Da dodam i ja da je jedino rešenje za slučaj da VoLTE ne radi iako je jasno da bi trebalo da radi (potvrđeno podržan uređaj itd.) prosleđivanje prigovora (kako već to nazvati) tehničkoj službi. To može preko kontakt centra ili uživo u prodavnici, nakon što se iscrpe ostale mogućnosti. Dvoje koje znam su se tako u subotu žalili (nakon mesec-dva telefoniranja preko 2G mreže, otkad su prešli iz MTS-a u A1) i danas im je aktivirano konačno, pri čemu im je stigla poruka iz priloga. Dok su to tehničari čačkali, neko vreme (ne tako kratko, oko dva sata) bili su nedostupni.
Međutim, jednom od to dvoje su nešto zeznuli, tako da su mu trenutno onemogućeni dolazni pozivi ("osoba koju ste pozvali aktivirala je uslugu zabrane poziva"), ali odlazni rade kako treba (stvarno je VoLTE), a nema problema ni sa porukama niti internetom. Može biti da je nešto i do samog broja, budući da mu se slično desilo i prilikom prenosa (odlazni pozivi su jedino što je radilo, i to samo na 2G mreži), s tim što je tad bila poruka za neaktivnu karticu ("izabrani broj privremeno nije dozvoljen"). Tad je to rešeno kroz dva dana, a videćemo šta će sad biti. Neprijatnost u svakom slučaju: novčano besplatan Mega plan, ali ipak ima svoju cenu...