uroborosfault
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 08.06.2021
- Poruke
- 307
- Poena
- 70
Ma glupost, danas mi isporučili taj paket 🤣🤣@shamanNS
Treba cimnuti PC Kraljevo i proveriti u koju lokalnu postu prosledjuju posiljku.
Tamo ce videti da li je adresovana na tvoje ime i adresu.
Moze biti pogresno usmerena , a moze biti da je distributer slucajno ili namerno dao tudji kod za pracenje.
Proveri na track24 mozda je vec u lokalnoj tamo se vidi po starome sistemuPogledajte prilog 420447
da li vredi posle otpreme u 4 ujutru otići do lokalne? svakako mi neće doneti paket na adresu, a pretpostavljam da će isti dan do 6-7 uveče biti u lokalnoj pošti već
Ja sam za dva paketa imao identicne statuse, otprema iz GPC-a bukvalno 5 minuta posle tvoje, i oba su mi danas urucena. Posta je 11030 Beograd 8, Cukarica.Pogledajte prilog 420447
da li vredi posle otpreme u 4 ujutru otići do lokalne? svakako mi neće doneti paket na adresu, a pretpostavljam da će isti dan do 6-7 uveče biti u lokalnoj pošti već
Onda to kod tebe ide sporije. Poslednji korak je valjda ZADUŽENA ZA ISPORUKU (onaj ranije je bio, zadužen za dostavu) i to je onda na šalteru po postupku.Ništa danas, kažu mi da nije ni stiglo još do lokalne pošte, ali prijatne su mi na šalteru generalno tako da ne verujem da lažu lol
Odes do poste i pitas sta se desava ako ti nije daleko.Pogledajte prilog 420584
Da li se neko susreo sa ovim statusom "Izvestena" (eng. Notified)?
Jer ovo nije moja maticna posta(ista opstina), a i prvi put vidim ovaj status.
Načekaćeš se na LA559, to tek treba da odleži u Mađarskoj minimum 3-5 dana, a kad dođe kod nas onda će tu minimum 7 dana da "ćuti u prašini", dok se carina i pošta odmori, valjano jel te "ipak su zaslužili" 😅Op, op... meni se danas dve LA 0559 pojavile na sajtu poste u onom formatu HU-HU 1005 Prijem. To znaci da su u Srbiji? Od ostalih za pracenje samo PostalNinja objavljuje identican info, ostali kaskaju. E sad da pitam, ako sam dobro razumeo UA nece dobiti nikakav status na sajtu poste kad udje u Srbiju? A postoji velika verovatnoca da sve posiljke idu "istim vozom" i da ce ih zajednicko odrediste naciniti prijateljima prilikom putovanja![]()
Znaci da ce sutra prekosutra krenuti put Srbije a za UAHU prati na UPU tracking,tu izbace kad su ih poslali za Srbiju.Op, op... meni se danas dve LA 0559 pojavile na sajtu poste u onom formatu HU-HU 1005 Prijem. To znaci da su u Srbiji? Od ostalih za pracenje samo PostalNinja objavljuje identican info, ostali kaskaju. E sad da pitam, ako sam dobro razumeo UA nece dobiti nikakav status na sajtu poste kad udje u Srbiju? A postoji velika verovatnoca da sve posiljke idu "istim vozom" i da ce ih zajednicko odrediste naciniti prijateljima prilikom putovanja![]()
J
Odes do poste i pitas sta se desava ako ti nije daleko.
Svrati sutra ako se nesto ne promeni.Sto je najgore prosao sam 3 puta pored te lokacije danas, ali je na sajtu i ako pise skeniran u podne tek pre sat vremena promenio status. Sad samo cekam da zaglavi 7 dana dok posalju 1km do druge poste
Predvidjena isporuka je do 8.1.. Videcemo sta me cekaNačekaćeš se na LA559, to tek treba da odleži u Mađarskoj minimum 3-5 dana, a kad dođe kod nas onda će tu minimum 7 dana da "ćuti u prašini", dok se carina i pošta odmori, valjano jel te "ipak su zaslužili" 😅
Za UAHU pise da su na putu izmedju Madjarske i Srbije i Estimated delivery 1.1. 2024, dok je prilikom slanja na Aliju isporuka procenjena na 2. februarZnaci da ce sutra prekosutra krenuti put Srbije a za UAHU prati na UPU tracking,tu izbace kad su ih poslali za Srbiju.
Znaci postar mi pre par dana dao validne informacije
Ukratko:
- Napominje i da smo imali prilike da vidimo i da se u Pošti Srbije odvijaju licitacije neisporučenih pošiljki, te da tu postoje propusti sistemske prirode. „Otkud toliki broj neisporučenih paketa, a veliki broj građana se žali da im roba ne stiže“.
- Blizu smo rešenja problema praćenja pošiljaka iz Kine generisanih internet trgovinom, tako što će se automatski sortirati i uvoditi u naš sistem“, objašjavaju iz ovog Javnog preduzeća za BIZLife.
- Kako tvrde iz Pošte u cilju automatizacije i ubrzanja procesa rada izrađen je softver koji je u fazi testiranja i koji će kada bude zaživeo dodatno olakšati proces rada, budući da će velika količina pošiljaka moći da se sortira na mašinama.
- Uprava carina u odgovoru za Portal BIZLife napominje da ukoliko je izdvojena za kontrolu, pošiljka se otvara u prostoriji koja je isključivo namenjena za pregled i koja je pokrivena kamerama.
- „Službenici Pošte i Carine pregledaju paket i ukoliko je sve u redu paket se zatvara i ide dalje na dostavu. U slučaju kada pošiljku prati kompletna dokumentacija, postupak carinjenja traje maksimalno 15 minuta. Međutim, sam proces traje dosta duže od 15 minuta ukoliko postoji bilo kakav nedostatak. Ako je, na primer, prijavljena pogrešna carinska vrednost, carinici moraju da procene kolika je realna vrednost, sačinjava se zapisnik, obaveštava se stranka i ulazi se u jednu vrstu upravnog postupka“, navode iz Carine.
- „Kako se iz svega navedenog lako može zaključiti koju vrstu kontakta carinski službenik ima sa pristiglom poštanskom pošiljkom i njenim sadržajem, pošiljalac ili primalac koji imaju bilo kakvu zamerku na izgled ili sadržaj paketa, svoju reklamaciju treba da upute Javnom preduzeću Pošta Srbije“.
- „Pošiljke poručene iz Kine stižu u Srbiju iz velikih skladišta koja se nalaze širom Evrope. Tu čekaju da se prikupi dovoljan broj pošiljaka za neku destinaciju. Dakle, u tim skladištima pošiljke stoje i čekaju, dok na globalnim sajtovima (Ship24, 17Track, AfterShip i dr.) koje primaoci uglavnom koriste za praćenje statusa svojih pošiljaka, stoji informacija da su one na carini, iako još nisu ni stigle u zemlju, već su samo razvrstane za destinaciju ka kojoj treba da krenu. Mi se bez obzira na to zaista trudimo da odgovorimo na sve upite stranaka“, objašnjavaju iz Uprave carina.
- Kako navode najproblematičnije u prethodnom periodu bile su pošiljke sa AliEkspres-a, na koje su građani dugo čekali i nisu mogli da prate gde se paket trenutno nalazi, te da su mogućnosti građana da se zaštite od pomenutih neželjenih ishoda vrlo ograničene.
- „Reč je o pošiljkama male vrednosti koje, zbog manjih troškova dostave, pošiljaoci iz Kine šalju u vidu običnih međunarodnih pismonosnih pošiljaka koje nemaju broj za praćenje. Samim tim, ovi paketi nisu mogli da se prate“, kažu oni.
- Međutim, rešenje problema je, čini se, na pomolu, jer će i ove pošiljke biti registrovane u aplikaciji kada zaživi novi sistem, pa će tada i one moći da se prate. Iz Carine očekuju da će do januara ona biti kompletno istestirana i da će se najkasnije do marta sledeće godine početi sa primenom novog sistema u praksi.
Ma obaveste stranke djavola mog... Procene sami vrednost i sibnu paket dalje. A tebi kad stigne paket na urucenje tek onda saznas koliko moras da im platis i slogiras se. Ne veruju cak ni pravim fakturama nego daju svoj sud koliko sta vredi ili carine po nekim najskupljim cenama koje su nasli na netu. Kad sve sracunas koliko su naplatili dazbine nije oko 30% nego ide to i na 50%
Ukratko:
- Napominje i da smo imali prilike da vidimo i da se u Pošti Srbije odvijaju licitacije neisporučenih pošiljki, te da tu postoje propusti sistemske prirode. „Otkud toliki broj neisporučenih paketa, a veliki broj građana se žali da im roba ne stiže“.
- Blizu smo rešenja problema praćenja pošiljaka iz Kine generisanih internet trgovinom, tako što će se automatski sortirati i uvoditi u naš sistem“, objašjavaju iz ovog Javnog preduzeća za BIZLife.
- Kako tvrde iz Pošte u cilju automatizacije i ubrzanja procesa rada izrađen je softver koji je u fazi testiranja i koji će kada bude zaživeo dodatno olakšati proces rada, budući da će velika količina pošiljaka moći da se sortira na mašinama.
- Uprava carina u odgovoru za Portal BIZLife napominje da ukoliko je izdvojena za kontrolu, pošiljka se otvara u prostoriji koja je isključivo namenjena za pregled i koja je pokrivena kamerama.
- „Službenici Pošte i Carine pregledaju paket i ukoliko je sve u redu paket se zatvara i ide dalje na dostavu. U slučaju kada pošiljku prati kompletna dokumentacija, postupak carinjenja traje maksimalno 15 minuta. Međutim, sam proces traje dosta duže od 15 minuta ukoliko postoji bilo kakav nedostatak. Ako je, na primer, prijavljena pogrešna carinska vrednost, carinici moraju da procene kolika je realna vrednost, sačinjava se zapisnik, obaveštava se stranka i ulazi se u jednu vrstu upravnog postupka“, navode iz Carine.
- „Kako se iz svega navedenog lako može zaključiti koju vrstu kontakta carinski službenik ima sa pristiglom poštanskom pošiljkom i njenim sadržajem, pošiljalac ili primalac koji imaju bilo kakvu zamerku na izgled ili sadržaj paketa, svoju reklamaciju treba da upute Javnom preduzeću Pošta Srbije“.
- „Pošiljke poručene iz Kine stižu u Srbiju iz velikih skladišta koja se nalaze širom Evrope. Tu čekaju da se prikupi dovoljan broj pošiljaka za neku destinaciju. Dakle, u tim skladištima pošiljke stoje i čekaju, dok na globalnim sajtovima (Ship24, 17Track, AfterShip i dr.) koje primaoci uglavnom koriste za praćenje statusa svojih pošiljaka, stoji informacija da su one na carini, iako još nisu ni stigle u zemlju, već su samo razvrstane za destinaciju ka kojoj treba da krenu. Mi se bez obzira na to zaista trudimo da odgovorimo na sve upite stranaka“, objašnjavaju iz Uprave carina.
- Kako navode najproblematičnije u prethodnom periodu bile su pošiljke sa AliEkspres-a, na koje su građani dugo čekali i nisu mogli da prate gde se paket trenutno nalazi, te da su mogućnosti građana da se zaštite od pomenutih neželjenih ishoda vrlo ograničene.
- „Reč je o pošiljkama male vrednosti koje, zbog manjih troškova dostave, pošiljaoci iz Kine šalju u vidu običnih međunarodnih pismonosnih pošiljaka koje nemaju broj za praćenje. Samim tim, ovi paketi nisu mogli da se prate“, kažu oni.
- Međutim, rešenje problema je, čini se, na pomolu, jer će i ove pošiljke biti registrovane u aplikaciji kada zaživi novi sistem, pa će tada i one moći da se prate. Iz Carine očekuju da će do januara ona biti kompletno istestirana i da će se najkasnije do marta sledeće godine početi sa primenom novog sistema u praksi.
Meni isto pise kao i tebi izvestena,a pre toga imala je status zaduzena za dostavu.Pogledajte prilog 420584
Da li se neko susreo sa ovim statusom "Izvestena" (eng. Notified)?
Jer ovo nije moja maticna posta(ista opstina), a i prvi put vidim ovaj status.
Ovo oko uvođenja automatskog razvrstvanja pričaju već 20 godina, čak su i opremu kupovali i više puta promovisali da "samo što nije", bar u NS...
Ukratko:
- Napominje i da smo imali prilike da vidimo i da se u Pošti Srbije odvijaju licitacije neisporučenih pošiljki, te da tu postoje propusti sistemske prirode. „Otkud toliki broj neisporučenih paketa, a veliki broj građana se žali da im roba ne stiže“.
- Blizu smo rešenja problema praćenja pošiljaka iz Kine generisanih internet trgovinom, tako što će se automatski sortirati i uvoditi u naš sistem“, objašjavaju iz ovog Javnog preduzeća za BIZLife.
- Kako tvrde iz Pošte u cilju automatizacije i ubrzanja procesa rada izrađen je softver koji je u fazi testiranja i koji će kada bude zaživeo dodatno olakšati proces rada, budući da će velika količina pošiljaka moći da se sortira na mašinama.
- Uprava carina u odgovoru za Portal BIZLife napominje da ukoliko je izdvojena za kontrolu, pošiljka se otvara u prostoriji koja je isključivo namenjena za pregled i koja je pokrivena kamerama.
- „Službenici Pošte i Carine pregledaju paket i ukoliko je sve u redu paket se zatvara i ide dalje na dostavu. U slučaju kada pošiljku prati kompletna dokumentacija, postupak carinjenja traje maksimalno 15 minuta. Međutim, sam proces traje dosta duže od 15 minuta ukoliko postoji bilo kakav nedostatak. Ako je, na primer, prijavljena pogrešna carinska vrednost, carinici moraju da procene kolika je realna vrednost, sačinjava se zapisnik, obaveštava se stranka i ulazi se u jednu vrstu upravnog postupka“, navode iz Carine.
- „Kako se iz svega navedenog lako može zaključiti koju vrstu kontakta carinski službenik ima sa pristiglom poštanskom pošiljkom i njenim sadržajem, pošiljalac ili primalac koji imaju bilo kakvu zamerku na izgled ili sadržaj paketa, svoju reklamaciju treba da upute Javnom preduzeću Pošta Srbije“.
- „Pošiljke poručene iz Kine stižu u Srbiju iz velikih skladišta koja se nalaze širom Evrope. Tu čekaju da se prikupi dovoljan broj pošiljaka za neku destinaciju. Dakle, u tim skladištima pošiljke stoje i čekaju, dok na globalnim sajtovima (Ship24, 17Track, AfterShip i dr.) koje primaoci uglavnom koriste za praćenje statusa svojih pošiljaka, stoji informacija da su one na carini, iako još nisu ni stigle u zemlju, već su samo razvrstane za destinaciju ka kojoj treba da krenu. Mi se bez obzira na to zaista trudimo da odgovorimo na sve upite stranaka“, objašnjavaju iz Uprave carina.
- Kako navode najproblematičnije u prethodnom periodu bile su pošiljke sa AliEkspres-a, na koje su građani dugo čekali i nisu mogli da prate gde se paket trenutno nalazi, te da su mogućnosti građana da se zaštite od pomenutih neželjenih ishoda vrlo ograničene.
- „Reč je o pošiljkama male vrednosti koje, zbog manjih troškova dostave, pošiljaoci iz Kine šalju u vidu običnih međunarodnih pismonosnih pošiljaka koje nemaju broj za praćenje. Samim tim, ovi paketi nisu mogli da se prate“, kažu oni.
- Međutim, rešenje problema je, čini se, na pomolu, jer će i ove pošiljke biti registrovane u aplikaciji kada zaživi novi sistem, pa će tada i one moći da se prate. Iz Carine očekuju da će do januara ona biti kompletno istestirana i da će se najkasnije do marta sledeće godine početi sa primenom novog sistema u praksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari