Imao sam 2 ili 3 reklamacije i sve su mi bile rešene za plafon 10 dana. Čak su mi i kodove ponovo slali kad nisam bio u mogućnosti da ih iskoristim zbog obaveza.
Na ananasu sam sigurno u prethodnih par meseci uštedeo 500e kupujući razne tehničke uredjaje tako da što se mene lično tiče nikakav problem nisam imao sarađivajući sa njima.
Možda bih verovatno reagovao kao i ti da mi tako kažu ali do sada sam imao sasvim korektnu saradnju.
Sigurno ne bih kupovao tu ako bih imao takvo iskustvo i to nema veze sa tim da li sam prijatelj ili ne već jednostavno ako je neko aljkav i neažuran to znači da će tako biti i ubuduće pa onda čemu cimanje i nerviranje?
Reklamacija proizvoda ima najmanje veze sa trgovcem ali onda bojkotujem tog proizvođača i eventualno pljujem njega a ne samog trgovca i tako dalje.
U odnosu na ostale onlajn prodavnice ananas je bolji i ažurniji i daje najbolje promocije i pošalje ti lepo fiskalni na mail, najave isporuku i još brdo pozitivnih stvari koje ostali ne rade.