Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Kada se dodaje kartica u Google Wallet podaci o vlasniku moraju biti tačno upisani kao u ugovoru sa bankom, takođe sim/esim kartica na kojem je registrovan klijent mora biti aktivana u tom uređaju u kome se dodaje Google Pay. Tada se dobija SMS kod koji traje 15min za dodavanje u wallet. U svakom drugom slučaju za dodavanje kartice mora da se zove banka.
 
Ne znam za Google Wallet ali u Apple Pay funkcioniše dodavanje bez zvanja banke ako se odradi unutar aplikacije banke, ako se ide kroz sistemsku Wallet.app onda mora da se zove call centar. Isto važi i ako kartica treba da se doda na neki drugi uređaj koji nije telefon - sat, tablet ili laptop, u tom slučaju isto mora da se zove call centar bez obzira odakle je kartica dodata na telefonu. Kako dosta nas ima druge uređaje, u većini slučajeva nam zvanje call centra ne gine. Nezgodno ako ste u romingu i samim tim u inostranstvu i odlučili ste da se ponovite sa nekim od uređaja dok ste tamo.
 
Tip za Apple Pay, prvo dodajte preko Aplikacije Banke na sat, onda neće nestati dugme za dodavanje u aplikaciji banke pa ćete moći da ponovite i za telefon :D
 
26.08. Otvoren racun u poslovnici, 31.08. Sam dobio mail da ce mi uskoro biti isporucene kartice na adresu. Danas 22.09. Kartice i dalje nisu stigle. Da li sacekati do kraja meseca ili se obratiti korisnickom servisu u aplikaciji pa da se izdradjuju kartice nove koje ce biti preuzete u njihovoj poslovnici?
 
26.08. Otvoren racun u poslovnici, 31.08. Sam dobio mail da ce mi uskoro biti isporucene kartice na adresu. Danas 22.09. Kartice i dalje nisu stigle. Da li sacekati do kraja meseca ili se obratiti korisnickom servisu u aplikaciji pa da se izdradjuju kartice nove i budu preuzete u njihovoj poslovnici?
Kad udjes u aplikaciju i kad otvoris neku od kartica jel ti stoji da su kartice poslate ili ne? Ako nisu sacekaj jos malo. Meni je bukvalno stigla master credit card 2 dana pred istekom rok od 30 dana da mi dostave. Dok su npr za 15 dana bile poslate dina debit i master debit, a 3 dana je trebalo da mi stignu na kucnu adresu.

Spori su u pm sto se tice izrade kartica.
 
Jedan savet za kredit od drugarice. I YB je ušla u onaj sistem jeftinijih kredita za one koji imaju primanja do 100000 i NKS je 8,60%. Međutim, krediti u aplikaciji su spušteni na 10,95. Ona je htela da podnese zahtev sa novog weba. Tamo su joj ponuđeni krediti sa 8,60%. Formular koji je popunjavala, sličan je onom formularu na starom webu. Kredit nije bio automatski odobren. Ona je podnela zahtev sinoć, a odobren je tek danas oko podneva. I kad je prihvatila uslove, čekala je daleko duže na prebacivanje novca.
Uglavnom, njima je sistem toliko raspadnut, da zahteve koje podnesete na web aplikaciji, ne vidite u mobilnoj aplikaciji. Krediti koji se nude u mobilnoj nisu isti na webu. Na webu su povoljniji. Čeka se predugo na odobrenje, ali uspe. Ako podnesete na webu, ponudu tamo morate i da prihvatite. Kao da su dve banke u jednoj.
 
Da, to je donekle opštepoznato, pošto im je web i dalje glavni kanal za kredite, a kroz aplikaciju se tek uvodi pa verovatno zato i ima odstupanja ili se jednostavno lovi ljudska glupost. Mada, ako je uredbom postavljeno maksimalno ograničenje, onda su u problemu, jer neko može da preduzme pravne mere u slučaju kada bi se takav kredit ugovorio. Moguće i da zbog toga dugo traje odobrenje ukoliko nisu uskladili sve, jer primena je krenula tek danas.
 
Pitah na četu u vezi neprikazivanja detalja transakcija debitnim karticom od poslednjeg ažuriranja. Zamolili me da reinstaliram aplikaciju. Reinstalirao i naravno da i dalje je ostao problem. Da bude još gore, čet se sada otvara potpuno izvitopereno kroz aplikaciju tako da ga je nemoguće koristiti. Dodatno je zanimljivo da se sada nova reinstalacija aplikacije na istom uređaju vodi kao nov uređaj. Takođe, nemoguće je izbrisati aktivan uređaj u aplikaciji na Galaxy S23 jer se dugme za brisanje uređaja nalazi ispod dugmića za navigaciju na telefonu.
 
Jes da je nepredviđeno, ali pređi na gestikulacije makar privremeno pa obriši. 😆
 
Ovako izgleda chat sa Anicom. Imam utisak da sam na Tinderu. ROFLMAO 🤣🤣🤣

Screenshot (150).png
Inače, detalji transakcija debitnom karticom se ne vide na mobilnoj aplikaciji, ali se vide na web aplikaciji, dok se detalji transakcija kreditnom karticom vide na mobilnoj aplikaciji, ali se ne vide na web aplikaciji. Naravno, kao što Anica kaže, nisu imali prijave po ovom pitanju, kao ni verovatno ni za milion drugih "izazova" u poslednjih 15 meseci. Tolika ignorantnost mi je neverovatna. Ja im mejlove neću slati više, nek čitaju ovu temu ako ih zanima. Ovo je stvarno komično postalo.
 
Poslednja izmena:
Stari veb ponovo ne radi...
 
Jam pisao o računu na klik za Eps prošli mesec pošto sam pravio nove i nisu mi radili.

Uglavnom treba da se popuni ceo pozivni broj u polje pretplatnički broj, i tako radi, sada mi je stigao račun.
 
imaS sigurno bolje uslove u drugim bankama, veca stopa kamate itd
 
Jel su vam svima stigli EPS racuni na klik za BG? Vec je 23., a meni jos nista ne stize, a vidim da duka_b kaze da mu je juce stigao racun
 
Jel su vam svima stigli EPS racuni na klik za BG? Vec je 23., a meni jos nista ne stize, a vidim da duka_b kaze da mu je juce stigao racun

Nije još.

I taj račun na klik za EPS postaje polako besmislen sad kad ne postoji tehnička mogućnost plaćanja sa računa kreditne kartice. Na mejl račun najčešće stigne pre 10. u mesecu. Ne znam šta toliko čekaju sam kraj meseca da isporuče preko računa na klik.
 
To zavisi od nadležne distribucije kada će proslediti trajni nalog i to obično bude negde krajem meseca. Bila je situacija gde zbog onog ransomware kolapsa su slali trajne naloge na isti iznos kao za prošli mesec pošto račune nisu izdali. Na kraju krajeva, ionako je rok plaćanja 28. odnosno kada se padne u nedelju 29. kao sada.
 
Da li je u međuvremenu možda još nekom legao dupli keš-bek (jedan za debitnu, jedan za kreditnu ili ako neko ima dodatne kartice)?
Pošto su nam za sad isplatili samo za kreditnu, a za debitnu osnovnu i debitnu dodatnu ništa iako su uslovi ispunjeni i sve te transakcije su već proknjižene.
 
Ovako izgleda chat sa Anicom. Imam utisak da sam na Tinderu. ROFLMAO 🤣🤣🤣

Pogledajte prilog 506039
Inače, detalji transakcija debitnom karticom se ne vide na mobilnoj aplikaciji, ali se vide na web aplikaciji, dok se detalji transakcija kreditnom karticom vide na mobilnoj aplikaciji, ali se ne vide na web aplikaciji. Naravno, kao što Anica kaže, nisu imali prijave po ovom pitanju, kao ni verovatno ni za milion drugih "izazova" u poslednjih 15 meseci. Tolika ignorantnost mi je neverovatna. Ja im mejlove neću slati više, nek čitaju ovu temu ako ih zanima. Ovo je stvarno komično postalo.
Neko bi trebao da uputi Anicu da se pri pismenoj komunikaciji s klijentom piše "Vi", a ne "vi".
 
imaS sigurno bolje uslove u drugim bankama, veca stopa kamate itd
Koje banke daju bolje uslove za stednju po vidjenju?
Znam za 3Bank, ali oni daju 4% samo do 2 miliona, nakon toga je 1% kamata.
 
Nazad
Vrh Dno