Šta je novo?

Samsung Galaxy S23

Ne bih da mračim, ali ja bih se zapitao šta je još skinuo i zamenio. I ne znam šta će sad Promobi moći da uradi posle svog tog kasapljenja. U svakom slučaju neverovatno, i molim te poslušaj ih i napiši adekvatnu recenziju koju su ti tražili kad se sve završi. Jako mi je žao kad neko prođe kroz ovo, ja sam imao sličan slučaj sa skroz drugim proizvodom i zvaničnom prodavnicom. To je kad živiš u kaubojštini.
 
Ne bih da mračim, ali ja bih se zapitao šta je još skinuo i zamenio. I ne znam šta će sad Promobi moći da uradi posle svog tog kasapljenja. U svakom slučaju neverovatno, i molim te poslušaj ih i napiši adekvatnu recenziju koju su ti tražili kad se sve završi. Jako mi je žao kad neko prođe kroz ovo, ja sam imao sličan slučaj sa skroz drugim proizvodom i zvaničnom prodavnicom. To je kad živiš u kaubojštini.
Pa to, skroz se slažem sa tobom. Ostalo mi deluje sve uredu jer sam zahtevan korisnik telefona i koristim dosta aplikacija i svega. Ja sad ni ne znam šta će on meni sutra dok vraća sve one njihove delove da uradi. Uopšte nemam poverenja, a i da stojim i da sve vreme gledam šta on radi ja se ne razumem i ne znam kako sve to funkcioniše.
Auuu...
Čitam i nerviram se.
Da se meni desilo verovatno bih zavšio na urgentnom u predinfarktnom stanju.
Verujem i ja se nerviram sve ovo vreme, jer nekome pokloniš poverenje, daš novac i to ne mali novac i na kraju te zeznu i još se pored svega toga ne razumeš u sve to jer logično nisi serviser i ne baviš se time.
🤣🤣🤣
Meni deluje da im je pola recenzija na guglu fejk.
Možda i grešim.
Iskreno ne znam, sve je moguće posle svega.. Meni su na izlazu odmah ponudili da skeniram kod i odmah napišem recenziju i ja sam ga slikao, ali nisam napisao jer mi se uopšte ništa nije dopalo. Ljubazni su oni kad odete i sve je to pokriveno ljubaznošću, a kada urade nešto sve se tek tada vidi.
 

Prilozi

  • 20241122_155752.jpg
    20241122_155752.jpg
    126.9 KB · Pregleda: 48
Poslednja izmena:
Pozdrav svima, javljam se vezano za telefon i šta je bilo danas u servisu.

Napisao sam reklamaciju i isfotokopirao i odneo je njima i sve ostale dokaze da je olovka radila, da su kamere bile čiste bez prašine i da je sve bilo uredu pre nego što sam odneo telefon u servis. Zahtevao sam popravku svega toga ili povraćaj novca u celokupnom iznosu.

Tu je bio serviser i kada je video napismeno sve do detalja opisano u reklamaciji i dalje je nastavio da tvrdi da on ne zna šta je sa olovkom, da to nije do njega i tako dalje, ali da može da naruči ekran i nov frejm i da ja platim dodatno i da mi opet ne garantuje da će olovka nakon toga raditi. Nakon što sam krenuo da iznosim sve argumente da olovka ne može da radi najverovatnije zbog ekrana, on je nakon mog dužeg pritiska i ubeđivanja video da ja ne odustajem i rekao mi je da je "STAVIO POLOVAN EKRAN I OKVIR OD TELEFONA SVOG ROĐENOG BRATA KOME JE NAJVERIVATNIJE CRKLA MATIČNA PLOČA IDALJE PORIČUĆI DA NE ZNA KAKO JE MOGUĆE DA OLOVKA NE RADI. Samog sebe je odao.... Dakle on je meni stavio polovan ekran, stavio mi je foliju gratis kako ja ne bih video moguće ogrebotine koje najverovatnije postoje ispod folije, zatim mi je stavio polovan okvir telefona. Nakon toga sam odmah zatražio da vidim svoj okvir koji sam imao pre popravke i on ga je izneo, moj okvir je bio potpuno očuvan i sa nalepnicama, on ga je uzeo i zapakovao kako bi ga dalje prodavao kao nov. Iz svega navedenog zaključio sam da on te nove delove uopšte i nije poručivao nego mi je stavio sve polovno za cenu od 40 000 dinara. Nakon toga sam tražio povraćaj novca, rekli su da može i zakazao sam sutra da mi skinu sve te njihove delove i vrate moj okvir i novac. Naravno biću prisutan sve vreme dok mi bude skidao to.

Takođe su mi tražili da danas ostavim telefon kod njih, što sam odbio jer ne želim dodatne komplikacije da još nešto zeznu i prebace na moju krivicu..

Videćemo sutra šta će biti i da li će mi vratiti celokupan iznos, idalje ću biti uporan.
Bože sačuvaj čime se serviseri sve bave. Nemoj da izlaziš iz radnje dok ti ne vrate sav novac.
 
Najjače mi je ako je serviser sve to uradio na svoju ruku a ne bude kažnjen, (sem ako nije gazda lično) a još gore ako im je to inače poslovna politika, u šta ne sumnjam, jer lep se novac tako obrne sa tim malverzacijama.
 
Najjače mi je ako je serviser sve to uradio na svoju ruku a ne bude kažnjen, (sem ako nije gazda lično) a još gore ako im je to inače poslovna politika, u šta ne sumnjam, jer lep se novac tako obrne sa tim malverzacijama.
Ko zna šta sve rade i kad na to dodaš da ne izdaju fiskalni račun nego papir..
 
Citam ovo i ne verujem. 40k din pa jos i 3000 za ciscenje? Cega ciscenje za 3000 din? I za sve to dobijes preskup pritiskivac za papir obzirom da su ti telefon unakazili dunsteri.
Sa takvim barabama se lako izlazi na kraj, nadam se samo da ce ProMobi uspeti da izvuce stanje i vrati telefon u prvobitno stanje.
 
Citam ovo i ne verujem. 40k din pa jos i 3000 za ciscenje? Cega ciscenje za 3000 din? I za sve to dobijes preskup pritiskivac za papir obzirom da su ti telefon unakazili dunsteri.
Sa takvim barabama se lako izlazi na kraj, nadam se samo da ce ProMobi uspeti da izvuce stanje i vrati telefon u prvobitno stanje.

Ja bih ovde okrivio i osobu/vlasnika koja je izabrala servis - ako je imao zvanicni servis koji je na dobrom glasu sta je trazio kod nekih malih koji kale zanat...
I zasto se odmah zaleteo na prvu da sredjuje telefon, sto se nikad ne radi bilo koji uredjaj da je u pitanju, bez da se makar informise za cenu kod 2-3 servisa...
 
Допустили смо да нам земљу толико унаказе којекакви паразити, да је овај случај општа пракса. Замислите тек страх када просечно стар аутомобил возиш код аутомеханичара (јер ауто око 15 година стар није нормално возити у овлашћени сервис, нити просечан власник таквог аута има новца за то), па онда треба своју породицу да возиш у том ауту, путем којим иду и сви други (већином исто тако одржаваним возилима), који због шанераја "аутомеханичара" којег си једино могао да платиш могу да изгину.
 
Zato sam ja jos odavno kada mi je ispao tada aktuelni S6 i razbio se ekran, nisam hteo da menjam, jer niti znam koji lepak koriste.. Niti sta stavljaju i onda sam isao na suluciju da ga takvog prodam sto i jesam i da uzmem drugi ispravan. Ko voli/zeli da popravlja eto mu, ja ne. Samo OEM stanje i nikakve popravke jer malo je servisa koji to dobro rade u ostalim delovima Srbije tako da eto.
 
@anaris Kao sto si rekao, moze on da radi i popravlja pored tebe, ali dzabe kad ne znas sta radi. Nadam se da je samo ekran zamenio, da nije dirao jos nesto pored njega. Ako ti vrati stari frejm i ekran, pogledaj kako je uradjeno i obavezno uzmi sav novac, nemoj ni dinar slucajno da im ostavis.
Javi kako si prosao.
Ako sve prodje kako treba, prosetaj ili posalji u Pro Mobi tel, objasni sta je problem, nemoj da zaboravis na ciscenje senzora kamera i nadam se da ces imati vise srece. Pozdrav.
 
Šteta što ranije nije čitao ovu temu jer da jeste saznao bi za slična iskustva u vezi popravke i za postojanje ovlašćenog servisa. Opet, čudi me da se nije sam zapitao da li postoji i koji je ovlašćeni servis, nego je na prvu loptu odneo nakon čitanja google recenzija.
 
Šteta što ranije nije čitao ovu temu jer da jeste saznao bi za slična iskustva u vezi popravke i za postojanje ovlašćenog servisa. Opet, čudi me da se nije sam zapitao da li postoji i koji je ovlašćeni servis, nego je na prvu loptu odneo nakon čitanja google recenzija.
Ja sam sa promobi vodio bitku i pritiskao ih koji je ovlascen za huawei, a kamoli sta tek rade ovi drugi.
 
Čovek se pre par dana priključio forumu, ne prate svi i ne znaju kako stvari funkcionišu. Ja sam imao problem sa auto sedištem za dete. Misliš da sam znao ko je serviser/ovlašćeni distributer dok mi nije zatrebao? A i tu su pokušali da me leraju dok nisam potegao pravnika. Kako god, maltene bi njegov post trebao da bude pinovan da znaju ljudi koji nisu iskusni forumaši šta da izbegavaju
 
Ako *****e jos neki deo, videce u ovlascenom servisu sta je zeznuo i ako ne rade drugarske veze servisera medjusobno, ima elemenata za tuzbu sa dokazima. Mada po komentarima mi i osteceni nekad deluje da nas troluje sve danima, jer je previse smiren za sve sta su mu uradili, nekako mi je taj deo najcudniji da neko bude toliko naivan i smiren u isto vreme, svaka cast ako nije i izvinjavam mu se unapred ako sam stekao pogresan utisak!
 
Meni se nekako cini da je kolega mlad i da jos uvek ima vere u ljudsku dobrotu 😎 i fer odnos, a da pored toga jos ima zivce tj da nema kraci fitilj kao vecina nas matorih 😁😎 koji smo se godinama susretali sa raznoraznim prevarantima i secikesama u raznim sferama 🙂 Meni je bilo cudno da neko tresne 40+3 'iljade na takvu popravku a da prethodno po netu ne pogleda malo kakva su iskustva ljudi sa vise servisa i kako se krecu cene.... Videcemo bas da li ce se oglasiti i da li ova prica, ako je takva kakva je ispricana, ima koliko-toliko srecan kraj...
 
Otisao da trazi pare pre 2 dana, zakljucali ga u podrum i drzace ga dok im se pismenim putem ne izvini i plati im dodatno za izazvan stres.
 
Bice da je ovo prica iz edicije "nije se desilo".
 
Mozda su oni napravili nalog da malo istraze trziste 🤔

Edit: salu na stranu, verujem da je to legit situacija koja se desava. Ti mali servisi opstaju zbog muljanja.
 
Zdravo svima, ukratko da se javim pa sutra pisem opsirnije, preuzeo sam veceras kasno telefon iz Promobija pa zato nisam mogao da odgovorim ova dva dana. Izvinjavam se. U utorak su vratili sve pare i odmah sam ga odneo u servis u galeriji, sve je odlično ispalo. Imam slike, videcete sve. Pišem sutra opširnije.
Hvala svima❤️
 
Sjajno 👍💪🙂 Svaka cast👍 Iskren da budem, nisam se bas nadao da ce ovo da se desi (tj. da vrate bas sve pare) ali je ovo svakako najbolji moguci razvoj dogadjaja. S obzirom na dosadasnja zivotna iskustva, ovo ne bih pripisao ljudskoj dobroti i savesti 😑🙄 vec bih pre podveo pod stavku "praznicne carolije i novogodisnja cuda" 😁✨️🎉🙂 Ili to ili su primenjene druge metode...khm....pregovaranja i ubedjivanja 😎😁
 
Vrh Dno