Šta je novo?

Kurirske službe i paketomati

CityExpress|
Jedva cekam da me pozovu da vide da li sam kuci da preuzmem paket, JEDVA cekam.

1738016841634.png
 
A i Post Express je postao bezobrazan, sad to više ni ne kriju. Pošiljka zadužena za isporuku i ja "izvešten" u 29 sekundi. A uredno sam dobio SMS da čekam poštara na adresi.
 

Prilozi

  • IMG_20250129_203945.jpg
    IMG_20250129_203945.jpg
    104.6 KB · Pregleda: 66
Ovo ne deluje kao Post Express, već kao Temu pošiljka.
 
Ako se status "Za dostavu" ne pojavi do ujutro 8:30-8:45, po mom iskustvu, nema ništa od toga i mora se ići u poštu.
 
Ovo ne deluje kao Post Express, već kao Temu pošiljka.
Jeste Temu, koju mi dostavlja PE kurir, koji dostavlja i druge PE pošiljke. On je super lik, ali jasno da ovu pošiljku nije ni video. I to je tako poslednje dve nedelje, inače je do sada svaka bila isporučena najnormalnije.
Sve to možda i ne bi bilo strašno da mi nisu poslali SMS da sedim kući i čekam, a oni za 30 sekundi zadužili kurira, pokušali dostavu i "izvestili me". A ja i dalje sedim i čekam kao bu*ala.
 
Bar su ti odmah stavili status da si izvešten. Dešava se da bude status očekujte paket, pa sutradan ujutru stigne da je paket u pošti.

Temu pošiljke nemaju isti nivo prioriteta i šanse da ih donese PE kurir su baš male. Zato su pošte zatrpane paketima.
 
Pa nisu ga stavili odmah. Po vremenu sa slike jeste tako, ali tek poslepodne se pojavio Izvešten u praćenju. A ja sam izvešten baš tako kako si napisao, da očekujem pošiljku u toku dana. Još nisam obavešten da me čeka u pošti i gde.
 
Jel neko u poslednje vreme uopšte dobija pošiljke danas za sutra - zapravo, sutradan :D ?
Jer meni se to nije desilo baš dugo. Najranije bude prekosutra. A smara me jer moram da tajmiram onda kad sam kući dal ću raditi iz kanca, da li ću imati neke treće obaveze itd.
 
City Express!
1000001486.jpg
Jel su ovi normalni?I jos me ubeduju da je stavljeno na listu prioriteta.!Nebitno,ako i stigne jednog dana,vraticu paket,vec sam odavno nabavio na drugoj strani,ali nema smisla!
 
Ja koristim DExpress,nisu ni oni sampioni brzine ali su cene ok.
 
Post express, sve sto sam slao i narucivao preko njih kao PE stizalo je danas za sutra, za razliku od drugih brzih posti...
 
Jel neko u poslednje vreme uopšte dobija pošiljke danas za sutra - zapravo, sutradan :D ?
Jer meni se to nije desilo baš dugo. Najranije bude prekosutra. A smara me jer moram da tajmiram onda kad sam kući dal ću raditi iz kanca, da li ću imati neke treće obaveze itd.

Mi šaljemo preko PE I AKS.
Preko PE sve što ide an adrese koje imaju svaki dan isporuke, stiže sutradan. Sva mesta u kojima su isporuke 1-2 dana sedmično, sutradan bude u pošti, pa ljudi i ne čekaju kurira, odu i uzmu.

AKS većina danas za sutra bude OK. Bude po neka 2-3 dana, a onda zabode jedna 10+ dana.
 
Sad vidim da sam promašila temu da postavim pitanje. Nadam se da mogu ovde da postavim jer ne postoji adekvatna tema a da je otključana. Zna li neko koliko se čeka na reklamaciju na robu iz Mađarske? Krajem novembra sam poslala uređaj prodavcu na reklamaciju. Još uvek mi nista ne javlja niti odgovara na poruku na kp. Šta se uopšte radi u takvim slučajevima? Imam i račun od mađara, i dokaz iz kurirske službe i poruke direktno preko kp.
 
Sad vidim da sam promašila temu da postavim pitanje. Nadam se da mogu ovde da postavim jer ne postoji adekvatna tema a da je otključana. Zna li neko koliko se čeka na reklamaciju na robu iz Mađarske? Krajem novembra sam poslala uređaj prodavcu na reklamaciju. Još uvek mi nista ne javlja niti odgovara na poruku na kp. Šta se uopšte radi u takvim slučajevima? Imam i račun od mađara, i dokaz iz kurirske službe i poruke direktno preko kp.
Ako prodavac nije pravno lice, a koliko kapiram kroz tekst u pitanju je sverc komerc iz Subotice ili Novog Sada (madjari), onda ne mozes generalno nista, osim privatne tuzbe, ako se doticni ne javi
 
Sad vidim da sam promašila temu da postavim pitanje. Nadam se da mogu ovde da postavim jer ne postoji adekvatna tema a da je otključana. Zna li neko koliko se čeka na reklamaciju na robu iz Mađarske? Krajem novembra sam poslala uređaj prodavcu na reklamaciju. Još uvek mi nista ne javlja niti odgovara na poruku na kp. Šta se uopšte radi u takvim slučajevima? Imam i račun od mađara, i dokaz iz kurirske službe i poruke direktno preko kp.

Nadam se da ćeš uspeti da stupiš u kontakt sa njim i to rešiš. Ali svakako bi bilo dobro da nadjemo odgovarajuću temu i da u njoj napišeš kakav god ishod bude, uz sve korisničko ime na KP, da znaju ljudi šta da očekuju.
 
Da li je neko preusmerio svoju Dexpress posiljku na paketomat? koliko im treba da je preusmere?
 
Da li je neko preusmerio svoju Dexpress posiljku na paketomat? koliko im treba da je preusmere?
Uglavnom jedan dan, mozda dva ako je bilo kasnije tog dana. Uglavnom mi stigne poruka sledece jutro oko 8.
 
Pozdrav, drugarica je poručila nešto sa nekog Kineskog sajta i poslali su joj FedEx-om (nije pisalo da je shipping FedEx). Šta je najbolji postupak u ovoj situaciji, s obzirom da je špedicija + carina 100+ evra? Koliko bi naplatili odbijanje i povrat paketa, da li se trošak povrata može svaliti na website s obzirom da nije naveden način dostave itd.
 
Sad vidim da sam promašila temu da postavim pitanje. Nadam se da mogu ovde da postavim jer ne postoji adekvatna tema a da je otključana. Zna li neko koliko se čeka na reklamaciju na robu iz Mađarske? Krajem novembra sam poslala uređaj prodavcu na reklamaciju. Još uvek mi nista ne javlja niti odgovara na poruku na kp. Šta se uopšte radi u takvim slučajevima? Imam i račun od mađara, i dokaz iz kurirske službe i poruke direktno preko kp.
Zavisiš od njegove volje, eventualna privatna tužba je skupa i dugotrajna, a pitanje je da li bi se on uopšte odazvao na sud i kakav bi bio ishod suđenja. Mene je advokat savetovao u vezi nečeg drugog da ne vredi para i živaca privatna tužba osim ako su u pitanju baš veliki novčani iznosi.
Postoji i opcija "mišića", ali naravno ni to nije za preporuku, iako je nekad učinkovito.
Kad kupiš nešto preko KP i sa "mađarskom garancijom" računaj da je nemaš, zato si i prošla 20-30% jeftinije. Postoje retki prodavci koji ispoštuju garanciju, ali na to ne bi trebalo računati prilikom kupovine. Čak i da je čovek pošten i hoće da izađe u susret, kad se promeni ekipa na granici, on ne sme da prevozi bez dogovora s njima.
 
da li se trošak povrata može svaliti na website s obzirom da nije naveden način dostave itd.
Šta je pisalo za Delivery method prilikom checkouta?! Ako je pisalo nešto tipa Express delivery 2-5 days ili slično, to je onda to (FedEx, DHL, UPS)...
 
Zavisiš od njegove volje, eventualna privatna tužba je skupa i dugotrajna, a pitanje je da li bi se on uopšte odazvao na sud i kakav bi bio ishod suđenja. Mene je advokat savetovao u vezi nečeg drugog da ne vredi para i živaca privatna tužba osim ako su u pitanju baš veliki novčani iznosi.
Postoji i opcija "mišića", ali naravno ni to nije za preporuku, iako je nekad učinkovito.
Kad kupiš nešto preko KP i sa "mađarskom garancijom" računaj da je nemaš, zato si i prošla 20-30% jeftinije. Postoje retki prodavci koji ispoštuju garanciju, ali na to ne bi trebalo računati prilikom kupovine. Čak i da je čovek pošten i hoće da izađe u susret, kad se promeni ekipa na granici, on ne sme da prevozi bez dogovora s njima.
Što je najgore od svega bolje da sam se raspitala ranije, pre slanja paketa nazad. Jer taj deo što je otišao mogu samostalno da popravim. Trebalo je samo vremena i 30$ da se naruči sa amazona. Sad nemam ni novac ni uređaj. Ali pozvaću ih još koji put da vidim hoću li nešto uraditi.
 
Ljudi, da li je neko ikada uspeo da stupi u kontakt sa CityExpressom na brojeve telefona call centra, jer na mail ko zna kada će da mi odgovore. Imam slučaj gde je paket trebao da me sačeka u njihovom parcel shopu odnosno OMV pumpi gde sam do sada preuzimao pakete par puta, ali iz nekog razloga stoji u praćenju da je pošiljka NEURUČIVA. To jedino ako pošiljalac nije uneo dobro adresu pumpe i pored svega i moj broj telefona, jer me nisu ni zvali. Paket se ,,kao,, vratio pošiljaocu a on kaže da nije.


Kod:
31.01.2025 18:08
    CE Beograd:Dostavljena povratna pošiljka
31.01.2025 18:08
    CE Beograd:Utovareno za isporuku
31.01.2025 13:39
    CE Beograd:Dostavljena povratna pošiljka
31.01.2025 08:15
    CE Beograd:Utovareno za isporuku
30.01.2025 21:03
    CE Beograd:Vratiti pošiljaocu
30.01.2025 15:54
    CE Pančevo:Vratiti pošiljaocu
29.01.2025 15:24
    CE Pančevo:Vraceno u lokalni centar
29.01.2025 13:39
    CE Pančevo:Neuručiva pošiljka
29.01.2025 10:04
    CE Pančevo:Utovareno za isporuku
28.01.2025 15:24
    CE Beograd:Pošiljka uneta u sistem
27.01.2025 17:32
    CE Beograd:Preuzeto
 
^Prošle nedelje sam zvao njihov call centar da se žalim, ali niko mi nije odgovorio, najduže sam čekao 15 minuta po pozivu. Po mojim iskustvima, ubedljivo najgora kurirska služba je City Express.
 
Muškarac iz Šapca ojadio preduzeće za 200 miliona, Ivica Dačić otkrio detalje milionske prevare - Blic

U pitanju je DExpress, 200mil za priblizno 2 godine, 9mil mesecno, 300000 dnevno... Kolike to oni pazare imaju dnevno kad nisu primetilo da svaki dan fali po 300000 dinara...
 
Vidiš da se dobro organizovao.
Nema šanse da je to sam radio, a verovatno je neko bio nezadovoljan (možda baš on, pa počeo da uzima bez da prijavljuje kome treba), a kada su stvari ispale iz proverenog šablona, eto prijave.

Update: više puta nam se dešavalo da kasne uplate i to već imamo kurire (AKS aplikacija nam po unosu adrese odmah daje broj kurira koji će isporučiti paket) kod kojih krajem meseca redovno kasni povrat novca po dan-dva-tri. Bukvalno pattern, kao da premošćava do plate.
 
Kod D Express, vazi pravilo da ti dostavljaju novac tek 3 dana, da li ga vrte ili koriste za nesto ne znam, ali ne vidim razlog zasto bi ga drzali 3 dana kod sebe i onda mi ga predali
 
Nazad
Vrh Dno