Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

i to plus mora makar tekući sa održavanjem. Da daju uz devizni, stavio bih 2000 evra čim pre, ali to im je što im je, a mene mrzi da se cimam sa otvaranjem i gašenjem.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
i to plus mora makar tekući sa održavanjem. Da daju uz devizni, stavio bih 2000 evra čim pre, ali to im je što im je, a mene mrzi da se cimam sa otvaranjem i gašenjem.
Daju uz devizni
 
  • Like
Reagovanja: uji
Mislim da te ništa ne sprečava da posle 12 meseci otvoriš novu nonstop štednju, tako da ne kapiram taj limit. A možda ipak i imaju i to ograničenje?

Piše "Ponuda važi 12 meseci od datuma otvaranja Non stop štednje". Ja to tumačim da kad ti istekne 12 meseci ponuda za tebe više ne važi. Takođe piše da korisnik može imati po jedan račun u svakoj valuti.
 
Čisto da podelim svoje nedavno "sjajno" iskustvo sa ovom "bankom"...i sa aktuelnom Yettel sve promocijom.

Sredinom jula prijavim se za Yettel sve, pre toga uzeh odgovarajući mobilni postpejd paket kod operatera (inače sam njihov korisnik još iz vremena Mobtela) i pređem na Max račun u banci. Čuo se sa njima više puta naravno, pošto su pre toga zvali, nudili, pominjali grejs period 90 dana, osiguranje, roming, cash back, ovo ono... Kažu ne treba ni prenos zarade, može i potrošnja karticom od bar 30 hiljada mesečno, što mi odgovara. Elem, u aplikaciji sve aktivirano, a krajem jula meseca mi stižu i Master platne kartice na adresu. Polovinom avgusta idem na letovanje i aktiviram Sve za put dodatak (u okviru Yettel sve), dobijam putno osiguranje za porodicu (poslali polisu na mejl) i 36GB roaminga. Super. U trenutku pre polaska, tj za tih 15ak dana avgusta, već sam i ostvario kartičnu potrošnju od 30k za taj mesec.

Stižemo u Grčku sve ok, u aplikaciji sve stoji aktivno, osiguranje, 36GB rominga raspoloživo, vidim ga i u aplikaciji od Yettel mobile. Odlično. Međutim, nelezi vraže, nakon par dana pogledam aplikaciju, nemam više gigabajte u roamingu, ostali samo ovi iz mobilnog paketa. Pogledam aplikaciju banke, kad ono Yettel sve i Sve za put neaktivni tačnije suspendovani. Razlog...navodno ne ispunjavam sve uslove. U tom trenutku, osim ovih gigabajta, shvatam da sam ostao i neosiguran sa porodicom u inostranstvu, pošto ta polisa ne vredi ako Sve za put nije aktivan. Pokušavam preko chata u aplikaciji banke da vidim šta je problem, prvi agent kaže, tehnička greška u sistemu i navodno mi svakako i dalje važi sve pošto je GREJS PERIOD 90 dana (a uz to već imam i potrošnju 30k). Kaže da proverim kasnije. Ok. Nakon par dana i dalje ista situacija, kontaktiram ih ponovo pošto se osećam vrlo nelagodno sa znanjem da nemam putno osiguranje. Nije se ni ranijih godina ništa desilo, male su šane, ali opet, misao se vrti stalno u glavi i kvari odmor. Ovog puta drugačiji odgovor dobijam od agenta, navodno status mi JESTE suspendovan, razlog je što nemam kartičnu potrošnju u JULU!?! Razmišljam kakva je to logika (nema je), pominjem čak i da je tako GREJS PERIOD je 90 dana! Kaže ne zna, proslediće upit (opet tamo nekome), poslaće mi odgovor na imejl. Sutradan stiže odgovor mejlom i potvrda da mi je status supendovan, razlog nema potrošnje 30k u julu (bez ikakvog pokušaja detaljnijeg objašnjavanja). Pokušavam tj šaljem opet odgovor na taj mejl, ali je adresa naravno opšta i dobijam samo generičko obaveštenje da ću dobiti odgovor za 15 dana?! Naravno u ovom trenutku već osećam kako mi rastu magareće uši i pišem mejl na sve yettel kontakt adrese koje sam mogao da nađem. Odgovor dobijam nakon par dana.. kaže gospođa sagledali su moju situaciju!?! Status mi je suspendovan navodno pošto sam sa potrošnjom od 30k u avgustu "aktivirao" Yettel sve dodatak (čekaj, zar nije bio već aktivan i ako nije kako ste mi poslali polisu osiguranja i gigabajte?!?), koji je u jednom trenutku, proverom pretodnog meseca tj JULA video da tada nisam imao potrošnju od 30k i onda se eto status u aplikaciji automatski suspendovao. Ali eto, kaže ona, pošto ja imam već potrošnju u avgustu od 30k, svakako ne moram da brinem za osiguranje pošto ono važi svakako?! (Ne znam samo jel sad treba da joj verujem na reč i šta će se eventualno desiti ako budem trebao to da dokazujem, ako se nedajbože neko razboli ili povredi)... Za pitanje o grejs periodu nisam dobio nikakvo logično objašnjenje.

Elem, neki moj zaključak je da je cela ta stvar oko Yetel sve prilično loše definisana, loše isprogramirana, bez neke elementarne logike i matematike i da zbog toga korisnik može da ispadne budala i da bude oštećen. Njihovo reklamiranje GREJS PERIODA od 90 dana je čista prevara. Ni oni sami među sobom ne znaju da se dogovore o detaljima i šta to tačno znači. Suština njihovog objašnjenja je da aplikacija/sistem "tako radi i računa" i da je to to. Naravno, sad gledam, nisu mi uplatili ni cash back za prethodni mesec, iako u aplikaciji stoji da je on ostvaren. Objašnjenje je verovatno opet neko nebulozno.
Kao neko ko usluge pomenute banke koristi od njenog starta (telenor banka), ima 3 yettel mobile postpejd broja u porodici i Hipernet optiku, mogu samo da kažem da su me izradili kao vola i da sam se retko kada u životu osećao kao toliki magarac.
Da me ne mrzi tj da ne znam da na to treba da utrošim gomiliu vremena, tačno bih otišao i raskinuo sve ugovore koje imaju Yettel u nazivu.

Dodao bih još samo da je poslednji dan na moru žena uganula nogu, srećom dovukli smo se nekako do kuće :)
 
Poslednja izmena:
Koje banke daju bolje uslove za stednju po vidjenju?
Znam za 3Bank, ali oni daju 4% samo do 2 miliona, nakon toga je 1% kamata.

3bank za oročenu na 6 meseci daje 5.7%, do 5.000.000.
Mana je što nemaju aplikaciju i sve mora fizički.

Kakva korist od "viđenja", kad zaista moraš da ih vidiš, fizički, da bi povukao novac.
 
Čisto da podelim svoje nedavno "sjajno" iskustvo sa ovom "bankom"...i sa aktuelnom Yettel sve promocijom.

Sredinom jula prijavim se za Yettel sve, pre toga uzeh odgovarajući mobilni postpejd paket kod operatera (inače sam njihov korisnik još iz vremena Mobtela) i pređem na Max račun u banci. Čuo se sa njima više puta naravno, pošto su pre toga zvali, nudili, pominjali grejs period 90 dana, osiguranje, roming, cash back, ovo ono... Kažu ne treba ni prenos zarade, može i potrošnja karticom od bar 30 hiljada mesečno, što mi odgovara. Elem, u aplikaciji sve aktivirano, a krajem jula meseca mi stižu i Master platne kartice na adresu. Polovinom avgusta idem na letovanje i aktiviram Sve za put dodatak (u okviru Yettel sve), dobijam putno osiguranje za porodicu (poslali polisu na mejl) i 36GB roaminga. Super. U trenutku pre polaska, tj za tih 15ak dana avgusta, već sam i ostvario kartičnu potrošnju od 30k za taj mesec.

Stižemo u Grčku sve ok, u aplikaciji sve stoji aktivno, osiguranje, 36GB rominga raspoloživo, vidim ga i u aplikaciji od Yettel mobile. Odlično. Međutim, nelezi vraže, nakon par dana pogledam aplikaciju, nemam više gigabajte u roamingu, ostali samo ovi iz mobilnog paketa. Pogledam aplikaciju banke, kad ono Yettel sve i Sve za put neaktivni tačnije suspendovani. Razlog...navodno ne ispunjavam sve uslove. U tom trenutku, osim ovih gigabajta, shvatam da sam ostao i neosiguran sa porodicom u inostranstvu, pošto ta polisa ne vredi ako Sve za put nije aktivan. Pokušavam preko chata u aplikaciji banke da vidim šta je problem, prvi agent kaže, tehnička greška u sistemu i navodno mi svakako i dalje važi sve pošto je GREJS PERIOD 90 dana (a uz to već imam i potrošnju 30k). Kaže da proverim kasnije. Ok. Nakon par dana i dalje ista situacija, kontaktiram ih ponovo pošto se osećam vrlo nelagodno sa znanjem da nemam putno osiguranje. Nije se ni ranijih godina ništa desilo, male su šane, ali opet, misao se vrti stalno u glavi i kvari odmor. Ovog puta drugačiji odgovor dobijam od agenta, navodno status mi JESTE suspendovan, razlog je što nemam kartičnu potrošnju u JULU!?! Razmišljam kakva je to logika (nema je), pominjem čak i da je tako GREJS PERIOD je 90 dana! Kaže ne zna, proslediće upit (opet tamo nekome), poslaće mi odgovor na imejl. Sutradan stiže odgovor mejlom i potvrda da mi je status supendovan, razlog nema potrošnje 30k u julu (bez ikakvog pokušaja detaljnijeg objašnjavanja). Pokušavam tj šaljem opet odgovor na taj mejl, ali je adresa naravno opšta i dobijam samo generičko obaveštenje da ću dobiti odgovor za 15 dana?! Naravno u ovom trenutku već osećam kako mi rastu magareće uši i pišem mejl na sve yettel kontakt adrese koje sam mogao da nađem. Odgovor dobijam nakon par dana.. kaže gospođa sagledali su moju situaciju!?! Status mi je suspendovan navodno pošto sam sa potrošnjom od 30k u avgustu "aktivirao" Yettel sve dodatak (čekaj, zar nije bio već aktivan i ako nije kako ste mi poslali polisu osiguranja i gigabajte?!?), koji je u jednom trenutku, proverom pretodnog meseca tj JULA video da tada nisam imao potrošnju od 30k i onda se eto status u aplikaciji automatski suspendovao. Ali eto, kaže ona, pošto ja imam već potrošnju u avgustu od 30k, svakako ne moram da brinem za osiguranje pošto ono važi svakako?! (Ne znam samo jel sad treba da joj verujem na reč i šta će se eventualno desiti ako budem trebao to da dokazujem, ako se nedajbože neko razboli ili povredi)... Za pitanje o grejs periodu nisam dobio nikakvo logično objašnjenje.

Elem, neki moj zaključak je da je cela ta stvar oko Yetel sve prilično loše definisana, loše isprogramirana, bez neke elementarne logike i matematike i da zbog toga korisnik može da ispadne budala i da bude oštećen. Njihovo reklamiranje GREJS PERIODA od 90 dana je čista prevara. Ni oni sami među sobom ne znaju da se dogovore o detaljima i šta to tačno znači. Suština njihovog objašnjenja je da aplikacija/sistem "tako radi i računa" i da je to to. Naravno, sad gledam, nisu mi uplatili ni cash back za prethodni mesec, iako u aplikaciji stoji da je on ostvaren. Objašnjenje je verovatno opet neko nebulozno.
Kao neko ko usluge pomenute banke koristi od njenog starta (telenor banka), ima 3 yettel mobile postpejd broja u porodici i Hipernet optiku, mogu samo da kažem da su me izradili kao vola i da sam se retko kada u životu osećao kao toliki magarac.
Da me ne mrzi tj da ne znam da na to treba da utrošim gomiliu vremena, tačno bih otišao i raskinuo sve ugovore koje imaju Yettel u nazivu.

Dodao bih još samo da je poslednji dan na moru žena uganula nogu, srećom dovukli smo se nekako do kuće :)
Ovo obavezni prosledi direktorima u YB (najbolje da dođeš do njih preko LinkedIna). Jako nelagodna situacija.

Ja sam jedan od svojih problema sa ovom bankom rešio tako sto sam kontaktirao njihovog CEO preko linkedina, kroz 2 dana su mi rešili problem. Odmah zovu i izvinjavaju se. Jedino tako sa njima i moze 🙂
 
Što je još gore, ja sam se isto letos razmišljao da uzmem Yettel Sve iz razloga što vidim da se ostvaruju solidni popusti na Air Serbia karte, plus se dobije pristup lounge-u i brzi prolaz kroz security što u vremenima kad je gužvanjac na aerodromu kod nas itekako ume da znači. Nisam imao pojma šta bih radio sa tolikim gigabajtima u paketu pošto radim 100% remote ali k'o velim ne može i jare i pare, nešto negde mora i da se plati... da bih na kraju ukapirao da ne mogu tek tako da dobijem popust na povratnu avionsku kartu po nekom defaultu, već moram da odem na onaj njihov portal, preuzmem promo kod pa tek onda izvršim kupovinu karte. Šta je ovde začkoljica, pitate se? Začkoljica je što popusti ne važe za sve destinacije u mreži Air Srbije nego se na Yettel portalu povremeno pojavljuju popusti za određene destinacije, i samo kupovinom kroz njihov promo kod na portalu se ostvaruju svi ovi benefiti na aerodromu, inače ne važe ako samo pokažeš MasterCard World Elite karticu kao kod svake druge kasvetne banke, tako da ako si planirao da letiš negde za gde trenutno ne postoji popust, ništa od benefita.

Promocija sa posebnim potrebama, kao i sama banka.
 
Za dodavanje novca bar ne moraš na blagajnu, možeš da uplatiš direktno na račun po viđenju iz aplikacije druge banke recimo

Što nema mnogo veze sa podizanjem novca koje je gore pomenuto.

Ideja štednje po viđenju je da uvek možeš da raspolažeš novcem, a u 2025. godini to znači da novac u bilo kom trenutku, 24/7, prebaciš bilo gde.

Meni lično to nije neki problem, ali vidim da se dosta ljudi oslanja na baš takav vid štednje.

3bank nema aplikaciju, pa je "po vidjenju" ograničeno na modele iz prethodnih decenija, da zaista odeš da se vidiš sa njima, da bi raapolagao svojim novcem.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Što nema mnogo veze sa podizanjem novca koje je gore pomenuto.

Uplaćivanje novca ti nije povezana tema sa podizanjem novca?!
Ne razumem čemu ovakva reakcija jer sam kratko podelio i taj info koji se nadovezuje na poruku čoveka koji je rekao da nije moguće dizanje bez odlaska u banku (što je takođe tačno i što ne sporim).

Verovatno mnogi ne znaju da je u 3Bank moguće uplaćivati na a-vista bez ličnog odlaska i možda će nekom značiti ta informacija jer recimo odvajaju za štednju od svake plate a dizanje će obaviti samo ako dođe do neke neplanirane situacije kad im zatreba keš. Evo recimo ja baš tako koristim njihovu a-vista štednju, dovoljno je dobra kamata a miran sam jer mi taj novac nije zarobljen kao kod oročene štednje i redovno uplaćujem na svoj a-vista račun preko aplikacije druge banke.
 
3bank za oročenu na 6 meseci daje 5.7%, do 5.000.000.
Mana je što nemaju aplikaciju i sve mora fizički.

Kakva korist od "viđenja", kad zaista moraš da ih vidiš, fizički, da bi povukao novac.
Dodatna otežavajuća okolnost je što 3Bank ima samo 4 filijale sa šalterskim poslovanjem (u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.)
Ako niste iz pomenutih gradova morate i putovati na "viđenje".
 
Što je još gore, ja sam se isto letos razmišljao da uzmem Yettel Sve iz razloga što vidim da se ostvaruju solidni popusti na Air Serbia karte, plus se dobije pristup lounge-u i brzi prolaz kroz security što u vremenima kad je gužvanjac na aerodromu kod nas itekako ume da znači. Nisam imao pojma šta bih radio sa tolikim gigabajtima u paketu pošto radim 100% remote ali k'o velim ne može i jare i pare, nešto negde mora i da se plati... da bih na kraju ukapirao da ne mogu tek tako da dobijem popust na povratnu avionsku kartu po nekom defaultu, već moram da odem na onaj njihov portal, preuzmem promo kod pa tek onda izvršim kupovinu karte. Šta je ovde začkoljica, pitate se? Začkoljica je što popusti ne važe za sve destinacije u mreži Air Srbije nego se na Yettel portalu povremeno pojavljuju popusti za određene destinacije, i samo kupovinom kroz njihov promo kod na portalu se ostvaruju svi ovi benefiti na aerodromu, inače ne važe ako samo pokažeš MasterCard World Elite karticu kao kod svake druge kasvetne banke, tako da ako si planirao da letiš negde za gde trenutno ne postoji popust, ništa od benefita.

Promocija sa posebnim potrebama, kao i sama banka.

Ja sam stavio na papir neke benefite i zaključio da se ne isplati. Mene je najviše zanimalo tih 90 dana putnog osiguranja i 36 GB u romingu. S obzirom da ponuda važi samo uz komercijalne popuste (ne važi za one nekomercijalne 50% popuste), morao bih plaćati 3600 RSD Yettel Mobile M paket. To računam kao 3100 RSD, s obzirom na mesečni kešbek 500 RSD. Ako uporedim sa A1 Neo Super koji je 1500 RSD mesečno sa 50% popusta, to je 1600 RSD mesečno manje. Za godinu dana to je 19200 RSD razlike. Sa kreditnom karticom uz Bank Max imam već 30 dana putnog osiguranja, a ako prekoračim 30 dana, aktiviram pametno putno osiguranje preko A1, što svakako neće biti mnogo dana i nema šanse da ni blizu dođe do 19200 RSD razlike, jer je jedan dan u Evropi 180 RSD. Uz Neo Super dobijem i 6 GB mesečno roming neta, što sasvim pokriva moje potrebe.

Stigao mejl jutros u vezi testiranja za poboljšanje usluga za koje smo se neki prijavili:

unnamed.png

Ako je nagrada srednji kurs evra u menjačnici, pristajem. :cool:
 
Ja sam stavio na papir neke benefite i zaključio da se ne isplati. Mene je najviše zanimalo tih 90 dana putnog osiguranja i 36 GB u romingu. S obzirom da ponuda važi samo uz komercijalne popuste (ne važi za one nekomercijalne 50% popuste), morao bih plaćati 3600 RSD Yettel Mobile M paket. To računam kao 3100 RSD, s obzirom na mesečni kešbek 500 RSD. Ako uporedim sa A1 Neo Super koji je 1500 RSD mesečno sa 50% popusta, to je 1600 RSD mesečno manje. Za godinu dana to je 19200 RSD razlike. Sa kreditnom karticom uz Bank Max imam već 30 dana putnog osiguranja, a ako prekoračim 30 dana, aktiviram pametno putno osiguranje preko A1, što svakako neće biti mnogo dana i nema šanse da ni blizu dođe do 19200 RSD razlike, jer je jedan dan u Evropi 180 RSD. Uz Neo Super dobijem i 6 GB mesečno roming neta, što sasvim pokriva moje potrebe.

Stigao mejl jutros u vezi testiranja za poboljšanje usluga za koje smo se neki prijavili:

Pogledajte prilog 506225

Ako je nagrada srednji kurs evra u menjačnici, pristajem. :cool:
Gde se to prijavljujete da budete beta tester ? :D
 
Uplaćivanje novca ti nije povezana tema sa podizanjem novca?!
Ne razumem čemu ovakva reakcija jer sam kratko podelio i taj info koji se nadovezuje na poruku čoveka koji je rekao da nije moguće dizanje bez odlaska u banku (što je takođe tačno i što ne sporim).

Verovatno mnogi ne znaju da je u 3Bank moguće uplaćivati na a-vista bez ličnog odlaska i možda će nekom značiti ta informacija jer recimo odvajaju za štednju od svake plate a dizanje će obaviti samo ako dođe do neke neplanirane situacije kad im zatreba keš. Evo recimo ja baš tako koristim njihovu a-vista štednju, dovoljno je dobra kamata a miran sam jer mi taj novac nije zarobljen kao kod oročene štednje i redovno uplaćujem na svoj a-vista račun preko aplikacije druge banke.
To za uplaćivanje u 3Bank smo već prošli na više tema. A-Vista može uplata, na oročeno mora lično da se odnese.

Prethodni postovi su bili vezani za problem podizanja novca. Lepo je što može da se uplati online, do 2.000.000 sa pristojnom kamatom, pa to može da koristi i neko ko nema u blizini poslovnicu. Ali kakva korist od lakog uplaćivanja, ako za podizanje mora da se ide u poslovnicu. U mojoj glavi, u današnje vreme, ako ne raspolažeš novcem 24/7, on ipak jeste na neki način zarobljen.

Nemam ništa proitv 3bank, verovatno ću prebaciti deo novca iz Yettel kod njih, ali nema aplikacije, nema poslovnica, pa šta ima? Evo, nema ništa, gospođo.

Update: baš kao što @smireni napisa, nego moji odgovori nekad ostanu otvoreni/nedovršeni satima :)
 
Kako ugasiti racun? Naime pre 3 god sam ugasio racun hteo da vidim sada za ovaj max i ispada da nisu zatvorili racun ostalo 0,63 din ali lise da je osnovni sada da li je pametno na to traziti da se predje na max ili traziti potpuno gasenje toga pa da otvorim novi sa novim brojem racuna.
 
Kako ugasiti racun?
Logovanjem na web
Naime pre 3 god sam ugasio racun hteo da vidim sada za ovaj max i ispada da nisu zatvorili racun ostalo 0,63 din ali pise da je osnovni
Lite besplatan najverovatnije, osnovni je 150.
sada da li je pametno na to traziti da se predje na max ili traziti potpuno gasenje toga pa da otvorim novi sa novim brojem racuna.
Ako nemaš u posedu izdatu karticu, možda je pametnije da otvoriš drugi račun na Lite. Prvo neka ti stigne Dina pa čim budeš obezbedio karticu sa kojom ćeš da trošiš, tek onda pređi na Max. Ukoliko planiraš da prebaciš primanja, onda je sasvim ok da odmah ideš na Max.
 
Ne znam da li je aktuelno pitanje i dalje za kešbek na više kartica za plaćanja telefonom u septembru. Mogu da potvrdimo da sam dobio 2x 1000dinara za kreditnu i debitnu.
 
@Vuca hvala na odgovoru.
Ne znam što su kod nas zabagovali :)
Na jednom racunu isplatili samo za kreditnu, a na drugom samo za debitnu.
Sve u svemu ispunili smo uslove na svih 5 MasterCard kartica koje imamo, a za sad su isplatili samo za 2.

Btw dodatnu kreditnu sam tražio još 28.avgusta, a kažu inicirana je tek 5.septembra jer su imali kao problem sa kovnicom novca koja izrađuje kartice.
Naravno kartica još uvek nije ni poslata tako da ću nju teško uspeti da iskoristim za ovu akciju.
 
Koristio sam kreditnu karticu ovaj mesec znaci od 01.09 do 25.09. Interesuje me kad ide presek stanja, i do kad moram da isplatim ceo potrosen iznos, kako mi ne bi racunali kamate.
Da li moram da cekam 1-2 Oktobar za izvod da dobijem, pa da odmah odradim interni prenos? Znam da je nesto krajnji rok da se plati do 15tog u sledecem mesecu, al bolje da proverim sa nekim ko vec koristi ovu kreditnu karticu.
 
Koristio sam kreditnu karticu ovaj mesec znaci od 01.09 do 25.09. Interesuje me kad ide presek stanja, i do kad moram da isplatim ceo potrosen iznos, kako mi ne bi racunali kamate.
Da li moram da cekam 1-2 Oktobar za izvod da dobijem, pa da odmah odradim interni prenos? Znam da je nesto krajnji rok da se plati do 15tog u sledecem mesecu, al bolje da proverim sa nekim ko vec koristi ovu kreditnu karticu.

Do 15. u sledećem mesecu bez kamate. Iznos ćeš videti u izvodu, koji često zna da bude i malo kasnije, oko 5. u mesecu. U staroj aplikaciji se iznos duga video već 1. u mesecu oko podneva. Na žalost, u novoj aplikaciji (web samo) pokušavaju to da podese, ali nakon nekoliko update-a i dalje su nesposobni da podese da se taj iznos pravilno prikazuje.
 
14.06. presao sa lite na MAX (bio promo 3 meseca bez placanja)
27.06. Poslali MC na adresu… nije stigla
Aktivirao sam je svakako i dodao u Apple Pay.
08.08. Inicirali novu MC i trazio da je isporuce u poslovnicu Yettela
12.09. Poslali karticu
Jos nije stigla.

Oni pod hitno moraju nesto da urade oko izrade i dostave kartica. Da se digitalna kartica odmah generise i moze dodati u Wallet, pa neka plastika putuje…
Nakon 45 dana stigla u poslovnicu u stadionu. Toliko je trebalo sa NBG ili Topcidera do TC Stadion…

Odmah su je aktivirali i zanimljivo automatski je zamenjena u Apple Pay i na satu i na telefonu.
 
A da li si mogao da plaćaš mobilnim novčanikom dok si čekao da nova stigne? Bilo bi pohvalno da je to slučaj. Inače je uobičajena stvar da tokeni ne moraju da se menjaju. Isto važi i kad ti istekne stara kartica, pa ti je reizdaju. Za druge banke (npr. Aik i UniCredit) čuo sam da treba neko vreme da se podaci ažuriraju, pa ispada da je ipak neophodno napraviti novi token, jer se u suprotnom na nekoliko dana ostaje bez mobilnog novčanika, pa je i to instant ažuriranje u mobilnom novčaniku ovde takođe pohvalno.
 
Ja nisam dobio jos ni jedan cash back, a na obe sam ispunio uslov. Ne znam sta su uradili ali ni jedno Gpay placanje debitnom ne vidim, dok kreditnom mogu da vidim (to je od update-a ako se ne varam). Stvarno mi nije jasno. Takođe, da li je neko imao iskustva oko prikaza naziva transakcije Dina karticom u odnosu na Master, kada je u pitanju podizanje sa BPS bankomata? Dok se transakcija ne proknjizi, sa dinom vidim samo brojeve, a nakon knjizenja vidim naziv bankomata, dok je sa MC vidljivo odmah bez obzira da li je proknjizeno ili ne?
 
Niko ne može da uđe u detalje transakcija debitnom karticom od poslednjeg update-a. Iz banke kažu da nisu informisani o tom problemu.
 
Nazad
Vrh Dno