Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Takav drugog proizvodjaca ,csm2017 Kiwi sa mojih 100kg,lepo vuce uz ovaj uspon.
Veci uspon nisam nasao.
 

Prilozi

  • 20240421_134356.jpg
    20240421_134356.jpg
    749 KB · Pregleda: 47
jesi imao prsluk?
 
Lik iskočio iz zbuna, prepao me, mogao sam pasti tačno da ga tuzim
Da li je bio u maskirnoj uniformi prilagodjenoj terenu i godišnjem dobu?
Verovatno je organizovana akcija koja traje 2-3 dana na par lokacija gde je frekventno sa trotinetima. Znaju da se nameste i da pecaju prelazak na crveno za pešake, nameste se sa strane gde prodje max 3 vozila od zelenog do zelenog za pešake i natrčiš pravo na njih. Orao pao jednom ali bez kazne, imaju pravo da te opomenu i ubeleže u izveštaj a oni koji se batrgaju ili pokušavaju da uteknu neminovna je kazna, tada mi je objašnjeno kako funkcionišu akcije.
 
Da li je neko ovde išao sa el biciklom koji asistira snagu na dalja putovanja? Na primer dnevno po 200-300km ili slično? I da je natovaren opremom bio? Da li je moguće otići time do Divčibara ili čak Zlatibora tokom vikenda za 0 dinara i još koristiti neki kamp ili slično za smešne novce? Privlači me ideja da probam.

Edit: Može i voz sa ubačenim običnim biciklom do na primer Valjeva ili Užica pa odatle dalje biciklom.
 
Poslednja izmena:
Ovako nešto? Voženo u smeru suprotnom od kazaljke na satu, običnim biciklom na ljudski pogon. Od Mionice do Valjeva baš i nije zabavno, mnogo saobraćaja, a loš i ispucao asfalt uz desnu ivicu. Spust Divčibare - Krčmar fenomenalan, nov asfalt svuda. Od Valjeva do Divčibara isto ima loših delova, pa je bolje penjati sa te strane, ali ima kamiona (kamenolomi su u blizini).
Edit: nismo bili natovareni. Najveći uspon je 13km i nešto preko 600m visinca. Ima delova gde ide na 10% pa će biti teško ako si dobro natovaren.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-08-11-01-40-58-102_com.strava-edit.jpg
    Screenshot_2024-08-11-01-40-58-102_com.strava-edit.jpg
    94.1 KB · Pregleda: 42
Poslednja izmena:
to je 85km, covek pita za 200-300 :)

mozes i obicnim bajsom, nije 2000
 
Neki dan idem niz bubanj potok ka gradu i gledam da se prestrojim iz brže trake kroz sporiju za isključenje pre plavog mosta. Gledam, slabo mi nešto sija ovaj motor, kad ono e-bajs. Ludak je morao makar od Leštana jedva vidljiv po mraku uz pa onda niz bubanj. Namerno sam sinhronizovao brzinu da vidim koliko tačno ide. 85 plus minus koji km/h, blaga nizbrdica. Za Darvinovu nagradu.
 
Da li je neko ovde išao sa el biciklom koji asistira snagu na dalja putovanja? Na primer dnevno po 200-300km ili slično? I da je natovaren opremom bio?
Baterija u eko modu sa iskljucivanjima je do 100km, realnije 70km po brdima, a prilicno dugo se puni . Mozda kada bi nosio i rezevnu bateriju i punjac (3kg 300-400eur), ali nikog nisam jos video da to radi, osim na e-tour de fruška :D
 
I ja se zanosim tako da odem na malo duzi put sa eBike-om, racunam npr od kampa do kampa da bih mogao da punim bateriju, verujem da bih mogao da predjem oko 100km sa asistencijom. Baterija od 550Wh se puni za oko 5-6 sati sa normalnim punjacem. Super je stvar da se olaksa voznja po losem putu i sa kamionima plus za uzbrdice, sve ostale lepe deonice bi se vozile bez asistencije naravno.
 
jesi imao prsluk?
Ne, zato što idem biciklistickim stazama, preko pešačkog guram.
Da li je bio u maskirnoj uniformi prilagodjenoj terenu i godišnjem dobu?
Verovatno je organizovana akcija koja traje 2-3 dana na par lokacija gde je frekventno sa trotinetima. Znaju da se nameste i da pecaju prelazak na crveno za pešake, nameste se sa strane gde prodje max 3 vozila od zelenog do zelenog za pešake i natrčiš pravo na njih. Orao pao jednom ali bez kazne, imaju pravo da te opomenu i ubeleže u izveštaj a oni koji se batrgaju ili pokušavaju da uteknu neminovna je kazna, tada mi je objašnjeno kako funkcionišu akcije.
Nije bio u maskirnoj, čak nije imao ni prsluk kao saobracajac.
 
Al se vi licitirate sa kilometražom, neko ko ne silazi sa bicikle (normalne) i zimi pa je u vreme ex yu za 3 dana izvozao BG-Rovinj sa maksimalnim iscrpljivanjem. Prvo se probajte na 50km sa svom opremom (prepune bisage i još šator preko toga) a da ne pišem o traženju žbunja usput zbog komplet presvlačenja.
 
Do Rovinja si verovatno išao klasičnim biciklom. Kada pored mene prodje elektro verzija, uvek se zapitam šta će mu pedale.

Ima nekoliko tipova koje redovno vidjam na Adi dok trčim ili (retko) vozim bicikl. Verovatno su jedina grupa ljudi koju tamo ne razumem.
Razumem asistenciju za open road, za veće distance, za prevozno sredstvo, ali da vrtiš krugove na Adi mi je besmisleno. Jedan uvek drži ravnu brzinu na 30km/h (vozio sam iza njega), a ima onih koji idu dobro preko 40, verovatno i 50km/h.
Jedan čiča (juče sam ga baš video), kreće se brže od onih na skuterim koji prolaze tim putem.
 
Jedno je vozikanje, a drugo vožnja brža od motora sa unutrašnjim sagorevanjem na Adi.

Kad sam bio klinac, na automatiku sam ubio zilion kilometara vozajući se bez ikakvog povoda, tako da razumem koncept vozikanja, samo ne razumem konkretno prevozno sredstvo i brzinu kojom voze na konktetnoj lokaciji. A nije izolovana primer, ima ih više.
 
@PJ asistencina u eko modu je ~50% +je bicikli tezi pa recimo da je asistencija 40%, a uvek moze i da se iskljuci motor, i nisu svi fit kao ti.
Ako se bira jedan bicikli za grad ja sam uvek za e-bike. E sad ako neko ima mesta u garazi da drzi više komada onda je verovatno ok imati i poseban bicikl za adu :)
 
Moj Ebicikl razvija 35-37km/h,ja uzivam dok ga vozim.Smatram da je veci problem od brzine sto je necujan.Nema zvuka,pa me slabo registruju pesaci i biciklisti.Ovi u kolima vec gledaju.
 
Ja kad vidim kad proletu pored mene sa 40-ak na sat na e-bike-u na stazici od 1.5m ne znam kako uspeju da žive duže od par nedelja vozeći tim brzinama.
 
Nisam ja vozio, moj drugar je išao klasičnom biciklom do Rovinja ali je čovek koji i dan danas ne silazi sa bicikle, to mu je osnovno prevozbo sredstvo za sve situacije.
Na Adi je glavno mesto okupljanja biciklista koliko ja znam preko 40 godina, neki od njih su i pokretači beogradskog triatlona. Tu im je najlakše da se okupe a inače znaju da voze ture do Avale i još neke relacije vikendom uz predhodni dogovor.
To su uglavnom ljubitelji biciklizma a ima i članova biciklističkih klubova kojima to dodje neka vrsta treninga i to što voze ima bicikla koji vrede i po 7-8k e i više.
Kad počnu rasprave koji menjač je najboli, koje nable, pogonski zupčanici nikakav ban ne pomaže.
 
Kakve veze sada klubovi imaju sa e-biciklistima koji lete po Adi?
 
Pozdrav za sve ucesnike u temi, imam pitanje za vlasnike ninebot f2 pro, jel imate opciju cruise controle u aplikaciji, ja je nemam i nikako ne mogu da aktiviram cruise speed. inace sve preporuke za f2 pro, jedina mana malo tvrdja opruga za gas.
 
Nema cruise control ako je namenjen za trziste Evrope, isto je i kod mene na G30 Max. Jedino da se hackuje na drugi region(US) ubacivanjem drugog serijskog broja, bar je tako za G30 Max.
 
Pozdrav za sve ucesnike u temi, imam pitanje za vlasnike ninebot f2 pro, jel imate opciju cruise controle u aplikaciji, ja je nemam i nikako ne mogu da aktiviram cruise speed. inace sve preporuke za f2 pro, jedina mana malo tvrdja opruga za gas.

Nema cruise control za model koji je kod nas na tržištu.

Nema cruise control ako je namenjen za trziste Evrope, isto je i kod mene na G30 Max. Jedino da se hackuje na drugi region(US) ubacivanjem drugog serijskog broja, bar je tako za G30 Max.

Čak ni ovo više nije moguće.

Ja sam kupio F2Pro pre mesec dana u Gigatronu i pokušao sam da mu promenim serijski broj ali nisam uspeo. Izgleda da sada stižu sa update-ovanim firmware-om koji onemogućava menjanje S/N.
 
Naporno je voziti bez cruse control. Da li se to odnosi i na modele tipa Xiaomi 4 Ultra? U cemu je stos u EU sa tom funkcijom. Mislim da ne bih kupovao trotinet bez toga.
 
Kako funkcioniše cruise control? Pitam one koji su koristili. Da li se isključi ako te razvali auto, ili motor nastavi da radi? Da li se isključi na dodir kočnice? Mislim da je glavni razlog potencijalna opasnost od gubitka pažnje ako ne mora konstantno da se kontroliše brzina, siguran sam da prosječna brzina vožnje bude veća s cruise control. Drugo - to je opcija za duge distance bez prepreka i skretanja, što je specifičan use case. Kapiram da regulativu više brine stani-kreni gradska vožnja.
 
Iskljucuje se ako stisnes kocnicu i ako dodas gas.Ne brini odlicna stvar.
 
Ako odrzavas jednaku brzinu 5 sekundi (u praksi maksimalnu u zadatom rezimu rada), cruise mode se ukljucuje automatski i cuje se zvucni signal. Da bi se ugasio cruise mode potrebno je dodirnuti kocnicu ili gas.
 
Nazad
Vrh Dno