uji
Čuven
- Učlanjen(a)
 - 24.12.2019
 
- Poruke
 - 7,050
 
- Poena
 - 705
 
Moja oprema  
				
					
						
						
							
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
			
			
				
			
			
		
		
	- Laptop
 - Lenovo Y510P
 
- Tablet
 - Lenovo Tab 2 A7-10
 
- Mobilni telefon
 - Poco F2 8/256
 
- Pristup internetu
 - Mobilni internet
 
Da je ostalo samo na prigovorima banke, ne bih izvršio pritisak na njih. S obzirom na to da znam kako taj ološ fukcioniše, odmah po pristizanju prvog odgovora na prigovor sam se obratio narodnoj banci. Ne samo zbog ovoga, već i zato što ljudi padaju na sitnice.Očekivano je da će NBS uvek da stane na stranu banke, a ne na stranu prigovora, nisi ni trebao da pišeš prigovor NBS-u već samo banci kako sam ja radio.
Upravo je u tome suština i oglasna poruka je jasno navela bilo koje prodajno mesto, ne određeno, ne samo u Lidlu, nego bilo koji pos ili online i ja sad mogu da ih tužim (imao sam takvih situacija sa našim institucijama na desetine pa čak i sa Telekomom), ali razočaravajuće je što na isplatu štete od države po presudi međunarodnog suda mogu da čekam i decenijama. Zato sam, pravo da ti kažem, digao ruke od svega, ali ne i od pokretanja tužbe delegaciji EU pa barem negde nešto da naplatim, a i sramota je da izdanica institucije vladavine prava je u Srbiji ne poštuje.da li to znaci da te dve uzastopne transakcije tokom dva meseca moram da obavim samo u lidl prodavnicama ?
"i realizuje po jednu transakciju virtuelnom karticom u bilo kom iznosu, online ili na blagajni mesečno u naredna dva meseca, ": uslovi promocije a lidl nema online
	            