Da, da… ja hteo da otvorim skoro taj racun (150 dinara održavanje) pa da podnesem zahtev za kreditnu karticu, kad ono nema. Jedino sto je bilo dobro kod njih su ukinuli, jedino hrčak ostajevidim da više nema ni online računa u ponudi...
Da, da… ja hteo da otvorim skoro taj racun (150 dinara održavanje) pa da podnesem zahtev za kreditnu karticu, kad ono nema. Jedino sto je bilo dobro kod njih su ukinuli, jedino hrčak ostajevidim da više nema ni online računa u ponudi...
To im dođe kao štednja po viđenju, za koju tvrde da ne učestvuje u platnom prometu. Jednom rođaku je skorije otvoren takav dinarski kao prelazni za potrebe otvaranja oročene štednje (fina kamata na tri meseca). Tom prilikom su mu rekli da novac može da uplati strogo gotovinski, na blagajni, pa je išao na šalter svoje glavne banke kako bi podigao tu veću količinu, iako je prethodno planirao da sve brzinski prebaci na licu mesta.Šta je u Addiko banci Dinarski PLUS račun i EUR PLUS račun?
Jeste, ali više ne može da se otvori.Zar im online račun nije onaj em-Račun paket koji je 150din mesečno?
Svašta, što im onda stoji na sajtu još uvek?
Možda mogu nekako ručno da ga otvore, ako su na to mislili, ali na sajtu ga svakako više nema, kao ni u mobilnoj aplikaciji. Link je bio ovaj, ali on sad preusmerava na opštu stranicu o tekućim računima, gde jeste nabrojan i em-Račun, ali detalja o njemu nema. Tako je bilo i u martu, to mogu da potvrdim, tako da ima smisla da su ti oni ponudili da ti ga vanredno ručno otvore, ako je to uopšte opcija. Alternativno, rekli su ti napamet, znajući da je nekad bio u ponudi. Nejasno je šta su ti tačno ponudili, pa je sve moguće.Nudili su mi u banci da otvorim taj račun krajem aprila i baš sam mislio da ga otvorim sad u julu ako uvedu apple pay![]()
To je druga stvar. Svako može da oroči sredstva preko aplikacije ako je ima, dakle ne samo klijenti sa em-Računom. Ali jeste neažurno sa njihove strane što u upustvu onima koji nisu već klijenti sugerišu da otvore em-Račun preko aplikacije, kad to već makar tri meseca nije moguće. Lako je svakako proveriti, preuzmeš aplikaciju i vidiš da nema opcije za otvaranje novog računa, hahah.Mada mi to nema nikakve logike pošto imaju i štednju koja je brendirana kao em-Štednja gde je malo povoljnija kamata. Onda znači da su ukinuli i to?
Po iskustvu koje sam pomenuo, trajalo je baš kratko, tj. sve je završeno u roku od pola sata, ako se izuzme odlazak na šalter druge banke po gotovinu. Čak sam i ja video te papire, nema ih mnogo. Ako si već (fizički) u banci, rekao bih da je brže oročiti uživo nego otvarati račun onlajn (kad bi bilo moguće), hahah. Edit: kad razmislim, taj rođak se već vodio kao klijent banke, imao je ranije štednju kod njih, pa su i oni imali njegove podatke (čak je lična karta u sistemu bila važeća), tako da je to sigurno pozitivno uticalo na brzinu.bez onolike papirologije
Da, pitanje je kako se to odnosi na izdavanje nove kartice. Za reizdavanje je jasno, ko je već ima, pa traži novu zbog oštećenja ili gubitka stare.izdavanje MasterCard dodatno naplaćuje 600din na zahtev klijenta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari