Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Pa problem je u tome što je oni ubeđuju da mora da plati i ostatak ugovorne obaveze, iako je uređaj isplaćen.

Sad ne znam da li će se možda pojaviti u aplikaciji na Yettel ti preporučuje.
 
Menjaš poslovnice dok ne nađeš nekog ko zna posao ili uzmeš novi uređaj online. Ti kada isplatiš uređaj tvoja UO je kao da si je uzeo bez telefona. Ovo važi samo za uređaje uzete preko Yettel Banke.
 
Na sav teror koji doživljavamo SMS porukama, počeli su da zovu i uznemiravaju ljude pod UO ponudama za internet u romingu. I to počinju razgovor kao da vam nude keš kredit sa 0% kamate. O SMS porukama koje stižu da ne govorim:

8. april - U samo par klikova možeš platiti parking (već su to javili 28. februara SMS-om da mogu da platim parking!)
25. april - Mobi Banka postaje Yettel Bank! (nisam u Mobi banci, zašto je ovo informacija za mene?)
30. april - Bezbrižno surfuj i zaštiti svoje privatne podatke
13. maj - Mobi Banka uskoro postaje Yettel Bank!
20. maj - HBO Max postaje Max (možda jedina korisna)
19. jun - Još lakše plaćanje karata za prevoz u Beogradu
19. jun - Klikni na link i popuni anketu o iskustvu

Znam da promotivne poruke mogu da se deaktiviraju, ali ne umanjuje činjenicu da je jako seljački, jastuk kontur je za njih postao mala maca
Nema tu niceg loseg. Davanjem pristanka za obradu podatka i slanje promocija (poput 50% i vise) svaki korisnik dospeva na listu za servisne informacije. U zemlji gde je informasanje preko medija upitno, neko nadje da se zali sto ga informisu za dzabe 😀
 
Ne prekida se UO, ali može da se uzme novi uređaj ako je stari isplaćen. Onda radi aneks ugovora na novih 24 meseca.
Više ne. Možeš da uzmeš drugi telefon tek 30 dana pre isteka ugovorne obaveze na tom istom broju na kome si otplatio predhodni telefon do kraja. Promenili su i sad možeš posle 3 meseca da uzmeš na drugom broju novi telefon. I ja sam ranije tako otplaćivao telefone posle mesec dva i onda ostajao bez UO pa tražio 50% popusta na pretplatu, tada su cene telefona bile iste nebitno koji paket se uzimao a sad se cena uređaja menja sa cenom paketa i zbog toga mora da se odradi ugovorna obaveza do kraja.
 
Glupo pitanje, pri zahtevu za prenos broja u MTS radjen je ugovor takodje na 2 godine koji ce da ide za postpaid. Obzirom da su nas zvali iz yettela da produzimo ugovor sa 50% popustom, sto smo i prihvatili sta se desava sa ugovorom koji imamo potpisan sa MTS za prenos broja? Znam da kad sam ja radio pre dve godine za mene, nisam potpisivao ugovor vec samo zahtev za prenos broja pa kad prenesem onda ide ugovor, sad rade obrnuto.
 
Podnet zahtev za prenos u MTS.
Soko lite (100 GB+199 GB prvih12 meseci) 2+2 GB u roamingu mesečno.
6x 1RSD = 6
6x 2199 = 13.194
12x3199 = 38.388
Ukupno 51.588

2.149,50 RSD mesečno u proseku.
Prelazim sa Total Data, koji sam plaćao mislim 1999 RSD. Nuđena mi je obnova za 3.399 mesečno.
 
I da ne zovu, ovo je ok ponuda skroz :) Ima i Deezer koji mi je bitan, MAX neamju, ali ga imam na ostala 3 ugovora kod Yettel.
 
Jel ima neka promocija kevi istekao ugovor pa treba da obnovi, sta je sto najvise daju i kako to da se izvuce?
Hvala
 
Jel ima neka promocija kevi istekao ugovor pa treba da obnovi, sta je sto najvise daju i kako to da se izvuce?
Hvala

1. Da potpišete zahtev za prelazak na prepaid ( dopuna ), zovu Vas u roku od 4 dana ( mogu Vas odmah taj dan pozvati kada ste podneli zahtev da se dogovorite za obnovu ugovora ( 50% na mesečnu pretplatu i tarifu koju izaberete) a mogu posle 4 dana da Vas pozovu.
2. Da podnesete zahtev za prelazak u drugu mrežu ( 50% popusta na mesečnu pretplatu ) pošto naravno napuštate ih a oni će pokušati da Vas zadrže u mreži ) .
3. Da nazovete 0639000 : 1, 1, 0. ili 1, 3, 0. I kada dobijete operatera recite mu da Vas neko pozove iz službe za Ostanak u Yettel mreži.
4. Da pošaljete email na [email protected] ili još brže da napišete elektronsku formu ( Zahtevi i Molbe ) na njihovom sajtu da ćete raskinuti ugovor i preći na prepaid ili želite da obnovite ugovor sa njima, i tu Vas zovu u roku od par dana.

~Po meni najpovoljnije opcije su 1. i 2.
 
Batajnica Yettel, jel zna neko u cemu je problem? Nema interneta od jutros a pozivi prekidaju.
 
1. Da potpišete zahtev za prelazak na prepaid ( dopuna ), zovu Vas u roku od 4 dana ( mogu Vas odmah taj dan pozvati kada ste podneli zahtev da se dogovorite za obnovu ugovora ( 50% na mesečnu pretplatu i tarifu koju izaberete) a mogu posle 4 dana da Vas pozovu.
2. Da podnesete zahtev za prelazak u drugu mrežu ( 50% popusta na mesečnu pretplatu ) pošto naravno napuštate ih a oni će pokušati da Vas zadrže u mreži ) .
3. Da nazovete 0639000 : 1, 1, 0. ili 1, 3, 0. I kada dobijete operatera recite mu da Vas neko pozove iz službe za Ostanak u Yettel mreži.
4. Da pošaljete email na [email protected] ili još brže da napišete elektronsku formu ( Zahtevi i Molbe ) na njihovom sajtu da ćete raskinuti ugovor i preći na prepaid ili želite da obnovite ugovor sa njima, i tu Vas zovu u roku od par dana.

~Po meni najpovoljnije opcije su 1. i 2.
Hvala druze 👍
 
Opcija pod 4 od prošle godine više ne važi. Kontakt i reklamacije isključivo preko formulara na sajtu pa tek onda kada dobijete odgovor sa tih mejlova (servis i reklamacije), možete da pišete povratne poruke.
 
Kao sto samu prosli put vec odgovorio, samo opcije 1 i 2, ostalo je gubljenje vremena...
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Koliko vremena pre isteka ugovorne obaveze može da se podnese zahtev za prelazak na prepaid? Ili se mora čekati da istekne uo?
 
Posle isteka.
 
Ne, pre isteka 15 dana.
Ako čekaš da ti istekne ugovorna obaveza platićeš zadnji mesec po punoj ceni ako si ranije imao 50% znači platićeš full cenu
 
Koliko vremena pre isteka ugovorne obaveze može da se podnese zahtev za prelazak na prepaid? Ili se mora čekati da istekne uo?
15 дана пре истека УО можеш поднети захтев за прелазак на припејд.
Ако хоћеш да прелазиш у другу мрежу, онда чекаш да истекне УО и сутрадан након истека, код оператера где желиш да пређеш подносиш захтев...
 
Ne, ne znam ni kada se obaveštava Yettel o zahtevu za prenos broja :)
 
Onda smo suočeni sa dva izbora:
1. Da na zahtevu izaberemo opciju prevremeni raskid i platimo penal ako prebace broj pre 30 dana
2. Da sačekamo istek ugovorne obaveze, tada podnesemo zahtev, i time potencijalno platimo pretplatu za još jedan mesec, ( i to bez dosadašnjeg popusta)

Šta raditi? Prošli put mi je radnik rekao da ako podnosim zahtev pre isteka ug. obaveze, onda mora da se označi "prevremeni raskid". Znači ne može unapred da se naglasi da hoću na pripejd čim ugovor istekne. Kaže mora tako, ako hoćeš bez penala, ti onda dodji kad ti istekne ugovor, ne može unapred.
 
Gde se podnose ti zahtevi za prepaid ili prelazak u drugu mrezu? Jel moze nesto online, keva polomila nogu pa ne moze bas da se setka a i ovako zena ima 76 godina.
 
Keva nema ja imam ali pretpostavljam da to ne moze.
Doduse izgleda ni da ne moze...
Screenshot_2024-08-07-16-57-06-364_com.android.chrome-edit.jpg
 
Vrh Dno