Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Sta kaze merac potrosnje u telefonu?
Iskreno ne mogu da nadjem taj merac na mi9t. Zna li neko gde se nalazi ta opcija? Mada nemam sta da merim, vidim razlika je ocigledna, bar duplo mi se internet brze trosi nego u mts-u.
Jos nesto sam zaboravio, pozovem ja da aktiviram voLTE, moj uredjaj nije podrzan, hahhaha, rekao sam onoj operaterki, ozbiljno ste se kvalifikovali da se odmah posle 2 godine pozdravimo, kakva glupost mi10t kao podrzan, a mi9t nije, ja joj kazem koja je to logika, pa ovaj moj je update-ovan na najnoviji MIUI, sta to moze mreza da ne podrzava...
Nista ovi bolji nisu od mts-a, osim sto im je kvalitet mreze bolji u NP-u ostalo cak i losije.
 
Presao sam pre 10-tak dana u A1 iz mts-a, pa eto da malo uporedim mreze. Ja sam iz Novog Pazara, 22 godine sam bio u mts-u , presao sam jer je operaterka bila pomalo drska i isterala me iz takta nekom svom nezainteresovanoscu. Naime, kada sam dobio poziv, pitala me je zasto prelazim, rekao sam poskupeli ste 200 din, ane trosim neki bog zna kakav sabracaj i zasto bih nesto placao sto mi ne treba, pokusala je da mi objasni kao da je to u stvari povecana tarifa bla bla, rekoh ok, ne odgovara mi cena, pitala me je za kontra ponudu, rekao sam intarifa za 1000, ponudila je 3m free. Ja joj kazem, da bi izjednacili ponudu sa A1 potrebno je 4meseca free, ona mi je tu nesto skresala u fazonu, 3 meseca je maksimum, i to ti je to. E tu me je iznervirala. Ja razumem po ceo dan zoves ljude, ljudi su naporni, i kazem joj ja, slusajte moj vam je savet kada zovete nekoga prvo pogledajte "dosije" tog koga zoves, Coveku koji je 20 godina u mts-u i koji pored ovog broja ima jos 3 postpaid broja, ti onako poludrsko kazes ovo ti je maksimum, sto se mene tice i da mi sada ponudis 6m a ne 3 ne dolazi u obzir, a i sve ove brojeve koje imam ima da prebacujem kako budu isticali ugovori...

E sada o kvalitetu mreze u Novom Pazaru, odmah da kazem da je A1 bolji. Merio sam na lokacijama na kojim se cesto krecem i boravim i po duplo je negde A1 bolji, na poslu mts je bio ocaj, signal los i cesto razgovor nisi mogao da obavis bez seckanja i prekidanja, kod A1 toga nema, Aplikacija na moje iznenadjenje je bolja kod mts-a, Ono sto je minus je racunanje protoka interneta, A1 krade pa to je cirkus, kod mts-a sam imao zmaj i imao sam odvojeno za youtube10GB i 10 za ostalo, sve ukupno mesecno nisam mogao da potrosim 5GB a cesto koristim youtube i spotify, za ovih 5 dana jer meni izgleda od 25 racunaju potrosio sam preko 1GB a skoro nista nisam koristio, malo spotify sto znaci da ce meni ovih 10GB biti u najbolju ruku knap.
Kako moze da se placaju racuni, preko apk ne moze kao kod mts-a ili ja ne vidim tu opciju?
Sa prvim racunom bice vidljiva opcija za placanje kroz aplikaciju. Sacuvajte karticu i svaki naredni put kroz 3 "klika" i unosom emaila zavrsavate stvar.
@veljkoka Kada se odabere poslednji racun pratite uputstvo na ekranu.

viber_image_2022-05-31_21-44-30-307.jpg
 
Poslednja izmena:
Mobilna aplikacija ima bug-ova kao i svaka druga. Kada odem na opciju "Preuzmi listing", dobijem obavestenje da Mocna tarifa koju koristim nema ovu opciju (pogledati sliku u prilogu) sto je nebuloza.

Iz Call centra su rekli da mogu da preuzmem listing u bilo kom trenutku i kada sam im rekao za ovaj ocigledni bug u mobilnoj aplikaciji, operaterka mi je rekla da se izlogujem i ponovo ulogujem i da cu onda bez problema imati pristup listingu. Uradio sam to dok sam bio na telefonskoj vezi sa njom i kada sam joj rekao da ponovo prikazuje isti dijalog, ona mi je rekla da ce preneti bug nadleznim sluzbama i da ce ovo resiti u skorije vreme, polako dugo je leto 😉.

Sto se tice potrosnje mobilnih podataka ja sam tu sasvim zadovoljan i merac podataka na telefonu se poklapa sa ovim sto vidim u mobilnoj app. Dok sam bio na Mocnom planu do prosle nedelje su me potkradali svako malo kako za minute/poruke, tako i za mobilne podatke, definitivno se nisu slagali telefonski merac prenosa podataka i onaj u aplikaciji i to se jasno videlo jer je razlika bila dvostruka.

Sve u svemu, za sada je ok, ima bug-ova kao i svuda, ali mreza je stabilna, signal zadovoljavajuci, odrapljuju za sada na sitno kao i ostali i sto bi Muta Nikolic rekao: "Ljudi, pa sve je to normalno..." 😎
 

Prilozi

  • IMG_20220531_221038.jpg
    IMG_20220531_221038.jpg
    70.2 KB · Pregleda: 55
Pozdrav za Novi Pazar apsolutno ste upravu to što ste uradili .
A što se tiče A1 provajdera mislim da su Vam očekivanja "malo prenaglašena" ako imate potrebe za većom količinom interneta Vi imate pravo da preko aplikacije dodatno dokupite neki "gb" i tako olakšate funkcionisanje ! Prevedeno koliko para toliko muzike ! Iskreno verujem da posle perioda od godinu i dve i svega ako plaćate uredno i da zatražiti veći paket a možda i uređaj da će Vam kompanija A1 izaći u susret ( ne zbog Vas već zbog interesa kompanije i bolje dostupnosti usluga provajdera) !
Kako su mi to ocekivanja prenaglasena? Ne razumem kako internet moze brze da se trosi kod jednog operatera nego kod drugog? Ja sam i presao u A1 zbog cene, ne zelim da dokupljujem nista iz principa, generalno ako vidim da ce mi ovo neta biti malo, istrpecu ih 2g i preci negde drugde, ja generalno nisam nesto zahtevan korisnik, vecinom sam na wifi-ju, ali principi su principi.
 
Kako su mi to ocekivanja prenaglasena? Ne razumem kako internet moze brze da se trosi kod jednog operatera nego kod drugog? Ja sam i presao u A1 zbog cene, ne zelim da dokupljujem nista iz principa, generalno ako vidim da ce mi ovo neta biti malo, istrpecu ih 2g i preci negde drugde, ja generalno nisam nesto zahtevan korisnik, vecinom sam na wifi-ju, ali principi su principi.
Ja se apsolutno ali APSOLUTNO slažem sa Vama ali realno kako da dokažete i kome koji provajder na koji način obračunava i izvršava tarifiranje a dve godine je predug period za istrpeti a usput plaćati redovno račune !
Moj ljutski savet je da sve ,ali sve što imate slikate ,zovete njihov Call centar i obavezno uputite pisani trag barem e-mail a potom i službeni dopis Ratelu !
Mobilna aplikacija ima bug-ova kao i svaka druga. Kada odem na opciju "Preuzmi listing", dobijem obavestenje da Mocna tarifa koju koristim nema ovu opciju (pogledati sliku u prilogu) sto je nebuloza.

Iz Call centra su rekli da mogu da preuzmem listing u bilo kom trenutku i kada sam im rekao za ovaj ocigledni bug u mobilnoj aplikaciji, operaterka mi je rekla da se izlogujem i ponovo ulogujem i da cu onda bez problema imati pristup listingu. Uradio sam to dok sam bio na telefonskoj vezi sa njom i kada sam joj rekao da ponovo prikazuje isti dijalog, ona mi je rekla da ce preneti bug nadleznim sluzbama i da ce ovo resiti u skorije vreme, polako dugo je leto 😉.

Sto se tice potrosnje mobilnih podataka ja sam tu sasvim zadovoljan i merac podataka na telefonu se poklapa sa ovim sto vidim u mobilnoj app. Dok sam bio na Mocnom planu do prosle nedelje su me potkradali svako malo kako za minute/poruke, tako i za mobilne podatke, definitivno se nisu slagali telefonski merac prenosa podataka i onaj u aplikaciji i to se jasno videlo jer je razlika bila dvostruka.

Sve u svemu, za sada je ok, ima bug-ova kao i svuda, ali mreza je stabilna, signal zadovoljavajuci, odrapljuju za sada na sitno kao i ostali i sto bi Muta Nikolic rekao: "Ljudi, pa sve je to normalno..." 😎
Molim Vas da uslikate sve to što Vam se događa i email-om im se obratite a potom Ratelu ali obavezno !
Nemojte nikom dozvoliti da Vas obmanjuje i nemojte da se ustručavati od reklamacije!
Mobilna aplikacija ima bug-ova kao i svaka druga. Kada odem na opciju "Preuzmi listing", dobijem obavestenje da Mocna tarifa koju koristim nema ovu opciju (pogledati sliku u prilogu) sto je nebuloza.

Iz Call centra su rekli da mogu da preuzmem listing u bilo kom trenutku i kada sam im rekao za ovaj ocigledni bug u mobilnoj aplikaciji, operaterka mi je rekla da se izlogujem i ponovo ulogujem i da cu onda bez problema imati pristup listingu. Uradio sam to dok sam bio na telefonskoj vezi sa njom i kada sam joj rekao da ponovo prikazuje isti dijalog, ona mi je rekla da ce preneti bug nadleznim sluzbama i da ce ovo resiti u skorije vreme, polako dugo je leto 😉.

Sto se tice potrosnje mobilnih podataka ja sam tu sasvim zadovoljan i merac podataka na telefonu se poklapa sa ovim sto vidim u mobilnoj app. Dok sam bio na Mocnom planu do prosle nedelje su me potkradali svako malo kako za minute/poruke, tako i za mobilne podatke, definitivno se nisu slagali telefonski merac prenosa podataka i onaj u aplikaciji i to se jasno videlo jer je razlika bila dvostruka.

Sve u svemu, za sada je ok, ima bug-ova kao i svuda, ali mreza je stabilna, signal zadovoljavajuci, odrapljuju za sada na sitno kao i ostali i sto bi Muta Nikolic rekao: "Ljudi, pa sve je to normalno..." 😎
 
Poslednja izmena:
Kako su mi to ocekivanja prenaglasena? Ne razumem kako internet moze brze da se trosi kod jednog operatera nego kod drugog? Ja sam i presao u A1 zbog cene, ne zelim da dokupljujem nista iz principa, generalno ako vidim da ce mi ovo neta biti malo, istrpecu ih 2g i preci negde drugde, ja generalno nisam nesto zahtevan korisnik, vecinom sam na wifi-ju, ali principi su principi.
Lako, bolja mreža. Veći protok. Nije isto skrolovati video sa 200 mbps a sa 5 mbps. Ja na matorom samsungu u pikovima nabijam 20MB/s. Sto znaci da sa par tapova tamo vamo mogu za minut skoro 500 MB da potrosim. Mogu da mislim koliko bi mogao da mi nije telefon star 6 godina i vec "spor" da ne kažem dinosaurus zaostao...
 
Lako, bolja mreža. Veći protok. Nije isto skrolovati video sa 200 mbps a sa 5 mbps. Ja na matorom samsungu u pikovima nabijam 20MB/s. Sto znaci da sa par tapova tamo vamo mogu za minut skoro 500 MB da potrosim. Mogu da mislim koliko bi mogao da mi nije telefon star 6 godina i vec "spor" da ne kažem dinosaurus zaostao...
Ja imam Motorolu E5 i mogu da Vam kažem da ne zaostaje ništa posebno i za mnogo novijim telefonima !
 
Potpisao mocnu 19. obracunski period od 25.(tada krece Mocna) za tih 6 dana su naplatili 974 dinara.
 
Prilično su me razočarali.
Bio u MTS-u 12 godina, pokrenuo proces migracije broja uz ugovor na onu 1TB tarifu, došao kurir, potpisao ugovor, prošlo 10 dana, niko mi ništa ne javlja. Pozovem, kažu da je MTS odbio prenos broja jer je mlađi od 3 meseca.
Pa kako sad mlađi kad sam u MTS-u 12 godina? Kaže pozovite MTS. Pozovem MTS, kažu da je broj bio na pravnom licu (jeste bio na pravnom 2-3 godine do aprila) i da sad mora biti na fizičkom barem 3 meseca da bi prihvatili migraciju.
A1 ne želi da me sačeka 30 dana dodatno da bi mogao prebaciti, čak iako sam im rekao da slobodno počnu naplaćivati, zaista neverovatno.

Dodatno, A1 pokrivenost u nekim delovima me baš zabrinjava. U subotu u Borči na svadbi, 2 drugara u A1, interneta nemaju. Kod mene na MTS ide 50mbps. Nije Borča neka pripiz.ina da im se tako nešto može oprostiti.

Sad ću kod Yettela iz principa, mada ne vidim ništa zanimljivo tamo.
 
Ma kakva rata telefona. Ljudi oni su kraljevi. Lagano su nalatili koriscenjne jedne kartice citav jedan dan
A sta ce vam na svadbi internet umesto da gledate tamo gde treba
 

Prilozi

  • racun1.jpg
    racun1.jpg
    76.4 KB · Pregleda: 58
  • racun2.jpg
    racun2.jpg
    71 KB · Pregleda: 59
  • racun3.jpg
    racun3.jpg
    61.5 KB · Pregleda: 57
  • racun4.jpg
    racun4.jpg
    127 KB · Pregleda: 53
Poskupela mocna tarifa na 1600din i ukinuli 6 meseci za nove korisnike
 
Prilično su me razočarali.
Bio u MTS-u 12 godina, pokrenuo proces migracije broja uz ugovor na onu 1TB tarifu, došao kurir, potpisao ugovor, prošlo 10 dana, niko mi ništa ne javlja. Pozovem, kažu da je MTS odbio prenos broja jer je mlađi od 3 meseca.
Pa kako sad mlađi kad sam u MTS-u 12 godina? Kaže pozovite MTS. Pozovem MTS, kažu da je broj bio na pravnom licu (jeste bio na pravnom 2-3 godine do aprila) i da sad mora biti na fizičkom barem 3 meseca da bi prihvatili migraciju.
A1 ne želi da me sačeka 30 dana dodatno da bi mogao prebaciti, čak iako sam im rekao da slobodno počnu naplaćivati, zaista neverovatno.

Dodatno, A1 pokrivenost u nekim delovima me baš zabrinjava. U subotu u Borči na svadbi, 2 drugara u A1, interneta nemaju. Kod mene na MTS ide 50mbps. Nije Borča neka pripiz.ina da im se tako nešto može oprostiti.

Sad ću kod Yettela iz principa, mada ne vidim ništa zanimljivo tamo.
Nemoj se jadikovati, ja sam to radio nit je zdravo nit imas neki princip juriti sa operaterima. Ako bude kad bude. Bilo ko da ti da bolju ponudu pristaj. Sve jedan ima mane i prednosti od 3/4 zla biras manje trenutno. Signal ako hoćeš genralno tu je mts i dalje najjači ali svi su sad ok manje više kako gde koji god da je bitno je da ti svi imaju ok na poslu kući vikendici. Gde ti često boraviš.
 
Yettel je, barem ovde, majka u odnosu na A1, ne sećam se kad je bio loš signal.

Džabe njima i 100 Moćnih tarifa i 100 Moćnih planova kad i dalje imaju loš kvalitet mreže.
Ne znam gde je to ovde,ali u firmi koristimo oko 100 brojeva, najviše po Bg-u ali često i po celoj Srbij, i nama se Yettel pokazao kao teška drešina, po pitanju signala. Tako da se posle dosta godina selimo u A1.
 
Ne znam gde je to ovde,ali u firmi koristimo oko 100 brojeva, najviše po Bg-u ali često i po celoj Srbij, i nama se Yettel pokazao kao teška drešina, po pitanju signala. Tako da se posle dosta godina selimo u A1.
Lako je Vama , eeeee 100 brojeva pa ne 100 zamisli i neku mini kompaniju ,trgovina bilo šta da ima i potrebe za desetak brojeva pa ponudiće mu i ono što im ne treba!
 
Da se nadovezem gore sto je neko platio toliki racun… Kada sam potpisivao, receno mi je da od dana potpisivanja pa do kraja obracunskog perioda placam punu cenu paketa-tj 3199din shodno onolkko dana koliko sam koristio… tipa potpisao sam 30.05. a kraj obracunskog je 25.06. znc platicu negde oko 2700-2800din.. posle toga idu 6m gratis…
 
A1 uveo "letnju" promociju: uz NEO3 paket 6 meseci neograničenog interneta, a uz NEO5/NEO15 12 meseci neograničenog interneta. Tethering je doduše ograničen na 20GB, a nakon tog limita:
A1 zadržava pravo da Pretplatniku do isteka tog obračunskog ciklusa onemogući pristup A1 mreži u cilju sprečavanja deljenja prenosa podataka sa pametnog (mobilnog) uređaja na druge uređaje preko predviđenog limita od 20 GB.
 
Za nove naravno!
 
Da se nadovezem gore sto je neko platio toliki racun… Kada sam potpisivao, receno mi je da od dana potpisivanja pa do kraja obracunskog perioda placam punu cenu paketa-tj 3199din shodno onolkko dana koliko sam koristio… tipa potpisao sam 30.05. a kraj obracunskog je 25.06. znc platicu negde oko 2700-2800din.. posle toga idu 6m gratis…
Izmislila gospoda obracunske periode da bi drali ljude. Kakve su ovo fore da covek ne veruje. Dodjes kao da uzmes nesto prvih 6 meseci gratis a oni te oderu po punoj ceni do tamo nekog njihovog obracunskog perioda... Sta mene boli ona stvar kad su njihovi obracunski periodi. Strasno...
 
Znači mi što smo uzeli pre neki dan ,za nas nema veze !?
Jeste, da! Ovo je akcija od danas! Mozes da raskines ugovor ako si to uradio online u roku od 14 dana i da sklopis nov ako ti ova ponuda vise odgovara.
 
Izmislila gospoda obracunske periode da bi drali ljude. Kakve su ovo fore da covek ne veruje. Dodjes kao da uzmes nesto prvih 6 meseci gratis a oni te oderu po punoj ceni do tamo nekog njihovog obracunskog perioda... Sta mene boli ona stvar kad su njihovi obracunski periodi. Strasno...
Pa da, kad sam isao da podnesem zahtev za prenos broja to mi nije rekla devojka koja je bila tamo i radila zahtev vec kasnije kad sam potpisao :D mislim niie verv nikome do 1500-2000din al opet eto….zato i dalje stojim da su sva tri operatera pi…ck… :D nego bar sam uzeo 6m gratis(sto mu dodje manje kad me oderu ovaj prvi haha) i 1tb neta…opet neka ravnotezaaaa…
 
Koliko vidim ove NEO tarife mogu svi da uzmu, ona promocija za Moćnu je važila samo za nove korisnike i one koji obnavljaju ugovornu obavezu, tad su naglasili da ne važi za one koji sa postojećeg postpaid paketa prelaze na Moćnu.

Sviđa mi se što ovi dele baš neograničen net, pokojni Telenor je prošle godine imao foru da ti na postojeću kvotu dodaju recimo 30-40gb i posle obore na 2Mbps pa to prodavali kao "neograničen" internet.
 
Ovde imas kvotu od 20GB za tethering mesecno. Na samom telefonu je neograniceno.
 
Nazad
Vrh Dno