Šta je novo?

Assassin's Creed Shadows

Evo kakve će grafičke modove imati PS:

PlayStation 5​

  • Performance Mode – 2160p upscaled, 60 sličica po sekundi, selektivni Ray Tracing
  • Fidelity Mode – 2160p upscaled, 30 sličica po sekundi, standardni Ray Tracing
  • Balanced Mode – 2160p upscaled, 40 sličica po sekundi, standardni Ray Tracing

PlayStation 5 Pro​

  • Performance Mode – 2160p upscaled, 60 sličica po sekundi, standardni Ray Tracing
  • Fidelity Mode – 2160p upscaled, 30 sličica po sekundi, prošireni Ray Tracing
  • Balanced Mode – 2160p upscaled, 40 sličica po sekundi, prošireni Ray Tracing

mogli su da nameste neki mod bez RT.



Low RT / Selective - rt global illumination samo u Hideout bazi (to ti je kao Ravensthorpe baza u Valhalli)
Medium RT / Standard - rt global illumination svuda u igri
High RT / Extended - rt global illumination i rt refleksije svuda u igri

 
Aha, pa da grafika bude s*anje. Kako ne shvatate da otkako smo dobili RT sve nas je krenulo! :cool:
RT je u ovom slučaju tu ponajviše zato što je to praktično neizostavan deo aktuelnog dinamičkog open world koncepta koji podrazumeva dan-noć cikluse, a cenim i da su hteli da ovu igru ipak odvoje od prethodnih nekoliko. Razumljivo je što se mnogima ne dopada aktuelni momenat pošto dosta igara u ovom trenutku praktično hramlje u pogledu RT implementacije, ali opet ako se ne bude radilo na tome neće biti ni adekvatnog rešenja u dogledno vreme. Što se tiče ove igre u PC varijanti, računajući prethodno na sve okolnosti oko publikacije same igre i Ubisoft kompanije, verujem da će se potruditi da to zategnu koliko god mogu... 20. mart se približava i videćemo za koji dan koliko su zaista uspeli u tome! :unsure:
 
@Vlada>>>
Nećeš mi zameriti, a mislim ni ostale kolege što ja često znam da budem sarkastičan ;)
Iskreno, meni da je grafika kao u AC unity ili prethodna trilogija ne bih se bunio uopšte. RT me skoro ne zanima, a ne volim ni ove upscale tehnologije. Da mi je da imamo lepu grafiku ugodnu oku sa fantastičnim artom i native rezolucijom koliko bi situacija bila bolja :love:
 
Ja baš ovih dana igram Valhallu i za igru koja je izašla pre 5 godina meni grafički izgleda odlično, toliko uživam u predelima da fast travel na onolikoj mapi i ne koristim.
Ceo AC serijal se sveo na to ili ga voliš ili ga ne voliš, izmedju nema. Shadows pretpostavljam da će neslavno proći jer igra nije još ni izašla a imam osećaj da se svi takmiče ko će je više hejtovati i ispljuvati. Valhallu sve ove godine izbegavao samo zbog tog mišljenja javnosti a igra je top, kao i Odyssey i Origins.
 
Ja baš ovih dana igram Valhallu i za igru koja je izašla pre 5 godina meni grafički izgleda odlično, toliko uživam u predelima da fast travel na onolikoj mapi i ne koristim.
Ceo AC serijal se sveo na to ili ga voliš ili ga ne voliš, izmedju nema. Shadows pretpostavljam da će neslavno proći jer igra nije još ni izašla a imam osećaj da se svi takmiče ko će je više hejtovati i ispljuvati. Valhallu sve ove godine izbegavao samo zbog tog mišljenja javnosti a igra je top, kao i Odyssey i Origins.
Nisam jos Valhalu probao ali Origins i Odissey sam izbegavao iz istog razloga kao i ti, na kraju sam skontao da meni i za moj ukus leze te dve igre jer sam ljubitelj same istorije. Graficki meni odlicna, postujem ko voli da igra po poslednjoj tehnologiji ali se slazem sa @Dragonbane vezano za RT. Jedino gde sam se zeznuo debelo je sa Ghost of Tsushima i sto sam krenuo detaljno da je igram. Ubila me bukvalno posle 1/3 mape ali sam je odigrao nazor samo zbog onih predela i samog Japana.
Raduje me cinjenica da hvale dosta Shadow i da je dosta "bolji Japan" nego u ostalim igrama ali cu morati da sacekam malo, sto zbog same cene a i bojim se da necu moci na PC jer nije toliko bas jak i zbog toga sto je nece biti na PS4.
 
IGN dao 8/10. Znamo da je Veilguard od njih dobio 9/10 pa je prošao kao bos po trnju, toliko o tome koliko je ocena relevantna. Gameranx tvrdi da igra ne ostavlja nikakav poseban utisak.
 
I treba da propadnu... Ovo je strasno koliko je losa optimizacija...
 
Uskoro će Ubi na doboš.

Tencent gleda i tralja ruke.
 
Ko jos gleda IGN i njihove ocene... Nikada nisam pogledao njihov review ili se vodio da mi oni odrede sta cu da uzmem ili ne. Dovoljno sam inteligentan da to sam odradim za sebe.
Izbacite to iz rutine.
 
Kome pričaš, forumašima bencha? Pomenuo sam to jer internet masa uzima IGN review za reper, bez obzira koliko puta se u istoriji desilo da proklizaju.
 
Uopsteno, ako se neko pronalazi, savet da batali da gubi vreme na njih i slicne njima.
 


Moram priznati da nisam imao prilike da ispratim sve značajnije igre koje su izašle u poslednjih nekoliko godina a koje opet guraju neki oblik RT-a, pa bih želeo da mi neko od vas ko to jeste napravio, navede makar jednu igru koja ima nivo detalja i teksture na nivou recimo ove igre, sličan nivo rastinja u open world okruženju, takođe puno dinamičko GI osvetljenje, a da vam je to sve skupa tako radilo savršeno na maksimum podešavanjima u native rezoluciji i bez frejm gen-a?

Možda postoji takva igra a da mi je promakla, pa ko velim da pitam za svaki slučaj, pošto ja zaista ne mogu da se setim ni jedne jedine.

Ja bih ovde ipak želeo da dodam, da je evidentno da sve ima svoju cenu i u ovom slučaju po mojoj proceni nije toliko reč o "neoptimizovanom smeću" već o RTXGI zahtevnosti, pa je stoga što se mene tiče broj sličica po sekundi potpuno očekivan. Mislim da je sada prilično jasno koliko je zapravo GI osvetljenje zahtevna stavka bez obzira na motor koji pokreće neku igru naročito ovog tipa. Primera radi, Alan Wake 2 koji pokreće Nortlight Engine se može porediti u prikazu sa UE5 tek kada uključimo path tracing, ali u tom slučaju igra radi u 2k na 10 fps-a! Pri tom Alan Wake 2 nije puni dinamički open world jer koristi statičko osvetljenje što je bitno napomenuti. U ovom slučaju Anvil motor koji pokreće ovu igru, baš kao i Snow Drop koji pokreće Outlaws i Avatar koriste rekao bih relativno sveden RTXGI, što je i razlog zbog čega stvari objektivno bolje stoje u odnosu na Alan Wake 2, a sa čime opet vidim niste zadovoljni.

Iz testa koji sam postavio gore se može videti u delu koji pokriva RTX 4060 GPU, da ukoliko isključite GI koji je novina u ovom slučaju, igra radi prilično dobro i da je lako je postići 60FPS-a u 1080p. A to isto se može dobiti i sa high-medium postavkama, pod dinamičkom rezolucijom i uključenim RT-om što je rekao bih prihvatljivo rešenje u ovom slučaju. Drugim rečima, svidelo se to ovde nekome ili ne, to vam je to za sada i u ovom momentu. Nešto više možete da očekujete tek za koju godinu. ;)
 
U prevodu ljudi su napravili igru zahtevnu, jer to tako treba, optimizovali su je, kupiš grafičku od skoro 4000 eura da bi u 2K i to bez RT imao fludnih 60fps?

Ustvari ubisoft gleda u budućnost. Tim je pravio igru za RTX9090, da bi mogli sa RT da igramo u 60-ak FPS-a.
 

Prilozi

  • IMG_1588.png
    IMG_1588.png
    100.5 KB · Pregleda: 40
mozda ce biti bolje kad ih kupi tencent za koji mesec kad budu bankrotirali :)
 
 
Ovo nasi radili, za sve pare.
 
Naši su čak na drugom mestu

Ubishit.jpg
 
Ovi iz Osake se nista pitali nisu :LOL:
 
I šta fali ovom Asasinu ako su ga radili naši? :unsure:
Nemojte da hejtujete! ;)
Srbija do Tokija 🇷🇸 :cool: 🇯🇵
 
Izasla pre 2 dana. Ovo ce da se pazari vise od originalne igre. A i developer je jako ozbiljan

 
Nazad
Vrh Dno