vujicdejann
Zapažen
- Učlanjen(a)
- 08.06.2024
- Poruke
- 3
- Poena
- 11
Imao sam isti problem - pre 10ak dana instalirati net+tv (Duo Plus paket). Pisao 3 zahteva putem call centra i jednom prigovor preko sajta - pokusavali su da srede, ali nista nije uspelo. Na kraju sam pozvao svog akvizitera iz call centra, i rekao mu da mi promeni email adresu na ugovoru, a nakon toga da je vrati na staru i tako sam problem resio.Imam problem od početka da ne mogu da se ulogujem na moja1 (ni kroz website ni kroz app), odnosno mogu da se ulogujem ali dobijem samo beli ekran u browseru a u Android aplikaciji izbaci neku "sadržaj je nedostupan" grešku. Zvao podršku telefonom i bio do poslovnice posle toga i kao oba puta su evidentirali ali 20 dana me niko ne zove da se to reši.![]()
Dodatno, da napomenem: kod mene na app (web i mojA1 app) doslovno skoro nista ne radi (aktivacija eracuna, izmena emaila, consent...) osim aktivacije promo dodataka. Takodje, bukvalno dobijas fiktivnih mobilni broj koji predstavlja tvoj ugovor za fiksne usluge, sto je po meni veoma losa implementacija, jer ti se prikazuju cak i roming dodaci i druge funkcionalnosti koje su validne za postpaid mobilne brojeve, a ne za fiksne usluge. Nadam se da ce uskoro reimplementirati kako treba, a nadam se i osvezavanju aplikacije, jer vec 5 godina nisu nista redizajnirali ni ti poboljsali (dok su konkurenti miljama ispred A1 app)Imao sam isti problem - pre 10ak dana instalirati net+tv (Duo Plus paket). Pisao 3 zahteva putem call centra i jednom prigovor preko sajta - pokusavali su da srede, ali nista nije uspelo. Na kraju sam pozvao svog akvizitera iz call centra, i rekao mu da mi promeni email adresu na ugovoru, a nakon toga da je vrati na staru i tako sam problem resio.PS Taj email je vec registrovan na A1 app, pre nego sto sam uveo usluge A1 Duo Plus, tako da pretpostavljam da imaju bagove u sistemu, koje jos nisu otkrili.
Poslednja izmena: