Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Nemam iskustva sa kreditnim karticama.
Kada sam hteo da apliciram za kreditnu karticu , piše da firma mora minimum da posluje 2 godine, a ova moja posluje godinu dana.
Da li imam pravo na neki nacin da apliciram za kreditnu jer mi je mesecima kod njih prebacena plata, ili jok?
 
Teška priča, meni je firma takođe poslovala 2+ godine ali sam bio odbijen, odobrili su mi tek kada je firma nakon godinu dana uspešno servisirala dozvoljeni minus i kada je to upisano u Kreditni biro, pa čak i tad su mi odobrili tek 50% iznosa prosečne mesečne plate. Mislim da ti je bolje da tu energiju koju bi potrošio na preganjanje sa njima za kreditnu potrošiš tako što ćeš da je izvadiš u nekoj normalnijoj banci
 
Nemam iskustva sa kreditnim karticama.
Kada sam hteo da apliciram za kreditnu karticu , piše da firma mora minimum da posluje 2 godine, a ova moja posluje godinu dana.
Da li imam pravo na neki nacin da apliciram za kreditnu jer mi je mesecima kod njih prebacena plata, ili jok?
Kod njih nema pravila,barem to znamo,nista te ne kosta.
 
14.06. presao sa lite na MAX (bio promo 3 meseca bez placanja)
27.06. Poslali MC na adresu… nije stigla
Aktivirao sam je svakako i dodao u Apple Pay.
08.08. Inicirali novu MC i trazio da je isporuce u poslovnicu Yettela
12.09. Poslali karticu
Jos nije stigla.

Oni pod hitno moraju nesto da urade oko izrade i dostave kartica. Da se digitalna kartica odmah generise i moze dodati u Wallet, pa neka plastika putuje…
 
14.06. presao sa lite na MAX (bio promo 3 meseca bez placanja)
27.06. Poslali MC na adresu… nije stigla
Aktivirao sam je svakako i dodao u Apple Pay.
08.08. Inicirali novu MC i trazio da je isporuce u poslovnicu Yettela
12.09. Poslali karticu
Jos nije stigla.

Oni pod hitno moraju nesto da urade oko izrade i dostave kartica. Da se digitalna kartica odmah generise i moze dodati u Wallet, pa neka plastika putuje…
Kako znaš kada su poslali? Meni je stigao mejl 11.09. da će "uskoro biti isporučene". Jel to taj mejl ili postoji konkretno mejl gde piše da su poslali?
 
Dobijes mail/push: Tvoja kartica 5574**** je izdata i poslata na kontakt adresu.

Ako vec nisi ukljuci na Meni > Podesavanja > Podesavanja notifikacija… mislim da sms naplacuju, pa sam ih pogasio, ali imas mail i push
 
Imam i mail i push ali mi nije stigla takva poruka. Radnica mi reče trebalo bi kroz dve nedelje da stigne. Prošlo tačno dve nedelje oni još nisu ni poslali 😆
 
Eto ga i ažuriranje aplikacije. Baš me zanima šta su "popravili". Inače, ponovo radi stari dobri web. Pa ako nekom treba nešto što je moglo samo tamo, još je tu. Onaj zadnji, osakaćeni.
 
Eto ga i ažuriranje aplikacije. Baš me zanima šta su "popravili". Inače, ponovo radi stari dobri web. Pa ako nekom treba nešto što je moglo samo tamo, još je tu. Onaj zadnji, osakaćeni.
To mozda zato sto smo ih toliko smorili sa manuelnim transferima? 😂
A novo azuriranje je donelo da ne mozes da vidis detalje karticnih transakcija 🤣 strasni su
 
Inače, ponovo radi stari dobri web.

Hahahahahah, pa oni su hit. Oni su potpuni hit.
A novo azuriranje je donelo da ne mozes da vidis detalje karticnih transakcija 🤣 strasni su

Pa rek'o sam gore, redovno kvartalno dodavanje bagova. Detalji se vide za transakcije kreditnom karticom (koje se i dalje proknjižene prikazuju kao niz ličnih imena, umesto trgovaca), ali za transakcije debitnom, jok. Yettel Bank, šampioni nesposobnosti.
 
Šta oni dodirnu posle Telenora, tu više trava ne raste. Kako godine prolaze, njihove (ne)sposobnosti se vide baš u svemu što su kupili i čega su se dohvatili. Žali bože.
 
Koliko vidim, svaki post je pljuvanje banke. Nisam upućen o čemu se radi ovaj put? Nisam primetio da mi nešto ne valja? Šta sam propustio?
 
ma od kako dosli ovi cesi krenulo sve gore, ne odrzavaju yettel, yettel bank vode gde ne treba po pitanju aplikacije i ogorcene stednje po vidjenju, sve u svemu rupa se krenula siriti i nastaje polako krater.
 
Koliko vidim, svaki post je pljuvanje banke. Nisam upućen o čemu se radi ovaj put? Nisam primetio da mi nešto ne valja? Šta sam propustio?

Pa nije svaki. Evo, hvalimo ih što su vratili https://online.mobibanka.rs u opticaj. Još samo da vrate staru mobilnu aplikaciju i perfetto, pošto nova aplikacija svakim ažuriranjem dobija nove bagove, a stari se ne ispravljaju preko godinu dana.
 
Pa nije svaki. Evo, hvalimo ih što su vratili https://online.mobibanka.rs u opticaj. Još samo da vrate staru mobilnu aplikaciju i perfetto, pošto nova aplikacija svakim ažuriranjem dobija nove bagove, a stari se ne ispravljaju preko godinu dana.
Shvatili su da ne znaju da prave novu aplikaciju, pa ce da vrate staru nadam se. Plaćam cele nedelje u Poljskoj u PLN i kad kliknem u transakciju umesto npr. 55PLN pise 55RSD. Kad bi mi jos to proknjizili kao 55 din ne bi me ni čudilo sto posluju sa gubitkom 😂
 
Shvatili su da ne znaju da prave novu aplikaciju, pa ce da vrate staru nadam se. Plaćam cele nedelje u Poljskoj u PLN i kad kliknem u transakciju umesto npr. 55PLN pise 55RSD. Kad bi mi jos to proknjizili kao 55 din ne bi me ni čudilo sto posluju sa gubitkom 😂

Hahaha, ranije bi pisalo 55 EUR pre knjiženja, odnosno pisalo je EUR za sve strane valute pre knjiženja (iako je naplaćeno po pravilnom kursu u EUR sa deviznog). Je l' to što su EUR promenili u RSD produkt kvartalnog unapređenja? :ROFLMAO:

No, kod priliva u poljima naziv primaoca i račun primaoca i dalje stoji naziv nalogodavca i račun nalogodavca. Neverovatno da to ne mogu 15 meseci da isprave.

Ja imam utisak da su oni sa ovom aplikacijom ušli u ćorsokak. Kao da su promene na aplikaciji blokirane. Ja ne znam ko im radi aplikaciju, ali ovo je zaista poražavajuće i tragikomično za jednu multinacionalnu korporaciju da joj se ovavke stvari dešavaju. Jednostavno je neverovatno da za 15 meseci ne mogu najbanalniju stvar da isprave, a u većini slučajeva kada pokušaju da isprave, ne isprave je nego samo jedan bag zamene sa drugim bagom. Kao da su angažovali komšiju Miću koji zna ponešto oko pravljenja aplikacija da im radi aplikaciju volonterski, dok se uči. O QA da ne govorimo, te ne postoji ni u najavi.
 
Poslednja izmena:
Zato se ja divim ljudima koji eksperimentisu sa nekim specificnim vidovima placanja itd.

Nije to jos kako treba i ko zna kad ce.

Da ne bude sve tako crno, presaltao sam se na Google Wallet i to stvarno fino radi, lako sam dodao, operaterka je bila ok i zavrsio sam to za 5 min.

Imao sam neki animozitet prema ovom vidu placanja ali je ovo stvarno gospodski.
 
+1
Morao sam da zovem, po rečima operaterke, potrebno je bilo da se kartica poveže sa GW.
 
Sam Wallet kaze na poslednjem koraku da se pozove banka, tako je bar meni bilo.

Onda te pitaju neka sigurnosna pitanja koja sam ja zaboravio, info o par poslednjih placanja i sl.
 
Nazad
Vrh Dno