Poštar
Slavan
- Učlanjen(a)
- 27.01.2005
- Poruke
- 1,052
- Poena
- 455
Nista ne skodi autu zatvaranje EGR-a,samo okolini...
Zaboravio je i one gde nesto pametno moze da se procita poput triodriver.com![]()
Gde iskopa ove autsajdere, postuju po vest na 7 dana :d
Ako hoces da citas o automobilima svakodnevno onda pravac auto.blog.rs
@mare
odlican link
Sto se EGRa tice, ja imam sledece misljenje. Ako radi i ne pravi probleme, ne dirati. Ako krene da zeza, zatvoriti (gde treba i softverski eleminisati) i resen problem. Negativnih stvari u praksi nema. Usis se manje prlja, auto manje dimi. Posto se usis manje prlja tj stvara se manje naslaga cadji, motor lakse "dise". Da li izduvni gasovi smanjuju temperaturu sagorevanja nisam siguran, ali nisam masinski inzenjerNije baš tako, jer izduvni gasovi i hlade, odnosno snižavaju temperaturu sagorevanja goriva.
Ja 6 godina vozim dizela po gradu pretežno i nemam problem sa egr-om, niti mi auto mnogo dimi. Samo, ja ne vozim polako.![]()
Gde iskopa ove autsajdere, postuju po vest na 7 dana :d
Ako hoces da citas o automobilima svakodnevno onda pravac auto.blog.rs
@mare
odlican link
trio je mnogo vise bitan kao odlican servis u ns za japance i korejance. tamo teram micubisija.
Ako je merilo CO2, naravno da nisu fiktivne. Ali dizeli ispustaju toliko drugog shita da CO2 ispada suvisan u svemu tome, samo su se zakonodavci u evropi odlucili da im tako vise odgovara, da se stvarno vodi racuna o ekologiji dizeli realno ne bi trebali ni da postojeNisu nikakve fiktivne norme u pitanju, nego vrlo jasne i realne. Ja sam izbacio DPF i zatvorio EGR softverski, ali te stvarčice imaju svoju ulogu u smanjenju emisije štetnih gasova.
Trio je izuzetno ozbiljan servis, sto ce se uskoro i pokazati na jos neke nacine![]()
Ma prsli smo kako god da okrenes. Lopovi videli da je marva sludjena pa deru, a sto i ne bi kad sem internet komentatora niko glas nije podigao.
Mene srecom omasilo poskupljenje ove godine posto registracija istice u julu. Izaslo me pre par dana okruglo 30K. Ako sam dobro izracunao sledece godine bice za 7K vise.
On topic: jel neko od dizelasa skidao DFP i zatvarao EGR? Ja sam to obavio posle par meseci kada sam shvatio da ce se zbog kratkih gradskih voznji i "kvalitetnog" goriva to prvo zapusiti, ali sam cuo gomilu oprecnih misljenja.
Inace Alfica posle operacije upadljivo agilnija u nizim obrtajima.
@danijel00 - Ova pojava s nedostatkom prostora za decu mi je neverovatna! Mene su roditelji na more vozili prvo fićom, a onda golfom I. Prostora nam nikada nije falilo, a vi nemate mesta u Sportage koji ima veliku kabinu i prilično veliki prtljažnik. Mislim, ok, vaša stvar, ne mešam vam se u posao, ali mi je stvarno neverovatno! Imam slične primere i u svom okruženju i nikad ne mogu da se načudim. Izjave tipa "ne mogu deca na more bez klime u kolima" ne bih ni da komentarišem.
Za sve ostalo te shvatam i razumem, ali ovaj deo "krevetac" mi nije jasan, zasto nosis i to ?Na put cemo jos nositi sklopiv krevetac...
Šta kažeš na Civic ili Mazda 3, pouzdani su, kvalitetni i do sad sam čuo samo dobra iskustva. Iako vozim Švabe, glas ću ti dati za nekog Japanca, jer i sam kontam na to ići sledeći put..Ja razmišljam da kupim auto, nemam pojma šta da radim. Cene automobila ovde u Grčkoj su srećom pale, iz inostranstva te oderu ako doteraš, a najgore je što za razliku od Srbije ovde nemam nikakvog majstora kome bih mogao da verujem. Niti znam išta oko automobila, niti me mnogo interesuje, mogu da mi uvale šta hoće.
Sviđa mi se Toyota Prius, ali ne znam koliko su dobri servisi ovde za takav auto, a ježim se i na pomisao da mi otkaže baterija i moram da platim 3k evra za novu. Možda bolje da uzmem neki lep kabriolet (kriza srednjih godina) i manje lupam glavom. Sviđaju mi se Citroen i Peugeot ovako na izgled, ali ponavljam da sam glup za automobile.
Svaki savet dobrodošao.
***, ko hoce pasata, kupice pasata... Ko hoce nesto bolje, preskocice fejtona... Jednostavno, koliko god da je dobar, ipak je u pitanju vw, koj je jednostavno, bas to, narodni auto. Zna se koji se automobili uzimaju ako hoces ozbiljnu limuzinu. Koliko god zeleo da to bude, fejton ce uvek ostati samo veliki pasat... Da, jeste specijalno uradjen, jeste Piech zahtevao sto sitnica da mu se naprave i izmisle ali jednostavno.... To je pasat, kraj, tacka. Isto kak i continental gt, koliko god da volim taj auto i uzivam u njemu, ne mogu nikada da se otmem utisku da iznutra je to obican vw, sto mu je i najveca mana....VW Phaeton 2009
Drugar radi u jacem servisu i imali su Phaetona na par dana. Presao sam 500 metara sa autom. Nije mi jasno kako i zasto je ovaj auto fail-ovao u prodaji. valjda VW znak na maski ne nosi "premium" osecaj ali ja, doduse kao laik u iskustvu sa autima preko 30k evra, ne mogu da se otmem utisku da je Phaeton bolji, kompletniji, opremljeniji i stabilniji od svih konkurenata u segmentu luksuznih limuzina. A8/S8, S klasa, BMW 7, koliko god delovali ekstremno i skupo, i opremljeno, nisu kao Phaeton. Pricao mi je zapravo neko sa Bench foruma, koje je sve uslove za izradu automobila direktor VW-a postavio svojim inzenjerima, valjda ide prica da je trazio 20 stvari koje je veoma komplikovano dizajnirati, i svih 20 je uspesno napravljeno na vozilu. Ako iko dodje u priliku da vozi ili eventualno kupi auto u ovoj klasi, kolikogod smesno i blesavo zvucalo VW ima, ponavljam po mojoj amaterskoj proceni, bolji auto od Mercedesa i BMW-a.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari