Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Jel to ovaj uneo bateriju u lift? 😐

Pogledajte prilog 457505
da, pricali smo o tome skoro ovde. jadan bio u bolnici par dana ili nedelja i preminuo na kraju. ima jos slucajeva gde sa bajsevima ili baterijama ulaze u lift pa sve ode u tri lepe.
ono sto jeste razlika sto su te baterije i ti bajsevi sa slika oni klasicni no-name kinezi, tipa ovako nesto, sto ne znas ni ko ga sklapa ni rasklapa.

doduse sad kad razmislim, vecina elektricnih bajseva sto vidjam po gradu i jesu takvi (ukljucujuci i bajs koji vozi moj cale) tako da srecno i RIP 😂

kod trotineta ne bi trebalo da se desavaju takve stvari, ako su to naravno Xiaomi/Segway ili neki drugi brendirani trotineti.
ovi random kinezi, ne znam bas.
 
Bice toga jos,preplavljeni smo no name robom ,bez kontrole kvaliteta.
Mogu da zamislim sta ce tek biti kad mi budemo pravili LION baterije?
 
Kako se baš aktiviraše u momentu kad su se zatvorila vrata? Strašno.
 
Evo jedno podsjećanje vezano za bezbjednost: otvorene disk kočnice mogu biti opasne. Supruga vozi moj Xiaomi Scooter 4 na posao svaki dan. Jutros je obukla duks ali je shvatila da je prevruće pa je stala i vezala ga oko struka... Čim je dostigla brzinu, strujanje vazduha ga je odvezalo i odmah se umotao u zadnji točak, i potpuno ga blokirao. Srećom stala je i nije pala, nije bilo opasno mjesto, ali moglo je svašta da bude... Ovako samo servis.1000015540.jpg
 
Ako sam dobro video ovo je trotinet marke FLJ.
Ne vidim da ga ima kod nas, ali ta marka je prodavana od Alibabe do Amazona, pa je jasno kog je to kvaliteta.
Ovo je u Zagrebu pre tri godine. Kaže: "Evo da sam ga stavio u auto kaj bi se desilo".
 
Epilog moje priče: oko 10 evra popravka (morali su malo viljušku da ispravljaju, sve su rastavili i ponovo naštelovali kočnicu), plus nešto više od 10 evra u troškovima za taxi. Pamet u glavu, šta da kažem.
 
Bivalo i na biciklima, ljudi voze sa šalom/peškirom oko vrata, zapadne u prednji točak i eto belaja.
 
Pa da, Isadora Duncan fazon...
 
Da li neko odavde koristi Xiaomi 4 pro skuter?

Razmisljam da ga kupim za posao. Distanca do posla je 8km u totalu, ravna povrsina, bez uzbrdica.
Sluzio bi mi iskljucivo da se odvezem do posla i vratim nazad, ne planiram ga za druge stvari.

Tezak sam oko 100kg, visina 190, ovaj me je privukao jer je maksimalna nosivost do 120, svi ostali koje sam gledao su najvise 100.
I da, bitno mi je po mogustvu da bude vodootporan posto ovde gde ziviim ima jako puno kisnih dana.

Cena mu je 500e, ima li nesto bolje za ove pare?
Segway F2 Pro.
Do sada sam ubedio @Nesbat i nije se pokajao. A mene je ubedio @psychofedex. Ni ja se nisam pokajao.
🤣🤣🤣
🤣
 
Postavih pitanje ovde jednom, ali su me svi iskulirali....
Elem, svima preporučujem Segway F2 Pro, ali iskreno u mom slucaju hardware (trotinet) je odličan, a software je ******.
Ne znam da li se drugima dešava, ali meni Segway app baš pravi probleme.

Prvo, app trosi nerealno puno mobile data. Ovde se vidi da mi trosi podatke u danima kada ga čak i ne vozim (20-30MB), a u danima kada ga vozim troši ~150MB. Pritom app koristim samo da otključam/zaključam trotinet, ako ne daj Bože izaberem opciju track my ride potroši i do 700MB za 30min vožnje + telefon mi zabaguje pa mi treba i do 5min da ga otključam i isključim app.

Ima li još neko ovakve probleme sa zvaničnom Segway app?
Pre svega mislim na @psychofedex i @Nesbat ...
Screenshot_20240915_192121.jpg
 
Postavih pitanje ovde jednom, ali su me svi iskulirali....
Elem, svima preporučujem Segway F2 Pro, ali iskreno u mom slucaju hardware (trotinet) je odličan, a software je ******.
Ne znam da li se drugima dešava, ali meni Segway app baš pravi probleme.

Prvo, app trosi nerealno puno mobile data. Ovde se vidi da mi trosi podatke u danima kada ga čak i ne vozim (20-30MB), a u danima kada ga vozim troši ~150MB. Pritom app koristim samo da otključam/zaključam trotinet, ako ne daj Bože izaberem opciju track my ride potroši i do 700MB za 30min vožnje + telefon mi zabaguje pa mi treba i do 5min da ga otključam i isključim app.

Ima li još neko ovakve probleme sa zvaničnom Segway app?
Pre svega mislim na @psychofedex i @Nesbat ...
Pogledajte prilog 458207
da radi u pozadini, vidim da radi, ali ništa toliko strašno kao kod tebe.

ovi skokovi su bili da li update ili nešto.

nisam skoro uključio praćenje radnje, mogu da isprobam sledeći put pa da vidim koliko će povući.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-09-15-19-31-07-890_com.miui.securitycenter.jpg
    Screenshot_2024-09-15-19-31-07-890_com.miui.securitycenter.jpg
    44.1 KB · Pregleda: 17
  • Screenshot_2024-09-15-19-31-13-039_com.miui.securitycenter.jpg
    Screenshot_2024-09-15-19-31-13-039_com.miui.securitycenter.jpg
    45.6 KB · Pregleda: 20
Postavih pitanje ovde jednom, ali su me svi iskulirali....
Elem, svima preporučujem Segway F2 Pro, ali iskreno u mom slucaju hardware (trotinet) je odličan, a software je ******.
Ne znam da li se drugima dešava, ali meni Segway app baš pravi probleme.

Prvo, app trosi nerealno puno mobile data. Ovde se vidi da mi trosi podatke u danima kada ga čak i ne vozim (20-30MB), a u danima kada ga vozim troši ~150MB. Pritom app koristim samo da otključam/zaključam trotinet, ako ne daj Bože izaberem opciju track my ride potroši i do 700MB za 30min vožnje + telefon mi zabaguje pa mi treba i do 5min da ga otključam i isključim app.

Ima li još neko ovakve probleme sa zvaničnom Segway app?
Pre svega mislim na @psychofedex i @Nesbat ...
Pogledajte prilog 458207
Nemam te probleme, ali imam neku ponudu za ažuriranje aplikacije iz same aplikacije svaki put kada restartujem telefon...
 
da radi u pozadini, vidim da radi, ali ništa toliko strašno kao kod tebe.

ovi skokovi su bili da li update ili nešto.

nisam skoro uključio praćenje radnje, mogu da isprobam sledeći put pa da vidim koliko će povući.
Pazi vec na prvu se vidi da nesto nije u redu kod mene.
Tebi je za mesec dana povukao 34MB, a meni 625MB! 🤯🤯🤯
Pritom guglao sam i vidim da se manje vise niko ne zali, osim mene...
Ali pojma nemam sta da radim? Vec sam jednom deinstalirao i ponovo instalirao app.
Jedino da uradim factory resettelefona? Da vidim da li ce to pomoći?
🤷🏻‍♂️
 
Pazi vec na prvu se vidi da nesto nije u redu kod mene.
Tebi je za mesec dana povukao 34MB, a meni 625MB! 🤯🤯🤯
Pritom guglao sam i vidim da se manje vise niko ne zali, osim mene...
Ali pojma nemam sta da radim? Vec sam jednom deinstalirao i ponovo instalirao app.
Jedino da uradim factory resettelefona? Da vidim da li ce to pomoći?
🤷🏻‍♂️
Pogledaj da nisi uključio neograničenu upotrebu podataka u apk
 

Prilozi

  • Screenshot_20240915_225529_1.jpg
    Screenshot_20240915_225529_1.jpg
    58.3 KB · Pregleda: 14
Pogledaj da nisi uključio neograničenu upotrebu podataka u apk
i da jeste i da nije, svakako ne znam šta bi mu aplikacija vukla toliko.

ne znam ni meni ovo malo što se pojavljuje danima kad ne ulazim u app, kamoli njemu. kontam da možda pinguje server da proveri ažuriranje mada mi je i to sumnjivo.

Pazi vec na prvu se vidi da nesto nije u redu kod mene.
Tebi je za mesec dana povukao 34MB, a meni 625MB! 🤯🤯🤯
Pritom guglao sam i vidim da se manje vise niko ne zali, osim mene...
Ali pojma nemam sta da radim? Vec sam jednom deinstalirao i ponovo instalirao app.
Jedino da uradim factory resettelefona? Da vidim da li ce to pomoći?
🤷🏻‍♂️
fabrički ne bi trebao da ima nikakve veze sa tim.
mislim probaj ako imaš backup i ako možeš sve podatke lako da vratiš, telefonu će svakako prijati ali 99.99% da nećeš dobiti ništa.

ili probaj ovo što je cekipa preporučio, ona aplikacija što si svakako probao sa njom da otključaš 32kmh ili da obrišeš app I da je ne koristiš jer realno i ne treba ako ti je trotinet zaključan pinom.
 
Ukineš joj data internet a dozvoliš na wifi?
Suštinski mogao bih to da uradim, ali onda ne bih mogao da koristim "Track my ride" opciju jer ti za nju treba internet. Sve u svemu, imam u paketu dosta interneta i ne pravi mi problem potrošnja. Već me nerviralo što mi tel baguje kada uključim tu opciju i onda sam istraživajući zbog čega se to dešava došao da app po meni troši nerealno puno podataka. Npr. Instragram i Youtube koji bi trebalo da gutaju podatke su mi na istoj potrošnji kao i ova app na mesečnom nivou.

Pogledaj da nisi uključio neograničenu upotrebu podataka u apk

Ovo nije neograničena upotreba podataka, već izuzetak da u slučajevima kada uključiš režim uštede podataka taj režim se ne odnosi na ovu app. Ja nikada ne uključujem Data Saver opciju tako da samim tim nije do toga.
 
Pozdrav svima, u potrazi sam za svojim prvim trotinetom, vozio sam razne iznajmljenje u Rusiji godinama tako da imam iskustva sa samom voznjom, ali oko modela i karakteristika ne znam realno nista.
Drugar koji godinama vozi trotinete mi je rekao da je Xiaomi 4 odlicna opcija trenutno. Sta vi kazete na to i da li ima nesto bolje za slicne novce? Vidim da je trenutno na ananasu (i na jos nekoliko mesta) oko 39000 cena sto je dosta jeftinije od Mi store. Da li je to trenutno dobar popust/akcija ili je samo napisano da bode oci i navuce pocetnike poput mene da deluje da je ogroman popust?
Ako je neki faktor: imam 190cm i 85kg, vozio bih 3-4x nedeljno do posla i nazad, oko 5km u jednom smeru. Ponekad rekreativno krace relacije. Hvala unapred!
 
Poslednja izmena:
Pozdrav svima, u potrazi sam za svojim prvim trotinetom, vozio sam razne iznajmljenje u Rusiji godinama tako da imam iskustva sa samom voznjom, ali oko modela i karakteristika ne znam realno nista.
Drugar koji godinama vozi trotinete mi je rekao da je Xiaomi 4 odlicna opcija trenutno. Sta vi kazete na to i da li ima nesto bolje za slicne novce? Vidim da je trenutno na ananasu (i na jos nekoliko mesta) oko 39000 cena sto je dosta jeftinije od Mi store. Da li je to trenutno dobar popust/akcija ili je samo napisano da bode oci i navuce pocetnike poput mene da deluje da je ogroman popust?
Ako je neki faktor: imam 190cm i 85kg, vozio bih 3-4x nedeljno do posla i nazad, oko 5km u jednom smeru. Ponekad rekreativno krace relacije. Hvala unapred!
Sličnih smo dimenzija 😁 i slična nam je relacija kuća - posao i ja sam se između Xiaomi 4Pro 2nd gen i Segway F2 Pro odlučio za ovaj drugi. Zašto?
Dva osnovna razloga: Veća max snaga koja dosta znači kod savladavanja uspona i prednji amortizer. Nisam vozio trotinete bez amortizera, ali oni koji jesu i koji su probali i jedan i drugi kazu da je ogromna razlika. Ja ti mogu reći da je i sa amortizerom voznja po Bgd ulicama dosta drmusava.
Ako na putu do posla imaš uzbrdice, preporučujem ti jedan od ova dva modela. Ako je ravnica, možeš i jeftinije modele.
Ja se sa mojim nisam pokajao.
 
@vasilij05 Pogledao sam sad i te modele koje si pomenuo, ali oni su mi preskupi trenutno, moja neka gornja granica je oko 40000 dinara. Naravno jasno mi je da koliko para - toliko muzike, ne ocekujem nikakvo ludilo i ne znam kakve performanse od trotineta, ali ono sto se kaze od tacke A do tacke B, prvenstveno da se izbegne auto i gradski prevoz. Nije mi problem ako treba da se puni cesce zbog dometa jer to mogu i kod kuce i na poslu.
Vozio bih pretezno Bulevarom Kralja Aleksandra u oba smera (eventualno Dimitrija Tucovica kao zamena) negde da kazemo od okretnice tramvaja na Utanickoj do centra otprilike. Nemam nikakvih strmih uzbrdica nigde usput, ako izuzmemo da je ceo Bulevar bas blagi uspon kad se ide od centra.
Kakva je trenutna situacija sa policijom i kaznama po gradu? Vidim da vecina ljudi i dalje vozi kuda i kako stigne. Ja bih trotinet svakako registrovao i nosio kacigu zbog povecane bezbednosti, na pojedinim mestima i kriticnim raskrsnicama se verovatno ne bih usudjivao da vozim ulicom, makar i rizikovao kaznu. Mada ovaj drugar mi kaze da on i dalje vozi mahom po trotoaru jer se oseca dosta bezbednije, a stariji je lik pa vozi umereno i lagano, nije imao situacije da smeta nekom od pesaka. Paradoks je sto je uradio registraciju ali ne nosi kacigu i prsluk, kaze da kad vidi policiju negde samo malo promeni rutu da ih zaobidje i do sad nije imao problema, valjda se ni njima ne jure trotineti po gradu toliko bas.
 
Mi Scooter 4 (ne lite, ne pro) je 37,990 u zvaničnoj prodavnici trenutno, popust za vikend. Najbolja cijena još od Black Friday.
 
@vasilij05 Pogledao sam sad i te modele koje si pomenuo, ali oni su mi preskupi trenutno, moja neka gornja granica je oko 40000 dinara. Naravno jasno mi je da koliko para - toliko muzike, ne ocekujem nikakvo ludilo i ne znam kakve performanse od trotineta, ali ono sto se kaze od tacke A do tacke B, prvenstveno da se izbegne auto i gradski prevoz. Nije mi problem ako treba da se puni cesce zbog dometa jer to mogu i kod kuce i na poslu.
Vozio bih pretezno Bulevarom Kralja Aleksandra u oba smera (eventualno Dimitrija Tucovica kao zamena) negde da kazemo od okretnice tramvaja na Utanickoj do centra otprilike. Nemam nikakvih strmih uzbrdica nigde usput, ako izuzmemo da je ceo Bulevar bas blagi uspon kad se ide od centra.
Kakva je trenutna situacija sa policijom i kaznama po gradu? Vidim da vecina ljudi i dalje vozi kuda i kako stigne. Ja bih trotinet svakako registrovao i nosio kacigu zbog povecane bezbednosti, na pojedinim mestima i kriticnim raskrsnicama se verovatno ne bih usudjivao da vozim ulicom, makar i rizikovao kaznu. Mada ovaj drugar mi kaze da on i dalje vozi mahom po trotoaru jer se oseca dosta bezbednije, a stariji je lik pa vozi umereno i lagano, nije imao situacije da smeta nekom od pesaka. Paradoks je sto je uradio registraciju ali ne nosi kacigu i prsluk, kaze da kad vidi policiju negde samo malo promeni rutu da ih zaobidje i do sad nije imao problema, valjda se ni njima ne jure trotineti po gradu toliko bas.
Tu se uopšte ne radi o muzici...radi se o potrebi...ako kupiš trotinet bez amortizera patićeš 🫤...ako ti je potreban trotinet, onda sačekaj i uštedi novac za neki koji je upotrebljiv za vožnju...ako kupiš taj bez amortizera, onda ćeš se napatiti u vožnji...to ljudi kupuju deci koja se vozaju po svojoj ulici ili po parkiću...
 
Moram primetiti da se ne patim licno, malo teziste pomeriti napred, nazad,gore dole. Osim sto svaki put opsujem kad predjem preko kamenčića reda ~3cm koji nisam na vreme primetio na putu, ne znam da li bi tu pomogao amortizer?

Sta mislite, da li je bolja prednja vuca i abs (xiaomi) ili zadnja vuča (segway) i traction control? :)
 
Nije velika razlika prednja zadnja vuca.Amortizer bi vec prijao.
 
Tu se uopšte ne radi o muzici...radi se o potrebi...ako kupiš trotinet bez amortizera patićeš 🫤...ako ti je potreban trotinet, onda sačekaj i uštedi novac za neki koji je upotrebljiv za vožnju...ako kupiš taj bez amortizera, onda ćeš se napatiti u vožnji...to ljudi kupuju deci koja se vozaju po svojoj ulici ili po parkiću...
Hvala na odgovoru. Ne bih se složio da samo "deca voze po parkiću", gomila ljudi vozi te trotinete svuda po svetu. Ja sam vozio dosta različitih modela za iznajmljivanje (mahom su bili jako izgaženi i razdrndani, jer ljudi - stoka) i većina nije imala amortizere, ne pamtim da sam se negde patio osim možda na nekoj kratkoj deonici kaldrme pa bude malo neprijatno dok se ne prođe. Ne radi se o skupljanju novca u mom slučaju, već o logici da ne mogu sebi da opravdam davanje 600-700 i čak i više evra na trotinet, kada već postoji jeftinija varijanta kao ova dupla jeftinija od oko 300 i završava isti posao. Kao što rekoh - ne očekujem Rols Rojs performanse i udobnost u vožnji, odlučio sam koliki mi je budžet, to se neće menjati i samo sam u potrazi najbolje opcije u tom cenovnom rangu.
 
Hvala na odgovoru. Ne bih se složio da samo "deca voze po parkiću", gomila ljudi vozi te trotinete svuda po svetu. Ja sam vozio dosta različitih modela za iznajmljivanje (mahom su bili jako izgaženi i razdrndani, jer ljudi - stoka) i većina nije imala amortizere, ne pamtim da sam se negde patio osim možda na nekoj kratkoj deonici kaldrme pa bude malo neprijatno dok se ne prođe. Ne radi se o skupljanju novca u mom slučaju, već o logici da ne mogu sebi da opravdam davanje 600-700 i čak i više evra na trotinet, kada već postoji jeftinija varijanta kao ova dupla jeftinija od oko 300 i završava isti posao. Kao što rekoh - ne očekujem Rols Rojs performanse i udobnost u vožnji, odlučio sam koliki mi je budžet, to se neće menjati i samo sam u potrazi najbolje opcije u tom cenovnom rangu.
Izvinjavam se ako sam te uvredio, to mi nije bila namera...što se ostalog tiče, duplo jeftinija varijanta ne završava isti posao, to je ta cena...
 
Zašto bi me uvredio? Taman posla.
Izgleda da samo imamo različitu definiciju završavanja posla. I trotinet od 300 i od 3000 evra dođu od tačke A do tačke B, što je u osnovi posao i svrha trotineta. Jedan malo teže, drugi malo lakše, ali oba završavaju isti posao.
Isto je sa novim kolima od 15000 i 50000 evra ili bilo čime drugim u životu. Zato i postoje različite performanse i cene, svako ima opciju da izabere šta mu odgovara.
 
Uzmi slobodno 4ku što je @Roy Fokker preporucio, ja imam 2 godine već MI3 i prešao sam već oko 2500 km i nemam nikakvih problema. 4ka ima šire stojište i veće gume tako da je plus.
 
Moram primetiti da se ne patim licno, malo teziste pomeriti napred, nazad,gore dole. Osim sto svaki put opsujem kad predjem preko kamenčića reda ~3cm koji nisam na vreme primetio na putu, ne znam da li bi tu pomogao amortizer?

Sta mislite, da li je bolja prednja vuca i abs (xiaomi) ili zadnja vuča (segway) i traction control? :)
Amortizer tu mnogo pomaže, probao sam Xiaomi bez amortizera i oseti se svaka rupa na putu...neke prepreke i ne može da savlada, kao na primer ivičnjak trotoara (mislim na Xiaomi)...
Traction control stvarno pomaže zato što već nedelju dana curi voda na nizbrdici u mojoj ulici, pri kraju ulice se nalazi krivina od 90° pod vodom...prolazim tuda svaki dan bez problema i uzbrdo i nizbrdo...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno