Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Zanimljivo, Yettel Srbija je poslednji put vidjen na forumu danas nešto pre 21h - znači tu su ali se mudro ne oglašavaju već se prave mrtvi dok sve ove nedoumice i problemi ne prođu i ne postane bezbedno...
 
Nemaju razlog da se javljaju. Nema pitanja na koji mogu/smeju da daju odgovor, te nema razloga da su uključuju u naše polemike, kritike i štasvene.
 
Danas sam cekao sestru u gradu oko 10minuta i posto je 5 metara od mene yettel poslovnica, primetio sam da ljudi pokusavaju da udju, samo pridju vratima i psuju. Posle 3-4 minuta mi bilo cudno i pridjem vratima kad ono pise- Poslovnica nece raditi do 18.marta 😂😂
Za nekoliko meseci niko nece pricati o ovome, dzabe pricamo iskreno.
 
@Xert

Nisam imao uredjaje za otplatu, placen racun za prethodni mesec pre odlaska u yettel. Naveo razlog raskida povecanje cene i da hocu prenos broja u drugu mrezu i da mi ostane trenutni paket postpejd na kojem sam.

Koliko sam ukapirao netreba uzimati pripejd jer onda ima nekakvih problema oko prenosa broja da te zadrzavaju jedno 2-3 meseca...a to ti yettel poslovnica ponudi na meniju bez dodatnog objasnjenja pa sad ko kako se upeca, jos malo sitnih nevidljivih slova ;) .
 
Poslednja izmena:
Nemaju razlog da se javljaju. Nema pitanja na koji mogu/smeju da daju odgovor, te nema razloga da su uključuju u naše polemike, kritike i štasvene.
Kako nema pitanja - evo jednog:
"Da li je i do kada je produžen rok za raskid ugovora?"

Ako to recimo nije pitanje na koje oni mogu i treba da odgovore onda ne znam šta bi bilo...
 
Na to pitanje mogu da daju odgovor, ali ne smeju.
 
Pa jelzvanično do danas ili? Isao bih da raskinem hipernet tv. Posto kao što vidimo nece da odgovore na pitanja, a jedno sam jasno postavio u temi hipernet tv isao bih danas da raskinemo saradnju.
 
Pa jelzvanično do danas ili? Isao bih da raskinem hipernet tv. Posto kao što vidimo nece da odgovore na pitanja, a jedno sam jasno postavio u temi hipernet tv isao bih danas da raskinemo saradnju.
Danas je poslednji dan, upravo raskinut ugovor za Postpaid broj
 
Zvanicno produzeno do 10-tog marta ko hoce da raskine ugovor. Evo sada sam bio u poslovnici i rece mi decko da im je stigao mail da do 10 marta moze da se raskine ugovor.
 
Poštovanje, da li Yetel ima agente prodaje za pakete i telefone, i ako neko ima kontakt da objavi? Hvala
 
Poštovanje, da li Yetel ima agente prodaje za pakete i telefone, i ako neko ima kontakt da objavi? Hvala
Zdravo, ukoliko si zainteresovan za kupovinu uređaja, tako nešto možeš učiniti na više načina, pored lične posete našim kolegama u poslovnici, imaš mogućnost odabira svog novog uređaja preko našeg Web shopa, gde prilikom poručivanja imaš mogućnost i korišćenja koda reciklaže. Za sve dodatne informacije ti stojimo na raspolaganju.
 
Dosta pitanja za yettel ima od kako je telenor otisao , zbog cega je dobar signal postao los i usluga veoma losa i ako je signal pun , logicno lokacija preopterecenost itd gde god bio ista situacija . sms i call boze pomozi ali internet bolje da ga nema nego sto ga ima
 
Poštovanje

Pitanje za @Yettel Srbija :
Imam nekoliko prepiad kartica koje se trenutno nalaze u pčelarskim vagama i koriste isključivo za SMS. Koji je postupak za njihovu registraciju na moje ime? Pošto imam yettel postpaid i hipernet bilo bi lepo kada bi se i one pojavile u aplikaciji. Koji su koraci za registraciju, nisam pronašao online a probao bi da to završim pre početka sezone(sledeći prozor je onda posle sezone, tamo negde novembar - računam da i to nije kasno za obaveznu registraciju?)
 
Dosta pitanja za yettel ima od kako je telenor otisao , zbog cega je dobar signal postao los i usluga veoma losa i ako je signal pun , logicno lokacija preopterecenost itd gde god bio ista situacija . sms i call boze pomozi ali internet bolje da ga nema nego sto ga ima
Ukoliko imaš bilo kakvih smetnji u korišćenju naših usluga, kucni nam svoje podatke putem privatne poruke, rado ćemo proveriti o čemu je reč.
Poštovanje

Pitanje za @Yettel Srbija :
Imam nekoliko prepiad kartica koje se trenutno nalaze u pčelarskim vagama i koriste isključivo za SMS. Koji je postupak za njihovu registraciju na moje ime? Pošto imam yettel postpaid i hipernet bilo bi lepo kada bi se i one pojavile u aplikaciji. Koji su koraci za registraciju, nisam pronašao online a probao bi da to završim pre početka sezone(sledeći prozor je onda posle sezone, tamo negde novembar - računam da i to nije kasno za obaveznu registraciju?)
Sjajno, sve kartice možeš registrovati na svoje ime, samo je potrebno da ih fizički poneseš sa sobom, i posetiš našu poslovnicu, zatim će ih naše kolege registrovati na tvoje ime.
 
Sad tek vidim da su dali rok za raskid ugovora, sto u praksi ne bi smeli da rade, pogotovo ako ne obaveste SMSom ili mailom da ce doci do povecanja cena i da se do tada i tada moze raskinuti ugovor. Videh da ce mi racun biti veci ali razmisljam uvek mozda je bio neki parking, mozda me neko zvao iz roaminga itd... Progutacu im ovo sad jer mi istice ugovor u maju i ne bakce mi se sada time, inace da sam znao raskinuo bi ga sigurno. Signal u Subotici je i onako uzas, tako da cemo posle 21god i 15god sigurno na postpaidu da se razilazimo... bas ce morati doooobro da se potrude da bi me zadrzali.
 
Koji ste vi iz Yettela lopovi pa to je neverovatno.
Imao sam nesto vise od 200 dinara kredita, obavio telefonski poziv koji nije trajao ni minut, stize mi poruka da imam na racunu manje od 25 dinara kredita.
Bukvalno terate narod da sklapaju ugovore.
Dno dna.
 
Da li mogu da tuzim Yettel zato sto mi ne dozvoljavaju da raskinem ugovor a povecali su cene usluga 1. Marta?
 
@Mladen922 teoretski da, praktično bilo bi bolje da ga podneseš do 3. aprila pa ako ti ne odobre bez penala prijaviš rad operatora Yettel Ratelu, koji bi naložio takav raskid, jer su direktno obaveštavanje izvršili tek na poslednjim računima, dok njihov stav je da obaveštenje na sajtu nije u skladu sa članom 131 ZEK. U slučaju da Yettel odbije da postupi po naložbi Ratela, mogao bi da ih tužiš.
 
  • Like
Reagovanja: Ira
Teško da ne kažem nikako pošto je rok za raskid ugovora bio do 29.02. a onda je produžen naknadno do 10.03. jer je opravdano tumačenje bilo da se 30 dana računa od dana kada su korisnici dobili račune na kojima je operater obavestio o povećanju cena usluga i roku/mogućnosti za raskid ugovora...

Rok od 30 dana je prošao i ti možeš uvek da ih tužiš ali bojim se da bi ishod bio negativan i da bi samo izgubio i vreme i novac pošto su svi rokovi prošli...

Malo ko od nas čita i obaveštenja i napisano računima (ja prvi to ne činim) i da nisam na forumu ne bih ni znao o povećanju cena i mogućnosti za raskid ugovora bez obzira što su oni to objavili - kako-tako ali su objavili...


@uji

Kako misliš da su obaveštavanje izvršili tek na poslednjim računima - obaveštenje je bilo na januarskom računu koji smo svi dobili do 10.02.

Da se razumemo, uopšte nisam na strani ovih yelenih prevaranata ( da jesam ne bih ni raskidao ugovor sa njima) već samo želim da Mladen ima sve informacije pre nego što preduzme dalje mere...
 
Poslednja izmena:
@Mladen922 teoretski da, praktično bilo bi bolje da ga podneseš do 3. aprila pa ako ti ne odobre bez penala prijaviš rad operatora Yettel Ratelu, koji bi naložio takav raskid, jer su direktno obaveštavanje izvršili tek na poslednjim računima, dok njihov stav je da obaveštenje na sajtu nije u skladu sa članom 131 ZEK. U slučaju da Yettel odbije da postupi po naložbi Ratela, mogao bi da ih tužiš.
pa to mi reci lutko sad zovem advokata
Teško da ne kažem nikako pošto je rok za raskid ugovora bio do 29.02. a onda je produžen naknadno do 10.03. jer je opravdano tumačenje bilo da se 30 dana računa od dana kada su korisnici dobili račune na kojima je operater obavestio o povećanju cena usluga i roku/mogućnosti za raskid ugovora...

Rok od 30 dana je prošao i ti možeš uvek da ih tužiš ali bojim se da bi ishod bio negativan i da bi samo izgubio i vreme i novac pošto su svi rokovi prošli...
Imam ukljucenu opciju eco racun ili kako se jos to zove sta god samo na mail dobijam na kojem su bilu mutovane notifikacije i nisam ni gledao. Ni na jednom drugom mediju nisam video to ovavestenje niti je istaknuto na alikaciji na telefonu koju inace koristim i da stoji negde u vrhu tako vazna aplikacija otisao bi isti dan. Da stvar bude tragicnija ja sam zapravo video da A1 planira da poskupi svoje usluge od 1. Aprila pa sam pomislio da mozda i Yettel priprema to i juce bukvalno na googlu vidim da je prosao rok u Yettelu i odem do poslovnice i opet se onako za sve pare oslobodjeno izvicem sa tom radnicom u Yettelu koja me inace mrzi jer sam inteligentniji od nje sta da im radim kad primaju osobe koje su imale problema da zavrse i osnovnu skolu.
 
Poslednja izmena:
Teško da ne kažem nikako pošto je rok za raskid ugovora bio do 29.02. a onda je produžen naknadno do 10.03. jer je opravdano tumačenje bilo da se 30 dana računa od dana kada su korisnici dobili račune na kojima je operater obavestio o povećanju cena usluga i roku/mogućnosti za raskid ugovora...

Rok od 30 dana je prošao i ti možeš uvek da ih tužiš ali bojim se da bi ishod bio negativan i da bi samo izgubio i vreme i novac pošto su svi rokovi prošli...

Malo ko od nas čita i obaveštenja i napisano računima (ja prvi to ne činim) i da nisam na forumu ne bih ni znao o povećanju cena i mogućnosti za raskid ugovora bez obzira što su oni to objavili - kako-tako ali su objavili...


@uji

Kako misliš da su obaveštavanje izvršili tek na poslednjim računima - obaveštenje je bilo na januarskom računu koji smo svi dobili do 10.02.

Da se razumemo, uopšte nisam na strani ovih yelenih prevaranata ( da jesam ne bih ni raskidao ugovor sa njima) već samo želim da Mladen ima sve informacije pre nego što preduzme dalje mere...
Samo na jednom racunu je pisalo malim slovima a to je Januarski proverio sam sad na mailu sve racune od novembra.
To znaci da na Februarskom racunu nije pisalo cak i da sam pogledao poslednji racun ne bi znao.
Oni verovatno imaju pravo na to, ali da li je u pitanju suptilni pokusaj prikrivanja informacija od vaznosti to je vec pitanje za strucnjake.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Pa da, samo na januarskom računu je pisalo jer je februarski račun došao do korisnika faktički nakon isteka prvobitno definisanog roka za mogućnost raskida.

A to sa sitnim slovima na dnu stranice je stara fora svih koji hoće nekog da yahebu tako što će ipak da objave i da se ograde a da se opet nadaju da će što manje ljudi to da pročita.
 
Nažalost svi su ti tu manje-više isti, svima smo nebitni i svi gledaju da nas na neki način zeznu samo se razlikuju načini na koji to pokušavaju da ostvare.
 
Nazad
Vrh Dno