Blokiranje virtuelne kartice je ustvari brisanje iste. ne mozes posle da je odblokiras.Uspeo, ode se na virtuelnu karticu i na njoj otvori neki meni koji nudi blokadu.
Dodatno pitanje , ako bih blokirao neku osnovnu karticu debt ili kreditnu, da li mogu posle da je odblokiram i da ona funkionise kao da je nisam blokirao.
Misli na to da generišeš NBS IPS kod kao kada skeniraš sa računa pa tako ti neće naplatiti proviziju na nalog za prenos. Najlakše ti je kroz aplikaciju Plati mi
![]()
, a novac konkretno ide na račun 160-428081-16.
Nije tačno, i IPS skeniraj za prodajna mesta može da funkcioniše na isti način kao IPS pokaži (kao prodajno mesta sa momentalnim potvrdama). Takav sistem se aktivno koristi na web sajtu eplati (euprava), Gigatron kao i mnogim drugima.IPS sekniraj je IPS sekniraj, bio štampan na računu ili na kiosku.
IPS pokaži je instant sistem gde i kupac i trgovac momentalno dobijaju potvrdu o izvršenoj trasakciji.

Što je najzanimljivije, mislio sam da znaš razliku, jer sam bio ubeđen da si pominjao nešto tog tipa, npr. da tvoj POS terminal, koji je upravo Intesin, ima tu opciju. Biće da sam pogrešno zapamtio, ali oni to svakako nude, jer nije ograničeno na onlajn prodajna mesta, mada NBS pravi razliku između IPS-a na fizičkom i onlajn prodajnom mestu.IPS sekniraj je IPS sekniraj, bio štampan na računu ili na kiosku.
Pa da, imamo ogroman neiskorišćeni potencijal, ali to je što je. Prihvata ga i NIS, sad je prilika da tu zaživi zbog sankcija, ali mislim da ipak većina plaća Dinom ako želi bezgotovinski.Merkator/Roda s ga prvi uveli, ali se jednostavno nije koristilo.
Da, da, biće da sam zbog toga pomešao. To vam svakako dođe i isplativija opcija, jer nemate troškove transfera, pokrivaju ih kupci. Gledam sad tarifnik, stav 3.6.1. (Prihvatanje instant plaćanja na prodajnim mestima – za trgovce), kaže do 1,5%, sa minimumom do 11 dinara. To su, doduše, najgore vrednosti, valjda je u praksi manje. Za platne kartice isti tarfinik kaže do 15%, pa ko bi prihvatio toliku naknadu...pa generišemo kod na licu mesta (Plati.mi), plate nam preko platnog naloga
Javi ako ne ispadne neka poslovna tajna, hahah. Sve i da se ispostavi da je strogo dostupno preko Soft POS-a, makar je dostupno. U međuvremenu sam našao da to nude još neke banke, konkretno UniCredit (slikovit prikaz kazuje da se QR kod prikazuje na ekranu terminala) i Raiffeisen (njima je izgleda soft rešenje preko mobilnog bankarstva), ali pojma nemam koristi li ko to stvarno.da ga pitam za IPS skeniraj u realnom vremenu, za uslove i naknade
Ja sam morao da idem u poslovnicu, ni savetnik nije mogao da mi pomogne.Hajde da probam ovde, na temi eUprava ne odgovara niko. Naime, s23 ultra je otišao na factory reset pre par nedelja, sve što inače uradim da bekapujem podatke je odrađeno ali mi na kraj pameti nije palo da treba da bekapujem Consent ID parametre aktivirane preko Intesa aplikacije. Nova CID aplikacija daje mi da unesem stari pin, ali onda traži QR kod ili manuelno unošenje parametara, koje ja nemam bekapovane. 🙄
Šta mi je činiti sada? Može nešto bez odlaska u poštu/banku ili ne? I gde idem, u Intesu ili u Poštu? U aplikaciji mi i dalje stoji da su mi i Consent ID i elektronski potpis aktivni. ✅
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari