Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Da to je model iz 2011.
A od opreme ima, citiram planetbike sajt (ne razumem se previse u detalje :) )
Specifikacija:

POLAR MIRAGE PRO
veličina rama: L ( 50cm)
veličina točka / broj brzina: 26"/24
ram: 6061 hidroformiran aluminijum
viljuška: Suntour XCT LO / hod 100mm / sa zaključavanjem
ležaj viljuške: VP A-head integrisan 1-1/8"
lula volana: Promax, alu A-head 110mm
volan: Promax, alu rizer 20/580
ručke volana: Herrmans Diamond
cev sedišta: Promax, alu 27.2x350mm
sedište: Velo 3061
obruči: Beretta, alu dupli zid 36h
prednja glavčina: Alu sa ekscentrom 36h
zadnja glavčina: Shimano FH-RM30-8 36h
ručice kočnica: Promax XL-86, alu
kočnice: Shimano BR-M422 V-brake
ručice menjača: Shimano SL-M310 3x8
prednji menjač: Shimano FD-M310
zadnji menjač: Shimano Alivio RD-M410 SGS
zadnji zupčanik: Shimano CS-HG30-8 11-32
lanac: KMC Z-72
ležaj/osovina srednje glave: Shimano patrona BB-UN26 B 113mm
prednji lančanik: Suntour XCT-V3 42x32x22 170mm
pedale: MTB alu
gume: Kenda 26x2.10 30 TPI

Cena 29 494 din , nije malo, ali malo kes, malo cekovi krastavac :D
 
Poslednja izmena:
Agama 36k i ima 3 klase bolje delove.
 
Cela moja ekipa je kupila polovne bajkove i niko do sada nije zazalio zbog toga,evo vec godinama se teraju,u proseku 2500km po sezoni,tako da je moja preporuka uvek polovnjak,ali iz sigurne ruke...Pa evo preporuke za coveka,ne da bih nekome pravio reklamu vec ako nekome sa ovim linkom mogu biti od pomoci [ako to ova tema ne dopusta neka moderatori obrisu poruku] maksimalno korektan i realan sa cenama,daje garanciju itd. link
 
Sad videh u oglasima,polovna BB7,2 meseca stara za 50e.Mozda nekom zatreba,sta znam:)
 
evo duls da se javim, nisam video temu na vreme :D u tazbini sam josh malo

kad stignem kuci, okachicu slike moje zverke, a za koji dan i stari bajk se vraca u pogon i ide bratu od tetke ;)

Znao sam da si expert, zato sam te prozvao da se javis ;)
 
Ljudi, ja se odlučio da uzmem pomenutog Ghost-a za 150e, prošla strana.. Je l' ok?

Na njemu piše Ghost htx, zadnji deore, sve ostalo alivio... odlično stanje.
 
Uzeo sam Giant Terago 2 prosle godine na nekom super popustu zbog zatvaranja radnje (50% manja cena od regularne). Samo sam se zeznuo sto nisam uzeo nesto bolji bajs sa komplet XTR opremom, ali posto sam prelazio sa nekog no name krsa, ovo mi izgledalo kao sasvim dovoljan pomak unapred.

Terrago-2-Disc.jpg
 
ja inace, gledao sam na netu sve i svasta, i gledao od drugara - ali ne mogu da podnesem prednji amortizer, kamoli dual. jednostavno, ne mogu da skochim sa njim, iako znam da moze. to je na amortizeru valjda pravljenje filinga, kao sa kvachilom na autu, ili sa disk kochnicama na bajsu.
 
Ljudi, ja se odlučio da uzmem pomenutog Ghost-a za 150e, prošla strana.. Je l' ok?

Na njemu piše Ghost htx, zadnji deore, sve ostalo alivio... odlično stanje.

Slobodno.

Međutim, iako piše odlično stanje (možda je čovek mislio vizuelno)?, proveri sledeće stvari:

- Prednji amortizer, da li ima lufta. Uhvati prednju kočnicu i mrdaj bajk napred-nazad. Ako ima lufta, nije dobro, sam amort neće da radi dobro.
- Kaseta (zupčanici na zadnjem točku), da li su istrošeni. A to znaš tako što pogledaš zupce, mahom one u većim prenosima. Ako su oštri i mnogo se razlikuju u odnosu na one u manjim prenosima, ne gine i zamena kasete.
- Lanac. Ako postoji spojnica na tom lancu, skini ga i uhvati na dve najdalje strane i probaj da ga uvijaš. Ako se uvija k' nenormalan, istrošen je i on.
- Paknove na kočnicama, koliko su istrošeni.
- Srednja glava, vidi da li ima lufta. Takođe dok si kod te sekcije, proveri i srednji pogon (desnu kurblu i zupčanike) koliko su istrošeni i da li je kurbla kriva/udarana/itd.
- Točkovi, da li su krivi i kad su zadnji put podmazivane nable tj. konusi tj. lageri u istoj.
- Gume, koliko su izlizane. Ako su mnogo, onda će kad-tad unutrašnja postava spoljne gume početi da pravi probleme unutrašnjoj (bušiće je).
- I poslednje, ali prilično važno, da li negde ram ima naprslina na sebi!

Ako ima dosta 'problema', onda moraš odvojiti još para za sređivanje. Plus, jedno 90% sam siguran da ćeš i novo sedište morati da nabaviš. Po nepisanom pravilu, dok ne probaš 3-4 sedišta, nećeš naći sebi odgovarajuće. :)

Srećno.
 
Evo mojih zverki :D
karbonac mi je sad primarni, crveni stumpjumper ide bratu za koji dan, kad ga sklopim ponovo, a ovog epic-a necu nikad prezaliti, ne znam koji mi djavo bi da ga prodam, najbolji bajk koji sam ikad vozio.

scoot scale 10:
ram karbonac L velichine, 980g mase :D
shticna KCNC scandium
vila manitou r seven absolute
tochkovi shimano XTR
pogon XT
hidraulika formula rx white
menjachi xtr/lx, shifteri lx (trebalo bi da se zameni u skorijoj buducnosti, kao i pedale, sic, volan, lula tj ono shto sam prepakovao sa starog, crvenog bajka)
 

Prilozi

  • IMG_2685_resize.JPG
    IMG_2685_resize.JPG
    281.9 KB · Pregleda: 781
  • IMG_2432_resize.JPG
    IMG_2432_resize.JPG
    266.7 KB · Pregleda: 522
  • IMG_2453_resize.JPG
    IMG_2453_resize.JPG
    277 KB · Pregleda: 629
@Igoritza
Naravno da moze da se skace sa amortizerom, on je i namenjen ublazavanju udarca u konstrukciju bicikla prilikom voznje po neravnom terenu, skokovima, doskocima, ublazavanju vibracija, udobnijoj voznji po neravnom terenu i slicno. Krsh amortizer svakako nije od koristi i moze imati kontrafekat i otezavati upravljanje i u tom slucaju je bolje ga nemati ali zato svaki krsteni prednji amortizer ima lockout tj. mogucnost blokiranja amortizera pa kad ti ne treba ti ga zakljucas. Nisu ni svi amortizeri isti vec se razlikuju po Preloadu (tvrdoca amortizera) i Reboundu (brzina vracanja u ispruzeni polozaj), a ima ih i razlicitih vrsta (opruga, uljni, vazdusni), sve zavisi sta ti i zasto treba. Nisam ni ja fan zadnjeg amortizera ali zato prednji (naravno ne ovi jeftini sto stavljaju na nove bajkove za 200e) zna da bude od velike koristi narocito kad se vozi offroad. Ako vozis bajk samo po asfaltu amortizer ti i ne treba.

@demios
dobri bajkovi :)
 
Poslednja izmena:
Ajd koju o Capriolo Cobri...

Vidim da svi beze od nje, a ja je vozim od 1999. Placena svojevremeno 300 evra, sa dodatim sedistem sa oprugama i alu ruckama za kocnice. Kasnije ubaceni trostruki bandasi (ipak treba da nosi stotku na sebi) sa slik gumama Rubena. Bicikla radi kao sat. Sa obzirom na moju tonazu (0.1 t), nije mi problem da je ponesem, a ni poteram. Menjac nije za brzinsku voznju (u poredjenju sa city bike-om, koji takodje vozim je sporija) ali dobro radi svoj posao.

Kad se osvrnem u nazad i pogledam koliko je puta presla, a koliko je zahtevala vanrednih popravki - vise sam nego zadovoljan kupac. Ko nema love, slobodno neka ga pazari, ako mu se svidja. Raga je to.
 
A bre, sad ste me bacili u rebus. Planirao sam da kupim sebi tablet, ali možda je vreme da se više fizički aktiviram, zagolicao me ovaj Capriolo Lizard, mada ne znam da li je pametno davati 40k na bajs. Mislim, da li je zaista razlika u uživanciji u vožnji naspram nekog bajsa od 30k ili 25k, koliko ću osetiti zapravo, ovako kao laik. Kakva ja Agama, ona mi se isto dopada, ona je valjda na nekom ogromnom popustu, samo koja je razlika između LX i X-7 modela?

Visok sam oko 173cm izuven, koja veličina rama bi mi odgovarala? Jeste malo više pitanja, ali udovoljite mi :)
 
Sto se tice bicikle, moja preporuka ti je da uzmes neki dobar polovni biciklic nego nov Capriolo. Do 400e imas fine biciklice da uzmes. ;-)
A sto se tice velicine rama tebi bi odgovarao 19' ram.
 
Nemam običaj da kupujem nešto polovno. Šta fali Agami sa 40% popusta? Novo je ipak novo i ne moram da brinem. Ne bih išao više od 350e, kad bolje razmislim.
 
@igoritza

zavisi za shta koristish bajk. ne znam shta podrazumevash pod tim skakanjem? 20cm, 200cm, izvodjenje trikova? sve ima svoje prednosti i mane. ali imati dobar predjni amort je nekako za sve varijante i mnogo je bolje bez, jedino ako se vozi sktriktno po asfaltu i po ultra flat terenu, ali u toj varijanti bolje je uzeti specijalku ili neki treking bajk. u skladu sa stilom i terenom za voznju, imash nekoliko mtb kategorija: cross country iliti XC, zatim trail, all mountain, free ride i na kraju downhill. za prvu kategoriju mozesh da koristish hard tail (ht) sa prednjim amortom od 80-100mm, a za malo zahtevnije terene ultra lagane full suspension sa 100mm napred i nazad. za trail i all mountain su full sus mashine sa uglavnom 120-160 hodovima (i naravno scoot sa svojim genius lt-om i chitavih 185mm hoda). i naravno, shto se povecavaju hodovi i zahtevnost terena, raste i masa celog bajka i neophodno je odabrati idealan bajk za odredjen stil voznje. naravno da je *****no voziti dh bajk od 20kg oko ade recimo maximalnom brzinom od 15km/h :D
za onog koga zanima malo vishe ovo o chemu pricham moze da ode na zvanichne sajtove nekih od najpopularnijih brandova: specialized, scoot, cannondale, simplon, cube, ktm, la pierre, giant, santa cruz itd itd i vidi da svaki od navedenih ima bajkove za sve ove kategorije, a neki i za dirt jump, trajal, zene, decu, tandem bajkove, trekinge itd itd, ali iskreno, to me mnogo manje zanima od ove prve grupe.
zaboravih reci, sada postaju sve popularniji 29er bajsevi sa vecim tochkovima jelte, ne 26 vec 29 incha. meni za sad deluju ruznjikavo, ali ljudi kazu da su brzi i da lepshe gutaju neravnine.

@d@ffy
fala ;)

@gizmor

odgovarala bi ti velichina M. ako dugo nisi vozio nishta, verovatno ce ti bilo koji od nabrojanih biti ok. ali ponovicu josh jednom, ako mislish voziti intenzivnije ulozi vishe u bajs jer ce ti se isplatiti, u suprotnom, ne bacaj pare, pogotovo shto je vishe od pola sezone gotovo.
pre crvenog bajsa kog sam kupio 2002, vozio sam neki capriolo pasat, i kad sam seo na crveni, bio je wow efekat i to pogotovo sa SPD pedalama sa kojima si 30% brzi, ne klizi noga po ofroudu, ali zato ko nije uvezban, moze vrlo simpa da se povredi ako se neotkopcha na vreme :D. e sad, takodjer, posle dobrih bajkova, imash i neki bljak efekat kad probash bilo shta slabije.
a naravno da je novo novo, ali da se ja pitam da li bih uzeo polovan, ali ochuvan lx/xt ili nov alivio/acera za iste apre, ishao bih uvek na ono prvo.
gore pomenuti kaprjlo pasat imao je sisovachu opremu, vozio sam dosta, oko 50km po voznji, raspadao se, svaki treci dan sam ishao u servis.
 
Poslednja izmena:
Nemam običaj da kupujem nešto polovno. Šta fali Agami sa 40% popusta? Novo je ipak novo i ne moram da brinem. Ne bih išao više od 350e, kad bolje razmislim.

To je samo predrasuda za novo. Klasika za nas narod. I Yugo kad je nov opet je bio krs. Ako je novo ne mora da znaci da je i dobro. Sto se tice Agame, dobra je za te pare. I ok je sto je full suspension, uzivaces dok vozis. ;-)
 
To je samo predrasuda za novo. Klasika za nas narod. I Yugo kad je nov opet je bio krs. Ako je novo ne mora da znaci da je i dobro. Sto se tice Agame, dobra je za te pare. I ok je sto je full suspension, uzivaces dok vozis. ;-)

Nije predrasuda, jednostavno ne razmišljam šta i kako, koga da jurim ako nešto nije kako se meni čini i slično kad nemam iskustva šta da tražim. Kad već ima ovaj popust, nije loše iskoristiti ga, ovako znam da ga niko nije vozio pre mene i da je u top stanju jer je novo, jelte. Dokle traje taj popust, nisam uspeo da nađem informaciju.

Da sam profesionalac jurio bih nešto polovno a odlično, ovako za povremenu rekreaciju sa ortakom (a možda i češću sam) više od Agame smatram da mi nije potrebno. Inače imam već bajs Capriolo neki poniklovani, kupljen baš odavno pre nekih 6,7 godina, ali je razdrndan, težak i neudoban. Hoću da uzmem nešto što će me naterati da uživam u vožnji, a ne da se mučim. Sa dobrim bajsem bih pokušao neki offroad, može i preporuka gde imaju zanimljiva mesta u okolini Beograda, to mi se uvek činilo zanimljivim, valjda Agama može da isporuči to amateru.

Samo još šta vam se čini boljim, ne bih da lupim da kažem da je Shimano bolji jer nisam čuo za SRAM, tako da ako može i tu neka preporuka da li LX ili X-7. Dakle 19" ram, hvala.
 
Poslednja izmena:
Bolje uzmi sa Sram opremom, dosta je bolja od Shimano.
 
Na cikonaut-u ima dobar bajs za 200e oglas je pod brojem 329. imas jos gomila bajseva koji vrede, recimo imaju dobru opremu, ocuvani ...
 
A bre, sad ste me bacili u rebus. Planirao sam da kupim sebi tablet, ali možda je vreme da se više fizički aktiviram, zagolicao me ovaj Capriolo Lizard, mada ne znam da li je pametno davati 40k na bajs. Mislim, da li je zaista razlika u uživanciji u vožnji naspram nekog bajsa od 30k ili 25k, koliko ću osetiti zapravo, ovako kao laik. Kakva ja Agama, ona mi se isto dopada, ona je valjda na nekom ogromnom popustu, samo koja je razlika između LX i X-7 modela?

Visok sam oko 173cm izuven, koja veličina rama bi mi odgovarala? Jeste malo više pitanja, ali udovoljite mi :)

Za tvoju velicinu 19 ram. Sto se tice LX i X-7 modela razika je sto je ova prva shimano a ova druga sram varijanta. Ja sam iskreneo zeleo sram varijantu, ali nje nije bilo pa sam se zadovoljio sa shimano. Znaci razlika izmedju ove dve varinjante je samo u zadnjem i prednjem menjacu i samarakljama. Sve ostalo je indeticno. Ja moj bajs jos ne vozim jer mi nije ustelovan prednji menjac.
Uzmi iskopiraj odvojeno delove sa agame na google, pa pogledaj preko koliko kostaju sve te komponente koje su na njoj i uporedi sa cenom koja je 36k.

Bolje uzmi sa Sram opremom, dosta je bolja od Shimano.

Pa ne bih bas rekao da je bolja, uz shimano Agamu ne pakuju vise lx pozadi, nego SLX shadow menjac, koji nista nije losiji od sramovog x7
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je da se bajkeri tesko vidjaju sa Capriolo bajsevima, ima extremnih slucajeva, gde se kupi capriolov najbolji ram, i u delove se jos ulozi 1000e, ali taj bajs se uglavnom koristi pored nekog dgugog, moja preporuka za ove marke GIANT, Merida, Cube,Ktm,Genesis moze i poneki Scott, ako ne mozete za novo da izdvojite min 800-1000e za ove marke, sve ih je moguce polovne naci odlicno ocuvane po oglasima od 200-350e
 
Zanimljivo je da se bajkeri tesko vidjaju sa Capriolo bajsevima, ima extremnih slucajeva, gde se kupi capriolov najbolji ram, i u delove se jos ulozi 1000e, ali taj bajs se uglavnom koristi pored nekog dgugog, moja preporuka za ove marke GIANT, Merida, Cube,Ktm,Genesis moze i poneki Scott, ako ne mozete za novo da izdvojite min 800-1000e za ove marke, sve ih je moguce polovne naci odlicno ocuvane po oglasima od 200-350e


Ja sam bio prvi kompleksas zbog toga, ali sam kasnije promenio misljenje. Reko gde da vozim biciklu da pise capriolo na njoj. Ali vidis u ovom slucaju da vozim nov bajk koji ima iste delove a nije Capriolo Agama, treba mi mimimum 700 eura. Znaci ajde probaj da mi nadjes kod nas neku Meridu, Cube, Cannondale ili nesto slicno za manje pare. Dobar polovan bajk a pri tom da je ocuvan nema ispod 400 eura.
 
Poslednja izmena:
Evo na ciklonautu je bio trek polovan po ceni od 200e oglas 329 12. jul 2011. ali je prodat, takvih oglasa ima cesto, jednom nedeljno imas extra bajs od 200-250e, ja moj gaint xtc 4 platio 250e prosle godine, sta je sve izdrzao, ovo capriolo sa ne znam kojom opremom nema sanse da izdrzi

Evo nekih koji nisu prodati a po finim cenama 361.broj MTB FOCUS Black hills 440.broj KTM Chicago
 
Poslednja izmena:
Evo na ciklonautu je bio trek polovan po ceni od 200e oglas 329 12. jul 2011. ali je prodat, takvih oglasa ima cesto, jednom nedeljno imas extra bajs od 200-250e, ja moj gaint xtc 4 platio 250e prosle godine, sta je sve izdrzao, ovo capriolo sa ne znam kojom opremom nema sanse da izdrzi

Evo nekih koji nisu prodati a po finim cenama 361.broj MTB FOCUS Black hills 440.broj KTM Chicago

Pa taj trek ima 3x gore delove od Agame. Nema sta da trazi pored nje.
 
Pa taj trek ima 3x gore delove od Agame. Nema sta da trazi pored nje.

Trek je bio u klasi do 200e koja Agama kosta 200e ?
recimo uporedi moj bajs po opremi i videces da je skoro tu ko tvoj, za 100e razlike moj bi imao bolju opremu od tvog a ram je xtc 4
 
Zanimljivo je da se bajkeri tesko vidjaju sa Capriolo bajsevima, ima extremnih slucajeva, gde se kupi capriolov najbolji ram, i u delove se jos ulozi 1000e, ali taj bajs se uglavnom koristi pored nekog dgugog, moja preporuka za ove marke GIANT, Merida, Cube,Ktm,Genesis moze i poneki Scott, ako ne mozete za novo da izdvojite min 800-1000e za ove marke, sve ih je moguce polovne naci odlicno ocuvane po oglasima od 200-350e
Pre nekoliko poruka/strana sam izneo svoja iskustva sa nefirmiranim biciklama. 2004. su Capriolo i Polar tek počinjali. Za Polar sam direkno od prodavca iste te marke dobio jako negativna mišljenja. To je bila radnja kod opštine Novi Beograd, u onoj pomoćnoj zgradi, nema je već godinama. Takodje sam o Capriolo slušao manje nego pohvale, sve u razgovorima sa vlasnicima servisa i prodavnica. Obe marke su domaće, a dileri istih su nasumično prosipali priče da su američka, nemačka, japanska marka, zavisno kako koga pitaš. Istini za volju, u to vreme verovatno i nisu bili neki kvalitet, naročito ne u poredjenju sa svetskim proizvodjačima. Da li se opšti utisak promenio - ne znam.

Ali:

Onaj ko se ozbiljnije bavi vožnjom zna da kad uzme Cannondale, GT, Trek, Bianchi, Genesis, Specialized, Scott, Giant, pa i Merida, Ghost, KTM ili Scout, nije pogrešio i ne mora da se češe po glavi. Ne računam opremu, to uvek može da se napakuje po žellji, ali kvaliteta ram je temelj kvalitetne bicikle.

Za one koji se pitaju: Nakamura je robna marka Intersporta. Nisu ime u svetu proizvodjača bicikala, kao što to nije ni Pežo.
 
Pa ne bih bas rekao da je bolja, uz shimano Agamu ne pakuju vise lx pozadi, nego SLX shadow menjac, koji nista nije losiji od sramovog x7

Ne kazem da je losiji SLX od X7.
Sram-ovi menjaci su dosta kvalitetnije odradjeni od Shimano menjaca. I moj savet mu je da uzme bajs sa Sram opremom.

A sto se tice Capriolo i Polar bicikli, slazem se sa @RazbojNick. Pametnije je uzeti neki od tih bicikli i stvarno znas sta si uzeo i ne boli te glava. A za 400e ima dosta dobrih polovnih bicikli, sta vise i novih iz inostranstva, bilo da je Cannondale, KTM, GT, Specialized, Giant, Cube, Canyon... A Agama ne moze da prismrdi ni jednoj od njih ni sa opremmom ni sa kvalitetom i ako je nov novcata. ;)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno