- Učlanjen(a)
- 01.10.2009
- Poruke
- 1,366
- Poena
- 435
Pa račun plus je multivalutni. Kakav dodatni? A i šta će ti?
kako sto rece kolega ima vec multivalidni jeDevizni, u EUR.
Potreban mi je.![]()
Pa račun plus je multivalutni. Kakav dodatni? A i šta će ti?
kako sto rece kolega ima vec multivalidni jeDevizni, u EUR.
Potreban mi je.![]()
Jok radi ko podmazana, ceo dan a i sad evo probah.Jel ima neko problem sa radom aplikacije?
Na mbanking racun plus je normalna aplikacija.Na eBanking ulazim bez problema. mBanking nisam ugovorio, niti ću. Ono je skandal, cirkus i debakl.
Za bivšu mts banku da, ali za Poštansku je neka praistorijska Asseco verzija samo prebačena na aktuelniji SDK.Na mbanking racun plus je normalna aplikacija.
Mislim da trenutno povezuju obe banke u isti sistem (sada su odvojene u samoj banci). Trenutno zaposleni u PŠ koriste aplikaciju mts banke i za račune u samoj PŠ. Uskoro bi trebalo da svi pređu na tu aplikaciju, zbog toga se ova zastarela i ne održava. Ja sam skoro otvorio račun u PŠ. Imam trenutno 4 računa 😀 (potreban mi je 1).Za bivšu mts banku da, ali za Poštansku je neka praistorijska Asseco verzija samo prebačena na aktuelniji SDK.
Kao što sam i pisao ranije, mišljenja sam da će se zadržati Homebanking uz minimalan redizajn za elektronsko bankarstvo, dok kod mobilnog preuzeti samo aplikaciju od mts banke. Međutim, kako im sistem najverovatnije radi u Cobol-u, na osnovu onoga što sam mogao da bacim pogled u knjigu kod službenice koja mi je otvarala Visa internet karticu i račun, integracija je za njih preopsežam proces. Isto i ja pored tekućeg, namenskog za nezaposlenost i deviznog kartičnog imam još neki od pre deceniju za koga nemam pojma čemu služi. Jedino čega se sećam je da sam u to vreme naplatio putne troškove, a ako je za to trebalo da otvore namenski račun, onda pameti zbogom! Procedure im jesu preduge, to stoji. Koliko će se sve promeniti, pitanje je, jer socijala i penzije idu preko njih. Ako ništa drugo, uveli su ApplePay i GooglePay, to je ono što Komercijalna, kao ranija državna banka još uvek ne može da se pohvali, a i oni su na vreme okrenuli drugi list pa usmerili pažnju na Poštansku.Mislim da trenutno povezuju obe banke u isti sistem (sada su odvojene u samoj banci). Trenutno zaposleni u PŠ koriste aplikaciju mts banke i za račune u samoj PŠ. Uskoro bi trebalo da svi pređu na tu aplikaciju, zbog toga se ova zastarela i ne održava. Ja sam skoro otvorio račun u PŠ. Imam trenutno 4 računa 😀 (potreban mi je 1).
Jedan je dinarski, DRUGI je devizni 😳
Treći (devizni) su mi otvorili kao štedni da bi uplatio Grku rezervaciju preko SWIFT (zašto nije mogao prvi devizni i zašto mora poseban devizni, a ne da jedan bude dvovalutni - pojma nemam)
Četvrti je (u stvari prvi) onaj gde su uplaćivali akcije.
Vrlo interesantna banka.
A da, kada sam otvarao račun, potpisao sam se jedno 40 puta minimum! Ludilo...
Podržava, samo je neophodno da se to posebno i naglasi. Preko call centra može da se prijavi promena operatora za tekući račun. Kod Visa internet kartice recimo mora lično u ekspozituri. Razmotri mogućnost otvaranja platnog računa sa osnovnim uslugama, jer osim što je povoljnije održavanje (150 dinara u slučaju aktivnosti računa, može da se prijavi i za platu), neće ti naplatiti proviziju od 1% za prijem sredstava na račun kao kod tekućeg za ostale namene.Planiram otvaranje računa za Ostale namene. Da li banka podržava Globaltel mrežu za SMS obaveštenja,Otp?
Hvala na odgovoru!Podržava, samo je neophodno da se to posebno i naglasi. Preko call centra može da se prijavi promena operatora za tekući račun. Kod Visa internet kartice recimo mora lično u ekspozituri. Razmotri mogućnost otvaranja platnog računa sa osnovnim uslugama, jer osim što je povoljnije održavanje (150 dinara u slučaju aktivnosti računa, može da se prijavi i za platu), neće ti naplatiti proviziju od 1% za prijem sredstava na račun kao kod tekućeg za ostale namene.
Prošlog leta sam preneo broj iz Yettel-a u Globaltel i posle prijave preko call centra o promeni operatora su mi uredno stizale poruke. Posle prebačaja Globaltela na mts mrežu, prešao sam u A1 i prevideo da prijavim promenu, ali dolazile su poruke sa 10 minuta zakašnjenja.Zato sam pitao, pošto ako je on imao problem sada u junu , mislio sam da ću verovatno i ja imati.
Da li možda znaš za Alta Banku?(Kakva je)
Stizu zamisli da ne stizujel stižu poruke nekome? meni već oko 2 meseca ne, osim kada podignem sa bankomata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari