Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. 2

Super, samo što nisam ubeđen i da je ovo pravi gejmplej, već bih pre rekao da je ovo skriptovani odlomak za neki trejler. Okret kamere za 180 stepeni u momentu kad ova karakondžula iskoči i na kraju proklizavanje iste na desno pa na levo koje izgleda prilično sintetički pošto je u istoj ravni, otkriva da to najverovatnije nije gejmplej. Kontam da im je ovde bila ideja sa tim proklizavanjem kamere da naprave efekat frke, kao ono, iznenadila ga karakondžula. 😁

Meni djeluje kao pravi gameplay, ali namjerno uradjen na ovaj nacin. Niko nece stajati na jednom mjestu i pucati na najjaceg mutanta, i to sa oruzjem koje ga tesko moze zaustaviti.
 
Meni djeluje kao pravi gameplay, ali namjerno uradjen na ovaj nacin. Niko nece stajati na jednom mjestu i pucati na najjaceg mutanta, i to sa oruzjem koje ga tesko moze zaustaviti.
Ma to je ok što se tiče oružija, međutim nešto drugo je meni tu sporno... Ranije sam pisao o tome da animacija ruku i puške može biti unapređena kako vizuelno tako možda i propratno sa nekim RPG elementima, s tim što je moja zamisao u pogledu RPG realizacije podrazumevala neke druge stvari a ne baš ovo. Pa ako im to jeste bila neka namera, a ovo proklizavanje u okretima zaista nekakav dodatak, bojim se da će to biti krajnje iritantno većini igrača pošto mi se čini kao loša ideja prekidati ili remetiti upravljanje igrača u toku započete akcije. To možda efektno izgleda ovako kad gledaš neki video, ali postavljam sebi pitanje kako bi to u praksi zaista funkcionisalo. Mislim da bi ovakvo proklizavanje kamere u okretima posle nekog vremena postalo prilično iritantno svima. Što se tiče animacije ruku vidim da se tu već uveliko radi i eksperimentiše s ciljem da se dođe do nekog najverovatnije zadovoljavajućeg rešenja. Primer dole je možda ekstreman (situacija rasklapanja puške usled zaglavljivanja municije) ali ide u prilog mojoj ideji. Očigledno je da se još neko toga dosetio i da se radi na poboljšavanju animacija ruku za pogled iz prvog lica.

 
Poslednja izmena:
lol, sav taj trud oko animacije i onda krene onaj "sporet" zvuk pucanja na kraju klipa.
Eeeeh, secam se koliko je nekad zvuk bio bitan....
 
lol, sav taj trud oko animacije i onda krene onaj "sporet" zvuk pucanja na kraju klipa.
Eeeeh, secam se koliko je nekad zvuk bio bitan....
Ne znam dal si imao prilike da pucaš nekada iz ovakvog oružija, ali veruj mi ovo još zvuči i super u poređenju sa realističnim zvukom takve jedne puške uživo! Sad nisam baš siguran koja je ovo tačno SMG puška, ali recimo da je u klasi Sig Sauer MPX-a koji možeš videti, a i čuti u prilogu dole kakav tačno zvuk reprodukuje...



Ili recimo Heckler & Koch UMP puške bez prigušivača:

 
lol, sav taj trud oko animacije i onda krene onaj "sporet" zvuk pucanja na kraju klipa.
Eeeeh, secam se koliko je nekad zvuk bio bitan....
Звук, атмосфера.
Језив звук оне бебе у подруму/бункеру, дал беше испод продавнице.
 
Ne znam dal si imao prilike da pucaš nekada iz ovakvog oružija, ali veruj mi ovo još zvuči i super u poređenju sa realističnim zvukom takve jedne puške uživo! Sad nisam baš siguran koja je ovo tačno SMG puška, ali recimo da je u klasi Sig Sauer MPX-a koji možeš videti, a i čuti u prilogu dole kakav tačno zvuk reprodukuje...



Ili recimo Heckler & Koch UMP puške bez prigušivača:


Sluzio sam vojsku 2009, imao snajpersku obuku u pozarevcu, tamo smo imali poligon i gadjanja i sa mitraljescima, i inzenjercima (eksplozivi), cak sam gledao gadjanja iz rpg-eva sa nekim 50m udaljenosti kada smo obezbedjivali neko streliste pri kraju obuke kada vise nista nisu znali da nam izmisle da radimo po kasarni. Sve sam cuo i bas sam obracao paznju na to jer jelte, igrao sam simulacije tada, operation flashpoint, prve arme, sve sto je ukljucivalo neku logiku i balistiku.

Pazi, ne ocenjujem kvalitet zvuka kao prirodu zvuka koje oruzje proizvodi. Da, ima ih puno koji zvuce bez veze , ali kada pucaju nekako zvuci... logicno ako razumes sta hocu da kazem. Na onom klipu koji sam spomenuo, oruzje zvuci kao da je neko ubacio zvucni efekat kao voice over. Snimljen ko zna gde, ko zna kad i ko zna za koju namenu.
Nadam se da je za sada to samo placeholder, jer se na zvuk uopste ne pridodaje paznja u meri u kojoj bi trebalo. Recimo retko koja igra danas se bavi zveckanjem caura u dodiru sa zemljom/betonom. Akustika je ista unutra i na otvorenom...

Inace, ono sto sam video a do dana danasnjeg nisu uradili ni u jednoj igri, za kalasnjikove (m70 zastavin) - nocu ako opalite duzi rafal cev se usija (preko dana se ne vidi toliko). I to bas bas, kao one fluoroscentne svetiljke. Ohladi se naravno za 10ak sekundi. I cim se poveca vlaznost u vazduhu puska krene da rdja i to bas brzo i zestoko. Od poptuno ciste i nauljene postaje neka koju kao da je covek iskopao iz zemlje nakon 15 godina, za jedno 2 sata.
 
Poslednja izmena:
Inace, ono sto sam video a do dana danasnjeg nisu uradili ni u jednoj igri, za kalasnjikove (m70 zastavin) - nocu ako opalite duzi rafal cev se usija (preko dana se ne vidi toliko). I to bas bas, kao one fluoroscentne svetiljke.
Ako me secanje ne vara, ovo je implementirano u Division 1 i 2... bas cool efekat. :)
 
Ima u Tarkovu isto,lepo izgleda al skroz nerealno
 
Sta nerealno? Efekat za koji sam ti rekao da postoji u realnosti i koji sam gledao licno par noci za redom? xD

 
Poslednja izmena:
Da, sasvim je ok. Mozda malo prenaglaseno jer ne bi trebalo toliko da sija tokom dana, ali za igru moze da prodje.
Eto izgleda da nisam u toku. Rade izgleda fps developeri i sa pravim naoruzanjem, umesto samo airsoft replikama.. khm khm call of duty :p

1721391966460.png
 
ova igra ako se sve poklopii...moze da buude nnestto najbolje do sada....
 
Meni ovo deluje apsolutno vrhunski. Naduvan CoP u visokoj produkciji. Ne znam šta još izlazi sad ali ovo verovatno ide u GOTY.
 
Kako se pojedinci primaju na osnovu trailera... ma uh, da su mi takve nostradamus osobine predvidjanja pa da odigram neki tiket.
 
Bice ovo dobro. Jos kad krenemo da kopamo Jadarit pa ozidamo nuklearke da imamo struje za Titanijumke od 2.5kW bice jos bolje.
Bacacemo srafove u anomalije u 8K i cirkati Pure Gourmet.
 
I da neko kaže "tsk-tsk nije ovo više Stalker" :poop:
Ovo je itekako GOTY materijal!
P.S: deluje prilično bug free za razliku od prethodnih igara mada je to i CoP bio.
 
Odgledao ceo klip i moram da kažem svaka ima čast kako izgleda i radi na kutiji.
Pogodili su atmosferu Stalkera i vidi se da su pažljivo dizajnirali okruženje.

I ako nisam odigrao prvu igru do kraja, ali igrao sam je dosta. Gledajući ovaj klip tačno sam dobio isti onaj osećaj kao tada već davne 2006 godine.

Bugova će biti 100% nekih tu i tamo.
Samo da nema performance glitcheva ili da neke delove igre tip cutscene da zmandrljaju da fali zvuk itd. (kao što ima u CP2077).
 
Nazad
Vrh Dno