Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Jutros je bio status “Otvoren”, sada vidim da su rešili, a nikakv info nisam dobio.
 

Prilozi

  • IMG_5551.jpeg
    IMG_5551.jpeg
    92.2 KB · Pregleda: 105

Prilozi

  • IMG-20241209-WA0005.jpg
    IMG-20241209-WA0005.jpg
    45 KB · Pregleda: 95
  • IMG-20241209-WA0004.jpg
    IMG-20241209-WA0004.jpg
    59.7 KB · Pregleda: 92
Svima koji su se zalili odobrice ako nista staru cenu do kraja UO, samo malo strpljenja, verujem da i oni sami ne mogu sve da pohvataju.
 
Video sam na sajtu novi cenovnik za postpejd Mobilni Net koji važi od 09.01.2025. godine.
Imam kod njih Mobilni Net PLUS i ugovor važi do 26.03.2026. godine.
Kontaktirao sam ih, i potvrdili su da nove cene važe za SVE korisnike.
Nisam se složio sa njima, pa sam zatražio raskid ugovorne obaveze.
Nije velika razlika u ceni (250 RSD), ali stvar je principa.

Stara tarifa:
Mobilni Net PLUS-1.049 RSD/mes
Nova tarifa:
Mobilni Net PLUS-1.299 RSD/mes

P. S. Prosledili su moj zahtev, pa će me neko kroz par dana kontaktirati.
 
Video sam na sajtu novi cenovnik za postpejd Mobilni Net koji važi od 09.01.2025. godine.
Imam kod njih Mobilni Net PLUS i ugovor važi do 26.03.2026. godine.
Kontaktirao sam ih, i potvrdili su da nove cene važe za SVE korisnike.
Nisam se složio sa njima, pa sam zatražio raskid ugovorne obaveze.
Nije velika razlika u ceni (250 RSD), ali stvar je principa.

Stara tarifa:
Mobilni Net PLUS-1.049 RSD/mes
Nova tarifa:
Mobilni Net PLUS-1.299 RSD/mes

P. S. Prosledili su moj zahtev, pa će me neko kroz par dana kontaktirati.
Ja sam skoro potpisao novi ugovor i na tih 1049 dinara su mi jos nakalemili i cenu papirnog racuna, a to u pregovorima niko nije spominjao, uvek su govorili da ce mi pretplata biti 1049 dinara. To je bilo pre dva meseca, i sad jos 250, a do pre dva meseca sam placao mislim 850 dinara. nema inflacije... nigde oko nas
 
Cesce svrati u ovu temu, jer si ocigledno preplatio taj Soko lite...
Nisam u fazonu da cu se cenkati sa njima i "pretiti" im da cu prebaciti broj u drugu mrezu samo da bi mozda dobio neki popust. Proslu ugovornu obavezu sam isto placao pri kraju 2200/3300, ova je takodje u istoj ceni. Sta ostali provajderi nude, ovo je sasvim u redu.
Uvek i postoji opcija da ja njima pretim odlaskom u drugu mrezu ocekivajuci popust, oni mi isti nedaju i kazu 'hvala lepo, dovidjenja' i sta sam onda dobio?
Poenta priče je da su poskupeli, nisu te obavestili uopšte. Prekršili su dva zakona i još nas sve kompletno prave budalom.
Da li je nekome na ove cene problem 300 dinara poskupljenja? Pretpostavljam da nije, ali je problem što se ponašaju kao da smo svi budale.
Ne slažem se sa poskupljenjem makar bilo i 1 dinar, a ne ugrubo 10%.
Po njima treba da prihvatimo ovo poskupljenje koje oni predstavljaju kao nešto što su oni uradili na svoju štetu zbog korisnika.

Ako ugovor kaže 3.299 ja neću da plaćam 3.300 i to je kraj.
Bukvalno je ista situacija bila prosle godine (ili pocetkom ove) jer je Soko Lite bio nesto jace od 2000din prvih 12 meseci, drugih 12 2999. Digli su na 3300din, nikakvo obavestenje nije bilo i bukvalno za poskupljenje sam saznao na ovom forumu. I tada kao i sada je bilo da se tresla gora, rodio se mis. Mnogi su pretili preci ce u neke druge mreze iz revolta za tih 300din, a kada su videli sta druge mreze nude onda je bio tajac ili su presli da teraju kontru, pa sada kukaju kako im ne valja.
 
Javite ako je neko dobio raskid UO

@dimmu

Tako je to sa onima koji zive u strahu i misle da nemaju izbora :(

Da li si se raspitivao o funkcionisanju Yetell mreze u tvom kraju ?
Mozda ti umesto Soko Lite odgovara

Yettel Mobile M za po 2149 tokom 24 meseca

Neograničeni GB minuti i poruke

400GB ( + 100 GB prvih 12 meseci ) po punoj brzini
3GB u romingu
16,5GB u Zapadnom Balkanu
3 digitalne usluge iz ponude
 
Svake dve godine pre nego sto ce mi isteci ugovor u MTS-u odem do Yettel-a i A1 (nekada VIP-a), uzmem prepaid kartice i koristim ih 3-4 dana.
Ove godine i 2022. apsolutno isti rezultati.
A1 - U kuci bukvalno nemam signala, ne mogu da zovem i nemam interneta. Izadjem napolje i setam po dvoristu nekada se promoli jedna crtica, a nekada opet nemam signala. Na poslu koji je udaljen nekih 1km od centra grada sedim na pauzi na spratu apsolutno nikakav signal nemam (mislio sam da je problem do mog telefona ali i par kolega sa posla koji su u A1 mrezi su se zalili na isti problem) , opet ne mogu nikoga zvati i nemam interneta.
Yettel - U kuci znatno bolji nego prethodna mreza sto se signala tice, ne gubi se ali je brzina interneta od 5-7mbps za download (MTS npr ima 30), upload nesto ispod 1mbps sto mi je poprilicno sporo. Takodje dok sam putovao malo po Vojvodini koristio sam u dual sim modu Yettel/MTS i nema uopste dvoumljenja jer tu gde Yettel gubi signal ili je internet jako spor, na MTS-u opet teska kontra i radi sve ok.
Najveca mi je komedija bila u samom centru grada gde su im cak i same poslovnice (trebao sam sacuvati screenshot-ove) Yettel i MTS rade rame uz rame, a A1 nije vredan spomena.
Jasno mi je kakve su tarife u drugim mrezama ali dzaba mi da A1 i Yettel daju za 500din 1TB interneta kada se isti ili ne moze koristiti ili su brzine poprilicno spore.
Naravno da ne podrzavam to sto MTS radi i na koji nacin se dizu cene ali stanje je trenutno ovakvo i nema tu nekog izlaza. Znam da ce neko sada ovo citati iz centra Beograda pa reci 'sta ovaj lupa kod mene svaka mreza radi idealno', a treba uzeti u obzir da nismo svi blizu predajnika i u vecim gradovima. Uostalom nekada se i putuje, koristimo telefone za navigaciju, guglanje, prevodice i slicno. Bas tada treba da imamo najvecu pouzdanost od mreze, a ne da se nadas da ces imati iole malo signala ili nesto brzi internet nego u dial up eri.
 
Bukvalno je ista situacija bila prosle godine (ili pocetkom ove) jer je Soko Lite bio nesto jace od 2000din prvih 12 meseci, drugih 12 2999. Digli su na 3300din, nikakvo obavestenje nije bilo i bukvalno za poskupljenje sam saznao na ovom forumu. I tada kao i sada je bilo da se tresla gora, rodio se mis. Mnogi su pretili preci ce u neke druge mreze iz revolta za tih 300din, a kada su videli sta druge mreze nude onda je bio tajac ili su presli da teraju kontru, pa sada kukaju kako im ne valja.

Nisi shvatio poentu moje priče. Meni nije problem cena, da Soko Lite košta 5.000 dinara plaćao bih jer su mi potrebni i MTEL minuti i roaming net.
Kada je A1 početkom godine podigao cene, nisam prihvatio njihove “ponude” i prešao sam na mts Soko Lite po nešto povoljnijim uslovima iz principa.
Da svi razmišljaju kao ti, odavno bi smo bili na duplo skupljim paketima, jer bi dva puta godišnje podizali cene.
Poenta priče je da ugovorna obaveza više apsolutno nema smisla jer je gaze svi operateri dva puta godišnje.
Kada bi se 90% korisnika bunilo za ovakve stvari mislim da bi bar ispoštovali period dok traje ugovor. Tako je bilo ranijih godina, dok si pod ugovorom imaš i ugovorenu cenu.
Ta priča “svi su isti, ćuti, trpi, šta je tu je” je izgleda najveći problem u našoj državi.
Da stvar bude još luđa, austrijski prepaid paketi su povoljniji nego naši post paid. Samo primer Austrija, znam da je u nekim zemljama još povoljnije. Zašto mi da plaćamo skuplji postpaid kao nerazvijena zemlja?
Pa baš zbog toga “svi su isti, ćuti, trpi, šta je tu je”.
 
… podržavam potrebu da se odbrani stav, makar i za dinar, što je neko već pisao… prošlo je vreme kada su mogli da nam uvale što nam ne treba, barem većini ovde na forumu… u mom slučaju, samo mobilni i optički net igraju ulogu, sve ostalo u beskonačno je nebitno… kao i usvemu drugom, treba im pokazayi zube i tražiti varijantu koja ti odgovara bez i malo emocija… posle prve promene operatera, sa povoljnijom ponudom, shvatiš da si to morao da urafiš i ranije… nije cimanje, a pomaže egu, psihi… :)
 
Otisao sam do poslovnice i radnica mi je potvrdila da ce poskupeti paket, pa je napisala prigovor da mi nova cena ne odgovara, i rekla da cu dobiti odgovor u roku od 8 dana. Na pitanje "Sta ako se ne sloze da mi ostane ista cena?" Odgovorila mi je sa "Nista, onda trazimo raskid ugovra."
Tako da, javljam epilog.
 
Juce sam u poslovnici podneo zahtev za raskid ugovora da bi danas dobio sms kako mi ostaju stare cene, pisao na mail prigovor i stavio ratel u cc pa se ganjamo dalje.
Svakako javljam epilog.
 
Kod kog operatera je najbolje podneti zahtev za prelazaknu mrežu da bi se dobio popust u mts-u? Ranije sam to radio kod Globaltela, ali da li se išta promenilo zbog promene vlasnika sad?
 
Apsolutno je svejedno, bitno je samo da pokreneš proceduru...
 
Meni ističe ugovor sutra a još nema odgovora od strane MTS-a.
Nije prošlo 8 dana od pokretanja raskida ugovora i prenosa u A1 ( mada ostao bih u MTS ako ponude nešto valjano)

Šta se dešava ako nema odgovora u narednim danima? ili je bolje da odem do poslovnice i njih vijam tamo...
 
Meni ističe ugovor sutra a još nema odgovora od strane MTS-a.
Nije prošlo 8 dana od pokretanja raskida ugovora i prenosa u A1 ( mada ostao bih u MTS ako ponude nešto valjano)

Šta se dešava ako nema odgovora u narednim danima? ili je bolje da odem do poslovnice i njih vijam tamo...
Ako hoces 50% na neku tarifu , prekosutra odes u A1 da preneses broj i zvace da ponude 50% . Kazes da imas 12 meseci besplatno u A1. Ili ostanes u A1 ako ti odgovara 12 meseci besplatan mega plan.
 
Nisi shvatio poentu moje priče.
Shvatio sam poentu tvoje i price ostalih, ali te price kako ce se masivno otici i preci u drugu mrezu kao sto sam vec gore rekao ne piju mnogo vodu.
Ako ste vec toliko ogorceni na MTS i kao sto sam vec rekao gore nije ovo prvi put da se takva situacija desava lepo predjite u drugu mrezu i to je to.
Imajte barem onda neki princip, pa ako vam svima ponude 50% popusta na 24 meseca recite im 'neka hvala', a ne prihvatiti popust i reci 'sad je sve super nema nikakvih problema' i onda za dve godine opet kukanje i "pretnje" sa prelaskom u drugu mrezu jer su poskupeli ;)
Sve je ovo repriza od pre dve godine gde se ponavljaju iste price i slicni likovi. Vecina ljudi koji su kukali pre dve godine, kukaju i sada, a i dalje su u istoj mrezi jer su dobili -50% na tarife i onda je sve bilo lepo i bajno, a sad opet nista ne valja.
 
Zvali iz telekoma, za prenos broja nude 12m po 1din na bilo koju tarifu.
 
Shvatio sam poentu tvoje i price ostalih, ali te price kako ce se masivno otici i preci u drugu mrezu kao sto sam vec gore rekao ne piju mnogo vodu.
Ako ste vec toliko ogorceni na MTS i kao sto sam vec rekao gore nije ovo prvi put da se takva situacija desava lepo predjite u drugu mrezu i to je to.
Imajte barem onda neki princip, pa ako vam svima ponude 50% popusta na 24 meseca recite im 'neka hvala', a ne prihvatiti popust i reci 'sad je sve super nema nikakvih problema' i onda za dve godine opet kukanje i "pretnje" sa prelaskom u drugu mrezu jer su poskupeli ;)
Sve je ovo repriza od pre dve godine gde se ponavljaju iste price i slicni likovi. Vecina ljudi koji su kukali pre dve godine, kukaju i sada, a i dalje su u istoj mrezi jer su dobili -50% na tarife i onda je sve bilo lepo i bajno, a sad opet nista ne valja.

Opet nisi shvatio poentu priče…
Na A1 sam bio na full ceni, na mts sam prešao po redovnoj ceni osim prvih 6 meseci po 1 dinar, što su sami ponudili kada sam došao da prebacim broj.
Moja želja i želja većine pretpostavljam je da se ugovor ispoštuje.
Ustvari ne želja nego bi bilo normalno da se i tome ni ne razmišlja kada se potpisuje ugovor sa mega kompanijama kao što su provajderi mobilne telefonije.
Ovde imamo “školski” primer kartelskog ponašanja i dogovaranja cena što bi trebalo da se odmah sankcioniše od institucija koje apsolutno ne rade svoj posao.
Takođe ne vidim ništa loše kada ljudi koriste sve mogućnost da prođu jeftinije sa izvlačenjem 50% pa makar se svake dve godine cimali oko toga.
Zašto da ne uštediš po 2.000 mesečno na pretplati, 48.000 dinara na dve godine?
Kao što rekoh u predhodnim postovima, plaćamo postpaid nerealno mnogo.
 
… postpaid kod nas zaista je nerealno skup, box paketi su tek priča… 50% u oba slučaja je blizu realne cene, ali i to je pitanje… ako imaju uvećane troškove poslovanja, neka krenu od sebe i neka se transformišu u isplativo preduzeće kresanjem troškova…
 
Koliki je zakonski rok za odgovor povodom zahteva za raskid? Iz korisničke službe me ubeđuje da je 8 radnih dana a ne kalendarskih.
 
Vidim propušten poziv sa 064789, jel sa tog broja zovu nakon prigovora?

Na ponovljeni mejl od 1.12., odgovorili u 1 rečenici

Poštovani,

Nadležna služba je upoznata sa Vašim novim obraćanjem.

Zamolićemo za strpljenje do obaveštenja i odovora po navedenom.

Srdačan pozdrav
 
Poslednja izmena:
@trucic

Zasto bi se oni menjali kad uvek imaju dovoljno "ovaca za sisanje" ?

@zeljkoz

Reci da se salis...
Pa trzisna inspekcija vise nema uticaj ni na male prodavce , a ne na Telekom

@boban01

Nisi shvatio
MTS i Yettel nude 50% ako podneses zahtev za pelazak sa postpejda na pripejd ili prenos broja u drugu mrezu.
 
Vrh Dno