Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

@radashin Kod mene je slično, imam nekoliko računa u BPŠ i Račun plus. Trenutno kod BPŠ koristim 2 aplikacije za mobilno bankarstvo i 2 web aplikacije za elektronsko bankarstvo. Svratila sam juče u jednu poslovnicu u centru Beograda da se raspitam na koji način će funkcionisati nakon 18.02.2025., ali NIŠTA ne znaju. Uputili su me na drugu u kojoj je stalno gužva i ne gine čekanje od minimum pola sata. Postupila sam kao što je predložio @uji i izjednačila pristupne parametre za elektronsko bankarstvo korisničko ime/lozinka i email na oba sistema.

Verujem da oni koji imaju samo jedan račun kod BPŠ neće ni osetiti tranziciju, ali nisam sigurna da će i ostalima (koji imaju kombinacije računa iz dva sistema) proteći glatko.
 
@Violet Ako hoćeš tačne odgovore za svoju situaciju pišeš im na mejl: [email protected]. Pa će pitanje biti prosleđeno tačno onome kome treba.

Većina ekspozitura, kao i u bilo kojoj banci, nema veze ni sa čim, niti ih zanima da se informišu. Ovde će najbolje proći radnici u ekspoziturama plus jer već imaju ljude iz ex mtsBanke koji poznanju sistem i rad u njemu.
 
@radashin Kod mene je slično, imam nekoliko računa u BPŠ i Račun plus. Trenutno kod BPŠ koristim 2 aplikacije za mobilno bankarstvo i 2 web aplikacije za elektronsko bankarstvo. Svratila sam juče u jednu poslovnicu u centru Beograda da se raspitam na koji način će funkcionisati nakon 18.02.2025., ali NIŠTA ne znaju. Uputili su me na drugu u kojoj je stalno gužva i ne gine čekanje od minimum pola sata. Postupila sam kao što je predložio @uji i izjednačila pristupne parametre za elektronsko bankarstvo korisničko ime/lozinka i email na oba sistema.

Verujem da oni koji imaju samo jedan račun kod BPŠ neće ni osetiti tranziciju, ali nisam sigurna da će i ostalima (koji imaju kombinacije računa iz dva sistema) proteći glatko.
Ako im je za verovati meni su iz call centra pre 10-ak dana rekli da će navodno sva obaveštenja i objašnjenja oko prelaska na novu app biti okačena na sjtu BPŠ od 14.02.2025.
Tako da ostaje nam samo da čekamo i taj sutrašnji 14-ti pa da vidimo šta će biti... :cool:
 

Objaviše neko obaveštenje - faktički od sutra u 17h do utorka ujutru radiće samo platne kartice i bankomati za isplatu. Nema aplikacija, nema platnog prometa, nema Dina i Visa na rate.
 
Mogli su ovo početkom nedelje da nam pošalju na mejl. Ipak će postojati ograničenja za koja je nekima potrebna priprema.
 
Да ли од 18. фебруара 2025. године могу да користим целокупну пословну мрежу Банке?

Од 18. фебруара 2025. године све експозитуре БПШ ће Вам бити на располагању.

🎉
 
Po slici - izgleda kao Asseco rešenje koje već koriste ProCredit i Eurobanka, ili NLB u BiH. Svakako je sve bolje od ovog jada koji trenutno koriste
 
@Poolmaker Upravo sam dobio i ja. Ali, malo je zakasnelo po mom mišljenju. Današnja poruka je trebalo da bude podsetnik, a recimo u ponedeljak je trebalo da nas obaveste šta sve neće raditi tokom praznika. Da ne objašnjavam sada baš konkretno moju situaciju i problemčić koji su mi napravili. Srećom imam backup banku.

Edit: Mislim da je ovo prvi put da mi šalju Viber poruku, eto već nekih novina 🙂
 
@brzibg Dobio si obaveštenje još u decembru mesecu prošle godine, da je prelazak od 14.-18.02. tako da ne znam šta je trebalo ranije.

Kad smo već kod ovog viber podsetnika, vratio mi je poslovno sanduče. Kako da ga uklonim ako neko zna?
 
Према слици која је стигла уз обавештење на Виберу може се назрети будући изглед апликације.

Ако је интерфејс искључиво на латиници ја плату пребацујем у Yettel јер немам ни најмањи разлог да им плаћам 3000 годишње на име одржавања рачуна. Лепо одох у страну банку да бар знам зашто трпим пола хрватски пола енглески језик.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250214-102259.png
    Screenshot_20250214-102259.png
    536 KB · Pregleda: 108
@Ratibor Pa ako hoćeš da vidiš uopšteno kako će izgledati pogledaj Račun Plus interfejs i aplikaciju, to je otprilike to, uz naravno nadrogradnju istog i ulepšavanje, pošto je i taj softver star.

Lepo je što su ubacili za korisnike Računa Plus da mogu da potvrde i provere, za svaki slučaj, novi broj računa.

 
Ček dok čuješ na kom su pismu bili MobiBankPS i Homebanking...
Знам на ком, користим и једну и другу апликацију, али у међувремену је донет закон који изгледа нико не поштује. Сајт поштанске су пребацили на ћирилицу а апликацију ћемо изгледа наредних 20 година гледати на хрватском писму. Тј. ја нећу, а други како им воља.
 
Koliko vidim po skrinšotu, dobićemo DigitalEdge, koji je identičan ProCredit i EuroDirekt aplikaciji.
 
Знам на ком, користим и једну и другу апликацију, али у међувремену је донет закон који изгледа нико не поштује. Сајт поштанске су пребацили на ћирилицу а апликацију ћемо изгледа наредних 20 година гледати на хрватском писму. Тј. ја нећу, а други како им воља.
Мислим да је ћирилица најмањи проблем овде, већ боља фукнционалност банкарског система за кориснике који треба да уследи након ове промене. Ако на основу доступности ћириличног писма одлучујеш у којој ћеш банци онда то доста говори о теби (име на форуму ти је на латиници). У Србији су оба писма званична и призната, не знам зашто увлачиш Хрватску на форуму о банкама у Србији. Латиница није настала у тој држави, нити се користи искључиво тамо.

Богатство jedne земље je што njeni грађани mogu без problema да čitaju и pišu оба писма.
 
Sta se desava ko prima uplatu 17og u mesecu ? da li do tada radi stari broj tekuceg racuna a novi od 18og ?
 
Uplate na stari račun idu sve do gašenja. Preporuka je da platioci koriste IPS zbog sprečavanja pokušaja uplata na ugašen račun (u tom slučaju ide greška 10 i rezervacija se oslobađa).
 
Da li će ostaviti opciju za gašenje računa online kao što je bilo na ebankingu za korisnike računa plus?
 
U teoriji, trebalo bi da se prepišu sve funkcionalnosti i dodaju nove. mToken recimo nije predviđen u ProCredit pa se web logovanje radi korisničkim imenom i šifrom. Najverovatnije će kod Poštanske funkcionisati u prelaznom periodu i po aktivaciji nove aplikacije bazirane na Digital Edge to potencijalno postaje jedini način za desktop pristup. Takođe, ProCredit je nedavno imao ažuriranje koje je podrzumevalo uvođenje zahteva, izvoda i trajnih naloga, što je do nedavno bilo dostupno samo za eBanking. Na primeru mts banke, gašenje računa nije izvodljivo u mobilnoj aplikaciji, ali isto tako Poštanska to može sve da izjednači.
 
poštanska je u onom ogromnom obaveštenju pre nove godine napisala da će se prijavljivanje na sistem vršiti korisničkim imenom i lozinkom, MToken nije spominjan u tu svrhu.
Inače, kako su i rekli, sve staro je oboreno u prašinu.
 
poštanska je u onom ogromnom obaveštenju pre nove godine napisala da će se prijavljivanje na sistem vršiti korisničkim imenom i lozinkom, MToken nije spominjan u tu svrhu.
Krenimo redom, obaveštenje:
• мТокен је функционалност мобилне апликације Банке која служи за генерисање једнократних лозинки које се користе за аутентификацију корисника приликом приступа web решењу електронског банкарства Банке.

7. У тачки 10. Давање и повлачење сагласности за извршење платне трансакције:

• У ставу 3. алинеје од 2. до 5. мењају се и сада гласе:
◦ „Иницирањем платне трансакције путем услуге електронског банкарства употребом корисничког имена и лозинке или мТокенa и потврдом трансакције СМС КÔД-ом добијеним од Банке или мТокеном добијеним од Банке;
Iz ovoga proizilazi da se zadržava user/pass i dodaje mToken.
 
Da, samo sam ja to razumeo da će se MToken koristiti samo za potvrdu transakcija, kao što to onomad beše u počivšem Mobiju.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li vam radi google pay? Ja sam ocekivao da nece raditi ali mi radi i dalje. Jedino sto mi ne belezi transakcije u istoriji, to ce nadam se verovatno u utorak da se sinhronizuje.
 
Da li vam radi google pay? Ja sam ocekivao da nece raditi ali mi radi i dalje. Jedino sto mi ne belezi transakcije u istoriji, to ce nadam se verovatno u utorak da se sinhronizuje.
Na sajtu su objavili da ce se korišćenje kartica odvijati normalno, sto podrazumeva korišćenje i digitalnih novčanika (Google/Apple pay)
 
Cini mi se da je spomenuto , ali ne mogu da nadjem poruke :(

Da li i vama naplata za Temu ide po ovom principu ?

Primer - cena na Temu 4155 , skinuto 4177,55

BPS-Temu.jpg
 
Nazad
Vrh Dno