Šta je novo?

Banka Intesa

Da li je neko imao iskustva sa reklamacijom - plaćanje online nije uspelo jer je pukao server na aplikaciji AirSerbia, karte nisu kupljene i nema nigde traga u sistemu da je moj pokušaj postojao a Intesa je novac skinula i drži ga već 2 nedelje kao rezervisana sredstva. U banci kažu da je rok 45 radnih dana i ni makac od te informacije dalje. 😑 Deluje kao da nemaju pojma šta rade, savetnica u banci obavila 2 poziva u vreme mog boravka tamo da pita kako se uopšte radi reklamacija, ova "dodeljena" savetnica koja tu i tamo pozove da ponudi neki kredit i to joj je sav posao kaže "ja tu odavde ne mogu ništa, čekajte"... a novca nema 2 nedelje, 25k rsd, tj. ima stoji i dalje kao rezervisan a ja para za korišćenje nemam. Je li neko imao sličan slučaj?
Jedino što može da ubrza jeste da dobiješ autorizacioni kod od AirSerbia i sa da njima da ti oslobode sredstva. Ali to je mrka kapa, imajući u vidu da AirSerbia nije ni registrovala transakciju (ili pokušaj iste).
 
Nikada nisam dobio tabelu sa razbijenim provizijama. Poslednja koju imam je iz oktobra 2021. Možda tada nisu morali da daju ovako razdvojeno.
Koliko znam, samo procenat iz trece tabele se gleda...
Evo jedne od starih uplata i koriscenja (da napomenem da se nije menjalo nista od procenata).

1706955377434.png

Meni uvek stigne ovako po tabeli koliki je ukupan iznos provizije, sto na ovu sumu ispadne oko 1.80%
Znam da je jedina razlika u ovim ciframa to sto je i razlika u ceni proizvoda, ali je jedno placanje bilo da je kartica druge banke, pa otud "medjubankarske naknade"
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Jedino što može da ubrza jeste da dobiješ autorizacioni kod od AirSerbia i sa da njima da ti oslobode sredstva.

Oni su decidno rekli i u call centru i u poslovnici da nemaju šta da izdaju, jer novac nije vezan ni za kakav dokument i nemaju na osnovu čega da izdaju papir o "ghost transakciji". Takođe su pomenuli "bankarski limbo" gde je novac trenutno i da samo od banke zavisi kada će novac vratiti. Autorizacioni kod imam ja u SMS, ako je to ono što pošalju kao 2FA verifikaciju.

Da, sa depozitom za renta car. 600 eur, pukao sistem u toku preuzimanja kola, smo ponovili ceo postupak i otkucala mi 2x.

Kada sam se vratio, zovem banku i kažem OK, vratio sam auto, neka drže blokirana sredstva koliko hoće, ali zašto mi držite 2x? Kaže jasno je da je jedna "ghost transakcija", ali ne vidi koja i mora da čeka da istekne vreme da se sama oslobodi. Šezdeseti dan su oba zaduženja nestala. Verovatno je tada rok bio duži nego sada. Ili je drugi rok za drugi osnov blokade sredstava.

Možda sam i mogao brže da rešim, ali sam zaključio da ne vredi cimanja, svakako će novac da oslobode u nekom trenutku.

Znači ne gine mi 60 dana. To je to što i sada navode, 45 radnih dana dođe ustvari tih 60 pravih - onih bez para. 😑 Da čovek ne poveruje, 21.vek...
 
Isteklo vreme za edit:
Da li si po povratku išao u banku da podneseš reklamaciju, ili je zaposlena prosto rekla da čekaš? Ja imam samo jednu transakciju koja je očigledno ghost, nema druge zbog koje oni bankarski pametnjakovići ne bi mogli da zaključe sa koje od 2 transakcije treba da skinu rezervaciju, već stoji samo ta jedna. Ne znam da li ima načina uopšte da se to ubrza, pritom je prošlo nedelju i po dana od reklamacije, da li i njih (kao i za saobraznost, recimo) obavezuje zakon da me u roku od 8 dana obaveste o NEČEMU što su preduzeli ili ne?
 
Nisam išao. Pozvao sam telefonom. Sećam se da je to bio jedan od najboljih razgovora sa tehničkom podrškom u smislu da dobijam vrlo jasne odgovore na pitanja i devojka je baš upotrebila frazu "ghost transakcija".
U mojim godinama, 60 dana prodje dok se okreneš, tako da nisam imao nameru da gubim vreme da idem do banke.

E sad, druga muka je ako je problem što su ti blokirali sredstva tj potrebno je da raspolažeš sa njima.
 
Da, meni su sredstva sa VISA dinarske kartice na kojoj su inače sredstva od kojih živim. 😬 Dobra stvar je što će se vratiti kada im se najmanje nadam pa će doći kao bonus. 😄
 
Ne, trgovac plaća samo trgovačku naknadu iz treće kolone
Mozda ja ne kontam onda dobro, ovako stoji u mesecnom izvestaju za Novembar 2023. godine.

Ovo su stavke u izvestaju.
1 Izveštaj o obrađenom prometu za MESEC 11.2023
1.1 Izveštaj o obrađenom prometu po datumu transakcije
1.2 Izveštaj o obrađenom prometu po tipu kartice
1.3 Izveštaj o obrađenom prometu po prodajnim mestima

2 Izveštaj o plaćenom prometu
2.1 Izveštaj o plaćenom prometu po računima za plaćanje
2.2 Izveštaj o plaćenom prometu po datumu transakcije
2.3 Izveštaj o plaćenom prometu po datumu valute
2.4 Izveštaj o plaćenom prometu po tipu kartice

3 Izveštaj o prometu za plaćanje putem faktoringa
3.1 Izveštaj o prometu za plaćanje putem faktoringa po datumu transakcije
3.2 Izveštaj o prometu za plaćanje putem faktoringa po tipu kartice
3.3 Izveštaj o prometu za plaćanje putem faktoringa po prodajnim mestima

4 Izveštaj o rasporedu plaćanja
4.1 Izveštaj o rasporedu plaćanja po datumu plaćanja
4.2 Izveštaj o rasporedu plaćanja po prodajnim mestima

5 Izveštaj o otvorenim stavkama za MESEC 11.2023
5.1 Izveštaj o otvorenim stavkama po brendu
5.2 Izveštaj o otvorenom stavkama po datumu valute plaćanja

A ovako je prikaz jedne od tabela, jer ih ima vise u izvestaju a ova sumira tranasakcije po tipu kartica.
Tamo stoje i da li je Dina/Master/Visa Debit, Kreditna, Biznis. Ali sam zbog manje pisanja naveo uopsteno samo kao jedno.

Screenshot from 2024-02-03 16-13-43.png

I na kraju izvestaja ovaj tekst.
Provizija obračunata na promet platnim karticama u periodu:
od 01.11.2023 - 30.11.2023.
Bruto = 128 (suma iz tabele
PDV = 0
Iznos za uplatu = 128 (suma iz tabele)

*brojevi iz prilozene tabele su proizvoljni, cisto za prikaz
 
Proverim pa javim.
Moja poslednja slika, druga transakcija je okrugla cifra, pa se moze lakse videti i tumaciti.


Iznos transakcije je 1,300.00 din,
iznos trgovacke naknade (koja ti se jedino naplacuje) je 24.70 din.
I onda ukupno iznos za uplatu (meni na racun) je 1,275.30.

Kada saberes iznos za uplatu i trgovacku naknadu dobices iznos proizvoda koji je ukucan na POS terminalu.
Ostale procente oni moraju da prikazu i naglase da postoje, a zapravo oni se usminkaju u taj procenat trgovacke naknade.
Ovako izgleda kao da banka placa te druge troskove, ali zapravo ih samo zamaskiraju kroz trgovacku naknadu.

Sad, druga stvar je, mozda zato sto imas POS terminal i ugovor vec duzi period, da je tada u ugovoru bilo drugacije naznaceno i napisano, tj da ti se zapravo dodatno naplacuju neke stvari. To je onda pitanje za agenta banke i da se ponovo procita ugovor i provere te stavke. Mislim da ti uvek mozes da trazis od banke da ti posalju uvid u procente iz tvog ugovora i na taj nacin rasclanis sve troskove POS terminala.


@zamzung
Mozes li da das jos neki konkretan primer sa sve cenom artikla, pa onda na kraju koliko ti zapravo legne na racun?
 
Banka je u obavezi da šalje dnevni i mesečni izvod sa pos terminala i tu sve piše. Stoji iznos transakcije, pored njega iznos naplaćene naknade. Naplaćuje se samo trgovačka naknada
 
Jedno pitanje za plaćanje Intesa internet karticom. Poručio proizvod iz Engleske, iznos transakcije 61.44e. Jedina opcija plaćanja, paypal. Platio, stiže sms od banke da je skinuto 61.44e, a na aplikaciji intesa mobi stoji 65.9e. Probam da uđem na transakciju u aplikaciji (pdf obrazac sa svim podacima), izbacuje mi neki error kod i to samo za tu transakciju.
Odem na paypal nalog, tamo se ne spominje naknada, a nju obično trgovac i zaračuna u startu.
Ne mogu da provalim gde je završila razlika od 4.46. Jel imao neko sličnu situaciju?
 
Banka rezerviše više novca, tu razliku će ti vratiti na račun kroz nekoliko dana
 
Da li je realno da smo sa 3, preko 6, došli na 7.25% rezervacije?!
Nikada ne pratim koliko mi blokiraju, jer znam da na kraju to dodje na svoje, a i da ne dodje, nije da mogu nešto da promenim. Jedino da ne kupujem online.
 
Da li je realno da smo sa 3, preko 6, došli na 7.25% rezervacije?!
Nikada ne pratim koliko mi blokiraju, jer znam da na kraju to dodje na svoje, a i da ne dodje, nije da mogu nešto da promenim. Jedino da ne kupujem online.
Ovde je verovatno originalna valuta GBP, pa zato.
Ja uvek računam na 10% rezervacije 😏
 
Da, Intesa ubija sa kursom za GBP. Odavno nisam radio sa UK, a prvi put od Brexita i prošli mesec sam uvezao Winmau opremu za pikado. Sve sam svario, ali Intesa kurs za GBP je bio 2.5% iznad srednjeg. Nije kurs, već reketiranje.

Pokušaću da ispregovaram neki povoljniji kurs, jer mi kursnu razliku moramo da uradimo u cene proizvoda :(
 
MC virtuelna kartica, isti problem koji sam imao i pre nekoliko godina kada su ih uveli.

Jednostavno ne radi za obnavljajuće stvari. Kartica je višekratna i može opet da se koristi, ali ako je stavim za neku pretplatu, plati jednom i ne može opet automatski.
Ukucao sam jednu virtuelnu za Yettel plaćanje i evo mesec dana kasnije, kartica ne prolazi.
 
Hm, ja nemam tih problema.
Ako mi treba za plaćanje vani, virtuelne kartice vezujem za Viza Debit Classic. Ako je u RSD, vezujem za MC Gold.
Pre nekih 6 meseci sam koristio virtuelnu za Netflix, uredno su prolazila mesečna plaćanja.
 
Od kada je na Intesa Mobi aplikaciji uveden dnevni limit za plaćanja?
Pozivom se može povećati limit samo na 24h. Za trajno povećanje/ukidanje limita mora u ekspozituru.
 
Danas me zove agent iz banke, da mi kaze da sam dobio status vip klijenta i da bi bilo dobro da dodjem na razgovor. Pretpostavljam da je glupost neka,ako neko ima iskustvo nek podeli.
 
Standardna priča, navlakuša sa pričom kako ste krucijalni klijent za banku, a realni cilj da se iscimate do banke da bi vam uvalili kredit ili nešto sasvim nepotrebno. Što veći broj ljudi nahvataju lokalni menadžerčić dobija veći % bonusa
 
Od kada je na Intesa Mobi aplikaciji uveden dnevni limit za plaćanja?
Pozivom se može povećati limit samo na 24h. Za trajno povećanje/ukidanje limita mora u ekspozituru.
Mislim da je vec pisano da moze u aplikaciji da se promeni,
"Kada udjete na aplikaciju idete na podesavanja odnosno u gornjem levom uglu izgleda kao srafcic. Tu idite desno dok ne dodjete do proizvoda i usluga i kada kliknete na to treca stavka je limit transakcija. Tu kliknete i menjate i mesecni i dnevni. Bitno je samo da mesecni bude veci od dnevnog da bi vam prihvatio. Odjavite se iz aplikacije da bi tu promenu prihvatio i kada se ponovo ulogujete to je to."
 
Mozes da menjas te limite , dnevni , mesecni , potrosnja na POS, on line placanja, zatim to u inistranstvu , jedino onaj limit koji vidis odmah ispod slike kartice mislim da se zove limit potrosnje je limit koji ti odobrava banka za karticu
ne mozes da menjas dok ne odes u banku i ne prodjes kreditnu proveru.
 
Danas me zove agent iz banke, da mi kaze da sam dobio status vip klijenta i da bi bilo dobro da dodjem na razgovor. Pretpostavljam da je glupost neka,ako neko ima iskustvo nek podeli.
Imaju oni neke kriteeijume za značajne ili tzv. vip klijente. Može da zavisi od visine primanja, mesta gde radite, depozita koji imate itd. Uglavnom svodi se na to da vam uvale paket koji više košta ili neke dodatne kartice. Ja sam tako naseo samo zato što je teta koja me primila bila u miniću i jako zgodna. Šta ću kad sam slab na miniće
 
Imaju oni neke kriteeijume za značajne ili tzv. vip klijente. Može da zavisi od visine primanja, mesta gde radite, depozita koji imate itd. Uglavnom svodi se na to da vam uvale paket koji više košta ili neke dodatne kartice. Ja sam tako naseo samo zato što je teta koja me primila bila u miniću i jako zgodna. Šta ću kad sam slab na miniće
Jel u Beogradu? Daj lokaciju da i mi nasednemo. 😁😂
 
Ma tu je matematika veoma jasna. Prinosi uglavnom veoma niski a naknade veoma visoke i uvek ih ima. Drustva fondov profitiraju.
 
Mislim da sredstva u fondu ne podležu osiguranoj sumi novca. Klasična oročena štednja je bolja opcija u totalu pogotovu ako se ispregovaraju malo bolji uslovi. Jedini plus je kad prihod staviš kroz fond računa se samo 50% u ukupnom poreskom zaduženju na dohodak
 
Nazad
Vrh Dno