Šta je novo?

Addiko banka

To im dođe kao štednja po viđenju, za koju tvrde da ne učestvuje u platnom prometu. Jednom rođaku je skorije otvoren takav dinarski kao prelazni za potrebe otvaranja oročene štednje (fina kamata na tri meseca). Tom prilikom su mu rekli da novac može da uplati strogo gotovinski, na blagajni, pa je išao na šalter svoje glavne banke kako bi podigao tu veću količinu, iako je prethodno planirao da sve brzinski prebaci na licu mesta.

Nije na kraju ni pokušao da nešto prebaci elektronski, budući da bez mobilnog bankarstva ne bi posle mogao da proveri da li je novac stvarno legao (ako bi odbili uplatu, nema frke, ali i ako ne bi, postoji mogućnost da bi novac zaglavio u nekom limbu), ali eto, u ekspozituri mu je eksplicitno rečeno da ne može. E, sad, i npr. Yettelu to isto piše u ugovoru, a opet prolaze uplate, pa nije loša šansa da ni ovde ne bi bilo problema.

Evo, prošla su još tri meseca, a pominjao sam da je rođak u međuvremenu dobio besplatno mobilno bankarstvo, pa je odlučio da reskira i elektronski doplati sebi neki novac na ovaj račun pre nego što reoroči onlajn. Uplata je prošla, ali joj je otprilike minut trebao da se pojavi, pa ne znam da li se stvarno bančin sistem zamislio jer račun zvanično ne bi trebao da prima uplate ili je to uobičajeno za Addiko. Nemam drugih iskustava sa njima, ali u ostalim bankama znam da novac legde instant, tj. u roku od nekoliko sekundi, što je i ideja IPS-a, a ovde je stvarno bio potreban ceo minut otkad je mobilno bankarstvo druge banke javilo da je plaćanje izvršeno.

Što se tiče onlajn reoročenja, zanimljivo mi je da ne može da se ugovori kad god nego ima "radno vreme", ali dobro, sigurno ima neki razlog tome. Dodatna, a skoro sigurno povezana zanimljivost jeste da se onlajn oročenjem novac prebacuje na Addikov račun pri NBS, a da se tek sutradan ujutru pojavljuje na klijentovom oročenom računu.
 
Napravila sam nalog samo da bih ovde nešto napisala. Poslala sam mejl banci Addiko za kredit, tražila 250 000din, otplatu u roku od 12 meseci, samo uz ličnu kartu. Pozvala me jedna prosta, neprofesionalna i skoro agresivna osoba Maja Nedeljković. Kaže da zaključimo sada. ... Tražila mi je podatke iz lične i matični br firme u kojoj radim, da bi mi tek onda poslala ponudu na mejl. .... A ponuda! Da vidite ponudu! Kakav divan pdf.. Šalim se.. Poslala je snimak ekrana sa sajta.. Tamo gde uđete da izračunate to nešto što izbace da vas zainteresuju za kredit.. SNIMAK EKRANA MI JE POSLALA KAO PONUDU. To je 4. prestup. Onda, odmah je u računicu uvela osiguranje od 12500, dakle ja dobijam manju sumu, tj treba da platim osiguranje, kamatu (nekih 6-7 hiljada) i da vraćam kredit. Ispadne najnepovoljniji kredit. Pitala sam je više puta da mi objasni o čemu se tu radi, šta bih tačno dobila, šta vraćam ali me je napala i otpužila da ne slušam. Kaže onda ne morate osiguranje, može ceo iznos od 250 000. Prijavila sam NBSu.
 
Potpisujem da u Addiku rade neverovatno neprofesionalni, neupućeni, pa slobodno mogu reći i bezobrazni radnici. Čekao sam dodatnu MasterCard debitnu karticu 11 nedelja!!! A dodatnu kreditnu ni posle 11 nedelja još uvek nisam dobio, čak i posle pisanog prigovora.

Prvo sam posle mesec dana otišao u filijalu da se raspitam da li je stigla kartica kaže mi savetnica nije još, evo prosledila sam centrali upit šta se dešava pa ću vam javiti kad dobijem neku povratnu informaciju. Prođe nedelju dana, zovem je na telefon ne javlja se, pošaljem joj email ništa ne odgovori. Uzmem pošaljem prigovor i tek posle 15 dana odgovore kako su kao imali problem sa izradom Master kartica i kako će uskoro biti izrađene i da ću biti kontaktiran. Prođe 23 dana od tog odgovora naravno niko me ne kontaktira da je kartica u filijali i odem opet do filijale i jedva posle dizanja frke čudnog li čuda nađu kao baš je taj dan stigla, ali samo debitna. Pitam šta je sa kreditnom ne znaju. Opet šalje ista savetnica email centrali i kao javiće mi. Rek’o tako ste mi rekli i u septembru još, pa mi nikad niste javili koji ste odgovor dobili iz centrale. Kažem nije normalno da toliko meseci čekam. Kaže pa dobro!!! Iznerviram se i odem. Naravno opet me nije zvala da mi javi njihov odgovor. Sutradan je zovem opet se ne javlja ni na fiksni ni na mobilni. Ponovo pošaljem prigovor emailom još pre 6 dana i još uvek nisam čak dobio ni povratni email gde me obaveštavaju da je prigovor primljen i da će odgovoriti u roku od 15 dana.

Ne znam da li sam već pisao, ali prošle godine su me nekoliko dana “vozali” kad sam hteo da oročim veću sumu i kad sam tražio bolje uslove, jer im je na sajtu pisalo da za veće sume daju bolju kamatu. Kao javićemo vam i ništa. Odlazio sam svaki dan do filijale par dana i zvao call centar svaki dan i sve i na kraju sam video da su retardi i otišao i oročio u drugoj banci gde je bila čak i veća kamata doduše na duži rok (12 meseci).

Majka mi ima penzionerski paket računa kod njih i na sajtu im lepo piše da su prva 2 upita stanja na bankomatu besplatna uz taj paket. Kad je dobila debitnu karticu uzela je da je aktivira upitom stanja na bankomatu i naplaćena joj je provizija!!! Naravno pošto znamo kakvi su retardi nismo se ni žalili za tu siću.

Ali sve u svemu vrlo verovatno čak i najgora banka u našoj zemlji po pitanju svega!!!
 
Nazad
Vrh Dno