... I možete da im pišete (podrska) a oni će generisati kod u visini popusta koji je pripadao toj otkazanoj porudžbini i poslati mailom..I kod mene je ikonica za listu želja prisutna. Andorid 11.
Nego, naručio sam u petak dve stvari kod različitih dobavljača, ukupno preko 4000, i iskoristio sam onaj kupon a1000.
Danas mi je stiglo obaveštenje da je porudžebina za jednu od te dve stvari otkazana.
Da li će popust da mi važi za onu drugu? (ako i nju ne otkažu )
Meni nisu poslali, dopisivanje emailom bilo.... I možete da im pišete (podrska) a oni će generisati kod u visini popusta koji je pripadao toj otkazanoj porudžbini i poslati mailom..
HoceNarucio sam paket i platio karticom, dostava je 1490 din. Medjutim sam ih kontaktirao da zelim da odustanem od kupovine, rekli su mi da odbijem paket kada me pozove kurir. Da li ce mi refundirati i trosak dostave?
Ja bih njima ponovo pisala..pa i neki poziv uz to.. Mnogo im je spora podrška.. Uvek je dobro uključiti i one koji rade reklamacije.. Zaista sam imala dobro iskustvo na tu temu.. Treća služba im to odobrava i generiše kodove.. Poslednji put.. Pre par dana.. Napisali su mi da su obavestili nadležne da generišu kod u iznosu XY i da će mi proslediti kod čim od mene dobiju povratnu info..Meni nisu poslali, dopisivanje emailom bilo.
Koja igrica?Juče sam se oprobao u igrici. Naravno, nisam ništa dobio. Kome se posreći možda nešto i dobije.
Bling Bling, komentar iznad mog.Koja igrica?
Meni je jedna narudžbenica na ANANAS-u, od njihovog prodavca Spark, podeljena na 4 paketa. Samo 1 od ta 4 paketa imao oznaku Abrzo, a sve ih dostavio City Express. Čak i proizvode iz iste grupe, npr. dodatke za kuhinju, ANANAS-Spark deli na više paketa. Ne znam kako im se to više isplati nego da objedine i pošalju odjednom. 🤷♀️Artikli od istog prodavca budu podeljeni u dva paketa ako neki od njih imaju oznaku abrzo, a drugi nemaju. Može li se ovo izbeći nekako?
Pisao sam im na facebook-u (tamo mi najbrze odgovore) i kazu “Bićete obavešteni u toku dana o isporuci Vaše porudžbine.”@X-calibar , @Roy Fokker Poslati mail ili zvati ANANAS podršku. Nedavno mi je jedan prozvod iz korpe stajao 7 dana sa nepromenjenim statusom. Obraćanje podršci je poguralo stvar. Zapravo, bila su 2 obraćanja, jer prvo nije imalo efekta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari