Violet
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 12.12.2015
- Poruke
- 164
- Poena
- 95
@radashin Kod mene je slično, imam nekoliko računa u BPŠ i Račun plus. Trenutno kod BPŠ koristim 2 aplikacije za mobilno bankarstvo i 2 web aplikacije za elektronsko bankarstvo. Svratila sam juče u jednu poslovnicu u centru Beograda da se raspitam na koji način će funkcionisati nakon 18.02.2025., ali NIŠTA ne znaju. Uputili su me na drugu u kojoj je stalno gužva i ne gine čekanje od minimum pola sata. Postupila sam kao što je predložio @uji i izjednačila pristupne parametre za elektronsko bankarstvo korisničko ime/lozinka i email na oba sistema.
Verujem da oni koji imaju samo jedan račun kod BPŠ neće ni osetiti tranziciju, ali nisam sigurna da će i ostalima (koji imaju kombinacije računa iz dva sistema) proteći glatko.
Verujem da oni koji imaju samo jedan račun kod BPŠ neće ni osetiti tranziciju, ali nisam sigurna da će i ostalima (koji imaju kombinacije računa iz dva sistema) proteći glatko.