Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Ok 20 min je bas mnogo da ga mucis od jednom. Ali min dva moze znaciti dosta u talasastom regionu kao sto je Zlatibor. @joojant200. Meni je bolja upravljivost kada se spustam pa koci i prednji tocak regenerativno i zadnji kocnicom a ako nije previse strmo ne treba kocnica. Po 30km u danu predjem uz guranje uzbrdo. Sto je mnogo vise nego sto moj par godina stari trotinet moze sam po ravnom. Mislim da se dosta dopuni tim regenom i da nije gimmick funkcija.
 
Vozio sam 3km nizbrdo, potrošeno je 1% baterije...3km uzbrdo 8%...
kad se ide uzbrdo treba jaci napon baterije, nije isto da li je skroz puna kad kreces ili kreces sa 50% baterije, a sa 30% nemoj ni kretati
 
Probaću sa 50% da savladam uzbrdicu na kojoj živim. Čisto da vidim kada i koliko moram da dopunim bateriju...
 
30%baterije+nozna vuča =50% baterije bez noge :)
 
I ja sam se dvoumio između ta 2 i odlučio se za F2Pro.
Razlog - ima prednji amortizer i veću max snagu.
Nisam se pokajao. Trotinet je vrh.
Jedino malo razočaranje mi je bilo kada sam skontao da ne mogu da ga modujem da ide 32km/h.
🤷🏻‍♂️
Baš ti hvala na savetu, taj amortizer je osnovna razlika...i to ogromna...tih 32km/h meni ne znače mnogo, ali rupe i ležeći policajci...mnogo znači ta razlika...probao sam i te neke Xiaomi trotinete, svaki rupu ili moraš da obiđeš i da paziš na svaku rupicu na putu
 
Kako se xiaomi 4 modifikuje - dodaje prednji amortizer? Nije da mi treba...
 
Baš ti hvala na savetu, taj amortizer je osnovna razlika...i to ogromna...tih 32km/h meni ne znače mnogo, ali rupe i ležeći policajci...mnogo znači ta razlika...probao sam i te neke Xiaomi trotinete, svaki rupu ili moraš da obiđeš i da paziš na svaku rupicu na putu
Pohvale idu na račun @psychofedex .
Ja sam od njega video 🤣🤣
 
ali i dobra ideja kupiti tajmer

Još ako imaš Home Assistant, onda još bolje.
Sa smart plug-om sam napravio automatizaciju da utičnica prati potrošnju nakon uključenja i kada snaga padne ispod 5w da se automatski ugasi i pošalje notifikaciju na telefon da je trotinet pun. :)
 
Da li se to stitite tako od pozara i mucenja baterije da je stalno 100% ili sta?
 
Slicno kao kod mobilnih ili laptopa kad ima opcija 1.da se ne dopunjuje stalno baterija kad je puna 100%, 2. da se ne napuni do 100% vec manje - tipa 80-90%, cime se produzava zivot baterije.
 
Da li se to stitite tako od pozara i mucenja baterije da je stalno 100% ili sta?

Dešavalo mi se da se setim posle 2 dana da je na punjaču, kao i da odem na odmor a on ostao uključen... Sa HA nema navijanja tajmera, procenjivanja koliko bi mu trebalo da se napuni kad je 20% ili kad je 40%. Uključim i ne razmišljam :)
 
Kvalitetna baterija bi trebalo da regulise i punjenje i praznjenje,i da iskljuci kad je napunjena.
 
taman si se setio mladosti :) Najefikasnije je odgurivati se samo vrhom patike kada brzina padne ispod 12km/h, slučajno znam🙃
 
klošarska posla.

u Pančevu je za sada ok, prošao sam x puta pored ili u susret policiji, još su mi se zapravo i sklanjali i pustili me da prođem u nekoj ulici koja se radi a imali su prednost.

mada realno, kad odem za BG i vidim kako ovi ludaci voze za Wolt i Glovo, a vala ni običnim trotinerašima ne možeš da predviš sledeći potez, nije ni čudo što se kažnjavaju.

mislim Beograd je lud po pitanju svakog vida transporta, tako da okomiti se na trotinete a svako treći u kolima nadrogiran, pijan, ili na telefonu, ne znam.
 
Ima nekoliko tipova koje redovno vidjam na Adi dok trčim ili (retko) vozim bicikl. Verovatno su jedina grupa ljudi koju tamo ne razumem.
Razumem asistenciju za open road, za veće distance, za prevozno sredstvo, ali da vrtiš krugove na Adi mi je besmisleno. Jedan uvek drži ravnu brzinu na 30km/h (vozio sam iza njega), a ima onih koji idu dobro preko 40, verovatno i 50km/h.
Jedan čiča (juče sam ga baš video), kreće se brže od onih na skuterim koji prolaze tim putem.
Elektični bicikl po meni ima smisla ako si mator ili imaš neki zdravstveni (srčani) problem pa to je potrebna asistencija motora da regulišeš opterećenje ili ako si spotista pa asisteniciju motora opet koristiš da regulišeš opterećenje radi treninga.

Vožnja električne bicikle iz zezanja mi nikako nema smisla.
 
Ja ebike vozim iz zadovoljstva i za sitne potrebe kupovine.vec sam u godinama i kad nemam vremena za motocikl ovim prevozom se sluzim.
 
Video sam na Divcibarama coveka na teskom ktm ebike lagano uzbrdo na drumu pici dok se ja mucim na obicnom. Mislim da imaju svoju svrhu. Isto na Cigoti nedelju dana pre, momak i devojka na ebike izlaze na sam jedan od vrhova. A ni peske nije naivno. Samo treba i tu znati odabrati da li teski lili laki bajs. Jer kada se ugasi pomoc, onaj teski je voziti gore nego obican.
 
Poslednja izmena:
E-bike moze da lici na obican bajs (recimo da se oznojis dok se kreces od tacke A do tacke B), ali obican ne moze da glumi elektricni. :)
 
Pošto je gore kvotovana moja poruka, pa je opet krenula priča za i protiv električnih bicikaka, još jednom da ponovim, nemam ništa protiv električnih bicikala. Smatram da su praktično prevozno sredstvo.

Imam problem sa ljudima koji ih prebrzo voze i to rade na mestima i na način koji bih u najmanju ruku nazvao nekulturnim.
 
"Imam problem sa ljudima koji ih prebrzo voze i to rade na mestima i na način koji bih u najmanju ruku nazvao nekulturnim"
Slazem se nisu svi vozaci za primer,neki divljaju,a neki samo ne znaju propise.Zbog takvih ce da ispastaju ostali.Vlast ce donositi stroge zakone.
Dok sam vozio trotinet primecivao sam razne ludorije pojedinaca.Zato smo izasli na los glas.
 
kako prebrzo kada je max 25kmh?
 
Vrh Dno