Šta je novo?

A1 optički internet

Imam problem od početka da ne mogu da se ulogujem na moja1 (ni kroz website ni kroz app), odnosno mogu da se ulogujem ali dobijem samo beli ekran u browseru a u Android aplikaciji izbaci neku "sadržaj je nedostupan" grešku. Zvao podršku telefonom i bio do poslovnice posle toga i kao oba puta su evidentirali ali 20 dana me niko ne zove da se to reši. :)
Imao sam isti problem - pre 10ak dana instalirati net+tv (Duo Plus paket). Pisao 3 zahteva putem call centra i jednom prigovor preko sajta - pokusavali su da srede, ali nista nije uspelo. Na kraju sam pozvao svog akvizitera iz call centra, i rekao mu da mi promeni email adresu na ugovoru, a nakon toga da je vrati na staru i tako sam problem resio. :D PS Taj email je vec registrovan na A1 app, pre nego sto sam uveo usluge A1 Duo Plus, tako da pretpostavljam da imaju bagove u sistemu, koje jos nisu otkrili.
Imao sam isti problem - pre 10ak dana instalirati net+tv (Duo Plus paket). Pisao 3 zahteva putem call centra i jednom prigovor preko sajta - pokusavali su da srede, ali nista nije uspelo. Na kraju sam pozvao svog akvizitera iz call centra, i rekao mu da mi promeni email adresu na ugovoru, a nakon toga da je vrati na staru i tako sam problem resio. :D PS Taj email je vec registrovan na A1 app, pre nego sto sam uveo usluge A1 Duo Plus, tako da pretpostavljam da imaju bagove u sistemu, koje jos nisu otkrili.
Dodatno, da napomenem: kod mene na app (web i mojA1 app) doslovno skoro nista ne radi (aktivacija eracuna, izmena emaila, consent...) osim aktivacije promo dodataka. Takodje, bukvalno dobijas fiktivnih mobilni broj koji predstavlja tvoj ugovor za fiksne usluge, sto je po meni veoma losa implementacija, jer ti se prikazuju cak i roming dodaci i druge funkcionalnosti koje su validne za postpaid mobilne brojeve, a ne za fiksne usluge. Nadam se da ce uskoro reimplementirati kako treba, a nadam se i osvezavanju aplikacije, jer vec 5 godina nisu nista redizajnirali ni ti poboljsali (dok su konkurenti miljama ispred A1 app) :D
 
Poslednja izmena:
Ako si imao ranije mts optiku iskoristice njihove instalacije. Meni je sama instalcija trajala 10ak minuta. Vise ke trajalo potpisivanje ugovora i aktivacija boxa tj xplore app na njemu.
 
Gde bi ovde bilo najbolje da provučem optiku? Malo me brine da majstori ne pogode strujne instalacije
 

Prilozi

  • IMG_20250924_181520.jpg
    IMG_20250924_181520.jpg
    96.5 KB · Pregleda: 231
U uglu negde oko stoka vrata, nece ti sigurno busiti ceo zid, ne stavljaju klimu.
 
IMG_20250924_181520.jpg

Upravo to što je kolega rekao. Vidiš kako je kod mene, jedino nije stavio silikon na kraju.
 

Prilozi

  • 17587331450987301528902781086192.jpg
    17587331450987301528902781086192.jpg
    41 KB · Pregleda: 238
Gde mogu da nadjem user i pass za ruter ZTE F6600P, danas mi uveli optiku i tv i sad ne mogu da nadjem user i pass da promenim ime mreze i sifru.
 
Лозинка за вај-фај.
 
Niste razumeli shamana, na ruterima postoji "user" i "admin" nalog u ovom slucaju je user koji ima ogranicen pristup i admin koji ima full pristup.
 
Polako,upoznaces ti vec naseg @shamanNS . Nekad je direktan(prs u oko) a nekad voli malonda zaobilazi kao kisa oko Kragujevca ;)
 
Juče sam postavio A1 optički internet i TV (Duo plus) i evo kako je prošlo. Malo duži ali zato vizuelni post.

U Bloku 21 postoji infrastruktura ex Targo telekoma tako da u zgradi osim optike mts-a i SBB-a, imali smo i instalaciju A1.

IMG_3684.jpeg

Evo kako to izgleda u hodniku zgrade:
IMG_3686.jpeg

Sve sam dogovorio sa agentom prodajem, izabrao datum i vreme instalacije (A1 poslao dva puta SMS da me podseti na to). Ja sam već imao SBB-ovu optiku u stanu (EON digital premium 1000/500), tako da kad je došao monter (i to 15 min pre zakazanog roka, svaka čast), dogovorili smo se da samo prespoji optiku u hodniku i da se iskoristi optički kabl koji je već u stanu. On je to brzo završio, posle smo čekali jedno 15-ak minuta da ovi puste signal.

Set top box je fin, brz, ima već instalirane Netflix i SkyShow time aplikacije, ja sam samo još dodao Spotify :)

IMG_3680.jpeg

Ovo je TV u spavaćoj sobi gde sam ranije imao D3 mini SBB-a, sad je A1 box koji se povezuje wifi vezom, tako da je manje kablova u opticaju. Internet je uvek štucao u spavaćim sobama (tu je i Roomba koja je non-stop ispadala sa wifi-ja jer je signal baš varirao). Sada su iz A1 dali besplatni ZTE Mesh wifi uređaj koji je u hodniku (koji ih spaja sa dnevnom) i konačno je net dobar i stabilan u sobama:

IMG_3687.jpeg
Prezadovoljan sam brzinom neta. Ovo je rezultat veče pre instalacije na SBB-u odmah pored rutera (nije uključen TV i nema bilo kakvog dodatnog download-a, paket 1000/500):

IMG_3694.PNG

Odmah po instalaciji optičkog neta A1 sam po prvi put izmerio kako to izgleda i, moram da priznam, nadao sam se da će rezultat biti barem blizu ovog iz SBB-a. Evo rezultata:

IMG_0402.PNG

To je nešto više od propisane brzine 600/300 i tokom dana je ili držao ovakav rezultat ili bio veoma blizu njega, tako da sam baš zadovoljan.

Izbor tv kanala je okej, kvalitet je dobar, ne vidim bitnu razliku od SBB-a. Interfejs jeste drugačiji, trebaće malo vremena da se navikne na njega, rekao bih da je malo lošiji od EON-a ali bolji od Yettel-a ili mts-a. Nemaju video klub ali grupišu dostupne filmove, serije i emisije u logične kategorije - klikneš na filmove, pa onda trilere i imaš izbor svih tih filmova koji si trenutno dostupni, pretpostavljam u poslednjih sedam dana. Tu su sve Arene ali, nažalost, nema N1 ni Nova S kanala. Ja imam Yettel nalog od ćaleta tako da radi aplikacija na TV-u bez problema:

IMG_3690.jpeg

Fina je opcija da možeš da "snimiš" neki sadržaj i to ti je onda dostupno 90 dana a imaš ukupno oko 40 sati sadržaja koje možeš da snimiš. Kada prijaviš SkyShowtime preko A1, dobijaš i dva SkyShowtime kanala koji su pre toga zaključani.

Sve u svemu, iskustvo instalacije i korišćenja je pozitivno, dobio sam 12 meseci bez naplate, posle standardno 3.500 dinara mesečno.

Šta je negativno u svemu ovome? Tri stvari:

1. kao i kod @vujicdejann, imao sam već napravljen A1 nalog jer već koristim njihovu mobilnu i nakon instalacije interneta, ne mogu da pristupim A1 aplikaciji ni na telefonu ni na tabletu ako koristim njihov mobilni ili kućni net. Tek kad prebacim na Yettel esim na mobilnom, normalno mi učita.

2. Kad sam pokušao da uđem u XploreTV aplikaciju na iPad-u nakon postavljanja optičkog neta, ne radi, samo učitava do beskonačnosti. To se dešava kad koristim A1 wifi ili mobilnu mrežu. Tek kada povežem iPad na Yettel hotspot sa telefona, to proradi normalno. Možda nešto za @_M4rk0_ ? Već sam prijavio kontakt centru i napomenuo da su i drugi sa foruma imali isti problem ali nisu baš spremni da čuju za to.

3. U lifletu koji sam dobio od agenta prodaje (jer je čovek išao od vrata do vrata pre dva meseca) je pisalo da se dobijaju Netflix i SkyShowtime besplatno 6 meseci, juče sam video da je to smanjeno na 3 meseca. Proverio sam i na sajtu, sad stoji samo tri, očigledno da su smanjili to.

Ako bih morao da sve sumiram, ja sam zadovoljan, zadržao sam brzinu neta koju sam imao i unapredio wifi u spavaćim sobama odakle i radim od kuće ponekad. Mesečni račun će mi biti manji za 1.300 plus sam dobio 12 meseci gratis. Instalacija je bila profesionalna i brza. Glupo je što nemaju N1 i Novu S, ali valjda će dodati u budućnosti i inače, malo srediti stvari u ovoj zemlji. Samo da reše ovo za pristup A1 i XploreTV aplikaciji na mobilnim uređajima za nas koji smo već imali naloge i to će sve biti jako dobra ponuda.
 
Nisam pametan iskren da budem :). Video sam tiket za ipad zato sam i predlozio da se pokusa sa drugom mrezom. Trebace mi tvoja pomoc oko toga. Bilo je tu povremeno par problema sa iphoneom ali nisam imao sa kim da radim troubleshooting. Ovde nije problem sa aplikacijom vec na mreznom nivou jer zahtev od aplikacije ne dolazi uppste do mog backenda. Ako nije hitno cujemo od ponedeljka jer moram i druge timove da ukljucim.
 
Nisam pametan iskren da budem :). Video sam tiket za ipad zato sam i predlozio da se pokusa sa drugom mrezom. Trebace mi tvoja pomoc oko toga. Bilo je tu povremeno par problema sa iphoneom ali nisam imao sa kim da radim troubleshooting. Ovde nije problem sa aplikacijom vec na mreznom nivou jer zahtev od aplikacije ne dolazi uppste do mog backenda. Ako nije hitno cujemo od ponedeljka jer moram i druge timove da ukljucim.
Naravno, hvala ti i čujemo se u ponedeljak, nadam se da ćemo da rešimo. 😅
 
Nemaju N1 i Novu S, ali valjda će dodati u budućnosti.
Neće. Etisalat je tražio ekskluzivu za kablovsku distribuciju UM kanala na Yettel i SBB mreži. Za sada se emituju još na Eutelsat 16A i to je to. Manji lokalni provajderi kao Jotel i Jala su reketirani sečom kablova. Adria Telekom je prodata i ugašena. Tako da, ta priča je završena.
 
Nazad
Vrh Dno