Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Internet radi na 4G pa padne na 3G random...
Pozivi i SMS ništa.
 
Ovo je već drugi put od početka godine da im mreža u celoj zemlji pukne, zaista sramotno.

Kod mene na A1 ništa, prazan signal.
 
Taman juce podneso zahtev za a1, dali mi karticu, mislio sam yettel je gori kad ovo danas odma :D uff nadam se da ce biti bolje
 
Baš pokušavam da uđem u A1 app i proverim stanje, refrešovao je nasilno 10 puta i uspeo.
Stoji obaveštenje da ima problema sa govornim i internet uslugama i da rade na rešavanju problema.

Screenshot_20220525-145050.png

Toliko su postali neozbiljni da se ne vredi žaliti domaćim, sve žalbe treba slati u centralu ... Beć ili Mehiko, gde već.
 
Yettel je, barem ovde, majka u odnosu na A1, ne sećam se kad je bio loš signal.

Džabe njima i 100 Moćnih tarifa i 100 Moćnih planova kad i dalje imaju loš kvalitet mreže.
 
Ponovo radi bioskop.
Evo sta kazu mediji:


A1 se izvinjava korisnicima kao Globaltel pre 2 nedelje, samo je Globaltel pocastio svoje korisnike, a ovi nista samo prebacuju loptu na Telekom...Telekom kaze da nije do njih i tako ukrug, ali bitno da sada moze normalno da se koristi mreza, mada je ovo ipak previse da mreza ovako bug-uje.

Mozemo misliti sta ce biti kada predje ovde jos korisnika jer ce oni prodavati pakete pa makar i 10x vise od onoga sto zaista mogi da opsluze da radi valjano.

Sve u svemu ne zna se ko je gori i ti ne biras boljeg operatera, vec bezis da te sto manje odrape ili da imas sto manje problema 😉
 
E stvarno. Nešto nije bilo kako treba. Video sam par minuta da je pisalo h+ na telefonu. I dva tri puta mi se desilo kad sam zvao da network busy pa onda prodje poziv.
Ali da bude stvar interesantnija. Sa mtsa prodje poziv ka A1 i onda im iskoči na kraju poziva da nije bilo moguće proslediti poziv 🙂
 
Postoji li mogucnost da se nekako rezervise tarifa?
Moj drug je u inostranstvu i vraca se pocetkom sledeceg meseca a uzeo bi taj paket.
Najbolje odi do prodajnog mesta i zamoli da treba za prijatelja koji je npr.stranac ali dolazi ovde ( ili kako već ) ,da bi želeo da sklopi ugovor ali na adresi ...
Taman prosledite tvoj upit agentu prodaje koji te zove na fon i sa njim sve lepo dogovoriš a može da Vam ponudi i nešto bolje od akcija...
 
Posto mi istice vec drugi ugovor i za nekih mesec dana treba da ga obnovim. Da li se moze na neki nacin ili foricu dobiti neki dodatni popust sem ovoga sto oni vec kao nude?
Odi do prodajnog mesta i zatraži da te neko od agenata prodaje kontaktira oni imaju bolje uslove ...proveri !
Da li neko zna za Neo 3 da li se ne potrošeni gigabajta prenose u naredni mesec !?
Hvala svima
 
Ja sam presao pre par meseci u A1 na mocnu tarifu. Kada sam odlucivao da li da predjem znajuci sebe predosecao sam da ce mi negde stalno biti u podsvesti da ovih 1024 GB vazi za citavih 24 meseca. Ne kazem da je to malo ali nekako sam zatekao sebe da previse vodim racuna o potrosnji interneta. Zato se razmisljam da sacekam da prodju prva tri meseca pa da platim pun iznos ove tarife, raskinem ugovor i da se vratim u mts. Jednostavno kada znam da je mesecna kvota obnovljiva onda ne razmisljam o tome, cak mogu i da podelim internet u nekim situacijama kada zatreba. Ovde stalno vidis kako se smanjuje kolicina, i bespotrebno sebe opterecujes time. Recimo stigao mi je danas update telefona koji je oko 900 MB. Pre dok sam imao 19 GB mesecno nisam o tome ni razmisljao a sada gledam da te update-e iskljucivo radim kada sam na WiFi-u.
Znam da je problem vise do mene, jednostavno previse zamisljam negativni scenario kako ta kolicina vrlo brzo odlazi nizbrdo.
 
Ja sam presao pre par meseci u A1 na mocnu tarifu. Kada sam odlucivao da li da predjem znajuci sebe predosecao sam da ce mi negde stalno biti u podsvesti da ovih 1024 GB vazi za citavih 24 meseca. Ne kazem da je to malo ali nekako sam zatekao sebe da previse vodim racuna o potrosnji interneta. Zato se razmisljam da sacekam da prodju prva tri meseca pa da platim pun iznos ove tarife, raskinem ugovor i da se vratim u mts. Jednostavno kada znam da je mesecna kvota obnovljiva onda ne razmisljam o tome, cak mogu i da podelim internet u nekim situacijama kada zatreba. Ovde stalno vidis kako se smanjuje kolicina, i bespotrebno sebe opterecujes time. Recimo stigao mi je danas update telefona koji je oko 900 MB. Pre dok sam imao 19 GB mesecno nisam o tome ni razmisljao a sada gledam da te update-e iskljucivo radim kada sam na WiFi-u.
Znam da je problem vise do mene, jednostavno previse zamisljam negativni scenario kako ta kolicina vrlo brzo odlazi nizbrdo.
Da li si probao da stavis limit? Ili samo volis da mucis sebe?
 
Ne mislim da bi limit tu pomogao. Poznavajuci sebe ima da ustedim za 20 meseci 1000 GB pa ce mi onda ostati svih 1000 za poslednja 4 meseca. Stalno se nesto ustezem kada znam da je to ukupna kvota. Kada je obnovljiva kvota onda ne razmisljam o tome. Ima nesto u tom psiholoskom efektu da vidis svakog 1. u mesecu kako se brojac vraca na pocetni iznos. Ovde brojac stalno umanjuje, to je ono sto mi se ne dopada.
 
Hahaha imaaa nas razni hahah :D pogledah sad po mojoj statistici od 09.2020 do sad potroseno 385gb preko podatke… tako da 1024Gb i vise nego dovoljno :D stim da svaki apdejt od appstore ili ios radim preko podatke
 
Što ne pogledaš u aplikaciji u sekciji dodataka ako se desi da potrosis da vidis koliko mozes da dokupis... I onda kad znas da možeš da dokupis neke podatke kad potrošiš ako potrošiš. Stvarno ne vidim smisao u tom trenutku da ima ikakve brige.... Ok je da znas da mozes ostati bez neta pod uslovom da ne možeš da dokupis, ali ako mozes dodatno da dokupis. U tom slučaju nemas nikakv razlog za brigu ali doslovno.
 
Da li je moguće promeniti paket a zadržati promociju od 6 meseci bez pretplate ( sklopljen ugovor pre 20 dana)
 
Svako drugacije gleda na stvari, evo forumas kaze da ga opterecuje sto ima ukupno 1TB koji se polako krcka. @retrospektiva Buraz, ti uvek mozes da pozoves A1 i kazes im da ti naprave da svaki mesec dobijas po 42GB ako te tako nesto opterecuje. Ako su lenji i ne zele da te ispoštuju, evo neko od nas moze da ti pusti svaki mesec SMS i simulira ovako nesto 🤓. Samo podsetnik da naredni mesec imas jos 42GB da se baskaris jer nema sanse da trosis preko toga sem ako neces da koristis telefon kao kucni internet.

Salim se, ali stvarno nema potrebe da se cimas i stvaras sebi dodatni pritisak, zasto bi puko lovu, zasto njima da dajes za glupost, bolje daj to u humanitarne svrhe recimo...?

Evo ja sam juce isao da potpisem ugovor, iako sam prethodno bio na prepaid Mocnom planu i planirao da ga arcim duze vreme, bar jedno 3-4 meseca. Mnogo minuta trosim mesecno, kao i poruka, a ovde je caka sto ti je minut i poruka kao jedan token i hteo sam cisto da vidim da li sa ovim prepaidom mogu da teram, ali slabije. Potpisao sam ugovor samo da ne bih stalno gledao u A1 app da vidim koliko jos imam minuta i da li treba da doplatim tipa 600+400 da imam jos 500 + 500 min/SMS. Lepo su oni to namestili, prosto te navlace na ugovor, ali jednostavno da ne bih trosio vreme oko toga i razmisljao kada treba da dopunim i koliko ja potpisah isto Mocnu tarifu na 2 god.

Inace, u A1 poslovnici su totalni raspad sistema, jeste da zavisi ko ti se padne, ali bukvalno ja njima pricam o uslovima tarife i recimo ubedjujem ja njih da sa preostalim kreditom hocu da kupim Deezer na mesec dana, a oni pojma nemaju da tako nesto uopste moze preko A1 aplikacije, da ne pricam sto je ovo besplatno prvi mesec. Ajde oni, ali call centar isto tako pojma nema, a ja prosto gledam mobilnu aplikaciju i pricam im sta pise i sta moze... Totalni neprofesionalizam, mogu da kazem da je mts i Yettel korak ispred sto se makar ovoga tice, iako se ne zna ko je veci lopov od ova 3 operatera.

Na kraju lepo potrosih sav kredit slanjem SMS-a u Budi Human fondaciju pre nego da me definitivno prebace iako su me razvlacili preko pola sata, a niko sem mene i cure nije bio u poslovnici sve to vreme bukvalno. Znaci, 2 agenta koji veze nemaju i jedva mi sredise glupavi postpaid, a trebalo je samo da isklikcu i provere da li nesto nisam duzan nekom ili na nekoj crnoj listi...

Iako znam da ce da me potkradaju kao i mts, sebi stedim vreme sa ovim, pa makar tih par minuta da proverim kredit, uplacujem preko A1 mobilbe i platne kartice jos kredita i aktiviram dopunski paket svaki mesec, jednostavno da je sve to i 10 min. mesecno, a uvek je vise, zasto bih trosio 10 min. na ovako nesto? Bas to opterecuje kad si ogranicen sa tako necim, a ovde gde ti je sve neograniceno maltene nema toga. Ovo cu samo povremeno da bacim pogled koliko me potkradaju i to je to, kao sto Velja ex ministar kaze - kraduckanje je ok, ali ako krnu neki zeznut racun, bice havarije jer sam mnogo ozetljiv na takve stvari. A, poslednja stvar na svetu o kojoj cu misliti su mobilni podaci, znam da trosim do 5GB max. na mesecnom nivou, krpili su me i slabiji paketi, a svakako nikada ne skidam update za telefon preko mobilnih podataka iako ovde lagano to moze da se radi, to je vec razbacivanje i potpuno nepotrebno.

Pre cu kao i do sada biti pokretni hotspot i deliti ove silne GB koje A1 ne daje nama dzaba vec cemo mi to lepo da platimo, cak i da ne potrosimo nijedan RSD preko pretplate to je cist profit od 27k po korisniku, a samo ja cu platiti jos finu sumu preko toga na parking recimo gde te otkidaju i za parking kartu i za SMS koji si poslao iako imas bajagi besplatne SMS-ove u nacionalnom saobracaju, ali kazu to nije do njih vec to diktira parking servis 😉.

A1 samo postuje parking servis i zato naplacuje i po poruci, tako da nema zezanja sa tim. Cak ni amaterski Globaltel ne naplacuje SMS poruku preko cene parking karte, ali ajde sad necemo da se bunimo za ovako "sitna" kraduckanja, to je svaki dan po nekoliko stotina hiljada RSD bonusa za operatere, ljudi moraju da razmisljaju o letovanju, ipak treba to u vise tura odraditi, skupi su Santorini, Mikonos, Rodos, red je da se i mi ucipimo bar sa porukama i u ucestvujemo u njihovom letovanju sa svoje strane, a bice svaki mesec i po 10-ak RSD preko iako je 6 meseci gratis, prosto covek tako voli da zove brojeve koji se naplacuju pa nekako bas svaki mesec da ih zove iznova i iznova za vreme ugovorne obaveze 😉. Kad mozemo da saljemo bez pardona kriminalne politicare, parazite po drzavnim sluzbama, sto ne bismo dali i operaterima koji su to itekako zasluzili jer su svi toliko unapredili sve mreze i kvalitet signala u poslednjih 10 godina i zaista rade na svemu tome udarnicki da evo svakih 10 dana padne po neka mreza 😜
 
Poslednja izmena:
Drustvo uputite me za dalje, posto mi je telefon sam od sebe razlio duhove po ekranu, nije od pada vode niti bilo cega mislio sam da odnesem u A1.
Pitanja, jel twlwfon u garanciji 2 godine? Jel imaju neke cake na koje da obratim paznju, sta je potrebno da dostavim da upotpunim sve da mi ne sruse odmah granciju tipa nestrucno rukovanje? Kod njih sam oko 8 godina i prvi put nosim telefon tj imam reklamaciju na isti. Svaki odgovor i savet je dobrodosao kako bih bio malo spremniji oko cimanja. Hvala
 
Yettel je, barem ovde, majka u odnosu na A1, ne sećam se kad je bio loš signal.

Džabe njima i 100 Moćnih tarifa i 100 Moćnih planova kad i dalje imaju loš kvalitet mreže.
Zamisli ti da neko tarifu nazove "MOĆNA " ovde kod nas je sve moguće ovde zovu tarife i "Soko" ,"Omorika " a provajderu daju ni manje ni više ime "YETEL" a kad nešto hoćeš da ih pitaš jer si sa ogromnim razlogom ne zadovaljan nekim od servisa ili uslugom znate li forumaši ko Vam odgovara zovu je "Služba za " BRIGU "o korisnicima !?!
Svaka nam čast sa njima da smo ih tražili takve izabrali ih nebi !
Još se hvale kako imaju puno korisnika te ovi te oni kako su napredovali i dobili od Ratela da su broj jedan .

Znate li šta je stari MOBTEL bio za sve ove ne No1 nego broj 001 još u ono vreme stare GSM tehnologije !
 
Drustvo uputite me za dalje, posto mi je telefon sam od sebe razlio duhove po ekranu, nije od pada vode niti bilo cega mislio sam da odnesem u A1.
Pitanja, jel twlwfon u garanciji 2 godine? Jel imaju neke cake na koje da obratim paznju, sta je potrebno da dostavim da upotpunim sve da mi ne sruse odmah granciju tipa nestrucno rukovanje? Kod njih sam oko 8 godina i prvi put nosim telefon tj imam reklamaciju na isti. Svaki odgovor i savet je dobrodosao kako bih bio malo spremniji oko cimanja. Hvala
A sa čim imaš iskreno problem sa fiksnom telefonijom ili !?
 
Mobilni telefon je u pitanju, crte se pojavile, duhovi i razbojilo tako po ekranu
 
Iphone 11, ugovorna obaveza jos par meseci ima
Pa dobro ne opterećuj se prvo odnesi njima mislim na njihovu poslovnicu A1 ili kako s već po novom zove.... Ali je bolje da konsultuješ ako imaš nekog ko bi bez otvaranja mogao da vidi u čemu je problem posebno što je problem kako kažeš nastao odjednom a ne od mehaničkog kvara...
Prevedeno neće ti za kraj godine zaključiti keca ,baš te briga onaj koji te je ugovornom obavezom obaveza i dao ti IPhone na rate ili "na dođem" on mora i da razume da je fon tehnička stvarčica koja ume da "isflešuje" a i da se pokvari !
 
Istice mi ugovor,podneo sam za prelazak na prepaid,jer sam vec 6 god u a1 i to dva broja,uvek uzimao tel, i sad me zovu daju mi ponudi za in tarifu 999 din,reko pa to nije ponuda,ta je cena i na sajtu,pa to je sto mozemo da vam ponudimo. Definitivno ih menjam,nikad nisam dobio nista.
 
Evo ja sam danas iz yetela presao kod njih.Samo mi nije jasno sta ce mi ovaj “A1 net protect” i da li cu pored paketa i njega da placam ili ide free, ali za sad je sve okej, cak je i brzina bolja nego kod yetela- oko 260mbps u centru u odnosu na yetel koji je davao 170mbps…videcemo :D
 
Meni nije bitno koji je operater,bitna mi je cena, jedan broj 6 god, drugi 10,nikad nisam dobio nista,sad sam hteo samo tarifu i nude mi isto kao sto je na sajtu. Definitivno napustam posle tolike god.
 
Nazad
Vrh Dno