Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Saljnite neki proveren a jeftin USB LAN adapter (moze i 100 Mbpsa).
 
Jedan voltme punjac ga nema skoro treci mesec
Ostali koji su istovremeno bili poruceni, su stigli

Skoro sam opet porucio paralelno(isti dan) 2 voltme punjaca, jedan stigao, jedan ga i dalje nema

Ostali paketi regularno dosad stizali

Idu preko Nisa.
I meni ne dolazi Volte punjač, mora da je do prodavca.
 
Ma pre će biti do naše pošte. U zadnje vreme malo, malo, pa ne stigne paket...
 
Mene orobili za dva (mozda i 3- treci je taj 20W voltme punjac lol ) paketa.
Dali u mojoj lokalnoj posti nekom mom imenjaku i cao, duzni su mi samo izvinjenje kao shatro i nema sta da se ja tu bunim.
Pokusavaju da ga dobiju da donese te pakete nazad ali vrv mrka kapa od toga.
Steta mozda nekih 400din ili tako nesto ali vreme koje sam izgubio dok sam cekao te pakete.... za sve ostalo tu je master kard sto kaze reklama hahaha.
 
Posle stotinak poruđžbina prvi put otvaram dispute, poslali pogrešan adapter. Kakva je praksa, da li verovati prodavcima na reč da će poslati zamenu?
U pitanju je ESSAGER Official Store pa sam malo iznenađen ponudom koju su poslali, sve se razmišljam da li je moguće da bi me oficijalna prodavnica "preveslala".

IMG_3223.jpeg
 
Velika je to radnja, najverovatnije ce poslati to sto su ti rekli.

Trebalo je prvo da im napises to oko adaptera, pa onda dispute ali dobro, imas izbor ako nista drugo.
 
Prošlo mi je plaćanje Paypalom , Google pay nije, na jednom primeru.
Bitno mi je zbog 2 naloga, na jednom plaćam karticom, na drugom PP.
 
Kakva su vasa iskustva kada je refund u pitanju, proslo je vise od 2 meseca od kako su mi stigle slusalice, jedna se prazni brzo za 10 min i ne moze da se napuni.
Danas sam im pisao rekli da ce da odgovore za 48 sati.
Da li vrate celu sumu na racun, i da li treba da im posaljem broj racuna ili broj kartice ?
 
Ne mora da znaci da ce vratiti sve, mozda vrate parcijalno a mozda ti traze i da vratis u Kinu (ovo batali).

Ne saljes nista, proces ide automatizovano cim oni odobre refundaciju.
 
Posle 2 meseca ako nije neka brend firma pisi propalo.
Na postinom sajtu potrazi kalkulator ,uglavnom se vracanje ne isplati ,al ti izracunaj znas tezinu i vrednost, mora sa pracenjem.
 
U slucaju povratka da li se to naplacuje u posti i koliko?
Naplacuje se, za Postu ne postoji "postarinu placa primalac" kad se salje u Kinu, sta god da ti kazu Kinezi.

Ali prvo da vidis sta ce da ti kazu. Ako nije problem baci da vidimo koja je radnja, sto kaze deda, ako je neka leva verovatno mrka kapa od refundacije.
 
 
Ljudi, sta da radim. 3 paketica su odavno stigli u postu ali me ne obavestavaju za preuzimanje. Kada sam isao da proverim rekli su mi isto kao i prethodnih puta da je to obican paket, nema prioritet, nije preporuceno i ne znaju gde je. Kada dodje na red bice mi ubaceno u paketomat. Pored ta 3 predmeta porucio sam jos nekih 4,5 i oni su odavno stigli u slicnom vremenskom razmaku. Ovo ili je neko uzeo iz poste ili zavrsi u pogresan paketomat pa neko preuzme.
Na aliju ne vrede zalbe jer oni imaju evidenciju i ne prihvataju nikada refundaciju, kazu u posti ti je idi pa potrazi. Nekada uspe refundacije moguce samo zbog toga sto prodavac ne stigne da pogleda zalbu pa istekne vreme.

Da li mogu da platim da paket bude preporucen kada nesto vrednije porucujem? Ili bolje da u potpunosti predjem na Temu jer pretpostavljam da je vecina presla zbog slicnih razloga.
 
Podavnice iz kojih si kupovao da li su brendirane ili je u pitanju npr "store83663"?
Konkretno kod mene u posti nemamo problem sa paketima, sve sto se njima dostavi, dolazi kod nas na kucnu adresu (postar je kralj, donosi kuci, nema kod njega da stavi u paketomat).
Ukoliko ti istice period dostave, mislim da nema poente da se uopste i trazi refundacija za pakete bez pracenja, jer aliexpres zahteva neku vrstu potvrde od tebe, za koju ti kazu da trazis u posti, ali ti ovi nasi to ne izdaju.
Prosle ili pre 2 godine mi nisu stigla 3 paketa, jedan je komplet refundiran Essager prodavnica, za druga dva su mi trazili tu potvrdu da prilozim kako bi izvrsilo refund.
 
Ako hoćeš sa praćenjem prilikom kupovine biraj standard shipping a ne economy ili saver.
Za regund se ne čeka da istekne rok, pisano je već kako funkcioniše.
 
Ljudi, sta da radim. 3 paketica su odavno stigli u postu ali me ne obavestavaju za preuzimanje. Kada sam isao da proverim rekli su mi isto kao i prethodnih puta da je to obican paket, nema prioritet, nije preporuceno i ne znaju gde je. Kada dodje na red bice mi ubaceno u paketomat. Pored ta 3 predmeta porucio sam jos nekih 4,5 i oni su odavno stigli u slicnom vremenskom razmaku. Ovo ili je neko uzeo iz poste ili zavrsi u pogresan paketomat pa neko preuzme.
Na aliju ne vrede zalbe jer oni imaju evidenciju i ne prihvataju nikada refundaciju, kazu u posti ti je idi pa potrazi. Nekada uspe refundacije moguce samo zbog toga sto prodavac ne stigne da pogleda zalbu pa istekne vreme.

Da li mogu da platim da paket bude preporucen kada nesto vrednije porucujem? Ili bolje da u potpunosti predjem na Temu jer pretpostavljam da je vecina presla zbog slicnih razloga.
Koliko shvatam i kod mene je slična stvar. Kupio neke kablove od "Esseger global store", dva paketa. Na aliexpress-u kad uđem u praćenje pošiljke piše: "Package arrived at local carrier facilty" još 28.5. Inače rok isporuke je bio 31.5. do 3.6.
Da li ovo znači da su mi maznuli pakete u pošti? Da li mogu da se nadam refundaciji?
Ovi paketi imaju broj za praćenje koji počinje sa UC ako je bitno
 
Ranije su me ispalili za refundaciju, kad god ti tako pise nikada ti nece dati sem kao sto mi se dogodilo da prodavac zaboravi da vidi razlog zasto trazim refundaciju, zatim posle jos 3 meseca meni stigli paketi. Sto znaci cesto su oni tu negde na adresi poste ali nikako da se stigne na red. Oni imaju tamo po nekoliko ogromnih dzambo vreca, paketi nisu prioritet pa zato se oduzi. Ali cesto se dogadja da greskom zavrsi kod Pere u paketomat i on pokupi tvoj paket a trag nema. Neko resi da vrati, neko zadrzi, pokloni,...
 
Citao sam da prodavci na aliexpresu daju duple kodove za pracenje, npr ti i ja porucimo isti kabal, dobijemo obojica isti kod pracenja, koji nema svrhu kad udje u Srbiju, ja dobijem paket, ti nista.
Po broju posiljke aliexpres vidi da je paket stigao i ne vraca refund tebi refund.
To se desava sa ne proverenim prodavnicama.

Koliko shvatam i kod mene je slična stvar. Kupio neke kablove od "Esseger global store", dva paketa. Na aliexpress-u kad uđem u praćenje pošiljke piše: "Package arrived at local carrier facilty" još 28.5. Inače rok isporuke je bio 31.5. do 3.6.
Da li ovo znači da su mi maznuli pakete u pošti? Da li mogu da se nadam refundaciji?
Ovi paketi imaju broj za praćenje koji počinje sa UC ako je bitno
Od njih sam dobio full refund jer mi punjac nije stigao, a isto je tako pisalo.
Mozes da pokusas sa refundom.
 
Ovo im je dobra fora. Kako izbeci takve radnje? Nisam ni obracao nikada paznju od koga porucujem tj. uglavnom je to radnja sortirana da je kod njih najvise ili skoro najvise kupovano. Ali se nekada i iznenadim, nadjem neki artikal sortiram po top sale kada ono ni 100 kupovina.
 
Ljudi, sta da radim. 3 paketica su odavno stigli u postu ali me ne obavestavaju za preuzimanje. Kada sam isao da proverim rekli su mi isto kao i prethodnih puta da je to obican paket, nema prioritet, nije preporuceno i ne znaju gde je.
Otidi u nadležnu lokalnu poštu, npr. za moj deo grada je M.Gorkog preko puta druge ekonomske - u 8 ujutro tačno i tada ćeš na jednom mestu zateći sve poštare koji preuzimaju pošiljke ujključujući i tvog lokalnog prema adresi, ja sam se tako upoznao sa mojim lokalnim koji mi je čak i dao svoj tel.broj.
To je u svakom slučaju unutar kruga ulica koje pokriva u nadležnosti tvog lokalnog poštara kako će da isplanira kad će da nosi na koju adresu, čak i da se ispostavi da je npr. tvoj lokalni lenčuga iliti nedaj bože sklon drpisanju neće mu biti svejedno kada se pojaviš tamo lično pred svim kolegama i tražiš svoje pakete.
 
Ne znam šta je sa tim AliExpress-om u zadnje vreme i njihovim algoritmom za naplatu dostave. Ranije je brate sve bilo mnogo jeftinije ili je bilo free shipping. Sada često dostava bude ili ista koliko i vrednost robe a nekada i mnogostruko puta veća. Iako mi se više zbog nekih opcija više sviđao AE (npr. zbog direktnog kontakta sa prodavcem), sada sve češće robu tražim na Temu.
 
@milirad

Zavisi sta i u kojoj vrednosti narucujes...

Sitnice do 5$ uglavnom imaju free dostavu , mada ima primera u coin sekciji da stvar od 4-5-6$ stave cenu npr. 3-4 i na to racunaju popust , ali naplate 1-2-3$ postarinu.

Za neke skuplje artikle , ako ih ima na Temu , vredi vijati povracaj kredita ( claim credit )
 
Vrh Dno