Šta je novo?

Ananas vauceri - potraznja i razmena (pravila u prvom postu)

Ako ti duže vreme stoji neki proizvod u korpi, može da se desi da pošalju na mejl takav personalizovani.. Mada ja lično ne pamtim kada su meni poslali
 
u zadnje vreme bas dele te od 500 din
 
Bas sam bacio pogled, imam promocija od Ananasa vaucera ne, ti od 500 su stizali januara kada mi ostajalo nesto u korpi
 
meni na jednom stoji laptop od 40k
na drugom uvek imam neke stvari od po par hiljada, drzao sam patike 2 para mesec dana i nsita, uredno stignu promocije na viber
 
Upravo se i meni to desilo.
Koristiš poklon karticu koju si već koristio za neko ranije plaćanje, ili je nekorišćena ?
I meni se desilo isto još pre nekoliko dana. Pisao sam im, kaže rešiće se. Danas probao, ponovo neće.
a2000/15000 na sve...
I.. ako vam 😉😉😉 onda ćete znati šta još radi..

Moramo neke šifre da dogovorimo.. 😂
Da da, samo tiho 😆
Jedino što izgleda ima novo pravilo, jedan nalog jedan vaučer.
 
Poslednja izmena:
Koristiš poklon karticu koju si već koristio za neko ranije plaćanje, ili je nekorišćena ?
I meni se desilo isto još pre nekoliko dana. Pisao sam im, kaže rešiće se. Danas probao, ponovo neće.

Da da, samo tiho 😆
Jedino što izgleda ima novo pravilo, jedan nalog jedan vaučer.
Dešavalo se i ranije da ta vrsta vaučera može samo jednom sa jednog naloga..ali je lako rešivo..
Namigujem sama sebi da ne bih pričala puno.. 😂😂😂
 
Samo oprezno da vas ne namudre, recimo iskoristite vaucer za ono, a posle ne moze vaucer tamo, a vi kupili 10 onog :D
 
Plaćeno ali nema porudžbine, nema mejla, a poklon kartica iskorišćena. Baš da vidimo kako će se ovo završiti.
Takođe sam imao ovaj problem sa dve porudžbine plaćene u potpunosti poklon karticama (uz vaučer). Dve odvojene porudžbine, posebne poklon kartice i različit dan poručivanja. U prvoj porudžbini nisam znao za jadac pa nisam ni sačuvao broj porudžbine, a u drugoj sam ga zapisao. Zovite call servis 011 3050 530 ako imate isti problem, izgleda imaju neki bug kada se plaća samo poklon karticom, posto kad koristim poklon kartica + vaučer + platna kartica onda stiže automatska potvrda.

Ja sam zvao dva puta posebno i pošto iz korisničke podrške vide isto što i ja, prosledili su dalje slučaj i kroz 3-4 dana su mi ručno pronašli i potvrdili obe porudžbine, nakon čega sam dobio i obaveštenje i email naknadno. Ne bi trebalo da bude problema jer su u sistemu sačuvane, iako se ne vide sa korisničke strane.

Potrebno je da ako ne znate broj porudžbine kažete bar vrednost porudžbine, broj poklon kartice sa koje je plaćeno, koliko je sa nje skinuto i uz koji vaučer (ako je korišćen). Moje iskustvo je da mi je brže potvrđena porudžbina koja je kasnije kreirana, a za koju sam sačuvao i broj porudžbine. Inače ako znate broj porudžbine (recimo #F2M0C-12XL5), možete je videti kada se ulogujete preko linka ananas .rs/hvala-na-porudzbini/F2M0C-12XL5 (bez #).
 
Meni su skroz prestali da salju ove od 500 na 4000. Dobijate ih na viber ili na mail?
 
Koristiš poklon karticu koju si već koristio za neko ranije plaćanje, ili je nekorišćena ?
I meni se desilo isto još pre nekoliko dana. Pisao sam im, kaže rešiće se. Danas probao, ponovo neće.

Da da, samo tiho 😆
Jedino što izgleda ima novo pravilo, jedan nalog jedan vaučer.
Iskoroscen je deo kartice odavno.
I sada je racun bio 3500, poklon kartica 3450, a 50 sa platne kartice. I refundiraju karticu ja probam opet, opet sve isto samo sto su mi skinuli sa jos jedne poklon kartice 🤣
Znaci naplatili sa dve poklon kartice za jednu porudzbinu 🤣🤣
 
Iskoroscen je deo kartice odavno.
I sada je racun bio 3500, poklon kartica 3450, a 50 sa platne kartice. I refundiraju karticu ja probam opet, opet sve isto samo sto su mi skinuli sa jos jedne poklon kartice 🤣
Znaci naplatili sa dve poklon kartice za jednu porudzbinu 🤣🤣
Slično i kod mene, imam 2950din na poklon kartici, a pokušavam da platim nešto što je malo preko 3000. I uvek piše neuspešna transakcija. U prvih par puta se dešavalo da mi skine sredstva sa poklon kartice, ali se sredstva ubrzo vrate na nju. Međutim sada ni ne skida sredstva sa poklon kartice. Jednostavno odbija transakciju.
Brine me što imam još neiskorišćenih poklon kartica sa dosta većim iznosima.
 
Slično i kod mene, imam 2950din na poklon kartici, a pokušavam da platim nešto što je malo preko 3000. I uvek piše neuspešna transakcija. U prvih par puta se dešavalo da mi skine sredstva sa poklon kartice, ali se sredstva ubrzo vrate na nju. Međutim sada ni ne skida sredstva sa poklon kartice. Jednostavno odbija transakciju.
Brine me što imam još neiskorišćenih poklon kartica sa dosta većim iznosima.
Ja sam stavio zbog 50 dinara stavio doplatu pouzećem pa ce naplatiti i 150 dostavu, ali drugacije nije prolazilo karticom. Ali najludje od svega sto su mi skinuli iznos i sa druge poklon kartice, koju nikada nisam bi odarbao za placanje 🤣
 
Ja sam stavio zbog 50 dinara stavio doplatu pouzećem pa ce naplatiti i 150 dostavu, ali drugacije nije prolazilo karticom. Ali najludje od svega sto su mi skinuli iznos i sa druge poklon kartice, koju nikada nisam bi odarbao za placanje 🤣
Uspeo sam. Palo mi je na pamet kako postoji problem jer ne bi trebalo da možeš sam sebi poslati poklon karticu (ali moglo je). Kupio sam poklon karticu pomoću iste platne kartice sa kojom sam kasnije pokušavao da doplatim željenu stvar. To izgleda nije moguće, i sistem to "provali".
Onda sam izabrao da doplatu izvršim sa druge kartice, i to je prošlo iz prve. Odmah je stigla potvrda o porudžbini.
 
Uspeo sam. Palo mi je na pamet kako postoji problem jer ne bi trebalo da možeš sam sebi poslati poklon karticu (ali moglo je). Kupio sam poklon karticu pomoću iste platne kartice sa kojom sam kasnije pokušavao da doplatim željenu stvar. To izgleda nije moguće, i sistem to "provali".
Onda sam izabrao da doplatu izvršim sa druge kartice, i to je prošlo iz prve. Odmah je stigla potvrda o porudžbini.
Takođe sam imao i takav problem 2 puta da mi se novac sa poklon kartice skine, iako se pojavi "greška pri plaćanju" i porudžbina ni ne bude kreirana, a novac sa platne kartice ne bude naplaćen. Nakon sat vremena sistem automatski vrati skinuti novac opet na tu poklon karticu, a od podrške stigne mejl da možete ponovo iskoristiti i isti vaučer (ukoliko ste kupovali uz dodatni vaučer). Nakon toga ako opet pokušam isto, desi se identičan problem, pa opet za sat vremena vrate novac.

Mislim da ipak nije problem do toga što se koristi ista platna kartica dva puta, jer sam uspeo da napravim 2 porudžbine nakon istog problema i platim na kraju delom tom poklon karticom, a delom istom platnom karticom kojom sam kupio tu poklon karticu. Verovatno postoji problem u kupovini preko mobilne aplikacije (ja koristim iOS), jer mi je ona oba puta pravila problem i izbacivala tu grešku pri plaćanju, dok kada odradim sve isto preko računara odmah nakon što mi stigne mejl, onda prođe najnormalnije porudžbina.
 
Ali sto je meni skinulo sa poklon kartice koju nisam ni odabrao, a pritom skinulo i sa kartice koju jesam odabrao 🤣😁
 
Kod mene za rodj. nisu dali taj za 19ti decembar zapravo nikad i nisu. I cesto mi na drugi nalog stize "svasta" a na main ne

Cak sam bio i napravio nalog ono tipa rodj. mi je 3 aprila ali nista :)
 
Nazad
Vrh Dno