Šta je novo?

Ananas vauceri - potraznja i razmena (pravila u prvom postu)

Vec dva puta pokusavam da narucim klimu sa poklon karticom + vaucer i doplatom uz karticu i ne prolazi nikako, skine mi sa poklon kartice i izbaci gresku... Ima li neko iskustva sa ovim?
isti slucaj kod mene sa vaucerom, uz placanje karticom. Ne prolazi, izbacuje greske, vrate mi kod vaucera na mail, iz treceg neuspelog pokusaja, vise ne mogu da iskoristim vaucer.
 
Jel placao neko uplatnicom?
Kako to ide?
Tako što ti pošalju uplatnicu koju popuniš i uplatiš negde na uplatnom mestu, kao i pre 40 godina.
I meni je tako ranije bilo, da se iznos vrati kroz sat vremena, ali od pre 10 dana i od pre 4 dana nista se ne vraca.
Jesi li kontaktirao suport? Nikad problema nisam imao sa ananasom i svaki neželjen slučaj je brzo rešavan a kupovao sam za preko 3k eura do sada. Svaka preporuka za ananas od mene.
 
Tako što ti pošalju uplatnicu koju popuniš i uplatiš negde na uplatnom mestu, kao i pre 40 godina.

Jesi li kontaktirao suport? Nikad problema nisam imao sa ananasom i svaki neželjen slučaj je brzo rešavan a kupovao sam za preko 3k eura do sada. Svaka preporuka za ananas od mene.
Kontaktirao vise puta, putem mejla, zvao itd. Kupujem i ja dugo od njih ostavio daleko vise od te cifre. Funkcionišu tako da ako ih prijavis trzisnoj rese problem, ili bas da naletis na nekog ko je voljan da pomogne.
 
Kontaktirao vise puta, putem mejla, zvao itd. Kupujem i ja dugo od njih ostavio daleko vise od te cifre. Funkcionišu tako da ako ih prijavis trzisnoj rese problem, ili bas da naletis na nekog ko je voljan da pomogne.
Da ih prijaviš tržišnoj? U životu nisam imao potrebe da bilo koga prijavim tržišnoj.
I kad bih iz nekog razloga to imao potrebe da uradim više posle toga ne bih ni kupovao ot tog trgovca.
Što se ananasa tiče uvek su mi resili svaki problem i reklamaciju sasvim normalno u normalnom roku ali si nam izgleda kriterijumi za prijavljivanje inspekciji dosta različiti...
 
Imam vaučer 500/4000, kome treba neka piše na pm
 
Da ih prijaviš tržišnoj? U životu nisam imao potrebe da bilo koga prijavim tržišnoj.
I kad bih iz nekog razloga to imao potrebe da uradim više posle toga ne bih ni kupovao ot tog trgovca.
Što se ananasa tiče uvek su mi resili svaki problem i reklamaciju sasvim normalno u normalnom roku ali si nam izgleda kriterijumi za prijavljivanje inspekciji dosta različiti...
U glavnoj Ananas temi možeš naći xy slučajeva gde je ljudima problem bio rešen tek posle prijave tržišnoj.
Daleko su oni od ozbiljne firme...
 
Neko 500/4000? Može pm ako ima.
 
Da ih prijaviš tržišnoj? U životu nisam imao potrebe da bilo koga prijavim tržišnoj.
I kad bih iz nekog razloga to imao potrebe da uradim više posle toga ne bih ni kupovao ot tog trgovca.
Što se ananasa tiče uvek su mi resili svaki problem i reklamaciju sasvim normalno u normalnom roku ali si nam izgleda kriterijumi za prijavljivanje inspekciji dosta različiti...
Reci mi sta uradis kad posaljes uredjaj na reklamaciju, zakonski rok 30 dana za resavanje, a oni ti posle 45 dana kazu ne znamo mi gde je taj paket? Posle prijave trzisnoj paket se nadje za jedan dan i reklamacija se uvazi. To sto sam ih prijavio ne vidim razlog da ne kupujem tu, ja nisam prijatelj sa njima pa da se posvadjamo,itd...
 
Imao sam 2 ili 3 reklamacije i sve su mi bile rešene za plafon 10 dana. Čak su mi i kodove ponovo slali kad nisam bio u mogućnosti da ih iskoristim zbog obaveza.
Na ananasu sam sigurno u prethodnih par meseci uštedeo 500e kupujući razne tehničke uredjaje tako da što se mene lično tiče nikakav problem nisam imao sarađivajući sa njima.
Možda bih verovatno reagovao kao i ti da mi tako kažu ali do sada sam imao sasvim korektnu saradnju.
Sigurno ne bih kupovao tu ako bih imao takvo iskustvo i to nema veze sa tim da li sam prijatelj ili ne već jednostavno ako je neko aljkav i neažuran to znači da će tako biti i ubuduće pa onda čemu cimanje i nerviranje?
Reklamacija proizvoda ima najmanje veze sa trgovcem ali onda bojkotujem tog proizvođača i eventualno pljujem njega a ne samog trgovca i tako dalje.
U odnosu na ostale onlajn prodavnice ananas je bolji i ažurniji i daje najbolje promocije i pošalje ti lepo fiskalni na mail, najave isporuku i još brdo pozitivnih stvari koje ostali ne rade.
 
Imao sam 2 ili 3 reklamacije i sve su mi bile rešene za plafon 10 dana. Čak su mi i kodove ponovo slali kad nisam bio u mogućnosti da ih iskoristim zbog obaveza.
Na ananasu sam sigurno u prethodnih par meseci uštedeo 500e kupujući razne tehničke uredjaje tako da što se mene lično tiče nikakav problem nisam imao sarađivajući sa njima.
Možda bih verovatno reagovao kao i ti da mi tako kažu ali do sada sam imao sasvim korektnu saradnju.
Sigurno ne bih kupovao tu ako bih imao takvo iskustvo i to nema veze sa tim da li sam prijatelj ili ne već jednostavno ako je neko aljkav i neažuran to znači da će tako biti i ubuduće pa onda čemu cimanje i nerviranje?
Reklamacija proizvoda ima najmanje veze sa trgovcem ali onda bojkotujem tog proizvođača i eventualno pljujem njega a ne samog trgovca i tako dalje.
U odnosu na ostale onlajn prodavnice ananas je bolji i ažurniji i daje najbolje promocije i pošalje ti lepo fiskalni na mail, najave isporuku i još brdo pozitivnih stvari koje ostali ne rade.
🍍
 
Da, samo sto imau samo 4 gume na stanju :D Pa da ne bude kao sa onim jednim clanom prosle god, kome je otkazana 1 porudzbina, 1 se zagubila, pa dok je se sve resilo, nije ih imalo vise na stanju.
 
Pazi da nije neki stariji DOT, kad je preostalo samo 4.
 
Nazad
Vrh Dno