Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. 2

Igraju na mišu i tastaturi pa osim ako nisu ubacili podrškui za to na Xbox 😁 .
A i video je toliko kompresovan da ništa se ne vidi.
 
Cela prezentacija u mraku plus je video kompresovan.

Šta kriju? Odmah se pali lampica sumnje.
 
da nesto kriju, ne bi dali ljudima da igraju :D

 
Pa da, bukvalno su to trivijalne neke stvari koje nisu uopste bitne toliko... Kao sto kazes, u svakoj AAA igri ima masu nekih imperfekcija, lebde aseti, simovi na teksturama, tajlovanje, popup mesheva, strecovane teksture, polupane proporcije i sta sve ne, pa se nekako na sve to predje ako je igra konstantno zanimljiva i dobra/igriva. BItna je konstantnost, kao i u svemu, tako i ovdje.

Starfield je presmesan, na sve strane tajlovanje tekstura, a najjace mi je ono strecovano drvece na pocetku u onom gradu - sve je tamo nekako sklepano. Sto se mene tice, kada uzmemo u obzir velicinu igre i sve ostalo, Red Dead Redemption 2 stoji na vrhu.

Sve igre imaju iste nedostatke jer prije svega se primarno prave za limitirane konzole. RDR 2 ima iste nedostatke, i dobro izgleda ako gledas u daljinu, landscape, ali ako pogledas izbliza nesto, tu ces primjetiti imperfekcija koliko hoces. To se malo teze primjeti jer je igra iz treceg lica, plus Rockstar odlicno odradi animacije, pa to djeluje dobro. Medjutim engine koji koriste je old gen, znaci nema nista sto recimo ima UE5 ili Cryengine.
Rockstar sto se tice engina nije puno bolji od Bethesde, osim podrske za seamless open world, ali to imamo jos od Gothic 3. Ali Rockstar to puno bolje utegne, jer prije svega to mogu zbog ogromnog tima i resursa. Moze to i Bethesda, ali izgleda da je nestalo entuzijazma.

Sto se tice ovoga sto su do sada prikazali u S2, meni djeluje odlicno. Ja bi jedino vegetaciju uradio drugacije, drvece.
Mislio sam da ce graficki biti siromasnija, ali izgleda da su imali pomoc, ili su se developeri posteno naradili. Ne svidja mi se ta interakcija sa npcijevima na Far Cry 2 nivou.
Pa da, bukvalno su to trivijalne neke stvari koje nisu uopste bitne toliko... Kao sto kazes, u svakoj AAA igri ima masu nekih imperfekcija, lebde aseti, simovi na teksturama, tajlovanje, popup mesheva, strecovane teksture, polupane proporcije i sta sve ne, pa se nekako na sve to predje ako je igra konstantno zanimljiva i dobra/igriva. BItna je konstantnost, kao i u svemu, tako i ovdje.

Starfield je presmesan, na sve strane tajlovanje tekstura, a najjace mi je ono strecovano drvece na pocetku u onom gradu - sve je tamo nekako sklepano. Sto se mene tice, kada uzmemo u obzir velicinu igre i sve ostalo, Red Dead Redemption 2 stoji na vrhu.

Sve igre imaju iste nedostatke jer prije svega se primarno prave za limitirane konzole. RDR 2 ima iste nedostatke, i dobro izgleda ako gledas u daljinu, landscape, ali ako pogledas izbliza nesto, tu ces primjetiti imperfekcija koliko hoces. To se malo teze primjeti jer je igra iz treceg lica, plus Rockstar odlicno odradi animacije, pa to djeluje dobro. Medjutim engine koji koriste je old gen, znaci nema nista sto recimo ima UE5 ili Cryengine.
Rockstar sto se tice engina nije puno bolji od Bethesde, osim podrske za seamless open world, ali to imamo jos od Gothic 3. Ali Rockstar to puno bolje utegne, jer prije svega to mogu zbog ogromnog tima i resursa. Moze to i Bethesda, ali izgleda da je nestalo entuzijazma.

Sto se tice ovoga sto su do sada prikazali u S2, meni djeluje odlicno. Ja bi jedino vegetaciju uradio drugacije, drvece.
Mislio sam da ce graficki biti siromasnija, ali izgleda da su imali pomoc, ili su se developeri posteno naradili. Ne svidja mi se ta interakcija sa npcijevima na Far Cry 2 nivou.
 


Dobro, RDR2 engin i nije next gen, jer je igra pravljena prvenstveno za konzole prethodne generacije i mozemo slobodno da se slozimo da je izvukla maksimum iz njih. Jeste ima imperfekcija, ali ako uzmemo u obzir kolika je mapa, kakkve su sve animacije i interakcije sa NPCima, AI ponasanje, pa i oni fenomenalni mozda i najbolji volumetrijski kisni oblaci koje sam ikad vidio - sve djeluje vrhunski. Next gen engie i sve sto ide uz to ce donije GTA6 sto se vidi i iz trejlera.
 
@starac
Da li misliš da bi Bethesda zaista mogla sa onim engine-om da napravi TES 6 bez loadinga prilikom ulaska u kompleksnije objekte (zamkove, dungeone, kuće...)?
 
Koliko znam Bethesda ce za TES 6 korisiti isti engine. I naravno da mogu to uraditi, sto je i Todd izjavio, ali treba redizajnirati engine. To je u ovom slucaju veliki posao. Oni su to trebali davno uraditi, medjutim problem je nezaintresiranost i taj meni neshvatljivi hype oko njihovih ispodprosjecnih igara.
Taj hype je problem, i oni to odlicno koriste, jer zasto da bilo sta unapredjuju ako ljudi to i dalje puse.
 
vreme je da penzionisu S, samo usporava razvoj igara.
Zašto? Pa skoro svaka igra radi fino na S, doduše u 30 fps-a ali radi. Evo Avatar (koji je prelepa igra i radi u 1440p "SA RT"!), pa ovaj novi SW... To su odlični primeri da se fino može gurati.
Ne branim S iako imam konzolu već iznosim realne činjenice.
Nije problem što Stalker ima 25 fps-a. Neka smanje par stvari ili ugase taj famozni RT i eto rešenja. Cyberpunk koji izgleda onako kako izgleda ima 60 fps performance mod - ma daj!
Niko od kutije koja košta 300€ ne treba očekivati čuda ali to da je treba ugasiti nema veze s razumom.
 
Zašto? Pa skoro svaka igra radi fino na S, doduše u 30 fps-a ali radi. Evo Avatar (koji je prelepa igra i radi u 1440p "SA RT"!), pa ovaj novi SW... To su odlični primeri da se fino može gurati.
Ne branim S iako imam konzolu već iznosim realne činjenice.
Nije problem što Stalker ima 25 fps-a. Neka smanje par stvari ili ugase taj famozni RT i eto rešenja. Cyberpunk koji izgleda onako kako izgleda ima 60 fps performance mod - ma daj!
Niko od kutije koja košta 300€ ne treba očekivati čuda ali to da je treba ugasiti nema veze s razumom.
Ne znam kakve veze ima to što ti pričaš sa ovim što je panther rekao. Niko ne spori da igre rade na Series S, ali sasvim je očigledno da prisustvo te konzole otežava razvoj igara.
Isto je i sa cross-gen naslovima na Soniju, koji su dostupni za PS4 i PS5. Čim vidim da igra ima i PS4 verziju, znam da su developeri morali da sakate igru i prilagođavaju se slabijoj konzoli, i da to nije prava "next gen" igra.
Naravno, manja je razlika između Series S i X nego između PS4 i PS5, ali poenta stoji. Ako developeri moraju da razvijaju i verziju za slabiju konzolu, u startu su im donekle vezane ruke i igra je limitirana u nekom aspektu.
 
Sto se mene tice konzole i te kako imaju svoju funkciju u gaming industriji. Danas je grafika sve u svakoj igri, i naravno, aspekt koji jede najvise perfomansi. Jel hoćete da pravite igru za multiplatforme? Napravite da bude dobra, u smislu *****i grafiku, ali uradite zanimljivu fiziku, interakcije, mogucnosti...
Nažalost, devovi znaju sta u stvari prodaje igre. RT ON!
 
Ne znam kakve veze ima to što ti pričaš sa ovim što je panther rekao. Niko ne spori da igre rade na Series S, ali sasvim je očigledno da prisustvo te konzole otežava razvoj igara.
Isto je i sa cross-gen naslovima na Soniju, koji su dostupni za PS4 i PS5. Čim vidim da igra ima i PS4 verziju, znam da su developeri morali da sakate igru i prilagođavaju se slabijoj konzoli, i da to nije prava "next gen" igra.
Naravno, manja je razlika između Series S i X nego između PS4 i PS5, ali poenta stoji. Ako developeri moraju da razvijaju i verziju za slabiju konzolu, u startu su im donekle vezane ruke i igra je limitirana u nekom aspektu.
Kako misliš kakve veze ima?... Kolega @panther_ smatra da je do S konzole a ne do developera i zato sam reagovao.

Tvoja poenta S u odnosu na X ne stoji jer su PS4 vs PS5 performanse godinama udaljene i to si i sam rekao.
S i X imaju praktično identičan CPU, SSD, arhitektura im je identična. To što S raspolaže sa osetno slabijim GPU-om jeste činjenica ali to nije nešto što toliko ograničava razvoj ključne ideje - ajde da uzmem u obzir da su neke stvari u pitanju ali to je za širu diskusiju.
Ova tvoja konstatacija može da ide u smeru da će PS5 otežavati razvoj igara za PS5 pro i po meni nije na mestu.
S se neće penzionisati sve dok traje X i to su potvrdili iz Microsofta.
 
 
Kao da je neko odradio Stalker mod za Far Cry 5 ili 6.
 


Grafična još nije nacrtana za ovu igru :p

Stime šta sam odigrao sva tri stalkera do sad par puta....sada igram Starcraft,i mogu reći da je dobra
 
Konkretno ovaj gameplay me malo podseca na Unrecord. Ne u smislu dizajna nivoa, vec to neko kretanje kamere i vizuelni osecaj pri kretanju i kako zgrade izgledaju.
 
lens distortion, i mozda su 3d skenirali koji objekat.
 
 
Žao mi je običnih ljudi. U velikim sukobima takvi najviše stradaju... Ali ovo je tema o Stalker igri koja izgleda fantastično i verujem da će prekinuti duži niz pojave soulless igara.
Ne znam šta ovaj tim ima u planu kao sledeći projekat ali nadam se da će biti okej. Čim igra dolazi na GP verovatno je tu Microsoft surduknuo mnogo love.
 
Grafična još nije nacrtana za ovu igru :p

Stime šta sam odigrao sva tri stalkera do sad par puta....sada igram Starcraft,i mogu reći da je dobra

Bolje izgleda od originalne igre iz nekoliko razloga. Ključna stvar je difuzno svetlo u kombinaciji sa dosta magle i lens efektom. U toj varijanti je sve stabilno dok u ostalim situacijama nije ili barem nije bilo do Unreal verzije 5.5. Videćemo sa Megalights dodatkom kako će stvari stajati. Ovo je ujedno i dobar primer korektno odrađenog lens efekta gde je slika nešto mutnija po ćoškovima tj. praktično na mestima koja su inače van fokusa. Drugi razlog su bolje animacije ruku i puške. I treći razlog je svedenija tj prirodnija paleta boja.

S druge strane kamera je potpuno promašeno postavljena i imam utisak da mu stoji otprilke negde na prsima. Takođe naglašena distorzija na kameri je meni lično nepotreban dodatak. Blaga distozija koja je tipična za anamorphic sočiva je OK ali ništa više od toga. Međutim očigledno pod uticajem Unrecord igre u ovom momentu svi gledaju da to malo više napucaju nego što je realno potrebno. :rolleyes:

Scena na krovu je meh... Bolje da su je izostavili. 😁

Na primeru dole se vidi da su dosta radili na animacijama.

 
Poslednja izmena:
Opis videa:
A small fragment of possible STALKER 2 gameplay, made on the Blender engine, which conveys the atmosphere of the Zone as much as possible. Pure realism, gloomy stalker atmosphere and graphics at the level of AAA projects!
 
cycles je prakticno real time game engine renderer za blender, i sluzi bas za takve stvari - da na prvu vidis kako ce stvari izgledati pre nego sto se exportuju u recimo unreal ili unity.
Ne znam nista konkretno o projektu ali je moguce valjda izdati igru u blenderovom engine-u.
 
Opis videa:
A small fragment of possible STALKER 2 gameplay, made on the Blender engine, which conveys the atmosphere of the Zone as much as possible. Pure realism, gloomy stalker atmosphere and graphics at the level of AAA projects!
Wow! :oops: Pisalo je na ruskom pa nisam obratio pažnju. Svaka čast za ovo. Nisam video da je neko do sada uopšte pokušao da izvede nešto slično iz Blendera. (y):cool:
cycles je prakticno real time game engine renderer za blender, i sluzi bas za takve stvari - da na prvu vidis kako ce stvari izgledati pre nego sto se exportuju u recimo unreal ili unity.
Ne znam nista konkretno o projektu ali je moguce valjda izdati igru u blenderovom engine-u.
Pitanje je dal je ovo Cycles uopšte. Meni više liči na Eevee pošto isti funkcioniše baš kao neki game endžin. Cycles je više render mašina i teško da možeš da ga poguraš da radi u realnom vremenu. Nije mi jasno uopšte kako je uspeo da postigne interakciju između modela osim ako ovo nije sve izmontirano da izgleda kao gameplay a u stvari je film.

[edit]

OK. Sad videh o čemu se radi. Najverovatnije je reč o UPBGE
 
Poslednja izmena:
 
Nazad
Vrh Dno