Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Isto sam uradio za paket koji čekam od novembra - ponovo poručio, ovog puta sa šipingom. S tim da nisam dobio taj prethodni, a nisam ni pokušao da tražim refund. Ko zna, možda nekada i stigne do mene.
 
Pokusavam da ukucam kod na anker oficijalnoj radnji koji sam dobio od njih za -5$ ali kad ukucam i odem apply nista se ne desava. Da li kodovi ne vaze za super deals akcije posto sam tu nasao slusalice?
 
Требало би када одеш на претпоследњи корак пред плаћање, да ти умањи за тих 5$...
 
Meni ti kodovi nisu radili samo na superdeals, od raznih prodavaca.
 
hmm e zna neko sta se desava sa refundom, vec 2 posiljke sam se zalio da nisu stigle podnesem refound odbiju mi kazu da moram da dostavim dokaze od poste da nisam dobio, wtf pogotovu sto se kod zavrsava sa HU na kraju nemam treking u srbiji
 
Kao i svi ostali, cekas pa kad stignu. Sve kasni. Sansa da dobijes refund za neregistrovanu posiljku ti je okvirno 0.1%.
 
Kada pise
This product can't be shipped to your address.
Select another product or address. i May not ship to Serbia a dole pise na listi zemalja Srbija da li moze da se posalje?
 
Zanimljiva stvar na AE, očekujem UB pošiljku kojoj ističe zaštita kupca i na pisanije za produženje zaštite kupca jer pošiljka nije isporučena odgovor prodavca je doslovno je: pošto je pošiljka sa posebnim rukovanjem ako ne bude isporučena u roku od 90 dana biće nadoknadjena vrenost a ne pada mu na pamet da produži zaštitu. Da li je to pravilo AE ii misli da krade vreme?
 
UB...HU je kod nas vise posiljka drugog reda nego posiljka sa posebnim rukovanjem, samo ce da se pojavi odjednom a neces dobiti ni poslednji Arrived status kod nas ni na jednom pracenju ya razliku od UA...HU posiljki.

UBU status ti je poslednje sto ces da vidis.
 
Na mnogim praćenjima postoji da je pošta prihvatila pošiljku čak i objavljeno prosledjivanje ka našoj pošti od strane UPU poodavno ali je poenta odgovor prodavca koji nije mali, nepouzdan i šta da mu radim sutra? Za najobičniju UA pošiljku produže začtitu bez pogovora jer znaju šta se dogadja. Moje pitanje je bilo da li važe neka posebna pravila, jednostavno taj je rok isporuke a preko toga njegov je trošak.
 
Ako postoji to je super, a prodavac kao prodavac krade vreme, to ti je kod njih automatski.

Nemaju nikakvu poslovnost.
 
Nije meni problem za produženje zaštite kod mnogih, malte ne i ne postoji da nije prihvaćeno ali sa produženjem za UB se nisam sretao i normalno je da će biti sutra dispute, ne želim da čekam 90 dana pa da bude kasno je. Nikada mi nisu odgovorili po praćenju u Vašoj pošti je idite proverite.
 
@Mali Perica

Krivac je Posta Srbije

U Makedoniji je jos gora situacija ( oni imaju pracenje i za Ux..xx ) - njima i RR..HU drasticno kasne.
Nisu im isporucene ni UB...HU koje su krajem januara prosledjene iz Madjarske.
 
Nisu krivci pošte, već prodavac svojim nastupom odnosno prevarantskim odgovorom, zna se da pošiljke kasne. Inače ispričao sam se sa Evinom pomoćnicom, agentom kako su krstili, koja je prvo rekla da sačekam 2-3 minuta da proveri cenjenog kupca (doslovno) i automatski je otvorila dispute i pre isteka zaštite kupca. Inače pre nekih 6-7 god su mi spomenuli da odem do pošte da proverim da li je pošiljka tamo dobili su adekvatan odgovor i više mi nikada nisu spomenuli to. Od tad nije bilo mnogo ne dobijenih pošiljki ali više ne postoji idi do pošte da proveriš.
 
Mozes da tvrdis sta god hoces , ali Ux...xx posiljke stoje u Srbiji po duze od mesec dana.

Mrzi me sada da ti postavljam prepiske sa Eva ceta...
Garantujem da u preko 95% slucajeva operateri ne umeju da tumace statuse.
Isto tako i kupci - vecina gleda onaj glupi Cainiao grafik :(
 
Epilog dispute za UB pošiljku, poštar doneo danas a noćas je istekla zaštita kupca. Dispute prekinut i ocenjen prodavac.
 
Da li neko ima problem da mu više ne radi plaćanje preko Raiffeisen Visa Virtual kartica, navodno jer kartica ne poseduju 3D secure. Sa starom njihovom karticom je radilo, sa novom koju sam dobio pre neki dan više mi ne radi plaćanje.
 
Mislim da ti je to do banke, konsultuj se s njima.
Istekla mi je Raiffeisen Visa Virtual kartica u februaru, sa njom sam kupovao preko Alija, ali sa novom kraticom koju sam dobio pre neki dan više ne mogu ništa da platim Aliju, prihvati novi karticu, ali odbija sa kartice da skine sredstva, 3 dana se drndam sa podrškom, probali smo sve, i ne radi plačanje, dok mi je Ali vratio neka sredstva na novu karticu (jer se neka ranije kupovina nije ostvarila), to radi, ali plaćanje više ne radi. Malopre sam opet zvao podršku i devojka iz podrške mi je rekla da je problem do njih, jer Visa Virtual kartice ne poseduju 3D secure zaštitu, a da su sajtvoi sad počeli masovno da to koriste i da mi plaćanje neće raditi dok se to ne sredi na nivou banke... Nekako mi je neverovatno da im to ne radi i da se jedino ja bunim?
 
Neverovatno da su toliko neozbiljni.
Meni sleduje menjanje iste kartice čini mi se početkom naredne godine pa bih te zamolio da javiš ovde kad reše situaciju… a iskreno se nadam da će to biti uskoro.
 
Neverovatno da su toliko neozbiljni.
Meni sleduje menjanje iste kartice čini mi se početkom naredne godine pa bih te zamolio da javiš ovde kad reše situaciju… a iskreno se nadam da će to biti uskoro.
Evo sad mi radi, uspeo sam da ostvarim 3 kupovine preko Aliexpresa, neke sitnice, skida sa računa, dobijem i na mobilnom da su skinuta sredstva, Ne znam zbog čega je proradilo, i da li će raditii dalje normalno, poslao sam danas i mail tehničkoj podršci, jer sa tehničkom podrškom preko telefona nisam uspeo da rešim problem, čak mi je jedna devojka iz teničke podrške ubeđivala da je to tako, da ne mogu da kupujem dok oni to ne srede jer nemaju 3d secure i da ne zna kada će biti opet moguća kupovina, savetovala me je da izvadim neku drugu karticu...
Korisnik @registry1 mi je dao link ka aliexpresu gde proveravam da li mi je kartica validna, prosao sami kroz tu proceduru, piše da je kartica validna.
 
Istekla mi je Raiffeisen Visa Virtual kartica u februaru, sa njom sam kupovao preko Alija, ali sa novom kraticom koju sam dobio pre neki dan više ne mogu ništa da platim Aliju, prihvati novi karticu, ali odbija sa kartice da skine sredstva, 3 dana se drndam sa podrškom, probali smo sve, i ne radi plačanje, dok mi je Ali vratio neka sredstva na novu karticu (jer se neka ranije kupovina nije ostvarila), to radi, ali plaćanje više ne radi. Malopre sam opet zvao podršku i devojka iz podrške mi je rekla da je problem do njih, jer Visa Virtual kartice ne poseduju 3D secure zaštitu, a da su sajtvoi sad počeli masovno da to koriste i da mi plaćanje neće raditi dok se to ne sredi na nivou banke... Nekako mi je neverovatno da im to ne radi i da se jedino ja bunim?
Demantujem, danas sam platio 2 porudzbine sa virtuelnom karticom
 
Pozdrav svima na forumu,nov sam član🙂.Imam problem sa jednom pošiljkom sa Alija,inače kad sam to poručivao nisam napisao u podatke prezime,i sad neki dan me zove gospodja neka sad da li sa carine ili pošte ne znam,i kaže da paket ne može da prodje carinsku proceduru jer nema potpune podatke to jest prezime nedostaje.
Ako hoću da dobijem paket kaže moram da javim prodavcu na Aliju da on pošalje njima mejl (dali su mi mejl adresu adresiranu na posta RS) sa brojem pošiljke i podacima na paketu i sa onim potpunim.Inače imam fore do 5 dana inače vraćaju nazad.
Sad ne znam kako oni znaju mejl od prodavca mogu i ja poslati isto sa neke adrese,ja sam pisao na Aliju ali ako ovaj neće ***,sve u svemu moja je greška.Ako neko zna kako rešiti problem bio bih zahvalan,hvala
 
Nikako ako ne uradis to sto traze.

To sto ti nisu vratili paket bez da te pozovu se desava jako retko, uradi to sto treba.

Pripremi mejl prodavcu sa Alija i kazi mu da samo posalje na mejl koji mu das.
 
Da li je to ali ukinuo default whishlistu? To je ono kada kliknes na srce pa upadne odma u tu kategoriju ako nisi ubacio u svoju kreiranu listu. Mogu da vidim sve predmete iz svih lista zajedno ali mi ovo napravilo problem jer imam jednu listu gde imam svakakvih gluposti i to puno.
 
Nazad
Vrh Dno