danas odem da gledam jednu 124, auto je van-vremenski. ovaj primerak odrzavan, trazi mi 1400 evra, ja u kesu nudim 1100, ni dinara vise. Ne znam gde ce da dobije kes ako meni ne proda, uz danasnju krizu.


vesti ispod shljive:

http://vesti.mojauto.rs/Istrazujemo/477762/Obavezno-osiguranje-vozila-poskupelo-za-45-posto

auto koji je do juce bio 25.000 registracije, sada je 33.000 din.

dal su realni, dal neko od ovih ljudi ima pola mozga ... i sta da radis protiv ovog, osim da se nerviras. Sto nemamo malo vise socijalne svesti da jos sutra izadjemo i blokiramo komplet celu srbiju, ovoje van pameti. Bilo gde drugde u svetu bi za 5% skocio narod i napravio haos
 
Ma prsli smo kako god da okrenes. Lopovi videli da je marva sludjena pa deru, a sto i ne bi kad sem internet komentatora niko glas nije podigao.
Mene srecom omasilo poskupljenje ove godine posto registracija istice u julu. Izaslo me pre par dana okruglo 30K. Ako sam dobro izracunao sledece godine bice za 7K vise.

On topic: jel neko od dizelasa skidao DFP i zatvarao EGR? Ja sam to obavio posle par meseci kada sam shvatio da ce se zbog kratkih gradskih voznji i "kvalitetnog" goriva to prvo zapusiti, ali sam cuo gomilu oprecnih misljenja.
Inace Alfica posle operacije upadljivo agilnija u nizim obrtajima.
 
Poslednja izmena:
Nista ne skodi autu zatvaranje EGR-a,samo okolini...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno