Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Nema cruise control za model koji je kod nas na tržištu.



Čak ni ovo više nije moguće.

Ja sam kupio F2Pro pre mesec dana u Gigatronu i pokušao sam da mu promenim serijski broj ali nisam uspeo. Izgleda da sada stižu sa update-ovanim firmware-om koji onemogućava menjanje S/N.
mozes li da linkujes neki tutorial, imam malo stariji E2pro pa da probam
 
mozes li da linkujes neki tutorial, imam malo stariji E2pro pa da probam
Evo @psychofedex je pisao o tome.
Ako si redovno ažurirao firmware, mrka kapa.
Probaj ovo
nisam ispratio klip do kraja ali vidim da je izvacivao nove tutorijale pa mozda neki od tih radi.


sto se registracije tice, stigao trotinet za zenu uz Xiaomi 14u sto je isao, pa sad pre dosta vremena, rekoh ajde napokon i njega da otpakujem i registrujem.
zovem agenciju u Pancevu gde sam bio prosli put za moj trotinet, kaze lik, "e pa nisam tu, sad sam u Rakovici, sledece nedelje nemam pojma gde, ko zna kad cu u Pancevo, ali ti ako hoces, uvek mozes da ga registrujes u BG-u u Dunavskoj"

ja slusam, ne verujem, ne pada mi na pamet da nosim trotinet za BG zbog njihovog uzimanja para.

bitno je da su doneli zakon i uvalili nalepnice i da uzimaju pare, jos moram da ih jurim da bi mi uzeli pare.
vozim ga, tj. zena ce ga voziti bez nalepnice pa cemo se terati sa pandurima.
 
Koji trotinet je bolji Xiaomi scooter 4 pro 2nd gen ili Segway Ninebot f2 pro? Segway je skuplji za desetak hiljada
 
Koji trotinet je bolji Xiaomi scooter 4 pro 2nd gen ili Segway Ninebot f2 pro? Segway je skuplji za desetak hiljada
I ja sam se dvoumio između ta 2 i odlučio se za F2Pro.
Razlog - ima prednji amortizer i veću max snagu.
Nisam se pokajao. Trotinet je vrh.
Jedino malo razočaranje mi je bilo kada sam skontao da ne mogu da ga modujem da ide 32km/h.
🤷🏻‍♂️
 
Cak ni kad si stavio USA kao drzavu?
Ne radi ova varijanta sa Xiaomi dash app i ne dozvoljava izmenu S/N, niti regiona.
To je moglo do neke verzije firmware-a, ali su sa update-ima ukinuli tu mogućnost.
Jedina varijanta je zamena kontrolera, ali realno ko će da se zahebava sa tim i da otvara trotinet zbog dodatnih 7km/h.
🤷🏻‍♂️
U međuvremenu na reditu našao ovu vatijantu, ali ni ona kod mene ne radi. Koliko sam skapirao ne radi na EU verzijama trotineta, a na ostalim radi.
 
Mene ranije nije mrzelo, sada me mrzi da modujem bilo šta...
 
mene nije mrzelo na mi2pro, doduše ja sve sto kupim modujem...
isto, prvo gledam šta može da se drnda pa tek onda koristim 😁

a izgleda sam imao sreće pa na vreme pazario trotinet na vreme i odmah sve sredio.
i 32kmh i tempomat.

moraću da se pozabavim nekim jačim "hakom" da vidim da li može da se probije ovih 32 😁
 

Prilozi

  • IMG_20240814_233950.jpg
    IMG_20240814_233950.jpg
    87 KB · Pregleda: 34
Taj Cruise mode im i ne radi kako treba koliko sam video, čak ni tamo gde je omogućen...tako da se ne bih ni trudio da to otključavam...
 
Taj Cruise mode im i ne radi kako treba koliko sam video, čak ni tamo gde je omogućen...tako da se ne bih ni trudio da to otključavam...
gde si video? meni radi bez problema 🤷‍♂️
 
Da, a i nisam siguran sta bi supruga rekla :)
Ali tajmer nije losa ideja da se puni baterija na ~90% umesto da se puni do ujutro na 100%?
 

"Sumnja se da je požar izazvao skuter koji je bio priključen na elektromrežu. "
ne daj Boze.

ima dosta tih slucajeva sa jeftinim kineskim skuterija i baterijama.

Primer Twitter ovde - NSFW.
i dosta slucajeva gde se prilikom ulaska u lift baterije zapale, ne znam iz kog razloga. elektricitet, promena pritiska, losa kineska baterija bez izolacije, ko ce ga znati.
znam samo da od kad sam gledao i citao te stvari, svaki put razmisljam kako da se iscupam iz lifta kod mene u slucaju da dodjem u slicnu situaciju, ali se nadam da je Segway malo (vise) pouzdaniji.

Cale ima ovo i samo cekam da se nesto desi. Sreca ga drzi u podrumu pa i da ne daj Boze bude nesto, valjda nece biti veliki haos.
 
Skoro sam čitao, mislim da se radi o nekom dalekom istoku, da hoće da zabrane parkiranje električnih automobila u objektima i njihovoj blizini.
Garaže su uglavnom podzemne ispod zgrada, požar na autu se teško gasi, rizik je ogroman...
Zapalio se auto na parkingu, izgorelo nekoliko okolo i ugrozilo zgradu.
Pa podrum možda neće da gori a možda i hoće. Ko to zna šta sve ljudi drže po podrumima.
Ne kažem da ne treba koristiti ali treba voditi računa o instalacijama, ispravnosti, bezbednosti...
 
Zabrinjavajuce nema znakova kad i gde ce da gori.Komsijin auto,bicikl,trotinet moze da se zapali.I da ugrozi tvoju imovinu.
 
Kada su baterije u pitanju.
Već dugo se lomim šta da radim, da li da nadogradim bicikl ili da pedalam i često se mučim umoran po uzbrdicama.
U gradu Njujorku (13-15x veća populacija i više bicikala po stanovniku) su 2022. imali preko 200 slučajeva požara. I sad oni investiraju u mesta koja su izvan zgrada, a služe punjenju baterija. Imaju i atest, koji deluje, nije obavezujući, već garant kvaliteta. A opet to je toliko irelevantno za Srbiju...

Ozbiljni mediji i korisnici na netu koji deluju (možda i nisu) ozbiljno i iskusno kažu da se sa baterijom pažljivo, nikako sa Aliekspresa, ne prazniti potpuno, ne puniti do 100%, postoje i metalni kontejneri za čuvanje baterije koje bi trebalo da spreče eventualni požar. Ima raznih saveta.

Nekako se sve svodi na to da se kupi baterija pouzdane marke, koja je preskupa i koje mislim da nema na našem tržištu upravo zbog cene, osim na biciklima od 3000 eura.
 
Pa i na nasim konvertovanim biciklima su baterije 18650 od LG-a ili Samsung-a. Problem verovatno dolazi od samog kontrolera koji su uglavnom kineski i onako, sumnjivog porekla. Mislim da su najugrozeniji oni sto voze onaj gearless hub motor, dostavljaci i sl. sa velikom snagom od 1, 1.5KWh. Ne pomaze mnogo ni ono crno kuciste, ako se bike ostavi na suncu ode temperatura u ljubicasto plus 24h heavy duty tih kompnenti...

Zamislite koliko ljudi je nastradalo od sagorevanja goriva u ova dva veka pa o tome niko i ne prica, to sto negde ponekad neka baterija eksplodira, ***a. evolucija, bice bolje :confused:
 
Nosio sam Xiaomi 1s na Zlatibor i pravio jako zanimljive duge ture sa njim. Video sam da nije bas za uspone. Em se muci em baterija brzo ode. Tako da je radio nizbrdo i po ravnom samo. Regenerativno punjenje nizbrdo je super.

Sada pitanje: Ako bih kupio trotinet sa motorom koji je na granici dozvoljenog, da li bi baterija trajala prekratko da se isplati to sto moze da me poveze uzbrdo?
 
Nosio sam Xiaomi 1s na Zlatibor i pravio jako zanimljive duge ture sa njim. Video sam da nije bas za uspone. Em se muci em baterija brzo ode. Tako da je radio nizbrdo i po ravnom samo. Regenerativno punjenje nizbrdo je super.

Sada pitanje: Ako bih kupio trotinet sa motorom koji je na granici dozvoljenog, da li bi baterija trajala prekratko da se isplati to sto moze da me poveze uzbrdo?
Zavisi od tvojih potreba?
Meni je relacija kuća - posao - kuća ~12km.
Segway F2 Pro ima deklarisano 55km u Eco modu, a to je realnih 35-38km u S modu sa terenom kakav je u Bgd (ima i uzbrdica i nizbrdica).
Ja imam ~90kg i motor koji ima 450w nominalnih, odnosno 900w u peak-u guta većinu uzbrdica. Tipa onaj potez od Autokomande do Slavije bez problema gura na max deklarisanu brzinu - 25km/h.
 
Oh pa to je super onda kada ostvaris i po veoma strmom delimicno 35+km. Mozda zvuci previse dobro. Ali bacicu pogled bas i na taj model i recenzije.
 
Peak =Guta vecu uzbrdicu krace vreme, ali posle 20tak minuta jake uzbrdice kad se ugreje i kad malo opadne napon baterije pocne da se muci, ništa kao ebike za šumu.
Ja mislim da sam u firmweru iskljucio regenerativno punjenje, navodno skodi upravljivosti?
 
Nazad
Vrh Dno